-
The Great White… Panda
-


Οι ζάντες του νέου είναι αδιανόητα ωραίες και ταιριαστές !
Άνετα το προτιμούσα για μικρό αντί για τη 116i -
Πιες καφέ πρωινιάτικα. Που θα προτιμούσες το πάντα από την 116.
Καταρχάς, έχεις για μικρό την 116 ;
-
Προφανώς. Μπεμβέ είναι. Τι χώρους να έχει ?

-
@criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Προφανώς. Μπεμβέ είναι. Τι χώρους να έχει ?

Παλι αδιαφορο, δεν αγοραζεις αμαξαρες για μετακομισεις. Για αυτο υπαρχουν τα βανακια και ο βεϊνογλου!
-
@criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Προφανώς. Μπεμβέ είναι. Τι χώρους να έχει ?

Σε χώρους είναι μια χαρά (καμία σχέση με προ f40), μεγαλύτερη καμπίνα για τους πίσω από το megane 2022 που έχουμε στο γραφείο με ελαφρός μικρότερο πορτπαγκαζ
-
Έχετε μπει στο νέο panda ? Πολύ μικρό είναι τελικά. Το c3 δίνει μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας. Πάλι οι Γάλλοι ξέρουν να σχεδιάζουν.
Στο c3 νιώθεις πως μπορεί να γίνει και οικογενειακό αυτοκίνητο λόγω σχεδίασης ταμπλό. Στο πάντα νιώθεις ότι όντως είναι αυτοκίνητο πόλης.
Ενώ είναι τα ίδια αυτοκίνητα!!!
-


-
Το 3 είναι το αιρκρος στην φωτό. Εχει μικρή διαφορά στο πλάτος από το 3.
-
Οχι το c3 max είναι
-
Δίκιο έχεις. Είδα σήμερα ένα νυχτερινό βίντεο για το αιρκρός, αλλά αυτό έχει ταχύτητες στην φωτό.
-
Είναι το χειροκίνητο.
Γενικότερα πήγα να δω το πάντα με χαρά, αλλά κάτι με ξενέρωσε. Ισως να το ξαναδώ. Το c3 ίσως λόγω ταμπλό που είναι βαθύ χωρίς πίνακα οργάνων μπροστά σου δίνει την ψευδαίσθηση πως είναι μεγαλύτερο όχημα
-
Η αποκάλυψη του Grande Panda από την Fiat τον περασμένο Ιούλιο αποτέλεσε μία ευχάριστη έκπληξη. Ο ρετρομοντέρνος σχεδιασμός, ανέδειξε τον διαχρονικό χαρακτήρα της μάρκας, αναβιώνοντας στην τετράγωνη αισθητική του Giugiaro επενδύοντας στη νοσταλγία των 80ties. Στο Topspeed.gr είχαμε την ευκαιρία να οδηγούμε για την καθιερωμένη εβδομαδιαία συμβίωση το πιο εμπορικό μοντέλο της γκάμας, με το υβριδικό σύνολο των 1.2 ίππων, απόδοσης 110 ίππων, με το αυτόματο κιβώτιο eDCT, έχοντας ως αποστολή να «φτιάχνει» την διάθεση του οδηγού και των επιβατών στην καθημερινότητα
FIAT GRANDE PANDA 2024