Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβληματισμός για το β' αμάξι
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Προβληματισμός για το β' αμάξι
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    11
    406
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      savas89 last edited by savas89

      Χαίρετε. Έχω ένα ford fusion του 11 πρώτο χέρι με μόλις 150κ χλμ σε πολύ καλή κατάσταση. Το αμάξι χρησιμοποιείται στην πόλη ως δεύτερο αποκλειστικά και θα κάνει 9-10κ χλμ ετησίως. Καίει πολύ βενζίνη σαν 1400 που είναι ενώ έχει και τέλη σχετικά υψηλά. Αλλά 1) καίει 2) πληρώνει τέλη 285 . Σκέφτηκα α)να του περάσω lpg όπως είχα κάνει σε άλλο όχημα στο παρελθόν να γλιτώνω βενζίνη ή β) να πάρω ένα το πολύ 5κ εκεί γύρω αφού πουλήσω αυτό , πιο μικρή κατηγορία που να έχει λίγα τέλη και κυρίως να καίει το πολύ 6λ/100 εντός, τύπου aygo up κλπ τετοια εποχής 2012-2015 και να μη ζητάει ακριβά σέρβις. Τί πιστεύετε και ποιο μοντέλο να έβλεπα αν έβλεπα; Ευχαριστώ!

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • cirus
        cirus @savas89 last edited by cirus

        @savas89 said in Προβληματισμός για το β' αμάξι:

        Χαίρετε. Έχω ένα ford fusion του 11 πρώτο χέρι με μόλις 150κ χλμ σε πολύ καλή κατάσταση. Το αμάξι χρησιμοποιείται στην πόλη ως δεύτερο αποκλειστικά και θα κάνει 9-10κ χλμ ετησίως. Καίει πολύ βενζίνη σαν 1400 που είναι ενώ έχει και τέλη σχετικά υψηλά. Αλλά 1) καίει 2) πληρώνει τέλη 285 . Σκέφτηκα α)να του περάσω lpg όπως είχα κάνει σε άλλο όχημα στο παρελθόν να γλιτώνω βενζίνη ή β) να πάρω ένα το πολύ 5κ εκεί γύρω αφού πουλήσω αυτό , πιο μικρή κατηγορία που να έχει λίγα τέλη και κυρίως να καίει το πολύ 6λ/100 εντός, τύπου aygo up κλπ τετοια εποχής 2012-2015 και να μη ζητάει ακριβά σέρβις. Τί πιστεύετε και ποιο μοντέλο να έβλεπα αν έβλεπα; Ευχαριστώ!

        απο το να παρεις ενα μεταχειριμενο που δεν ξέρεις με 5Κ που λογω παλαιοτητας ποιος ξερει τι θα εχει τραβηξει στο παρελθον και ειναι λοταρια με μη καλές πιθανοτητες για σενα θα προτιμούσα να κρατησω αυτό που ειναι δικό μου και το ξέρω και να βάλω υγραεριο

        Cirus the virus

        S 1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • S
          savas89 @cirus last edited by

          @cirus said in Προβληματισμός για το β' αμάξι:

          @savas89 said in Προβληματισμός για το β' αμάξι:

          Χαίρετε. Έχω ένα ford fusion του 11 πρώτο χέρι με μόλις 150κ χλμ σε πολύ καλή κατάσταση. Το αμάξι χρησιμοποιείται στην πόλη ως δεύτερο αποκλειστικά και θα κάνει 9-10κ χλμ ετησίως. Καίει πολύ βενζίνη σαν 1400 που είναι ενώ έχει και τέλη σχετικά υψηλά. Αλλά 1) καίει 2) πληρώνει τέλη 285 . Σκέφτηκα α)να του περάσω lpg όπως είχα κάνει σε άλλο όχημα στο παρελθόν να γλιτώνω βενζίνη ή β) να πάρω ένα το πολύ 5κ εκεί γύρω αφού πουλήσω αυτό , πιο μικρή κατηγορία που να έχει λίγα τέλη και κυρίως να καίει το πολύ 6λ/100 εντός, τύπου aygo up κλπ τετοια εποχής 2012-2015 και να μη ζητάει ακριβά σέρβις. Τί πιστεύετε και ποιο μοντέλο να έβλεπα αν έβλεπα; Ευχαριστώ!

          απο το να παρεις ενα μεταχειριμενο που δεν ξέρεις με 5Κ που λογω παλαιοτητας πιος ξερει τι εχει τραβηξει στο παρελθον και ειναι λοταρια με μη καλές πιθανοτητες θα προτιμούσα να κρατησω αυτό που ειναι δικό μου και το ξέρω και να βάλω υγραεριο

          Μάλλον έτσι το κόβω

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • cirus
            cirus @savas89 last edited by cirus

            @savas89 said in Προβληματισμός για το β' αμάξι:

            @cirus said in Προβληματισμός για το β' αμάξι:

            @savas89 said in Προβληματισμός για το β' αμάξι:

            Χαίρετε. Έχω ένα ford fusion του 11 πρώτο χέρι με μόλις 150κ χλμ σε πολύ καλή κατάσταση. Το αμάξι χρησιμοποιείται στην πόλη ως δεύτερο αποκλειστικά και θα κάνει 9-10κ χλμ ετησίως. Καίει πολύ βενζίνη σαν 1400 που είναι ενώ έχει και τέλη σχετικά υψηλά. Αλλά 1) καίει 2) πληρώνει τέλη 285 . Σκέφτηκα α)να του περάσω lpg όπως είχα κάνει σε άλλο όχημα στο παρελθόν να γλιτώνω βενζίνη ή β) να πάρω ένα το πολύ 5κ εκεί γύρω αφού πουλήσω αυτό , πιο μικρή κατηγορία που να έχει λίγα τέλη και κυρίως να καίει το πολύ 6λ/100 εντός, τύπου aygo up κλπ τετοια εποχής 2012-2015 και να μη ζητάει ακριβά σέρβις. Τί πιστεύετε και ποιο μοντέλο να έβλεπα αν έβλεπα; Ευχαριστώ!

            απο το να παρεις ενα μεταχειριμενο που δεν ξέρεις με 5Κ που λογω παλαιοτητας πιος ξερει τι εχει τραβηξει στο παρελθον και ειναι λοταρια με μη καλές πιθανοτητες θα προτιμούσα να κρατησω αυτό που ειναι δικό μου και το ξέρω και να βάλω υγραεριο

            Μάλλον έτσι το κόβω

            μην το σκεφτεσαι καν για μενα

            αν διεθετες τα διπλασια χρηματα και πανω να το συζητουσαμε για μεταχειρισμένο. Στα 5 Κ δεν ειναι να το σκεφτεσαι καθόλου, σαπακια ειναι το 90% αρα οι πιθανοτητες δεν ειναι με το μερος σου

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • katafractos17
              katafractos17 last edited by katafractos17

              Το ίδιο με τον @cirus θα έλεγα κι εγώ.
              Στα 5Κ δεν αξίζει.
              Αν δεν είχες καθόλου 2ο αυτοκίνητο ναι, αλλά να δώσεις το παλιό που το ξέρεις για να πας σε στοίχημα για να γλιτώσεις κάποιο ποσό στα τέλη κυκλοφορίας και τη βενζίνη δεν ξέρω αν έχει νόημα με την άποψη μη χρειαστεί να τα σπρώξεις αργότερα στα συνεργεία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • N
                nikonino last edited by

                Εγώ από την άλλη σου λέω να μείνεις με το αμάξι σου ως έχει. Γιατί να ρισκάρεις την αξιοπιστία της μηχανής σου, ενώ είναι σε τόσο καλή κατάσταση; Καλύτερα να καίει από το να σου μείνει στο χέρι. Όποιος από τους δικούς μου έχει βάλει αέριο έχει καταλήξει με προβλήματα στη μηχανή. Θέλει πολύ καλή συντήρηση και σωστό εγκαταστάτη. Αν έχεις κάποιον αξιόπιστο καλώς... αλλιώς σταύρωσέ το.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  savas89 last edited by savas89

                  Έγινε πεισθηκα θα το κρατήσω και όταν θα είμαι έτοιμος το ψάχνω για καλό σύστημα lpg! 😉 θα πάω το τίμιο μου χρεπι (παλιό δλδ) μέχρι τέλους! Μπορεί αν γίνει και το κοινωνικό leasing μετά και με πιάνει εισοδηματικά (οριακό) , να το χρησιμοποιήσω αν θα κρατάει καμία 3ετια για κανένα ηλεκτροκινεζο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • georgemit
                    georgemit last edited by

                    Μη το σκέφτεσαι αν το αμάξι είναι σε καλή κατασταση, έκανα fiesta 1.4 αέριο στα 68.000 και το κράτησα μέχρι τα 240.000 γλυτωνοντας αρκετές χιλιάδες ευρώ.

                    i30 1.5 160 N line!

                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • S
                      savas89 @georgemit last edited by

                      @georgemit said in Προβληματισμός για το β' αμάξι:

                      Μη το σκέφτεσαι αν το αμάξι είναι σε καλή κατασταση, έκανα fiesta 1.4 αέριο στα 68.000 και το κράτησα μέχρι τα 240.000 γλυτωνοντας αρκετές χιλιάδες ευρώ.

                      Απλά θέλει καλό εγκαταστατη στα ford . Είχα και γω από το 15 μέχρι πρόσφατα 10 χρόνια έκανα με lpg σε focus 130κ χλμ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • georgemit
                        georgemit last edited by

                        Ο 1.4 του fiesta είναι αυτός με τα 97, το fusion αν δε κανω λαθος φοραει καποια παραλλαγή του; Είναι πολύ δεκτικό στο αεριο, έβγαινε (το φιεστα) με lpg απο το εργοστασιο. Πλεον τα μαστορια που ασχολουνται εχουν εμπειρία, προχώρα.

                        i30 1.5 160 N line!

                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          savas89 @georgemit last edited by

                          @georgemit said in Προβληματισμός για το β' αμάξι:

                          Ο 1.4 του fiesta είναι αυτός με τα 97, το fusion αν δε κανω λαθος φοραει καποια παραλλαγή του; Είναι πολύ δεκτικό στο αεριο, έβγαινε (το φιεστα) με lpg απο το εργοστασιο. Πλεον τα μαστορια που ασχολουνται εχουν εμπειρία, προχώρα.

                          Με τα 80. Ναι αυτό θα κάνω έτσι κι αλλιώς έχω εμπειρία lpg

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr