-
Χαίρετε. Έχω ένα ford fusion του 11 πρώτο χέρι με μόλις 150κ χλμ σε πολύ καλή κατάσταση. Το αμάξι χρησιμοποιείται στην πόλη ως δεύτερο αποκλειστικά και θα κάνει 9-10κ χλμ ετησίως. Καίει πολύ βενζίνη σαν 1400 που είναι ενώ έχει και τέλη σχετικά υψηλά. Αλλά 1) καίει 2) πληρώνει τέλη 285 . Σκέφτηκα α)να του περάσω lpg όπως είχα κάνει σε άλλο όχημα στο παρελθόν να γλιτώνω βενζίνη ή β) να πάρω ένα το πολύ 5κ εκεί γύρω αφού πουλήσω αυτό , πιο μικρή κατηγορία που να έχει λίγα τέλη και κυρίως να καίει το πολύ 6λ/100 εντός, τύπου aygo up κλπ τετοια εποχής 2012-2015 και να μη ζητάει ακριβά σέρβις. Τί πιστεύετε και ποιο μοντέλο να έβλεπα αν έβλεπα; Ευχαριστώ!
-
@savas89 said in Προβληματισμός για το β' αμάξι:
Χαίρετε. Έχω ένα ford fusion του 11 πρώτο χέρι με μόλις 150κ χλμ σε πολύ καλή κατάσταση. Το αμάξι χρησιμοποιείται στην πόλη ως δεύτερο αποκλειστικά και θα κάνει 9-10κ χλμ ετησίως. Καίει πολύ βενζίνη σαν 1400 που είναι ενώ έχει και τέλη σχετικά υψηλά. Αλλά 1) καίει 2) πληρώνει τέλη 285 . Σκέφτηκα α)να του περάσω lpg όπως είχα κάνει σε άλλο όχημα στο παρελθόν να γλιτώνω βενζίνη ή β) να πάρω ένα το πολύ 5κ εκεί γύρω αφού πουλήσω αυτό , πιο μικρή κατηγορία που να έχει λίγα τέλη και κυρίως να καίει το πολύ 6λ/100 εντός, τύπου aygo up κλπ τετοια εποχής 2012-2015 και να μη ζητάει ακριβά σέρβις. Τί πιστεύετε και ποιο μοντέλο να έβλεπα αν έβλεπα; Ευχαριστώ!
απο το να παρεις ενα μεταχειριμενο που δεν ξέρεις με 5Κ που λογω παλαιοτητας ποιος ξερει τι θα εχει τραβηξει στο παρελθον και ειναι λοταρια με μη καλές πιθανοτητες για σενα θα προτιμούσα να κρατησω αυτό που ειναι δικό μου και το ξέρω και να βάλω υγραεριο
-
@cirus said in Προβληματισμός για το β' αμάξι:
@savas89 said in Προβληματισμός για το β' αμάξι:
Χαίρετε. Έχω ένα ford fusion του 11 πρώτο χέρι με μόλις 150κ χλμ σε πολύ καλή κατάσταση. Το αμάξι χρησιμοποιείται στην πόλη ως δεύτερο αποκλειστικά και θα κάνει 9-10κ χλμ ετησίως. Καίει πολύ βενζίνη σαν 1400 που είναι ενώ έχει και τέλη σχετικά υψηλά. Αλλά 1) καίει 2) πληρώνει τέλη 285 . Σκέφτηκα α)να του περάσω lpg όπως είχα κάνει σε άλλο όχημα στο παρελθόν να γλιτώνω βενζίνη ή β) να πάρω ένα το πολύ 5κ εκεί γύρω αφού πουλήσω αυτό , πιο μικρή κατηγορία που να έχει λίγα τέλη και κυρίως να καίει το πολύ 6λ/100 εντός, τύπου aygo up κλπ τετοια εποχής 2012-2015 και να μη ζητάει ακριβά σέρβις. Τί πιστεύετε και ποιο μοντέλο να έβλεπα αν έβλεπα; Ευχαριστώ!
απο το να παρεις ενα μεταχειριμενο που δεν ξέρεις με 5Κ που λογω παλαιοτητας πιος ξερει τι εχει τραβηξει στο παρελθον και ειναι λοταρια με μη καλές πιθανοτητες θα προτιμούσα να κρατησω αυτό που ειναι δικό μου και το ξέρω και να βάλω υγραεριο
Μάλλον έτσι το κόβω
-
@savas89 said in Προβληματισμός για το β' αμάξι:
@cirus said in Προβληματισμός για το β' αμάξι:
@savas89 said in Προβληματισμός για το β' αμάξι:
Χαίρετε. Έχω ένα ford fusion του 11 πρώτο χέρι με μόλις 150κ χλμ σε πολύ καλή κατάσταση. Το αμάξι χρησιμοποιείται στην πόλη ως δεύτερο αποκλειστικά και θα κάνει 9-10κ χλμ ετησίως. Καίει πολύ βενζίνη σαν 1400 που είναι ενώ έχει και τέλη σχετικά υψηλά. Αλλά 1) καίει 2) πληρώνει τέλη 285 . Σκέφτηκα α)να του περάσω lpg όπως είχα κάνει σε άλλο όχημα στο παρελθόν να γλιτώνω βενζίνη ή β) να πάρω ένα το πολύ 5κ εκεί γύρω αφού πουλήσω αυτό , πιο μικρή κατηγορία που να έχει λίγα τέλη και κυρίως να καίει το πολύ 6λ/100 εντός, τύπου aygo up κλπ τετοια εποχής 2012-2015 και να μη ζητάει ακριβά σέρβις. Τί πιστεύετε και ποιο μοντέλο να έβλεπα αν έβλεπα; Ευχαριστώ!
απο το να παρεις ενα μεταχειριμενο που δεν ξέρεις με 5Κ που λογω παλαιοτητας πιος ξερει τι εχει τραβηξει στο παρελθον και ειναι λοταρια με μη καλές πιθανοτητες θα προτιμούσα να κρατησω αυτό που ειναι δικό μου και το ξέρω και να βάλω υγραεριο
Μάλλον έτσι το κόβω
μην το σκεφτεσαι καν για μενα
αν διεθετες τα διπλασια χρηματα και πανω να το συζητουσαμε για μεταχειρισμένο. Στα 5 Κ δεν ειναι να το σκεφτεσαι καθόλου, σαπακια ειναι το 90% αρα οι πιθανοτητες δεν ειναι με το μερος σου
-
Το ίδιο με τον @cirus θα έλεγα κι εγώ.
Στα 5Κ δεν αξίζει.
Αν δεν είχες καθόλου 2ο αυτοκίνητο ναι, αλλά να δώσεις το παλιό που το ξέρεις για να πας σε στοίχημα για να γλιτώσεις κάποιο ποσό στα τέλη κυκλοφορίας και τη βενζίνη δεν ξέρω αν έχει νόημα με την άποψη μη χρειαστεί να τα σπρώξεις αργότερα στα συνεργεία. -
Εγώ από την άλλη σου λέω να μείνεις με το αμάξι σου ως έχει. Γιατί να ρισκάρεις την αξιοπιστία της μηχανής σου, ενώ είναι σε τόσο καλή κατάσταση; Καλύτερα να καίει από το να σου μείνει στο χέρι. Όποιος από τους δικούς μου έχει βάλει αέριο έχει καταλήξει με προβλήματα στη μηχανή. Θέλει πολύ καλή συντήρηση και σωστό εγκαταστάτη. Αν έχεις κάποιον αξιόπιστο καλώς... αλλιώς σταύρωσέ το.
-
Έγινε πεισθηκα θα το κρατήσω και όταν θα είμαι έτοιμος το ψάχνω για καλό σύστημα lpg!
θα πάω το τίμιο μου χρεπι (παλιό δλδ) μέχρι τέλους! Μπορεί αν γίνει και το κοινωνικό leasing μετά και με πιάνει εισοδηματικά (οριακό) , να το χρησιμοποιήσω αν θα κρατάει καμία 3ετια για κανένα ηλεκτροκινεζο! -
Μη το σκέφτεσαι αν το αμάξι είναι σε καλή κατασταση, έκανα fiesta 1.4 αέριο στα 68.000 και το κράτησα μέχρι τα 240.000 γλυτωνοντας αρκετές χιλιάδες ευρώ.
-
@georgemit said in Προβληματισμός για το β' αμάξι:
Μη το σκέφτεσαι αν το αμάξι είναι σε καλή κατασταση, έκανα fiesta 1.4 αέριο στα 68.000 και το κράτησα μέχρι τα 240.000 γλυτωνοντας αρκετές χιλιάδες ευρώ.
Απλά θέλει καλό εγκαταστατη στα ford . Είχα και γω από το 15 μέχρι πρόσφατα 10 χρόνια έκανα με lpg σε focus 130κ χλμ
-
Ο 1.4 του fiesta είναι αυτός με τα 97, το fusion αν δε κανω λαθος φοραει καποια παραλλαγή του; Είναι πολύ δεκτικό στο αεριο, έβγαινε (το φιεστα) με lpg απο το εργοστασιο. Πλεον τα μαστορια που ασχολουνται εχουν εμπειρία, προχώρα.
-
@georgemit said in Προβληματισμός για το β' αμάξι:
Ο 1.4 του fiesta είναι αυτός με τα 97, το fusion αν δε κανω λαθος φοραει καποια παραλλαγή του; Είναι πολύ δεκτικό στο αεριο, έβγαινε (το φιεστα) με lpg απο το εργοστασιο. Πλεον τα μαστορια που ασχολουνται εχουν εμπειρία, προχώρα.
Με τα 80. Ναι αυτό θα κάνω έτσι κι αλλιώς έχω εμπειρία lpg
Προβληματισμός για το β' αμάξι