- 
				
				
				
				
Το τεστ του ξεκινά με το χαμηλότερο δυνατό soc. Κάτω από το οποίο το σύστημα δεν επιτρέπει να πέσει η στάθμη της μπαταρίας. Οπότε είναι ένα ρεαλιστικό σενάριο καθημερινής χρήσης όπου δεν το φορτίζεις τακτικά σε πρίζα.
Παρόλα αυτά από όσο έχω δει σε διάφορα βίντεο, μπορείς να ρυθμίσεις την επιθυμητή στάθμη της μπαταρίας οπότε το θερμικό μοτέρ ενεργοποιείται πιο συχνά για να το διατηρήσει.
 - 
				
				
				
				
Αν ξεκινήσεις με υπόλοιπο 6kwh και στο τέλος της διαδρομής έχεις 5kwh έχεις κάψει και μια kwh η οποία δεν υπολογίζεται. Δεν μπορείς να ελέγξεις πλήρως τι θα κάνει το σύστημα. Δεν γίνεται να διατηρήσει ακριβώς το φορτίο στην αρχή και στο τέλος της διαδρομής, που σημαίνει ότι έχεις αποκλίσεις.
Στο βίντεο συμβαίνει ακριβώς αυτό, καταναλώνει και μπαταρία η οποία στρεβλώνει το αποτέλεσμα.
 - 
				
				
				
				
Μα η μπαταρία δεν πέφτει κάτω από ένα όριο οπότε ξεκινώντας από αυτό το κατώτατο όριο ως βάση της δοκιμής στην ουσία είναι υβριδικό όπως όλα τα υβριδικά.
Απλώς μπορείς να την φορτίσεις παραπάνω από τα 0,8kwh όπως συμβαίνει να είναι το ανώτατο όριο στα Toyota.
Προφανώς δεν την φτάσεις στο 80%.
Εάν δεν κάνω λάθος ακόμα και σε στάση ενεργοποιείται ο θερμικός διατηρώντας το ελάχιστο κατώτατο όριο.
 - 
				
				
				
				
Έστω ότι στην διάρκεια του τεστ καταναλώνει μισή kwh, με κατανάλωση 11kwh/100km κάνει περίπου 5κμ ηλεκτρικά. Στο τεστ διανύει συνολικά 27κμ, αν από αυτά έκανε τα 5 καταναλώνοντας ενέργεια από την μπαταρία, έχεις ένα αποτέλεσμα σχεδόν 20% καλύτερο από το πραγματικό.
Σε αντίθετη περίπτωση που στο τέλος της διαδρομής είχε περισσότερη ενέργεια στην μπαταρία η κατανάλωση θα ήταν μεγαλύτερη από την πραγματική.
Ακριβώς επειδή δεν μπορείς να καταλήξεις στο τέλος της διαδρομής με ακριβώς το ίδιο φορτίο που είχες στην αρχή θα δεις σημαντικές αποκλίσεις.
Το ίδιο ισχυει βέβαια και στα hev σε πολύ μικρότερο όμως βαθμό, λόγω μικρής χωρητικότητας και γιατί το σύστημα διατηρεί πάντα την μπαταρία κοντά στο 50%
 - 
				
				
				
				
Στο τεστ λέει κατανάλωσε 3,8 λ/100 χλμ και 1kwh ενώ διατήρησε στο ίδιο επίπεδο το Soc
Οπότε στην διάρκεια του τεστ φόρτισε την μπαταρία ώστε να παραμείνει στο κατώτατο όριο και μπόρεσε να γεμίσει κατά 1 kWh παραπάνω όπου την κατανάλωσε όπου θεώρησε το σύστημα πως μπορεί.
 - 
				
				
				
				
Στο τεστ λέει κατανάλωσε 3,8 λ/100 χλμ και 1kwh ενώ διατήρησε στο ίδιο επίπεδο το Soc
Οπότε στην διάρκεια του τεστ φόρτισε την μπαταρία ώστε να παραμείνει στο κατώτατο όριο και μπόρεσε να γεμίσει κατά 1 kWh παραπάνω όπου την κατανάλωσε όπου θεώρησε το σύστημα πως μπορεί.
Ξεκιναει από 24% και φτάνει στο 23%
Ο μόνος τρόπος να έχεις σωστό αποτέλεσμα είναι να πριζωσεις ένα obd και να μετρήσεις ακριβώς το φορτίο της μπαταρίας στην αρχή κ στο τέλος, και αντίστοιχα να αφαιρέσεις ή να προσθέσεις ενέργεια που καταναλώθηκε.
 - 
				
				
				
				
Δηλαδή έχασε 0,18kwh το οποίο θα το συμπλήρωνε εάν συνέχιζε τη δοκιμή. Οπως ακριβώς έκανε και πιο πίσω όπου έπεσε στο 22% αλλά το παρέδωσε στο 23%
Δεν μπορώ να καταλάβω που θες να καταλήξεις.
 - 
				
				
				
				
Δηλαδή έχασε 0,18kwh το οποίο θα το συμπλήρωνε εάν συνέχιζε τη δοκιμή. Οπως ακριβώς έκανε και πιο πίσω όπου έπεσε στο 22% αλλά το παρέδωσε στο 23%
Δεν μπορώ να καταλάβω που θες να καταλήξεις.
Στο ότι εφόσων χρησιμοποιείς ενέργεια από την μπαταρία η κατανάλωση σου φαίνεται μικρότερη από ότι είναι.
 - 
				
				
				
				
Αφού την αναπληρώνει….
Έτσι όπως το καταλαβαίνω αυτο που λες θα ίσχυε εάν ΔΕΝ την αναπλήρωνε
 - 
				
				
				
				
Αφού την αναπληρώνει…..



Αν συνέχιζε την δοκιμή και κατέληγε στο 24% όπως ξεκίνησε, η κατανάλωση του θα ανέβαινε πιθανώς πάνω από 4λ γιατί ο θερμικός θα είχε να κινήσει το όχημα και να φορτίσει την μπαταρία. Σου είπα ο μόνος τρόπος να μετρηθεί με ακρίβεια ένα phev είναι με obd2.
 - 
				
				
				
				
Μα, εάν δεις σε ένα σημείο φτάνει τα 4,2λ και 22%Soc. Όπου το ανεβάζει στο 23% και ταυτόχρονα ρίχνει την κατανάλωση στο 3,7λ
Είναι ένα δείγμα του εύρους που λειτουργεί. Το ανώτερο που βλέπεις είναι 4,2 και αμέσως μετά το κατεβάζει στα 3,5-3,7
Στο 7:30 και τα 22,5 χλμ από τα 27,1 της δοκιμής ανεβάζει το Soc στο 24% με 3,7λ. Δηλαδή στο ίδιο με αυτό που ξεκίνησε.
 - 
				
				
				
				
Μα, εάν δεις σε ένα σημείο φτάνει τα 4,2λ και 22%Soc. Όπου το ανεβάζει στο 23% και ταυτόχρονα ρίχνει την κατανάλωση στο 3,7λ
Είναι ένα δείγμα του εύρους που λειτουργεί. Το ανώτερο που βλέπεις είναι 4,2 και αμέσως μετά το κατεβάζει στα 3,5-3,7
Στο 7:30 και τα 22,5 χλμ από τα 27,1 της δοκιμής ανεβάζει το Soc στο 24% με 3,7λ. Δηλαδή στο ίδιο με αυτό που ξεκίνησε.
Δεν νομίζω ένα όχημα αυτού του μεγέθους να μπορεί να κινηθεί εντός πόλης με κατανάλωση κάτω από 4λ/100κμ. Βάλε στην εξίσωση ότι βλέπουμε τις μετρήσεις στο trip comp της BYD.
 - 
				
				
				
				
Εδώ βλέπω πως και το Rav phev με ΑΔΕΙΑ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ έχει καλύτερη κατανάλωση παρά τα περίπου 150 κιλά παραπάνω από την έκδοση AWD του Hev!!!
Δηλαδή το ίδιο μοτίβο με το BYD
Μάλλον, τα phev είναι η χρυσή τομή για ένα αυτοκίνητο που τα κάνει όλα.
Και ev όποτε μπορείς και hev οπότε δεν μπορείς να φορτίζεις.
 - 
				
				
				
				
Ειδικά αν πάρεις το πικ δλδ να έχεις πάρκινγκ να φορτίζεις οπότε παίρνεις τη μέγιστη οικονομία και ισχύ. Αν και προσωπικά θα πήγαινα σε phev αν είχε δυνατότητα ταχυφορτισης όπως το tiggo 8 phev ας πούμε οπότε ηλεκτρικά σχεδόν παντού έστω και με φόρτιση έξω και ταξίδι υβριδικά..
 - 
				
				
				
				
Σβήσε το βίντεο της παράθεσης.
 - 
				
				
				
				
Αυτές οι δοκιμές που κάνει ο 1001 πρέπει να είναι σε εντελώς ευθεία αυτοκινητόδρομο,αλφαδιασμένο με μηδενική κλίση. Και τέτοιους δρόμους βρίσκεις μόνο στον ευρωπαϊκό βορρά, Κάτω Χώρες,Δανία κ.λ.π.
Στην Ελλάδα που είναι γεμάτη από βουνά και οι Ε.Ο. της ηπειρωτικής Ελλάδος ανηφορικοί με μεγάλες κλίσεις,η διαφορά του βάρους μεταξύ ενός hev και phev, θα κάνει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση σε ταχύτητες >100km/h.
Kι επειδή κάποιος θα πει, ο.κ. αλλά σε κλειστή διαδρομή οι ανηφόρες θα είναι όσες κι οι κατηφόρες,από προσωπική εμπειρία,η μείωση της κατανάλωσης σε τέτοιες περιπτώσεις δεν καλύπτει την αύξηση της κατανάλωσης που προκύπτει σε ανηφορικό δρόμο με τριψήφιες ταχύτητες κίνησης.
Στις πόλεις λόγω των χαμηλών ταχυτήτων η μεγάλη μπαταρία των phev που τους δίνει το πλεονέκτημα της ηλεκτροκίνησης,θα κάνει τη διαφορά ακόμη και σε δρομάκια με κάποια κλίση.Θέλω να πω ότι το ανάγλυφο της περιοχής παίζει σημαντικό ρόλο για την κατανάλωση.Γι αυτό μας φαίνονται εξωπραγματικές οι τιμές κατανάλωσης του 1001, γενικά κι όχι μόνο για τα phev.
 - 
				
				
				
				
Θεωρώ έχει να κάνει και με την δυνατότητα φόρτισης! Μια μεγάλη μπαταρία ενός phev μπορεί να φορτίζει με περισσότερα kw μιας και είναι φτιαγμένη και για dc εξωτερική φόρτιση!
Οπότε η εσωτερική γεννήτρια του ίσως να διαφέρει από αυτήν των Hev και έτσι να φορτίζει πιο πολύ στην κατηφόρα μιας διαδρομής!
 - 
				
				
				
				
Η BYD κηρύσσει «πόλεμο» στην Ιαπωνία – Το μοντέλο που ανακατεύει την τράπουλα
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/byd-kiryssei-polemo-stoys-iapones-racco/
 - 
				
				
				
				
 - 
				
				
				
				
 
		
		BYD forum
		
	
