-
¨Ένα πολύ καλό Κινέζικο
Youtube Video -
Η φάση είναι πως τώρα ήταν η ευκαιρία να εκμεταλλευτούμε την επιθυμία των Κινέζων για επέκταση στην Ευρώπη και να αποτελούσαμε την πύλη εισόδου τους στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Αν νοιαζόμασταν πράγματι για επενδύσεις και όχι για το πως θα φάνε οι γνωστοί μας τα λεφτά του ΟΠΕΚΕΠΕ, θα μπορούσε η BYD για παράδειγμα να δημιουργήσει ένα εργοστάσιο στην Αθήνα, τον Βόλο ή την Θεσσαλονίκη, και τα αυτοκίνητα να φεύγουν άμεσα μέσω σιδηροδρόμου στην Κεντρική Ευρώπη.
Με τα χάλια που έχουμε, το μόνο που μπορούν να αξιοποιήσουν από εμάς είναι τα λιμάνια και στην συνέχεια το υλικό συγκεντρώνεται στην Ουγγαρία, όπου τελικά παράγονται και τα αυτοκίνητα.Για να έχουμε μια εικόνα των επενδύσεων που είναι διατεθειμένοι να κάνουν οι Κινέζοι στην περιοχή, τον προηγούμενο μήνα ολοκληρώθηκε η υπερταχεία σιδηροδρομική σύνδεση Βελιγραδίου - Βουδαπέστης. Από εκεί που ήθελες 8 ώρες για να κάνεις την διαδρομή, τώρα απαιτούνται μόλις 2 ώρες και 40 λεπτά. Την κατασκευή την έκαναν φυσικά οι China Railway International Corporation (CRIC) and China Railway International Group (CRIG)! Οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν την σύνδεση με το λιμάνι του Πειραιά, αλλά άντε να βγάλουν άκρη με το ελληνικό κράτος και τον ΟΣΕ!
Αντί λοιπόν να συζητάμε πως θα μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία να αποκτούσαμε επιτέλους αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα, να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας και να μπορούμε να αγοράσουμε και κανένα οικονομικό, ελληνικής κατασκευής αυτοκίνητο (όπως τα Sunny παλιότερα), συζητάμε πως θα προστατευτεί ο Γάλλος εργάτης από την επέλαση των Κινέζων...
-
Για δες πόσα χρόνια έκαναν να φτιάξουν την γραμμή Βελιγραδίου - συνόρων Ουγγαρίας, που είναι περίπου 200 χλμ.
Επίσης οι ΕΕδες δεν πρόκειται να αφήσουν τους Κινέζους να βάλουν πόδι στον ΟΣΕ.
Αλλά έτσι και αλλιώς η γραμμή μας είναι μια χαρά εκτός του τμήματος που χάλασε ο Ντάνιελ που θα είναι έτοιμος την άνοιξη προς καλοκαίρι και μια παράλλαξη της γραμμής στο Πολύκαστρο.
-
@criuser said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Αλλά έτσι και αλλιώς η γραμμή μας είναι μια χαρά εκτός του τμήματος που χάλασε ο Ντάνιελ που θα είναι έτοιμος την άνοιξη προς καλοκαίρι και μια παράλλαξη της γραμμής στο Πολύκαστρο.
-
Ένα από τα χειρότερα χαρακτηριστικά των κινεζικών αυτοκινήτων είναι η επιλογή της ονοματοδοσίας η οποία έχει σχολιαστεί πολλάκις και είναι απλά φρικτή. Καταλαβαίνω ότι υπάρχει γλωσσική απόσταση ανάμεσα στον δυτικό κόσμο και στην Κίνα, θα μπορούσαν όμως να προσαρμοστούν μερικώς.
Παραθέτω μερικά αντικειμενικά ή υποκειμενικά ευηχα μοντέλα για σύγκριση με τα κινέζικα.
Porsche Cayman, Porsche Carrera GT, Ferrari Roma, Detomaso Pantera, Audi R8, Tesla Model S, Rivian R3X, Lucid air, Acura NSX, Lexus RX, Nissan GTR, Dodge Viper, Ford puma, Opel corsa, κλπ.
Χρήση φωνηέντων, με δύο τρεις συλλαβές,, με απλά αλφαριθμητικά να συμπληρώνουν την έκδοση.
Οι Κινέζοι: GAC Trumpchi GS8S, Faw Hongqi E-HS9, Yangwang U8L, Fangchengbao Bao 5, Wuling Hongguang Mini EV, Saic Baojun Xiangjing, κκλλππ..
Bonus round: Linglong R620 R16
Οι λέξεις μιλάνε από μόνες τους
-
Το περίεργο είναι γιατί δεν εξευρωπαϊζουν τα ονόματα των μοντέλων τους όταν αυτά έρχονται προς τα εδώ. Τόσο δύσκολο θα ήταν να έχουν δύο διαφορετικά ονόματα, ένα για τις αγορές της Ευρώπης και ένα για την Κίνα;
Αν είναι εφικτό (και δεν κολλάμε σε θέματα οργάνωσης , Logistics κλπ) , τότε ή δεν το αντιλαμβάνονται πόσο κακόηχα ακούγονται και "φταίμε" εμείς με τον ευρωποκεντρικό τρόπο σκέψης μας, ή οι ίδιοι είναι τόσο "σοβινιστές" που αρνούνται να "υποκύψουν" στα Δυτικά πρότυπα.
Πάντως Ιάπωνες και Κορεάτες , τέτοια λάθη δεν τα έκαναν.
-
-
Άκυρη η σύγκριση που κάνουν με τα συμβατικά BMW και Audi, μιας και το Nio έχει εντελώς διαφορετικής τεχνολογίας ανάρτηση σε σχέση με τους υπόλοιπους.
Μιλάμε για το σύστημα που είχε αναπτύξει η Bose δεκαετίες πριν και πλέον έχει αγοράσει και εξελίξει η Clearmotion, η οποία το εμπορεύεται με το όνομα SkyRide. Το έχει ήδη αγοράσει η Nio όπως βλέπουμε, καθώς και η Porsche. Αν δε κάνω λάθος είναι να τοποθετηθεί μελλοντικά και σε ακριβά Audi.
-
@axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Άκυρη η σύγκριση που κάνουν με τα συμβατικά BMW και Audi, μιας και το Nio έχει εντελώς διαφορετικής τεχνολογίας ανάρτηση σε σχέση με τους υπόλοιπους.
Μιλάμε για το σύστημα που είχε αναπτύξει η Bose δεκαετίες πριν και πλέον έχει αγοράσει και εξελίξει η Clearmotion, η οποία το εμπορεύεται με το όνομα SkyRide. Το έχει ήδη αγοράσει η Nio όπως βλέπουμε, καθώς και η Porsche. Αν δε κάνω λάθος είναι να τοποθετηθεί μελλοντικά και σε ακριβά Audi.
Βρήκα και διάφορα βίντεο που βρίζουν τα Byd ότι είναι άχρηστα και με λαμαρίνες από χαρτόνι
κινέζικα αυτοκίνητα (merged)