-
Οποτε,δεν τα προτεινετε τα kayaba απο την εμπειρια στο δικο σας αυτοκινητο? Και τι να βαλεις σε Fiesta,τα μαμα ειναι sachs?
-
@ken11 said in Περί Αναρτήσεων:
Οποτε,δεν τα προτεινετε τα kayaba απο την εμπειρια στο δικο σας αυτοκινητο? Και τι να βαλεις σε Fiesta,τα μαμα ειναι sachs?
Καποιοι σε φιεστα και φοκους ικανοποιημενοι ειναι με καγιαμπα.
-
@gol said in Περί Αναρτήσεων:
@ken11 said in Περί Αναρτήσεων:
Οποτε,δεν τα προτεινετε τα kayaba απο την εμπειρια στο δικο σας αυτοκινητο? Και τι να βαλεις σε Fiesta,τα μαμα ειναι sachs?
Καποιοι σε φιεστα και φοκους ικανοποιημενοι ειναι με καγιαμπα.
Οκ,αν είναι να χάσει απότομα απόδοση μέσα σε μόλις 2-3 χρόνια δεν ξέρω αν αξίζουν,εναλλακτικές υπάρχουν της προκοπής,όχι bilstein μαύρα πχ.
-
Σε clio iii που τα εχω βαλει μια χαρα ειναι τα kyb , τα εχω 70.000km και σίγουρα 7 χρόνια, απλα ηταν πιο σκληρά απο τα μαμά, χωρίς να κουράζουν βέβαια...του χρόνου που θα τα αλλάξω μαλλον τα ίδια θα βαλω
-
Τα καγιαμπα πιστευω οτι ειναι οτι καλυτερο κοντα στα μαμα αμορτισερ για τα περισσοτερα αυτοκινητα, μεγαλη διαρκεια ζωης, απλα ειναι σκληρωτερα και αυτο καποιους τους κουραζει.
-
Ειτε sachs (αν είναι αυτά τα γνήσια γι αυτο το μοντελο) ειτε kayaba.
-
@gol said in Περί Αναρτήσεων:
Ειτε sachs (αν είναι αυτά τα γνήσια γι αυτο το μοντελο) ειτε kayaba.
Δυστυχώς νομίζω η sachs δεν έχει performance version για το απλό fiesta?
-
@ken11 said in Περί Αναρτήσεων:
@gol said in Περί Αναρτήσεων:
Ειτε sachs (αν είναι αυτά τα γνήσια γι αυτο το μοντελο) ειτε kayaba.
Δυστυχώς νομίζω η sachs δεν έχει performance version για το απλό fiesta?
Οχι απο οσο ειχαμε ερευνησει τελευταία φορα.
-
@ilias-a
για clio iv να βαλω kyb excel g η monroe?
αξιζουν τα 30-40 ευρω παραπανω τα μονροε? εχουν καλυτερα χαρακτηριστικα λειτουργιας? αντοχη ? -
@dimclio said in Περί Αναρτήσεων:
@ilias-a
για clio iv να βαλω kyb excel g η monroe?
αξιζουν τα 30-40 ευρω παραπανω τα μονροε? εχουν καλυτερα χαρακτηριστικα λειτουργιας? αντοχη ?ταιριαζουν καλυτερα απο τα καγιαμπα αλλα δεν εχουν αντοχη, ψαξε για De Carbon αν υπαρχουν στην αγορα για το κλιο.
-
δεν βρισκω de carbon πουθενα.
στο autodoc βρισκω τα μονροε ιδια τιμη με τα kyb (180 ευρω) και δωρεαν μεταφορικα.
οταν λες δεν εχουν αντοχη δεν θα βγαλουν τα χλμ των kyb ,η υπαρχει περιπτωση να χτυπανε σε λιγα χιλιαδες χλμ? -
@dimclio said in Περί Αναρτήσεων:
δεν βρισκω de carbon πουθενα.
στο autodoc βρισκω τα μονροε ιδια τιμη με τα kyb (180 ευρω) και δωρεαν μεταφορικα.
οταν λες δεν εχουν αντοχη δεν θα βγαλουν τα χλμ των kyb ,η υπαρχει περιπτωση να χτυπανε σε λιγα χιλιαδες χλμ?Χοντρικα το 70% των χιλιομετρων των καγιαμπα θα βγαλουν.
-
Ηλια να αλλαξω μονο το ρουλεμαν του τοπμαουντ η και το τριγωνακι? παθαινει κατι η βαση/τριγωνακι που βιδωνουν οι 3 βιδες?
Φουσκες αμορτισερ να αλλαξω η να βαλω τις παλιες εαν δεν ειναι σχισμενες?
ευχαριστω για τις απαντησεις παντως! -
Στο clio iii fl που ειναι ίδιες οι βάσεις με του iv άλλαξα ολόκληρες τις βάσεις, αλλα ουσιαστικά μόνο τα ρουλεμαν χρειάζονταν, οι φυσουνες αν δεν εχουν σκιστεί δε χρειάζονται αλλαγή, αλλα απο την αλλη δεν ειναι και ακριβές...δες κ για γνήσια αμορτισέρ ...στα renault συνήθως ειναι σχετικά φθηνά
-
@dimclio said in Περί Αναρτήσεων:
Ηλια να αλλαξω μονο το ρουλεμαν του τοπμαουντ η και το τριγωνακι? παθαινει κατι η βαση/τριγωνακι που βιδωνουν οι 3 βιδες?
Φουσκες αμορτισερ να αλλαξω η να βαλω τις παλιες εαν δεν ειναι σχισμενες?
ευχαριστω για τις απαντησεις παντως!Εχω αρκετο καιρο να πιασω αναρτηση απο ρενω, αν δε με απαταει η μνημη μου μονο το ρουλεμαν εβγαζε φθορα. Για τις φουσκες αν δεν ειναι σχισμενες και ειναι σε καλη κατασταση αφηνεις τις ιδιες.
-
@ken11 said in Περί Αναρτήσεων:
Οποτε,δεν τα προτεινετε τα kayaba απο την εμπειρια στο δικο σας αυτοκινητο? Και τι να βαλεις σε Fiesta,τα μαμα ειναι sachs?
Εγώ Sachs θα έβαζα
Τα kayaba έχω ακούσει από πολλούς ότι είναι σκληρά για ford,προφανώς δε ταιριάζουν με τα συγξεκριμενα αυοκινητα -
Το καλυτερο αμορτισερ ειναι μονο το μαμα ή coilover βαλβιδωμενο για το συγκεκριμενο μοντελο/εκδοση, ολα τα αλλα ειναι γενικες (αθλιες) βαλβιδωσεις
Εχω δει αμαξια πριν και μετα με διαφορα αμορτισερ, σε γενικες γραμμες να ξερετε οποιες εταιριες εχουν τον ιδιο κωδικο για πολλες εκδοσεις ενος μοντελου ειναι σκουπιδια ενας OEM δε θα το εκανε ποτε αυτο...
Σε αυτο που ειπα πριν, για εμενα ο ελεγχος αμαξωματος ειναι ζητημα ζωης και θανατου, με αγχωνει σε ταραστιο βαθμο ενα αμαξι που δεν ειναι σωστα βαλβιδωμενο. Σε σημειο να μην μπορω να το οδηγησω, σκατα βαλβιδωσεις εχω συναντησει σε KYB ECXEL G, B4, SACHS, MONROE και ολες τις εταιριες που μπορειτε να φανταστειτε, εκτος απο τα εργοστασιακα. Τα εργοστασιακα ειναι παντα κλασεις ανωτερα
-
@dragonslayer said in Περί Αναρτήσεων:
Σε Polo 9n τι αμορτισέρ να προτιμήσω:
Zacks ST ή Κayaba Excel-g;
Τώρα έχει Bilstein B4 και με ενδιαφέρει να έχει καλό κράτημα και μια σχετική άνεση.
Για τα Monroe OE Spectrum τι γνώμη έχετε;ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ, τιποτε καλυτερο δεν υπαρχει, τα excel g προσωπικα τα μισω μεχρι αηδιας, δεν εχουν καθολου αποσβεση επαναφορας υψηλης ταχυτητας, δεν νοιωθεις γονατο, και ως χαζα αμορτισερ δεν εχουν ουτε αποσβεση συμπιεσης χαμηλης ταχυτητας ειναι vamos salaplada. Σκουπιδια στον ελεγχο αμαξωματος, αυτο ισως να μην το δεις διοτι εχεις αντιστρεπτικες, σε ενα αμαξι χωρις αντιστρεπτικες ομως ο ελεγχος αμαξωματος φαινεται στα πρωτα 50m.
NA MHN ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ, ΘΕΛΟΥΝ ΠΟΛΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΣΒΕΣΗ, ξερεις ποσο ασχημα σε κανει να νοιωθεις κατι τετοιο, να πρεπει να κανει διαδρομη μεγαλη για να φτασει σε ουσιαστικη αποσβεση.
Με φερνει σε τεραστιο αγχος -
@omikrositalofilos said in Περί Αναρτήσεων:
Το καλυτερο αμορτισερ ειναι μονο το μαμα ή coilover βαλβιδωμενο για το συγκεκριμενο μοντελο/εκδοση, ολα τα αλλα ειναι γενικες (αθλιες) βαλβιδωσεις
Εχω δει αμαξια πριν και μετα με διαφορα αμορτισερ, σε γενικες γραμμες να ξερετε οποιες εταιριες εχουν τον ιδιο κωδικο για πολλες εκδοσεις ενος μοντελου ειναι σκουπιδια ενας OEM δε θα το εκανε ποτε αυτο...
Σε αυτο που ειπα πριν, για εμενα ο ελεγχος αμαξωματος ειναι ζητημα ζωης και θανατου, με αγχωνει σε ταραστιο βαθμο ενα αμαξι που δεν ειναι σωστα βαλβιδωμενο. Σε σημειο να μην μπορω να το οδηγησω, σκατα βαλβιδωσεις εχω συναντησει σε KYB ECXEL G, B4, SACHS, MONROE και ολες τις εταιριες που μπορειτε να φανταστειτε, εκτος απο τα εργοστασιακα. Τα εργοστασιακα ειναι παντα κλασεις ανώτερο
Μπορει να έχεις δίκιο,αλλά όταν τα γνήσια κοστίζουν ένα νεφρό, βολευομαστε με καλά aftermarket
-
Καπως ετσι ειναι η συμπεριφορα διαδρομης-αποσβεσης στις KYB, οτι χειροτερο μπορεις να εχεις, θελεις την μιση διαδρομη μπας και φτασεις ονομαστικη δυναμη αποσβεσης (note η καμπυλη ειναι παραμετρικη με βαση την ταχυτητα εμβολου)
Περί Αναρτήσεων