Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 137
    • 138
    • 139
    • 140
    • 141
    • 141 / 141
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    42
    2819
    87074
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ken11
      ken11 last edited by

      Οποτε,δεν τα προτεινετε τα kayaba απο την εμπειρια στο δικο σας αυτοκινητο? Και τι να βαλεις σε Fiesta,τα μαμα ειναι sachs?

      G D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • G
        Gol @ken11 last edited by

        @ken11 said in Περί Αναρτήσεων:

        Οποτε,δεν τα προτεινετε τα kayaba απο την εμπειρια στο δικο σας αυτοκινητο? Και τι να βαλεις σε Fiesta,τα μαμα ειναι sachs?

        Καποιοι σε φιεστα και φοκους ικανοποιημενοι ειναι με καγιαμπα.

        ken11 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • ken11
          ken11 @Gol last edited by

          @gol said in Περί Αναρτήσεων:

          @ken11 said in Περί Αναρτήσεων:

          Οποτε,δεν τα προτεινετε τα kayaba απο την εμπειρια στο δικο σας αυτοκινητο? Και τι να βαλεις σε Fiesta,τα μαμα ειναι sachs?

          Καποιοι σε φιεστα και φοκους ικανοποιημενοι ειναι με καγιαμπα.

          Οκ,αν είναι να χάσει απότομα απόδοση μέσα σε μόλις 2-3 χρόνια δεν ξέρω αν αξίζουν,εναλλακτικές υπάρχουν της προκοπής,όχι bilstein μαύρα πχ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thodoris91 last edited by

            Σε clio iii που τα εχω βαλει μια χαρα ειναι τα kyb , τα εχω 70.000km και σίγουρα 7 χρόνια, απλα ηταν πιο σκληρά απο τα μαμά, χωρίς να κουράζουν βέβαια...του χρόνου που θα τα αλλάξω μαλλον τα ίδια θα βαλω

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • I
              ilias-a last edited by

              Τα καγιαμπα πιστευω οτι ειναι οτι καλυτερο κοντα στα μαμα αμορτισερ για τα περισσοτερα αυτοκινητα, μεγαλη διαρκεια ζωης, απλα ειναι σκληρωτερα και αυτο καποιους τους κουραζει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                Gol last edited by

                Ειτε sachs (αν είναι αυτά τα γνήσια γι αυτο το μοντελο) ειτε kayaba.

                ken11 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • ken11
                  ken11 @Gol last edited by

                  @gol said in Περί Αναρτήσεων:

                  Ειτε sachs (αν είναι αυτά τα γνήσια γι αυτο το μοντελο) ειτε kayaba.

                  Δυστυχώς νομίζω η sachs δεν έχει performance version για το απλό fiesta?

                  G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    Gol @ken11 last edited by

                    @ken11 said in Περί Αναρτήσεων:

                    @gol said in Περί Αναρτήσεων:

                    Ειτε sachs (αν είναι αυτά τα γνήσια γι αυτο το μοντελο) ειτε kayaba.

                    Δυστυχώς νομίζω η sachs δεν έχει performance version για το απλό fiesta?

                    Οχι απο οσο ειχαμε ερευνησει τελευταία φορα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dimclio last edited by

                      @ilias-a
                      για clio iv να βαλω kyb excel g η monroe?
                      αξιζουν τα 30-40 ευρω παραπανω τα μονροε? εχουν καλυτερα χαρακτηριστικα λειτουργιας? αντοχη ?

                      I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ilias-a @dimclio last edited by

                        @dimclio said in Περί Αναρτήσεων:

                        @ilias-a
                        για clio iv να βαλω kyb excel g η monroe?
                        αξιζουν τα 30-40 ευρω παραπανω τα μονροε? εχουν καλυτερα χαρακτηριστικα λειτουργιας? αντοχη ?

                        ταιριαζουν καλυτερα απο τα καγιαμπα αλλα δεν εχουν αντοχη, ψαξε για De Carbon αν υπαρχουν στην αγορα για το κλιο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dimclio last edited by

                          δεν βρισκω de carbon πουθενα.
                          στο autodoc βρισκω τα μονροε ιδια τιμη με τα kyb (180 ευρω) και δωρεαν μεταφορικα.
                          οταν λες δεν εχουν αντοχη δεν θα βγαλουν τα χλμ των kyb ,η υπαρχει περιπτωση να χτυπανε σε λιγα χιλιαδες χλμ?

                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ilias-a @dimclio last edited by

                            @dimclio said in Περί Αναρτήσεων:

                            δεν βρισκω de carbon πουθενα.
                            στο autodoc βρισκω τα μονροε ιδια τιμη με τα kyb (180 ευρω) και δωρεαν μεταφορικα.
                            οταν λες δεν εχουν αντοχη δεν θα βγαλουν τα χλμ των kyb ,η υπαρχει περιπτωση να χτυπανε σε λιγα χιλιαδες χλμ?

                            Χοντρικα το 70% των χιλιομετρων των καγιαμπα θα βγαλουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dimclio last edited by

                              Ηλια να αλλαξω μονο το ρουλεμαν του τοπμαουντ η και το τριγωνακι? παθαινει κατι η βαση/τριγωνακι που βιδωνουν οι 3 βιδες?
                              Φουσκες αμορτισερ να αλλαξω η να βαλω τις παλιες εαν δεν ειναι σχισμενες?
                              ευχαριστω για τις απαντησεις παντως!

                              I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thodoris91 last edited by

                                Στο clio iii fl που ειναι ίδιες οι βάσεις με του iv άλλαξα ολόκληρες τις βάσεις, αλλα ουσιαστικά μόνο τα ρουλεμαν χρειάζονταν, οι φυσουνες αν δεν εχουν σκιστεί δε χρειάζονται αλλαγή, αλλα απο την αλλη δεν ειναι και ακριβές...δες κ για γνήσια αμορτισέρ ...στα renault συνήθως ειναι σχετικά φθηνά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ilias-a @dimclio last edited by

                                  @dimclio said in Περί Αναρτήσεων:

                                  Ηλια να αλλαξω μονο το ρουλεμαν του τοπμαουντ η και το τριγωνακι? παθαινει κατι η βαση/τριγωνακι που βιδωνουν οι 3 βιδες?
                                  Φουσκες αμορτισερ να αλλαξω η να βαλω τις παλιες εαν δεν ειναι σχισμενες?
                                  ευχαριστω για τις απαντησεις παντως!

                                  Εχω αρκετο καιρο να πιασω αναρτηση απο ρενω, αν δε με απαταει η μνημη μου μονο το ρουλεμαν εβγαζε φθορα. Για τις φουσκες αν δεν ειναι σχισμενες και ειναι σε καλη κατασταση αφηνεις τις ιδιες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dimitrioskosmas @ken11 last edited by

                                    @ken11 said in Περί Αναρτήσεων:

                                    Οποτε,δεν τα προτεινετε τα kayaba απο την εμπειρια στο δικο σας αυτοκινητο? Και τι να βαλεις σε Fiesta,τα μαμα ειναι sachs?

                                    Εγώ Sachs θα έβαζα
                                    Τα kayaba έχω ακούσει από πολλούς ότι είναι σκληρά για ford,προφανώς δε ταιριάζουν με τα συγξεκριμενα αυοκινητα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • O
                                      omikrositalofilos last edited by omikrositalofilos

                                      Το καλυτερο αμορτισερ ειναι μονο το μαμα ή coilover βαλβιδωμενο για το συγκεκριμενο μοντελο/εκδοση, ολα τα αλλα ειναι γενικες (αθλιες) βαλβιδωσεις

                                      Εχω δει αμαξια πριν και μετα με διαφορα αμορτισερ, σε γενικες γραμμες να ξερετε οποιες εταιριες εχουν τον ιδιο κωδικο για πολλες εκδοσεις ενος μοντελου ειναι σκουπιδια ενας OEM δε θα το εκανε ποτε αυτο...

                                      Σε αυτο που ειπα πριν, για εμενα ο ελεγχος αμαξωματος ειναι ζητημα ζωης και θανατου, με αγχωνει σε ταραστιο βαθμο ενα αμαξι που δεν ειναι σωστα βαλβιδωμενο. Σε σημειο να μην μπορω να το οδηγησω, σκατα βαλβιδωσεις εχω συναντησει σε KYB ECXEL G, B4, SACHS, MONROE και ολες τις εταιριες που μπορειτε να φανταστειτε, εκτος απο τα εργοστασιακα. Τα εργοστασιακα ειναι παντα κλασεις ανωτερα

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • O
                                        omikrositalofilos @dragonslayer last edited by

                                        @dragonslayer said in Περί Αναρτήσεων:

                                        Σε Polo 9n τι αμορτισέρ να προτιμήσω:

                                        Zacks ST ή Κayaba Excel-g;

                                        Τώρα έχει Bilstein B4 και με ενδιαφέρει να έχει καλό κράτημα και μια σχετική άνεση.
                                        Για τα Monroe OE Spectrum τι γνώμη έχετε;

                                        ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ, τιποτε καλυτερο δεν υπαρχει, τα excel g προσωπικα τα μισω μεχρι αηδιας, δεν εχουν καθολου αποσβεση επαναφορας υψηλης ταχυτητας, δεν νοιωθεις γονατο, και ως χαζα αμορτισερ δεν εχουν ουτε αποσβεση συμπιεσης χαμηλης ταχυτητας ειναι vamos salaplada. Σκουπιδια στον ελεγχο αμαξωματος, αυτο ισως να μην το δεις διοτι εχεις αντιστρεπτικες, σε ενα αμαξι χωρις αντιστρεπτικες ομως ο ελεγχος αμαξωματος φαινεται στα πρωτα 50m.
                                        NA MHN ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ, ΘΕΛΟΥΝ ΠΟΛΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΣΒΕΣΗ, ξερεις ποσο ασχημα σε κανει να νοιωθεις κατι τετοιο, να πρεπει να κανει διαδρομη μεγαλη για να φτασει σε ουσιαστικη αποσβεση.
                                        Με φερνει σε τεραστιο αγχος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimitrioskosmas @omikrositalofilos last edited by

                                          @omikrositalofilos said in Περί Αναρτήσεων:

                                          Το καλυτερο αμορτισερ ειναι μονο το μαμα ή coilover βαλβιδωμενο για το συγκεκριμενο μοντελο/εκδοση, ολα τα αλλα ειναι γενικες (αθλιες) βαλβιδωσεις

                                          Εχω δει αμαξια πριν και μετα με διαφορα αμορτισερ, σε γενικες γραμμες να ξερετε οποιες εταιριες εχουν τον ιδιο κωδικο για πολλες εκδοσεις ενος μοντελου ειναι σκουπιδια ενας OEM δε θα το εκανε ποτε αυτο...

                                          Σε αυτο που ειπα πριν, για εμενα ο ελεγχος αμαξωματος ειναι ζητημα ζωης και θανατου, με αγχωνει σε ταραστιο βαθμο ενα αμαξι που δεν ειναι σωστα βαλβιδωμενο. Σε σημειο να μην μπορω να το οδηγησω, σκατα βαλβιδωσεις εχω συναντησει σε KYB ECXEL G, B4, SACHS, MONROE και ολες τις εταιριες που μπορειτε να φανταστειτε, εκτος απο τα εργοστασιακα. Τα εργοστασιακα ειναι παντα κλασεις ανώτερο

                                          Μπορει να έχεις δίκιο,αλλά όταν τα γνήσια κοστίζουν ένα νεφρό, βολευομαστε με καλά aftermarket

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            omikrositalofilos last edited by

                                            6be6e1ae-9b8e-4365-8f13-193b270d0190-image.png
                                            Καπως ετσι ειναι η συμπεριφορα διαδρομης-αποσβεσης στις KYB, οτι χειροτερο μπορεις να εχεις, θελεις την μιση διαδρομη μπας και φτασεις ονομαστικη δυναμη αποσβεσης (note η καμπυλη ειναι παραμετρικη με βαση την ταχυτητα εμβολου)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 141 / 141
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr