-
Για το 0-60 θέλει 4 sec, το λες και αργό, το yaris είναι λίγο πιο γρήγορο μέχρι εκεί.
Μετά για το 60-100 θέλει 3 sec, επίδοση αυτοκινήτων 300 ίππων, τρελαίνεται.
-
Οι συμπλέκτες που ανοίγουν και κλείνουν τι αξιοπιστία να έχουν σε βάθος χρόνου;
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Οι συμπλέκτες που ανοίγουν και κλείνουν τι αξιοπιστία να έχουν σε βάθος χρόνου;
Ο,τι κινείται χαλάει. θα δείξει. Πάντως σκέψου να είχε κανά 7αρι κιβώτιο και να γέμιζε όλα τα κενά που αφήνει τώρα, θα κυνηγούσε τα full ev. Θα κρατούσε +130kw καθ όλη την διάρκεια της επιτάχυνσης.
-
Όντως!!! Θα γινόταν χαμός από τους πιτσιρικάδες!
Πιστεύω θα είχε 0-100 σε 6" και θα ανέβαζε σαν τρελό
-
Όχι μόνον από τους πιτσιρικάδες...
-
Στο eco mode πρεπε να έχει αισθητή διαφορά στην κατανάλωση.
Εντωμεταξυ όσο μιλάει το παλικάρι, το αυτοκίνητο κινείται μονάχα με ηλεκτρισμό. Έχει ανάψει η ένδειξη με το πράσινο ev στην γωνία κάτω δεξιά στον πίνακα οργάνων
Το ίδιο είδα και στο ZS HYBRID PLUS όπου η αίσθηση είναι ολόιδια με τα ev. Μεταξένια και σαν αφρός η λειτουργία του powertrain στο ev.
-
Πλέον οι νέες καραβιες φαινεται πως προσφέρουν και το διαιρούμενο πίσω κάθισμα και την τηλεσκοπικη ρύθμιση τιμονιού, που στις πρώτες παραδόσεις δεν τα διέθετε
-
-
Είναι δυνατόν με βρεγμένο οδόστρωμα, και δη αρκετά, να φρενάρει σε 43μ ενώ το swift στα 48μ σε στεγνό και στον ίδιο δρόμο.
Προφανώς.... Κάτι έγινε στο swift.
-
-
Από παντού επιβεβαιώνεται πως έχει 0-100: 7"
Κάποιοι βλέπουν ( ίσως με κλειστό το clima) και κάτω από 7"
-
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44562656-mg-mg3
Τα χαρίζουν λέμε!
-
-
@ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44562656-mg-mg3
Τα χαρίζουν λέμε!
-
@ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44562656-mg-mg3
Τα χαρίζουν λέμε!
1950 κάτω απο καινούργιο....
-
Εντωμεταξυ αυτό της βασικής έχει 15 ιντσών τροχούς, δηλαδή ακόμα πιο γρήγορο
-
Λοιπόν, το ειχα για μια εβδομάδα δανεικό απο μια φίλη, εκανα 500 χιλιόμετρα και μέσα στην πόλη και στην εθνική, και οι εντυπώσεις μου ειναι καλύτερες απο αυτες που περίμενα. Είναι τρομερά ευκολοοδήγητο, αισθητα πιό άνετο απο το Yaris Hybrid μου ειδικά σε ανοιχτό δρόμο, ο θόρυβος στην καμπίνα ίδιος με το Yaris (θα ορκιζόμουν οτι έχει cvt αν δεν το ήξερα), η αναρτηση πιο μαλακή (Δεν ειναι για σπορτίφ οδήγηση. Πλεει στις στροφες και προκαλεί ανασφάλεια αν μπείς με μεγάλη ταχύτητα). Δεν εντόπισα πουθενά την ελλειψη ισχύος που λέγανε σε ανηφόρες (ανεβηκα Πεντέλη), απλά ανέβαζε στροφές γύρω στις 5χιλ προφανώς για να φορτίσει την μπαταρία. Η αισθηση ποιότητας στο εσωτερικό είναι καλή αλλά ενα κλίκ κατώτερη (ειναι και θέμα γουστου) απο Toyota, αλλά δεν εντοπισα κανενα τριγμό οσο το έιχα. Τέλος, η οικονομία καυσιμου ήταν πολύ καλή. O γενικός μου μέσος ορος ήταν 5,2 Λιτρα με βαρύ πόδι γιατί το τέσταρα. Αν πας χαλαρά εντός πόλης με Eco και με την αναγεννητική πέδηση στο 2 δεν ξεπερνάει τα 4 - 4,5 λίτρα. Γενικα εμεινα εντυπωσιασμένος, και αν επρεπε σήμερα να αγοράσω αυτοκινητο με 21.500 που κάνει η μεσαία εκδοσή που ειχα και που είναι υπερπληρης σε εξοπλισμό θα το επαιρνα χωρίς δευτερη σκέψη.
-
Στον ανοιχτό δρόμο τι εννοείς πιο άνετο;
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Στον ανοιχτό δρόμο τι εννοείς πιο άνετο;
Η ανάρτηση δεν αντιδρα τοσο απότομα οσο του Yaris στις ανωμαλίες του δρόμου. Τις απορροφά καλυτερα. Ειδικά σε ταχύτητες πάνω απο 110 - 120 νιώθείς οτι δεν ζορίζεται οσο το Yaris. Το μόνο ξενερωτικό είναι οι αεροδυναμικοί θόρυβοι και η μηχανή που μουγκρίζει αν βυθισεις το πόδι στο γκάζι. Αν ειχε καλύτερη ηχομόνωση θα μπορούσα να το συγκρίνω με Audi σε ποιότητα πλεύσης. Αλλα εντάξει, είναι αδικη η συγκριση με αυτοκινητα που κοστίζουν τα διπλάσια.
-
Σε αυτόβτο κανάλι δοκιμάζεται η απτή ποιότητα του εσωτερικού.
Εδώ το εσωτερικό του yaris cross που είναι στην ουσία ιδιο με του απλου yaris.
MG3 Hybrid+ 2024