Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    108
    4359
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Το θέμα είναι πόσα θα είχες δώσει αν είχες αλλάξει μια φορά αμάξι πριν 6-7 χρόνια και αν μπορούσες να το κάνεις.

      Οπότε μένεις όπως είσαι μέχρι να ξεκαθαρίσει το ΚΗ4.

      Επειδή έρχονται συνέχεια μικρά ηλεκτρικά με 1200 χλμ τον μήνα πόλη, αν μπορείς να φορτίσεις σπίτι κοιτάς εκεί κάτι οικονομικό.

      Θα έρθουν και με μικρότερη μπαταρία που θα κάνουν κάτω από 20000 πριν την επιδότηση, που μπορεί να είναι διαφορετική πλέον, γιατί σε όλη την Ευρώπη, ή καταργήθηκε, ή μειώθηκε πολύ.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        vigilantius__1985 @criuser last edited by

        @criuser said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

        Το θέμα είναι πόσα θα είχες δώσει αν είχες αλλάξει μια φορά αμάξι πριν 6-7 χρόνια και αν μπορούσες να το κάνεις.

        Οπότε μένεις όπως είσαι μέχρι να ξεκαθαρίσει το ΚΗ4.

        Επειδή έρχονται συνέχεια μικρά ηλεκτρικά με 1200 χλμ τον μήνα πόλη, αν μπορείς να φορτίσεις σπίτι κοιτάς εκεί κάτι οικονομικό.

        Θα έρθουν και με μικρότερη μπαταρία που θα κάνουν κάτω από 20000 πριν την επιδότηση, που μπορεί να είναι διαφορετική πλέον, γιατί σε όλη την Ευρώπη, ή καταργήθηκε, ή μειώθηκε πολύ.

        Ίσως είναι το πιο σώφρον. Δε θα παίξω πάντως σε τόσο μικρό, γιατί αν φύγει η giulietta, θα αποτελεί το μεγάλο όχημα της οικογένειας και θα πρέπει να μας καλύπτει επαρκώς και για ταξίδια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          Τα 1200 τον μήνα πόσο σου κοστίζουν τον χρόνο ?

          Αν ισχύει το 3 ευρώ τα 100 χλμ για τα ηλεκτρικά, θα δίνεις 36 ευρώ τον μήνα δηλαδή 430 τον χρόνο. Σήμερα πόσο δίνεις ?

          Κρατάς την τζουλιέττα που έρριξες τόσα λεφτά σε πρώτη φάση και ίσως σε συμφέρει να νοικιάζεις για τα ταξίδια.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • V
            vigilantius__1985 @criuser last edited by

            @criuser said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

            Τα 1200 τον μήνα πόσο σου κοστίζουν τον χρόνο ?

            Αν ισχύει το 3 ευρώ τα 100 χλμ για τα ηλεκτρικά, θα δίνεις 36 ευρώ τον μήνα δηλαδή 430 τον χρόνο. Σήμερα πόσο δίνεις ?

            Κρατάς την τζουλιέττα που έρριξες τόσα λεφτά σε πρώτη φάση και ίσως σε συμφέρει να νοικιάζεις για τα ταξίδια.

            Όπως το έχω υπολογίσει, γύρψ στα 1700 ευρώ θέλω ετησίως για καύσιμα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Με 1300 διαφορά και τα τέλη και τα σέρβις που θα γλυτώσεις θα κάνεις εύκολα απόσβεση.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • R
                red_monster @vigilantius__1985 last edited by

                @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                @dimitrioskosmas said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                Επανέρχομαι για άλλη μαι φορά στο θέμα, καθώς σήεμρα έκανα μεγάλο σέρβις στη giulietta και μαζί με τακάκια, δισκόπλακες, μπαράκια ζαμφόρ, μια βάση μηχανής και κάτι ψιλολόγια, πήγε σχεδόν ένα χιλιάρικο σε εξουσιοδοτημένο...δεδομένου ότι του χρόνου μάλλο θα χρειαστώ και δίσκο-πλατό (κανά χιλιάρικο ακόμα αν χρειαστεί αλλαγή και το βολάν) έκανα κάποιες δεύτερες σκέψεις. Γενικά έχω πολλή προσεγμένη τη giulietta και έχω ρίξει αρκετό χρήμα στη συντήρησή της (αναλώσιμα όλα, όχι κάτι απρόβλεπτο πέρα από ένα κολάρο τουρμπίνας στα 11 χρόνια), λυπάμαι κάπως να τη δώσω...Γενικά κάνω γύρω στα 1200 χλμ το μήνα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον λόγω δουλειάς...μήπως θα ήταν πιο καλύ λύση να σπρώξω του χρόνου το swift της γυναίκας που θα έχει τότε βαριά 90.000 χλμ και να ψαχτώ για κάποιο ηλεκτρικό για μένα για να κάνω εξοικονόμηση καυσίμου; (αν τρέξει ΚΗ4 φυσικά...). Και να δώσω τη giulietta στη γυναίκα για ατ ελάχιστα χιλιόμετρα που κάνει και να την ξεμπουκώνουμε σε κανένα ταξίδι, αν φοβόμαστε να πάρουμε το ηλεκτρικό λόγω αυτονομίας..

                Νομίζω αν αλλάξεις συνεργείο και πας σε καλά aftermarket ανταλλακτικά θα ρίξεις τη συντήρηση στο μισο

                Η αλήθεια είναι ότι είμαι ικανοποιημένος απόλυτα από το συνεργείο (εξουσιοδοτημένο). Και με aftermarket πάντως που ρωτάω πάντα και μο υδίνουν την εναλλακτική, η διαφορά είναι το πολύ 15-20 %. Γενικα΄έχει ακριβή συντήρηση η alfa romeo μετά τα πρώτα χρόνια. Το έχω ξαναζήσει με 147 tspark..

                Έχει ακριβή συντήρηση χωρίς να έχει τίποτα το ιδιαίτερο !

                V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vigilantius__1985 @red_monster last edited by

                  @red_monster said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                  @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                  @dimitrioskosmas said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                  @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                  Επανέρχομαι για άλλη μαι φορά στο θέμα, καθώς σήεμρα έκανα μεγάλο σέρβις στη giulietta και μαζί με τακάκια, δισκόπλακες, μπαράκια ζαμφόρ, μια βάση μηχανής και κάτι ψιλολόγια, πήγε σχεδόν ένα χιλιάρικο σε εξουσιοδοτημένο...δεδομένου ότι του χρόνου μάλλο θα χρειαστώ και δίσκο-πλατό (κανά χιλιάρικο ακόμα αν χρειαστεί αλλαγή και το βολάν) έκανα κάποιες δεύτερες σκέψεις. Γενικά έχω πολλή προσεγμένη τη giulietta και έχω ρίξει αρκετό χρήμα στη συντήρησή της (αναλώσιμα όλα, όχι κάτι απρόβλεπτο πέρα από ένα κολάρο τουρμπίνας στα 11 χρόνια), λυπάμαι κάπως να τη δώσω...Γενικά κάνω γύρω στα 1200 χλμ το μήνα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον λόγω δουλειάς...μήπως θα ήταν πιο καλύ λύση να σπρώξω του χρόνου το swift της γυναίκας που θα έχει τότε βαριά 90.000 χλμ και να ψαχτώ για κάποιο ηλεκτρικό για μένα για να κάνω εξοικονόμηση καυσίμου; (αν τρέξει ΚΗ4 φυσικά...). Και να δώσω τη giulietta στη γυναίκα για ατ ελάχιστα χιλιόμετρα που κάνει και να την ξεμπουκώνουμε σε κανένα ταξίδι, αν φοβόμαστε να πάρουμε το ηλεκτρικό λόγω αυτονομίας..

                  Νομίζω αν αλλάξεις συνεργείο και πας σε καλά aftermarket ανταλλακτικά θα ρίξεις τη συντήρηση στο μισο

                  Η αλήθεια είναι ότι είμαι ικανοποιημένος απόλυτα από το συνεργείο (εξουσιοδοτημένο). Και με aftermarket πάντως που ρωτάω πάντα και μο υδίνουν την εναλλακτική, η διαφορά είναι το πολύ 15-20 %. Γενικα΄έχει ακριβή συντήρηση η alfa romeo μετά τα πρώτα χρόνια. Το έχω ξαναζήσει με 147 tspark..

                  Έχει ακριβή συντήρηση χωρίς να έχει τίποτα το ιδιαίτερο !

                  Όταν την αγόρασα, ήταν μαζί με το focus και τον άσσο της bmw τα καλύτερα σε οδηγική συμπεριφορά. Είναι το τι ψάχνει ο καθένας ως "ιδιαίτερο" κάθε φορά. Επίσης, εμφανισιακά, έχει ένα σχήμα που φαίνεται αειθαλές. Ας θυμηθούμε πώς ήταν τα περισσότερα αμαξια το 2010..

                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • R
                    red_monster @vigilantius__1985 last edited by

                    @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                    @red_monster said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                    @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                    @dimitrioskosmas said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                    @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                    Επανέρχομαι για άλλη μαι φορά στο θέμα, καθώς σήεμρα έκανα μεγάλο σέρβις στη giulietta και μαζί με τακάκια, δισκόπλακες, μπαράκια ζαμφόρ, μια βάση μηχανής και κάτι ψιλολόγια, πήγε σχεδόν ένα χιλιάρικο σε εξουσιοδοτημένο...δεδομένου ότι του χρόνου μάλλο θα χρειαστώ και δίσκο-πλατό (κανά χιλιάρικο ακόμα αν χρειαστεί αλλαγή και το βολάν) έκανα κάποιες δεύτερες σκέψεις. Γενικά έχω πολλή προσεγμένη τη giulietta και έχω ρίξει αρκετό χρήμα στη συντήρησή της (αναλώσιμα όλα, όχι κάτι απρόβλεπτο πέρα από ένα κολάρο τουρμπίνας στα 11 χρόνια), λυπάμαι κάπως να τη δώσω...Γενικά κάνω γύρω στα 1200 χλμ το μήνα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον λόγω δουλειάς...μήπως θα ήταν πιο καλύ λύση να σπρώξω του χρόνου το swift της γυναίκας που θα έχει τότε βαριά 90.000 χλμ και να ψαχτώ για κάποιο ηλεκτρικό για μένα για να κάνω εξοικονόμηση καυσίμου; (αν τρέξει ΚΗ4 φυσικά...). Και να δώσω τη giulietta στη γυναίκα για ατ ελάχιστα χιλιόμετρα που κάνει και να την ξεμπουκώνουμε σε κανένα ταξίδι, αν φοβόμαστε να πάρουμε το ηλεκτρικό λόγω αυτονομίας..

                    Νομίζω αν αλλάξεις συνεργείο και πας σε καλά aftermarket ανταλλακτικά θα ρίξεις τη συντήρηση στο μισο

                    Η αλήθεια είναι ότι είμαι ικανοποιημένος απόλυτα από το συνεργείο (εξουσιοδοτημένο). Και με aftermarket πάντως που ρωτάω πάντα και μο υδίνουν την εναλλακτική, η διαφορά είναι το πολύ 15-20 %. Γενικα΄έχει ακριβή συντήρηση η alfa romeo μετά τα πρώτα χρόνια. Το έχω ξαναζήσει με 147 tspark..

                    Έχει ακριβή συντήρηση χωρίς να έχει τίποτα το ιδιαίτερο !

                    Όταν την αγόρασα, ήταν μαζί με το focus και τον άσσο της bmw τα καλύτερα σε οδηγική συμπεριφορά. Είναι το τι ψάχνει ο καθένας ως "ιδιαίτερο" κάθε φορά. Επίσης, εμφανισιακά, έχει ένα σχήμα που φαίνεται αειθαλές. Ας θυμηθούμε πώς ήταν τα περισσότερα αμαξια το 2010..

                    Για τα δικά μου γούστα, ανώτερη και από τα δύο προαναφερθέντα σε επίπεδο οδηγικής ευχαρίστησης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 3
                    • 4
                    • 5
                    • 6
                    • 6 / 6
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr