-
Δες λίγο τι περιλαμβάνει το glx και τι το gl+ και μετά τα λέμε.
-
Εξοπλισμοί Βιτάρα
GL Πίσω Αισθητήρες Παρκαρίσματος, Αυτόματο κλιματισμό, 6 Αερόσακους, Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, Αυτόματα φώτα, Αυτόματη Εναλλαγή Μεγάλης Σκάλας Φώτων (HBA), Suzuki Safety Support, Οθόνη πολυμέσων 9‘’ με : Κάμερα οπισθοπορείας, Ασύρματη σύνδεση Apple Car Play, Ασύρματη σύνδεση Apple Car Play και Android Auto, Navigation, Υπηρεσία Suzuki Connect, Σύστημα Εισόδου και Εκκίνησης Κινητήρα Χωρίς Κλειδί (Keyless Push Start), Ζάντες αλουμινίου 17
GL+ Πίσω φιμέ κρύσταλλα, Αυτόματος εσωτερικός καθρέπτης, Δερμάτινο τιμόνι, Πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, Εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα, Φωτιζόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού, Φωτισμός στο χώρο των ποδιών οδηγού - συνοδηγού, Εμπρός υποβραχιόνιο, Πρίζα 12V στο χώρο αποσκευών, Σύστημα Αναγνώρισης Τυφλού Σημείου (BSM), Σύστημα Υποβοήθησης Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (RCTA)
GLX Δίχρωμες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 215/55R17, Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες με ενσωματωμένο φλας, Εμπρός tweeters, Επένδυση θυρών με Suede, Επένδυση υποβραχιόνιου θυρών με συνθετικό δέρμα, Καθίσματα Suede με συνθετικό δέρμα, Εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος
https://auto.suzuki.gr/model/vitara
6 ηχεία
Adaptive Cruise Control (ACC)
Έγχρωμη οθόνη TFT πολλαπλών λειτουργιών 10,25'' στον πίνακα οργάνων
Έναρξη λειτουργίας κινητήρα χωρίς κλειδί
Αισθητήρας βροχής
Αυτόματη ενεργοποίηση μεγάλης σκάλας προβολέων
Αυτόματος κλιματισμός
Αυτόνομη πέδηση εκτάκτου ανάγκης με αναγνώριση πεζών και μοτοσυκλετιστών
Εμπρός προβολείς LED Reflector
Επιλογέας προφίλ οδήγησης
Εργοστασιακός κωδικός
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες
Ηλεκτρονικά Ενεργοποιούμενο Χειρόφρενο
Ηλεκτροχρωμικός εσωτερικός καθρέπτης
Κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές
Κεντρικό υποβραχιόνιο μπροστά από μαλακό υλικό, ρυθμιζόμενο με εσωτερικό αποθηκευτικό χώρο
Λαβές θυρών στο χρώμα του αμαξώματος
Μαύρα καλύμματα καθρεπτών
Μαύρες μπάρες οροφής
Μηχανικά ρυθμιζόμενο κάθισμα συνοδηγού 4θ
Πίσω 2η USB type C
Πίσω ασιθητήρες παρκαρίσματος
Πίσω φώτα αλογόνου
Προβολείς ομίχλης LED με λειτουργία cornering
Προεγκατάσταση καλωδίωσης για κοτσαδόρο
Πτερύγια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι
Ρυθμιζόμενα καθίσματα οδηγού (6 δρόμων) και συνοδηγού (4 δρόμων)
Συνοπτικός οδηγός χρήσης στα αγγλικά
Σύστημα Infotainment Uconnect 10.25''
Σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill descent control)
Τιμόνι από οικολογικό δέρμα
Υπηρεσίες Connectivityhttps://www.jeep.gr/car-configurator/#/avenger/avenger-4xe-my25/upland/57619S4L2000/
-
@lap said in CarTalk.gr:
Δες λίγο τι περιλαμβάνει το glx και τι το gl+ και μετά τα λέμε.
Έχει δίκιο ο @criuser
Ότι κ να έχουν στάνταρ, που έχουν τα πάντα, εκτός από ηλεκτρικό χειρόφρενο,
ΑΥΤΗ που θέλει jeep, δεν αγοράζει Suzuki και ούτε γνωρίζει την ύπαρξη του Duster -
Άρα θα εξετάσεις με το gl+ το βασικό avenger. Πόσα χιλιάρικα διαφορά έχουν;;;
-
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
Δες λίγο τι περιλαμβάνει το glx και τι το gl+ και μετά τα λέμε.
Έχει δίκιο ο @criuser
Ότι κ να έχουν στάνταρ, που έχουν τα πάντα, εκτός από ηλεκτρικό χειρόφρενο,
ΑΥΤΗ που θέλει jeep, δεν αγοράζει Suzuki και ούτε γνωρίζει την ύπαρξη του DusterΕτσι ακριβώς.
Δεν έχει σημασία τι πιστεύει ο καθένας μας όταν κάνεις δουλειά μάρκετινγκ.
Εκεί πρέπει να είσαι αντικειμενικός.
Και σαν πωλητής επί 40 χρόνια, γνωρίζω να βλέπω αντικειμενικά τα πράγματα.
Είχα σήμερα συζήτηση με φίλο και τον γιο του που θέλουν να πουλήσουν κάποια ειδικά αυτοκίνητα και όταν τους λέω τις τιμές που πιθανόν να πουληθούν τσινάνε.
Και το βλέπουν προσωπικά και μόνο λές και αυτοί θα αγόραζαν.
-
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
Δες λίγο τι περιλαμβάνει το glx και τι το gl+ και μετά τα λέμε.
Έχει δίκιο ο @criuser
Ότι κ να έχουν στάνταρ, που έχουν τα πάντα, εκτός από ηλεκτρικό χειρόφρενο,
ΑΥΤΗ που θέλει jeep, δεν αγοράζει Suzuki και ούτε γνωρίζει την ύπαρξη του DusterΚαι ομως το vitara αρέσει σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ γυναίκες
Ιδιαίτερα σε κάτι χρυσάφι χρώματα. Τα μισά που έχω δει γυναίκες τα οδηγούν -
@lap said in CarTalk.gr:
Άρα θα εξετάσεις με το gl+ το βασικό avenger. Πόσα χιλιάρικα διάφορα έχουν;;;
Δεν μπαίνουμε σε άλλη συζήτηση.
Εσύ και ο Δημήτρης κάνατε κάποια σχόλια για την όντως πανάκριβη τιμή του 4κίνητου Αβέντζερ που είναι Τζίπ.
Και βάλατε το φτηνό Ντάστερ και το αστείο Βιτάρα.
Σας απέδειξα ξεκάθαρα ότι είσαστε λάθος από πλευράς μάρκετινγκ. Οχι για το προσωπικό σας γούστο.
-
@lap said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
Δες λίγο τι περιλαμβάνει το glx και τι το gl+ και μετά τα λέμε.
Έχει δίκιο ο @criuser
Ότι κ να έχουν στάνταρ, που έχουν τα πάντα, εκτός από ηλεκτρικό χειρόφρενο,
ΑΥΤΗ που θέλει jeep, δεν αγοράζει Suzuki και ούτε γνωρίζει την ύπαρξη του DusterΚαι ομως το vitara αρέσει σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ γυναίκες
Ιδιαίτερα σε κάτι χρυσάφι χρώματα. Τα μισά που έχω δει γυναίκες τα οδηγούνΝαι την βασική έκδοση στα 20000 που είναι μια χαρά για γυναίκες αφού ύψος πάνω από 1,70 έχει μόνο το 10 %.
Τις άλλες του 1,55-1,65 τι να τις ζορίσει το μικρό μεταξόνιο ?
Ασε που βάζουν και την πλάτη εντελώς όρθια και το κάθισμα τέρμα πάνω για να βλέπουν.
Οπότε κάποιος αντίστοιχος χωράει πίσω.
-
Απόδειξη απο τα Λιντλ.
Το αυτόματο, τετρακίνητο, FULL HYBRID, gl+ κοστίζει 5850€ λιγότερα από την πρώτη έκδοση του avenger.
Οι χώροι του είναι μια χαρά, εννοείται για γυναίκες 1,70 υπερανετοι. Γιατί όπως πολλές φορές λέμε δεν παίζει μοναδικό ρόλο το μεταξόνιο αλλά και η κλίση του a pillar.
-
@lap said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
Δες λίγο τι περιλαμβάνει το glx και τι το gl+ και μετά τα λέμε.
Έχει δίκιο ο @criuser
Ότι κ να έχουν στάνταρ, που έχουν τα πάντα, εκτός από ηλεκτρικό χειρόφρενο,
ΑΥΤΗ που θέλει jeep, δεν αγοράζει Suzuki και ούτε γνωρίζει την ύπαρξη του DusterΚαι ομως το vitara αρέσει σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ γυναίκες
Ιδιαίτερα σε κάτι χρυσάφι χρώματα. Τα μισά που έχω δει γυναίκες τα οδηγούνΝαι, συμφωνώ…και στην σύζυγο άρεσε……μέχρι που μπήκε μέσα
Έδωσα αρκετές «μαχες»….μια από αυτές ήταν η battaglia di Ntaliani Suzuki….
Εξωτερικά της άρεσε, αλλά όταν μπήκε μέσα «χαλασε το γλυκό»
Το δε s cross το απέκλεισε από μακριά, ούτε που κόντεψε….🥲
Κρίμα θα μου έβγαινε πολύ φθηνότερα και θα είχα το κεφάλι μου ήσυχο, άσε που έπαιρνε ανταλλαγή το baleno 10.000€, αλλά 18.000 και είχα καθαρίσει με glx sunroof. 🥲🥲 -
Δεν είναι τόσο χάλια από μέσα
...εσένα ειναι και ψηλή. Παίζει εκτός συναγωνισμού. -
-
@lap said in CarTalk.gr:
Δεν είναι τόσο χάλια από μέσα
...εσένα ειναι και ψηλή. Παίζει εκτός συναγωνισμού.Ναι, πίσω το βιταρα παίζει να είναι πιο στριμοκωλο από το baleno, αλλά στο s cross δεν θα μάθουμε ποτέ αν χωράει η ψηλεγκο
-
Πουλιέται ακόμα.... προλαβαίνεις
-
Εμείς πάντως που μπήκαμε και στα δύο, χτυπήσαμε γόνατα στο ταμπλώ.
Αν έμπαινε στο αιρκρος θα έβλεπε την διαφορά.
11 εκ στο μεταξόνιο...
-
Προφανώς κάτι δεν ρυθμισατε. Έχει καλύτερους χώρους από το swift και φυσικά χωράει μία γυναίκα 1,70μ
Ρε συ που τα πουλάς αυτά;
-
@lap said in CarTalk.gr:
Πουλιέται ακόμα.... προλαβαίνεις
Πάει πέταξε αυτή η επιλογή….αφου δεν την κατάφερα από baleno σε cross, τώρα t roc σε Suzuki ίδιες πιθανότητες με το τζόκερ
Μακάρι να έκαναν μια αντιγραφή το duster οι σουζουκαιοι.
Εμφανιση duster και «καρδιά» σουζουκι, το ιδανικό @lap -
Χάνεις το δίκιο σου αν βάζεις στην εξίοωση το φουλ υβριδικό βιτάρα. Χίλιες φορές καλύτερα το κλασσικό θερμικό.
Κατά τα άλλα , πανάκριβο το τζιπ και συγγνώμη , εδώ στην ψωροκώσταινα την έχουμε και αυτή τη μάρκα για πρίμιο(αν την έχουμε). Ούτε η ίδια η τζιπ δε το πίστευε , τόσο το ρενγκεϊτ όσο και το κομπας , υπήρξαν στιγμές που τα τιμολογούσε έτσι ώστε να τα λες μέχρι και ευκαιρία. Θα ρίξει τιμές , πιστεύω...
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Εμείς πάντως που μπήκαμε και στα δύο, χτυπήσαμε γόνατα στο ταμπλώ.
Αν έμπαινε στο αιρκρος θα έβλεπε την διαφορά.
11 εκ στο μεταξόνιο...
Το νέο ή το παλιό αιρκρος;
-
CarTalk.gr