-
Ναι είχαν πει θα το αλλάξουν
-
-
Τους έστειλα μερικά Γαλλικα για το διαιρούμενο πίσω κάθισμα και με άκουσαν
Πολύ γρήγορα αντανακλαστικά να δώσουν αυτό που ζητάγε η αγορά , μπράβο.
Μπορεί να μην ανεβαινει γρήγορα ανηφόρες αλλά αν έχεις καλάμι ψαρέματος πηγαίνοντας στο βουνό μπορείς να μεταφέρεις και 3ο άτομο
-
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
@cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:
Τους έστειλα μερικά Γαλλικα
Και τα έχουν στο συνεργείο;
Τα εξέτασαν ενδελεχώς και βρήκαν ότι υστερούν μόνο στο πίσω κάθισμα οπότε το έκαναν διαιρούμενο
Τα δικά τους λέει δεν δουλεύουν πολύ καλά σε παρατεταμένες ανηφόρες. Τα γαλλικά δεν δουλεύουν πολύ καλά ούτε σε ευθεία
-
0-400μ ίδιος χρόνος με honda s2000 και TT mk1 V6!
https://www.carwow.co.uk/blog/carwow-quarter-mile-400-metre-1320-ft-time-drag-race-leaderboard#gref
Μέσα στην πόλη το παλικάρι από Αθήνα γράφει 3,7-4,5 λ/ 100 χλμ
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
0-400μ ίδιος χρόνος με honda s2000 και TT mk1 V6!
Είπαμε είναι γρήγορο αλλά μην το γμ τελείως, τα δύο αυτοκίνητα που αναφέρεις κάνουν στρογγυλά 14άρια και στο επιβεβαιώνω καθώς έχουν περάσει και τα δύο από χέρια μου. To 15,7 είναι πάντως hot hatch επίδοση.
-
Το μέτρησες με τηλεμετρία;
Δες το λινκ από τα drag race
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Το μέτρησες με τηλεμετρία;
Δες το λινκ από τα drag race
Ναι με τηλεμετρία σε πίστα. Τo carwow το είδα, μπορεί να είναι σε βροχή ή δεν ξέρω τι άλλο.
-
Οταν είναι σε βροχή γράφει ένα (w) δίπλα.
Που βρήκες την τηλεμετρία;
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Οταν είναι σε βροχή γράφει ένα (w) δίπλα.
Που βρήκες την τηλεμετρία;
Στην Τρίπολη, το είδα το carwow video, δεν μπορούσε καν να το ξεκινήσει σωστά το TT. Next.
-
Την τηλεμετρία από που ; Για βάλε το λινκ του βιντεο
Ποια εποχή;
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Την τηλεμετρία από που ; Για βάλε το λινκ του βιντεο
Ποια εποχή;
Είμαστε εκτός θέματος, και δεν υπάρχει φυσικά βίντεο από το 2006 που έγινε η μέτρηση στην οποία αναφέρομαι 14 flat είχαν κάνει και το s2k (ap1) και το ΤΤ (mkII V6 dsg). Είπαμε είναι γρήγορο το mg3 αλλά μην το παρακάνουμε.
-
Εγώ μιλώ για το mk1
-
https://accelerationtimes.com/models/audi-tt-3-2-quattro
Σύμφωνα με παλιότερες μετρήσεις του ρίχνει και δύο καρότσες το MG3 του ΤΤ mk1 3,2 v6 Quattro.
Το carwow έκανε πολύ καλούς χρόνους
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
0-400μ ίδιος χρόνος με honda s2000 και TT mk1 V6!
https://www.carwow.co.uk/blog/carwow-quarter-mile-400-metre-1320-ft-time-drag-race-leaderboard#gref
Μέσα στην πόλη το παλικάρι από Αθήνα γράφει 3,7-4,5 λ/ 100 χλμ
Εξαιρετικές επιδόσεις, εάν είχε ένα χιλιάρικο κάτω θα ήταν τέλεια επιλογή για νεα οικογένεια με ένα παιδί.
Ακόμη και για μικρό hot hatch για νεαρούς εργένηδες ελλείψει αντίστοιχων Supermini όπως τα Fiesta ST , i20N , Polo GTi , κλπ , ούτε καν ένα Ibiza FR δεν υπάρχει σε αυτή την τιμή αν δεν κάνω λάθος.
Μια 18αρα ζαντουλα του λείπει, λίγο σκληρότερες αναρτήσεις και ένα όμορφο τελικό εξάτμισης και θα ήταν σχεδόν τέλειο με κερασάκι στην τούρτα την αστεία καθημερινή κατανάλωση εντός πόλης.
-
18 άρες ζάντες είναι too much. Το αυτοκίνητο θα ήταν απίστευτα κουραστικό.
Γενικά για εμένα το απλό ατμοσφαιρικό έπρεπε να ναι πιο φθηνό!
Εκεί στα 16-17Κ και με 115 αλογάκια και 1000 κάτι κιλα.
Τώρα είναι στα 18.300 με λευκό χρώμα! Στην ουσία είναι στην ίδια τιμή με το Swift GL+
Θα κερνούσε τσαγακια και θα ήταν απλοϊκό στην χρήση και στην συντήρηση! Αυτοκίνητο για 20 ετια ως χαμάλης
Σε μποτιλιάρισμα γράφει 6,3λ/100 χλμ με -2 βαθμούς
Και σε περιφερειακούς 5.5λ/100 χλμ
MG3 Hybrid+ 2024