-
Μπήκε συνεργείο το αμάξι σήμερα.
Τελικά δεν υπάρχει μηχανική βλάβη πρέπει να πάει σε ηλεκτρολόγο το αμάξι.
Δεν δίνει ρεύμα στα μπουζί η κάποιο ηλεκτρολογικό θέμα έχει η πάω για εγκέφαλο..πολύ φοβάμαι το 2ο!!
Ένα συχνό φαινόμενο σε αυτά τα μοντέλα , εγώ είχα παλιότερα το c με το z12xe μοτέρ , ήτσν οτι ξεκίναγε να στάζει λάδι η βαλβίδα πίεσης λαδιού ( 15-20€ γνήσια) , και πέρναγε το λάδι στήν πλεξούδα με το καιρό. Αρκςτοί είχαν επισκευάσει εγκέφαλο.
Με τήν αντλία και εμένα με είχε αφήσει. Πάντως σε γνωστό με το ίδιο μοντέλο , το πήρε έτοιμο υγραέριο , είχε θέμα η αντεπίστροφη βαλβίδα τής αντλίας καυσίμου εάν το θυμάμαι σωστά .
-
Καλησπέρα.
το πρόβλημα ηταν στον Εγκέφαλο τελικά!
-
Καλησπέρα.
το πρόβλημα ηταν στον Εγκέφαλο τελικά!
δηλαδή αλλάχτηκε ο εγκέφαλος ? μπήκε επάνω καινούργιος η μεταχ/νος κ ποιο ηταν το κόστος ?
-
Καλημέρα.
Ειναι η 2η φορά που αλλάζω εγκέφαλο σε αυτό το αμάξι τώρα , γενικά γράφει πολλά χιλιόμετρα, πρόπερσυ έκανε σε ενα καλοκαίρι 10.000 χλιομετρα!
250€ μου κόστισε και της δύο φορές που τον άλλαξα σε δυο διαφορετικά συνεργεία,
Μεταχειρισμένο και της δύο φορές
-
Καλημέρα.
Ειναι η 2η φορά που αλλάζω εγκέφαλο σε αυτό το αμάξι τώρα , γενικά γράφει πολλά χιλιόμετρα, πρόπερσυ έκανε σε ενα καλοκαίρι 10.000 χλιομετρα!
250€ μου κόστισε και της δύο φορές που τον άλλαξα σε δυο διαφορετικά συνεργεία,
Μεταχειρισμένο και της δύο φορές
Έχε υπ οψιν τη βαλβιδα πίεσης λαδιου και δες και τη πλεξουδα απο λάδια . Το έχω ξαναγράψει και παλιότερα .
Ο 2ος που άλλαξες τώρα τελευταία , ανοίχτηκε μήπως επισκευάζεται , ποιά ήταν η αιτία του?
-
Corsa C z12xe.
Ήρθε η ώρα για αντλία καυσίμου.
Είχε μια εβδομάδα που έδινε σημάδια έπαιρνε με τη 2η . Μέχρι και σήμερα όπου το αμάξι είχε δυσκολία στην εκκίνηση και έκανε ατροφία . Εν ολίγοις πήρε ζεστάθηκε και μόλις γύρισε υγραέριο έστρωσε .Μετρήθηκε η πίεση και είναι αντλία καυσίμου.
Το θέμα δε είναι τόσο η αντλία καυσίμου αλλά το καπάκι αντλίας καυσίμου μαζί με το ρυθμιστή πίεσης.
Έχει και εκεί θέμα , το ανταλλακτικό έχει καταργηθεί , και είμαστε στο ψάξιμο .
Φίλτρο καυσίμου άλλαζα κάθε 10,000, και λόγω υγραεριου είχα πάντα κοντά στο ½.
Η αντλία καυσίμου είχε ξανά αλλαχτεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
Εάν κάποιος γνωρίζει για το καπάκι αντλίας καυσίμου ας ενημερώσει -
@margm said in Πρόβλημα με opel Corsa c:
Corsa C z12xe.
Ήρθε η ώρα για αντλία καυσίμου.
Είχε μια εβδομάδα που έδινε σημάδια έπαιρνε με τη 2η . Μέχρι και σήμερα όπου το αμάξι είχε δυσκολία στην εκκίνηση και έκανε ατροφία . Εν ολίγοις πήρε ζεστάθηκε και μόλις γύρισε υγραέριο έστρωσε .Μετρήθηκε η πίεση και είναι αντλία καυσίμου.
Το θέμα δε είναι τόσο η αντλία καυσίμου αλλά το καπάκι αντλίας καυσίμου μαζί με το ρυθμιστή πίεσης.
Έχει και εκεί θέμα , το ανταλλακτικό έχει καταργηθεί , και είμαστε στο ψάξιμο .
Φίλτρο καυσίμου άλλαζα κάθε 10,000, και λόγω υγραεριου είχα πάντα κοντά στο ½.
Η αντλία καυσίμου είχε ξανά αλλαχτεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
Εάν κάποιος γνωρίζει για το καπάκι αντλίας καυσίμου ας ενημερώσειΓιατι δεν αλλαζεις μονο το τρομπακι?
-
@ilias-a said in Πρόβλημα με opel Corsa c:
@margm said in Πρόβλημα με opel Corsa c:
Corsa C z12xe.
Ήρθε η ώρα για αντλία καυσίμου.
Είχε μια εβδομάδα που έδινε σημάδια έπαιρνε με τη 2η . Μέχρι και σήμερα όπου το αμάξι είχε δυσκολία στην εκκίνηση και έκανε ατροφία . Εν ολίγοις πήρε ζεστάθηκε και μόλις γύρισε υγραέριο έστρωσε .Μετρήθηκε η πίεση και είναι αντλία καυσίμου.
Το θέμα δε είναι τόσο η αντλία καυσίμου αλλά το καπάκι αντλίας καυσίμου μαζί με το ρυθμιστή πίεσης.
Έχει και εκεί θέμα , το ανταλλακτικό έχει καταργηθεί , και είμαστε στο ψάξιμο .
Φίλτρο καυσίμου άλλαζα κάθε 10,000, και λόγω υγραεριου είχα πάντα κοντά στο ½.
Η αντλία καυσίμου είχε ξανά αλλαχτεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
Εάν κάποιος γνωρίζει για το καπάκι αντλίας καυσίμου ας ενημερώσειΓιατι δεν αλλαζεις μονο το τρομπακι?
Ο μηχανικός που το είδε είπε έχει θέμα και το καπάκι της αντλίας . Περιμένω αύριο να δούμε .
Πήρε μπροστά κανονικά γιατί ούτε μπροστά έπαιρνε με δυσκολία σήμερα ειδικά -
@margm said in Πρόβλημα με opel Corsa c:
Το θέμα δε είναι τόσο η αντλία καυσίμου αλλά το καπάκι αντλίας καυσίμου μαζί με το ρυθμιστή πίεσης.
Έχει και εκεί θέμα , το ανταλλακτικό έχει καταργηθεί , και είμαστε στο ψάξιμο .Κλασικό πρόβλημα σε opel αυτής της εποχής.
Σε μεταχειρισμένο είχα βρει μόνο.Πάρε μάντρες.
-
Άλλαξε το τρομπακι όπως είπε ο Ηλίας , καπάκι αντλίας δε έβαλε μεταχειρισμένο βρήκε άτομο που τα φτιάχνει, τα σωληνάκια και όλη τη αντλία καυσίμου σε Bosch κάι φίλτρο καυσίμου.
Πλέον κρατάει σταθερά 3,5 bar πίεση . -
Τελικά ξανά μείναμε από τρόμπα βενζίνης. Μέχρι και χθες το αμάξι πήγαινε μια χαρά και με τη 1η έπαιρνε και ούτε διακοπές έκανε στην βενζίνη .
Από χθες δε ακουγόταν η αντλία καυσίμου καν.
Μπήκε σήμερα με υγραέριο εμπρός , ζεστάθηκε καλά και πήγε οδικώς στο συνεργείο.
Πριν 2 μήνες είχε αλλαχτεί με Bosch και σωληνάκια καυσίμου και το συχνό θέμα με το ρυθμιστή πίεσης.
Αναμένω ενημέρωση . Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα εγκεφάλου που έβγαζαν θέμα και να κόβει το ρεύμα στην αντλία καυσίμου ή αστοχία υλικού γιατί πλέον δε ξέρεις και τι αγοράζεις ! -
@margm said in Πρόβλημα με opel Corsa c:
Τελικά ξανά μείναμε από τρόμπα βενζίνης. Μέχρι και χθες το αμάξι πήγαινε μια χαρά και με τη 1η έπαιρνε και ούτε διακοπές έκανε στην βενζίνη .
Από χθες δε ακουγόταν η αντλία καυσίμου καν.
Μπήκε σήμερα με υγραέριο εμπρός , ζεστάθηκε καλά και πήγε οδικώς στο συνεργείο.
Πριν 2 μήνες είχε αλλαχτεί με Bosch και σωληνάκια καυσίμου και το συχνό θέμα με το ρυθμιστή πίεσης.
Αναμένω ενημέρωση . Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα εγκεφάλου που έβγαζαν θέμα και να κόβει το ρεύμα στην αντλία καυσίμου ή αστοχία υλικού γιατί πλέον δε ξέρεις και τι αγοράζεις !Πες τους να σου βαλουν ρελε να απενεργοποιει την αντλια βενζινης οταν δουλευει το αεριο, μεικτο ψεκασμο αν εχεις τον ξεχνας βεβαια και τα φορντ το ιδιο προβλημα εχουν με το αεριο.
-
@ilias-a said in Πρόβλημα με opel Corsa c:
@margm said in Πρόβλημα με opel Corsa c:
Τελικά ξανά μείναμε από τρόμπα βενζίνης. Μέχρι και χθες το αμάξι πήγαινε μια χαρά και με τη 1η έπαιρνε και ούτε διακοπές έκανε στην βενζίνη .
Από χθες δε ακουγόταν η αντλία καυσίμου καν.
Μπήκε σήμερα με υγραέριο εμπρός , ζεστάθηκε καλά και πήγε οδικώς στο συνεργείο.
Πριν 2 μήνες είχε αλλαχτεί με Bosch και σωληνάκια καυσίμου και το συχνό θέμα με το ρυθμιστή πίεσης.
Αναμένω ενημέρωση . Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα εγκεφάλου που έβγαζαν θέμα και να κόβει το ρεύμα στην αντλία καυσίμου ή αστοχία υλικού γιατί πλέον δε ξέρεις και τι αγοράζεις !Πες τους να σου βαλουν ρελε να απενεργοποιει την αντλια βενζινης οταν δουλευει το αεριο, μεικτο ψεκασμο αν εχεις τον ξεχνας βεβαια και τα φορντ το ιδιο προβλημα εχουν με το αεριο.
Είναι ασφαλές το ρελέ ;
3 αμάξια είχα με LPG και καθαρά λόγω ηλικίας /χιλιόμετρων με άφησε η αντλία .
Τηρώ ποσοστό και αλλαγή φίλτρου καυσίμου.
Τώρα στο Corsa C είχε βάλει μεικτό ψεκασμό μετά τις 3500 3,5ms τη default ρύθμιση του EG.
Δε έχω ενημέρωση ακόμη το πρωί το άφησα το αμάξι. Το πήγα οδικώς με LPG. -
@margm said in Πρόβλημα με opel Corsa c:
Τελικά ξανά μείναμε από τρόμπα βενζίνης. Μέχρι και χθες το αμάξι πήγαινε μια χαρά και με τη 1η έπαιρνε και ούτε διακοπές έκανε στην βενζίνη .
Από χθες δε ακουγόταν η αντλία καυσίμου καν.
Μπήκε σήμερα με υγραέριο εμπρός , ζεστάθηκε καλά και πήγε οδικώς στο συνεργείο.
Πριν 2 μήνες είχε αλλαχτεί με Bosch και σωληνάκια καυσίμου και το συχνό θέμα με το ρυθμιστή πίεσης.
Αναμένω ενημέρωση . Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα εγκεφάλου που έβγαζαν θέμα και να κόβει το ρεύμα στην αντλία καυσίμου ή αστοχία υλικού γιατί πλέον δε ξέρεις και τι αγοράζεις !Ειδοποιησε αν θελεις τι θα γινει.
-
@gol said in Πρόβλημα με opel Corsa c:
@margm said in Πρόβλημα με opel Corsa c:
Τελικά ξανά μείναμε από τρόμπα βενζίνης. Μέχρι και χθες το αμάξι πήγαινε μια χαρά και με τη 1η έπαιρνε και ούτε διακοπές έκανε στην βενζίνη .
Από χθες δε ακουγόταν η αντλία καυσίμου καν.
Μπήκε σήμερα με υγραέριο εμπρός , ζεστάθηκε καλά και πήγε οδικώς στο συνεργείο.
Πριν 2 μήνες είχε αλλαχτεί με Bosch και σωληνάκια καυσίμου και το συχνό θέμα με το ρυθμιστή πίεσης.
Αναμένω ενημέρωση . Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα εγκεφάλου που έβγαζαν θέμα και να κόβει το ρεύμα στην αντλία καυσίμου ή αστοχία υλικού γιατί πλέον δε ξέρεις και τι αγοράζεις !Ειδοποιησε αν θελεις τι θα γινει.
Τελικά το θέμα δεν ήταν αντλία καυσίμου (2 μηνών ήταν ) .
Είχε ξεκουμπωσει το σωληνάκι εσωτερικά της αντλίας καυσίμου. Και διορθώθηκε και το φλοτερ και πλέον δείχνει σωστά και τη στάθμη βενζίνης .
Για το ρελέ δε ξέρω , καθώς έχω και μεικτό ψεκασμό ρυθμισμένο. Ούτε τον ρώτησα για ρελέ
Πρόβλημα με opel Corsa c