Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με opel Corsa c
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με opel Corsa c
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    34
    3824
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      margm @giannis_007 last edited by

      Μπήκε συνεργείο το αμάξι σήμερα.

      Τελικά δεν υπάρχει μηχανική βλάβη πρέπει να πάει σε ηλεκτρολόγο το αμάξι.

      Δεν δίνει ρεύμα στα μπουζί η κάποιο ηλεκτρολογικό θέμα έχει η πάω για εγκέφαλο..πολύ φοβάμαι το 2ο!!

      Ένα συχνό φαινόμενο σε αυτά τα μοντέλα , εγώ είχα παλιότερα το c με το z12xe μοτέρ , ήτσν οτι ξεκίναγε να στάζει λάδι η βαλβίδα πίεσης λαδιού ( 15-20€ γνήσια) , και πέρναγε το λάδι στήν πλεξούδα με το καιρό. Αρκςτοί είχαν επισκευάσει εγκέφαλο.

      Με τήν αντλία και εμένα με είχε αφήσει. Πάντως σε γνωστό με το ίδιο μοντέλο , το πήρε έτοιμο υγραέριο , είχε θέμα η αντεπίστροφη βαλβίδα τής αντλίας καυσίμου εάν το θυμάμαι σωστά .

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        giannis_007 last edited by

        Καλησπέρα.

        το πρόβλημα ηταν στον Εγκέφαλο τελικά!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • M
          manolis67 @giannis_007 last edited by

          Καλησπέρα.

          το πρόβλημα ηταν στον Εγκέφαλο τελικά!

          δηλαδή αλλάχτηκε ο εγκέφαλος  ? μπήκε επάνω καινούργιος η μεταχ/νος κ ποιο ηταν το κόστος ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            giannis_007 last edited by

            Καλημέρα.

            Ειναι η 2η φορά που αλλάζω εγκέφαλο σε αυτό το αμάξι τώρα , γενικά γράφει πολλά χιλιόμετρα, πρόπερσυ έκανε σε ενα καλοκαίρι 10.000 χλιομετρα!

            250€ μου κόστισε και της δύο φορές που τον άλλαξα σε δυο διαφορετικά συνεργεία,

            Μεταχειρισμένο και της δύο φορές

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              margm @giannis_007 last edited by

              Καλημέρα.

              Ειναι η 2η φορά που αλλάζω εγκέφαλο σε αυτό το αμάξι τώρα , γενικά γράφει πολλά χιλιόμετρα, πρόπερσυ έκανε σε ενα καλοκαίρι 10.000 χλιομετρα!

              250€ μου κόστισε και της δύο φορές που τον άλλαξα σε δυο διαφορετικά συνεργεία,

              Μεταχειρισμένο και της δύο φορές

              Έχε υπ οψιν τη βαλβιδα πίεσης λαδιου και δες και τη πλεξουδα απο λάδια . Το έχω ξαναγράψει και παλιότερα .

              Ο 2ος που άλλαξες τώρα τελευταία , ανοίχτηκε μήπως επισκευάζεται , ποιά ήταν η αιτία του?

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • M
                margm last edited by

                Corsa C z12xe.
                Ήρθε η ώρα για αντλία καυσίμου.
                Είχε μια εβδομάδα που έδινε σημάδια έπαιρνε με τη 2η . Μέχρι και σήμερα όπου το αμάξι είχε δυσκολία στην εκκίνηση και έκανε ατροφία . Εν ολίγοις πήρε ζεστάθηκε και μόλις γύρισε υγραέριο έστρωσε .Μετρήθηκε η πίεση και είναι αντλία καυσίμου.
                Το θέμα δε είναι τόσο η αντλία καυσίμου αλλά το καπάκι αντλίας καυσίμου μαζί με το ρυθμιστή πίεσης.
                Έχει και εκεί θέμα , το ανταλλακτικό έχει καταργηθεί , και είμαστε στο ψάξιμο .
                Φίλτρο καυσίμου άλλαζα κάθε 10,000, και λόγω υγραεριου είχα πάντα κοντά στο ½.
                Η αντλία καυσίμου είχε ξανά αλλαχτεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
                Εάν κάποιος γνωρίζει για το καπάκι αντλίας καυσίμου ας ενημερώσει

                I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a @margm last edited by

                  @margm said in Πρόβλημα με opel Corsa c:

                  Corsa C z12xe.
                  Ήρθε η ώρα για αντλία καυσίμου.
                  Είχε μια εβδομάδα που έδινε σημάδια έπαιρνε με τη 2η . Μέχρι και σήμερα όπου το αμάξι είχε δυσκολία στην εκκίνηση και έκανε ατροφία . Εν ολίγοις πήρε ζεστάθηκε και μόλις γύρισε υγραέριο έστρωσε .Μετρήθηκε η πίεση και είναι αντλία καυσίμου.
                  Το θέμα δε είναι τόσο η αντλία καυσίμου αλλά το καπάκι αντλίας καυσίμου μαζί με το ρυθμιστή πίεσης.
                  Έχει και εκεί θέμα , το ανταλλακτικό έχει καταργηθεί , και είμαστε στο ψάξιμο .
                  Φίλτρο καυσίμου άλλαζα κάθε 10,000, και λόγω υγραεριου είχα πάντα κοντά στο ½.
                  Η αντλία καυσίμου είχε ξανά αλλαχτεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
                  Εάν κάποιος γνωρίζει για το καπάκι αντλίας καυσίμου ας ενημερώσει

                  Γιατι δεν αλλαζεις μονο το τρομπακι?

                  M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    margm @ilias-a last edited by

                    @ilias-a said in Πρόβλημα με opel Corsa c:

                    @margm said in Πρόβλημα με opel Corsa c:

                    Corsa C z12xe.
                    Ήρθε η ώρα για αντλία καυσίμου.
                    Είχε μια εβδομάδα που έδινε σημάδια έπαιρνε με τη 2η . Μέχρι και σήμερα όπου το αμάξι είχε δυσκολία στην εκκίνηση και έκανε ατροφία . Εν ολίγοις πήρε ζεστάθηκε και μόλις γύρισε υγραέριο έστρωσε .Μετρήθηκε η πίεση και είναι αντλία καυσίμου.
                    Το θέμα δε είναι τόσο η αντλία καυσίμου αλλά το καπάκι αντλίας καυσίμου μαζί με το ρυθμιστή πίεσης.
                    Έχει και εκεί θέμα , το ανταλλακτικό έχει καταργηθεί , και είμαστε στο ψάξιμο .
                    Φίλτρο καυσίμου άλλαζα κάθε 10,000, και λόγω υγραεριου είχα πάντα κοντά στο ½.
                    Η αντλία καυσίμου είχε ξανά αλλαχτεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
                    Εάν κάποιος γνωρίζει για το καπάκι αντλίας καυσίμου ας ενημερώσει

                    Γιατι δεν αλλαζεις μονο το τρομπακι?

                    Ο μηχανικός που το είδε είπε έχει θέμα και το καπάκι της αντλίας . Περιμένω αύριο να δούμε .
                    Πήρε μπροστά κανονικά γιατί ούτε μπροστά έπαιρνε με δυσκολία σήμερα ειδικά

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • antonakis
                      antonakis last edited by

                      @margm said in Πρόβλημα με opel Corsa c:

                      Το θέμα δε είναι τόσο η αντλία καυσίμου αλλά το καπάκι αντλίας καυσίμου μαζί με το ρυθμιστή πίεσης.
                      Έχει και εκεί θέμα , το ανταλλακτικό έχει καταργηθεί , και είμαστε στο ψάξιμο .

                      Κλασικό πρόβλημα σε opel αυτής της εποχής.
                      Σε μεταχειρισμένο είχα βρει μόνο.

                      Πάρε μάντρες.

                      Moments before detonation...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        margm last edited by

                        Άλλαξε το τρομπακι όπως είπε ο Ηλίας , καπάκι αντλίας δε έβαλε μεταχειρισμένο βρήκε άτομο που τα φτιάχνει, τα σωληνάκια και όλη τη αντλία καυσίμου σε Bosch κάι φίλτρο καυσίμου.
                        Πλέον κρατάει σταθερά 3,5 bar πίεση .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          margm last edited by

                          Τελικά ξανά μείναμε από τρόμπα βενζίνης. Μέχρι και χθες το αμάξι πήγαινε μια χαρά και με τη 1η έπαιρνε και ούτε διακοπές έκανε στην βενζίνη .
                          Από χθες δε ακουγόταν η αντλία καυσίμου καν.
                          Μπήκε σήμερα με υγραέριο εμπρός , ζεστάθηκε καλά και πήγε οδικώς στο συνεργείο.
                          Πριν 2 μήνες είχε αλλαχτεί με Bosch και σωληνάκια καυσίμου και το συχνό θέμα με το ρυθμιστή πίεσης.
                          Αναμένω ενημέρωση . Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα εγκεφάλου που έβγαζαν θέμα και να κόβει το ρεύμα στην αντλία καυσίμου ή αστοχία υλικού γιατί πλέον δε ξέρεις και τι αγοράζεις !

                          I G 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • I
                            ilias-a @margm last edited by

                            @margm said in Πρόβλημα με opel Corsa c:

                            Τελικά ξανά μείναμε από τρόμπα βενζίνης. Μέχρι και χθες το αμάξι πήγαινε μια χαρά και με τη 1η έπαιρνε και ούτε διακοπές έκανε στην βενζίνη .
                            Από χθες δε ακουγόταν η αντλία καυσίμου καν.
                            Μπήκε σήμερα με υγραέριο εμπρός , ζεστάθηκε καλά και πήγε οδικώς στο συνεργείο.
                            Πριν 2 μήνες είχε αλλαχτεί με Bosch και σωληνάκια καυσίμου και το συχνό θέμα με το ρυθμιστή πίεσης.
                            Αναμένω ενημέρωση . Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα εγκεφάλου που έβγαζαν θέμα και να κόβει το ρεύμα στην αντλία καυσίμου ή αστοχία υλικού γιατί πλέον δε ξέρεις και τι αγοράζεις !

                            Πες τους να σου βαλουν ρελε να απενεργοποιει την αντλια βενζινης οταν δουλευει το αεριο, μεικτο ψεκασμο αν εχεις τον ξεχνας βεβαια και τα φορντ το ιδιο προβλημα εχουν με το αεριο.

                            M 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              margm @ilias-a last edited by

                              @ilias-a said in Πρόβλημα με opel Corsa c:

                              @margm said in Πρόβλημα με opel Corsa c:

                              Τελικά ξανά μείναμε από τρόμπα βενζίνης. Μέχρι και χθες το αμάξι πήγαινε μια χαρά και με τη 1η έπαιρνε και ούτε διακοπές έκανε στην βενζίνη .
                              Από χθες δε ακουγόταν η αντλία καυσίμου καν.
                              Μπήκε σήμερα με υγραέριο εμπρός , ζεστάθηκε καλά και πήγε οδικώς στο συνεργείο.
                              Πριν 2 μήνες είχε αλλαχτεί με Bosch και σωληνάκια καυσίμου και το συχνό θέμα με το ρυθμιστή πίεσης.
                              Αναμένω ενημέρωση . Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα εγκεφάλου που έβγαζαν θέμα και να κόβει το ρεύμα στην αντλία καυσίμου ή αστοχία υλικού γιατί πλέον δε ξέρεις και τι αγοράζεις !

                              Πες τους να σου βαλουν ρελε να απενεργοποιει την αντλια βενζινης οταν δουλευει το αεριο, μεικτο ψεκασμο αν εχεις τον ξεχνας βεβαια και τα φορντ το ιδιο προβλημα εχουν με το αεριο.

                              Είναι ασφαλές το ρελέ ;
                              3 αμάξια είχα με LPG και καθαρά λόγω ηλικίας /χιλιόμετρων με άφησε η αντλία .
                              Τηρώ ποσοστό και αλλαγή φίλτρου καυσίμου.
                              Τώρα στο Corsa C είχε βάλει μεικτό ψεκασμό μετά τις 3500 3,5ms τη default ρύθμιση του EG.
                              Δε έχω ενημέρωση ακόμη το πρωί το άφησα το αμάξι. Το πήγα οδικώς με LPG.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                Gol @margm last edited by

                                @margm said in Πρόβλημα με opel Corsa c:

                                Τελικά ξανά μείναμε από τρόμπα βενζίνης. Μέχρι και χθες το αμάξι πήγαινε μια χαρά και με τη 1η έπαιρνε και ούτε διακοπές έκανε στην βενζίνη .
                                Από χθες δε ακουγόταν η αντλία καυσίμου καν.
                                Μπήκε σήμερα με υγραέριο εμπρός , ζεστάθηκε καλά και πήγε οδικώς στο συνεργείο.
                                Πριν 2 μήνες είχε αλλαχτεί με Bosch και σωληνάκια καυσίμου και το συχνό θέμα με το ρυθμιστή πίεσης.
                                Αναμένω ενημέρωση . Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα εγκεφάλου που έβγαζαν θέμα και να κόβει το ρεύμα στην αντλία καυσίμου ή αστοχία υλικού γιατί πλέον δε ξέρεις και τι αγοράζεις !

                                Ειδοποιησε αν θελεις τι θα γινει.

                                M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  margm @Gol last edited by

                                  @gol said in Πρόβλημα με opel Corsa c:

                                  @margm said in Πρόβλημα με opel Corsa c:

                                  Τελικά ξανά μείναμε από τρόμπα βενζίνης. Μέχρι και χθες το αμάξι πήγαινε μια χαρά και με τη 1η έπαιρνε και ούτε διακοπές έκανε στην βενζίνη .
                                  Από χθες δε ακουγόταν η αντλία καυσίμου καν.
                                  Μπήκε σήμερα με υγραέριο εμπρός , ζεστάθηκε καλά και πήγε οδικώς στο συνεργείο.
                                  Πριν 2 μήνες είχε αλλαχτεί με Bosch και σωληνάκια καυσίμου και το συχνό θέμα με το ρυθμιστή πίεσης.
                                  Αναμένω ενημέρωση . Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα εγκεφάλου που έβγαζαν θέμα και να κόβει το ρεύμα στην αντλία καυσίμου ή αστοχία υλικού γιατί πλέον δε ξέρεις και τι αγοράζεις !

                                  Ειδοποιησε αν θελεις τι θα γινει.

                                  Τελικά το θέμα δεν ήταν αντλία καυσίμου (2 μηνών ήταν ) .
                                  Είχε ξεκουμπωσει το σωληνάκι εσωτερικά της αντλίας καυσίμου. Και διορθώθηκε και το φλοτερ και πλέον δείχνει σωστά και τη στάθμη βενζίνης .
                                  Για το ρελέ δε ξέρω , καθώς έχω και μεικτό ψεκασμό ρυθμισμένο. Ούτε τον ρώτησα για ρελέ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 2 / 2
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr