Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγροτικό 4x4 Vs Rwd
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Αγροτικό 4x4 Vs Rwd
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    6
    17
    3713
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos_kpk last edited by

      Καλησπέρα,σκέφτομαι να πάρω αγροτικό ,ένα παλιό συγκεκριμένα που θα κινείται σε αρκετά κακοτραχαλους επαρχιακούς δρόμους και ίσως χρειαστεί να μπει και σε μέρη εκτός δρόμου μέσα σε μονοπάτια σε χωράφια,σκέφτομαι για nissan king cab δεκαετίας 90 ,δεν έχω καθόλου εμπειρία από 4x4 και σκέφτομαι τι να διαλέξω 4x4 ή πισοκίνητο που έχω βρει ,έχω βρει με μόνη καμπίνα για να έχει και μεγάλη καρότσα που χρειάζομαι.Από τι έχω διαβάσει φωρτομενο και το πισοκίνητο δεν μπορεί να συμπεριφέρεται πολύ χάλια εκτός δρόμου,λόγω κέντρο βάρους.Επισης υπάρχουν σημεία όπου θέλω να κινούμαι που με προσθιοκινητο hatchback κολλάει,θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στο θέμα να κολλάει το αμάξι το συγκεκριμένο πισοκίνητο από την 4x4 έκδοση του?

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ilias-a last edited by

        Για εκτος δρομου σε χωραφια και φορτωμενο μονο σε 4Χ4 να κοιταξεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • C
          civil357 @giorgos_kpk last edited by

          @giorgos_kpk said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

          Από τι έχω διαβάσει φωρτομενο και το πισοκίνητο δεν μπορεί να συμπεριφέρεται πολύ χάλια εκτός δρόμου,λόγω κέντρο βάρους

          Αν φορτωθεί πραγματικά , και όχι απλά ένα σακί για να έχει βέρος ο άξονας , τότε μπορώ να σου πώ ότι σε λάσπη κολλάει πιο εύκολα καθώς κουβαλάει έναν επιπλέον τόνο.

          Δεν έχουν καμία επαφή σε χωράφι και εκτός δρόμου τα τετρακίνητα αγροτικά. Αν τους κουμπώσεις δε τετράδα αλυσίδες , γίνονται άρματα . Επίσης οι κοντές βοηθάνε και στο πολύ φορτίο και χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να κολλήσεις. Δεν είναι τυχαίο που τα πισωκίνητα αγροτικά που έχουν απομείνει να δουλεύουν σε τέτοιες συνθήκες , οι ιδιοκτήτες τους , βάζουν σετ πολύ άγριων ελαστικών στον πίσω άξονα μπας και το βοηθήσουν κάπως.

          Υπάρχουν και μονοκάμπινα τετρακίνητα αν θελήσεις καρότσα μεγάλη, μην το σκεφτείς αν είναι έτσι όπως τις περιγράφεις τις συνθήκες που θα δουλέψει , εκτός αν το οικονομικό είναι πρόβλημα ανυπέρβλητο.

          G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            atrias last edited by atrias

            Το πισωκίνητο αγροτικό όταν είναι άδειο θα κολλάει στη λάσπη ακόμα πιο εύκολα από το προσθιοκίνητο hatchback (ειδικά αν χρειαστεί να βάλεις όπισθεν)

            Επίσης (λογικά θα γνωρίζεις βέβαια) τέτοια αυτοκίνητα δεν μπορείς να τα πάρεις ως ιδιώτης, αλλά μόνο ως αγρότης ή επαγγελματίας (το λέω απλά σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giorgos_kpk @civil357 last edited by

              @civil357 said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

              @giorgos_kpk said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

              Από τι έχω διαβάσει φωρτομενο και το πισοκίνητο δεν μπορεί να συμπεριφέρεται πολύ χάλια εκτός δρόμου,λόγω κέντρο βάρους

              Αν φορτωθεί πραγματικά , και όχι απλά ένα σακί για να έχει βέρος ο άξονας , τότε μπορώ να σου πώ ότι σε λάσπη κολλάει πιο εύκολα καθώς κουβαλάει έναν επιπλέον τόνο.

              Δεν έχουν καμία επαφή σε χωράφι και εκτός δρόμου τα τετρακίνητα αγροτικά. Αν τους κουμπώσεις δε τετράδα αλυσίδες , γίνονται άρματα . Επίσης οι κοντές βοηθάνε και στο πολύ φορτίο και χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να κολλήσεις. Δεν είναι τυχαίο που τα πισωκίνητα αγροτικά που έχουν απομείνει να δουλεύουν σε τέτοιες συνθήκες , οι ιδιοκτήτες τους , βάζουν σετ πολύ άγριων ελαστικών στον πίσω άξονα μπας και το βοηθήσουν κάπως.

              Υπάρχουν και μονοκάμπινα τετρακίνητα αν θελήσεις καρότσα μεγάλη, μην το σκεφτείς αν είναι έτσι όπως τις περιγράφεις τις συνθήκες που θα δουλέψει , εκτός αν το οικονομικό είναι πρόβλημα ανυπέρβλητο.

              Kατάλαβα ευχαριστώ , να σε ρωτησω οικονομικα λες προβλημα οτι θα καιει περισσοτερο το 4x4 ή οτι θα είναι λογικά πιο ακριβή η αγορά του?

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                civil357 @giorgos_kpk last edited by

                @giorgos_kpk said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

                @civil357 said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

                @giorgos_kpk said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

                Από τι έχω διαβάσει φωρτομενο και το πισοκίνητο δεν μπορεί να συμπεριφέρεται πολύ χάλια εκτός δρόμου,λόγω κέντρο βάρους

                Αν φορτωθεί πραγματικά , και όχι απλά ένα σακί για να έχει βέρος ο άξονας , τότε μπορώ να σου πώ ότι σε λάσπη κολλάει πιο εύκολα καθώς κουβαλάει έναν επιπλέον τόνο.

                Δεν έχουν καμία επαφή σε χωράφι και εκτός δρόμου τα τετρακίνητα αγροτικά. Αν τους κουμπώσεις δε τετράδα αλυσίδες , γίνονται άρματα . Επίσης οι κοντές βοηθάνε και στο πολύ φορτίο και χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να κολλήσεις. Δεν είναι τυχαίο που τα πισωκίνητα αγροτικά που έχουν απομείνει να δουλεύουν σε τέτοιες συνθήκες , οι ιδιοκτήτες τους , βάζουν σετ πολύ άγριων ελαστικών στον πίσω άξονα μπας και το βοηθήσουν κάπως.

                Υπάρχουν και μονοκάμπινα τετρακίνητα αν θελήσεις καρότσα μεγάλη, μην το σκεφτείς αν είναι έτσι όπως τις περιγράφεις τις συνθήκες που θα δουλέψει , εκτός αν το οικονομικό είναι πρόβλημα ανυπέρβλητο.

                Kατάλαβα ευχαριστώ , να σε ρωτησω οικονομικα λες προβλημα οτι θα καιει περισσοτερο το 4x4 ή οτι θα είναι λογικά πιο ακριβή η αγορά του?

                Συνήθως τα τετρακίνητα κρατάνε καλύτερα τιμές από τα άλλα. Μη τα σκεφτείς αν μπορείς , αυτό εννοώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  megane98hp last edited by

                  Μπορείς να πάρεις 4χ4? Παίρνεις με κλειστά μάτια.
                  Δεν μπορείς? Παίρνεις μονό διαφορικό και θα φοβάσαι 100 φορές περισσότερο να μπεις σε ένα δύσκολο χωράφι/ δρόμο από ότι αν έχεις 4χ4.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • G
                    giorgos_kpk last edited by

                    Να πω την αλήθεια έχω πάρει πισοκίνητο αγροτικό , αυτό το παλιό nissan που ανέφερα πριν, δεν έβρισκα για μια περίοδο κάποιων μηνών γενικά αγροτικά σε καλή κατάσταση και στις τιμές που ήθελα, και έπειτα αυτην την περιόδο βρίσκω το ίδιο περίπου αγροτικό, σε 4Χ4 έκδοση με περίπου τα ίδια χρήματα,αλλά δεν ήθελα να σας πώ τι βλακεία έκανα 😂 😂 και μου έχει ψιλοβγεί η παναγία, και δεν ξέρω πως να το ξεφορτοθώ, δεν είχα σκεφτεί οτι θα χρειαστώ τόσο πολύ 4Χ4. Και έστειλα να δώ πόσο διαφορά θα έχει το πισοκίνητο απο 4Χ4 , γιατι δεν ειχα καθολου εμπειρια και δεν το φαντάστηκα αλλά τελικά έκανα μεγάλη βλακεια κρίνοντας και απο τα σχολια οτι το 4Χ4 μπορει να κινηθει σε αρκετά ανώμαλο δρόμο και μέσα σε χωραφια κτλ 😂 😂 . Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες πάντως.💪 💪

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      megane98hp last edited by

                      Το μόνο που μπορείς να κάνεις, το κάνουν πολλοί άλλωστε και αναφέρθηκε και εδώ μέσα. είναι να βάλεις πίσω 2 ελαστικά, ξέρω γω, 80-20 (ένα παράδειγμα λέμε τώρα) να δεις πως θα συμπεριφερθεί το φορτηγάκι εκτός δρόμου ή εκεί που θες εσύ να το βάζεις.
                      Αν κάνεις δουλειά έχει καλώς. Αν όχι το παντρεύεσαι ή πας για 4Χ4.

                      G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        giorgos_kpk @megane98hp last edited by

                        @megane98hp said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

                        Το μόνο που μπορείς να κάνεις, το κάνουν πολλοί άλλωστε και αναφέρθηκε και εδώ μέσα. είναι να βάλεις πίσω 2 ελαστικά, ξέρω γω, 80-20 (ένα παράδειγμα λέμε τώρα) να δεις πως θα συμπεριφερθεί το φορτηγάκι εκτός δρόμου ή εκεί που θες εσύ να το βάζεις.
                        Αν κάνεις δουλειά έχει καλώς. Αν όχι το παντρεύεσαι ή πας για 4Χ4.

                        Ευχαριστώ για την απάντηση, τι ελαστικά λες, να βάλω δηλαδή διαφορετικά από τα μπροστά?

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          antonn @giorgos_kpk last edited by

                          @giorgos_kpk said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

                          @megane98hp said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

                          Το μόνο που μπορείς να κάνεις, το κάνουν πολλοί άλλωστε και αναφέρθηκε και εδώ μέσα. είναι να βάλεις πίσω 2 ελαστικά, ξέρω γω, 80-20 (ένα παράδειγμα λέμε τώρα) να δεις πως θα συμπεριφερθεί το φορτηγάκι εκτός δρόμου ή εκεί που θες εσύ να το βάζεις.
                          Αν κάνεις δουλειά έχει καλώς. Αν όχι το παντρεύεσαι ή πας για 4Χ4.

                          Ευχαριστώ για την απάντηση, τι ελαστικά λες, να βάλω δηλαδή διαφορετικά από τα μπροστά?

                          εντελως τρακτερωτα λαστιχα θα βαλεις πισω και διαφορετικα απο τα μπροστα, αν παρεις δικινητο Παντως ολεθριο να μην εχεις 4Χ4 σε αγροτικο. Για ερασιτεχνικη χρηση ειχαμε αγροτικο και αναγκαστηκαμε να αγορασουμε καινουργιο τετρακινητο. Το δικινητο πηγαινει μονο οπου παει μια κουρσα! Συνεχεια κολλαει και δεν εχει μπλοκε το πισω διαφορικο. Ολο το χωριο θα σε ξεκολλησει και σε ολο το χωριο θα εχεις υποχρεωση. Τα δικινητα ειναι για αυτους που κανουν μεταφορες και οχι να βγαινουν εκτος δρομου

                          G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            megane98hp last edited by

                            Εντάξει δεν ξέρουμε για τις ανάγκες που έχει. Εμείς σαν κλασικοί "ανωμαλιάρηδες" βάζουμε με το μυαλό μας άγριες καταστάσεις ενώ στην πραγματικότητα με ένα καλό ζευγάρι 50-50 να κάνει τη δουλειά του ο άνθρωπος

                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ilias-a @megane98hp last edited by

                              @megane98hp said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

                              Εντάξει δεν ξέρουμε για τις ανάγκες που έχει. Εμείς σαν κλασικοί "ανωμαλιάρηδες" βάζουμε με το μυαλό μας άγριες καταστάσεις ενώ στην πραγματικότητα με ένα καλό ζευγάρι 50-50 να κάνει τη δουλειά του ο άνθρωπος

                              (θα κινείται σε αρκετά κακοτραχαλους επαρχιακούς δρόμους και ίσως χρειαστεί να μπει και σε μέρη εκτός δρόμου μέσα σε μονοπάτια σε χωράφια) αν εχει ριξει και καμια βροχη, ο ορισμος του 4Χ4 με αργα και εκτος δρομου ελαστικα ειναι.

                              M 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • M
                                megane98hp @ilias-a last edited by

                                @ilias-a said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

                                @megane98hp said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

                                Εντάξει δεν ξέρουμε για τις ανάγκες που έχει. Εμείς σαν κλασικοί "ανωμαλιάρηδες" βάζουμε με το μυαλό μας άγριες καταστάσεις ενώ στην πραγματικότητα με ένα καλό ζευγάρι 50-50 να κάνει τη δουλειά του ο άνθρωπος

                                (θα κινείται σε αρκετά κακοτραχαλους επαρχιακούς δρόμους και ίσως χρειαστεί να μπει και σε μέρη εκτός δρόμου μέσα σε μονοπάτια σε χωράφια) αν εχει ριξει και καμια βροχη, ο ορισμος του 4Χ4 με αργα και εκτος δρομου ελαστικα ειναι.

                                Ναι είδα τι έγραψε το παλικάρι, απλά το κακκοτράχαλος δρόμος είναι μια έννοια γενική στο μυαλό του κάθε ανθρώπου. Άλλο είναι για κάποιον που δεν έχει εμπειρία σε τέτοια οδήγηση, άλλο σε κάποιον που ζει και αναπνέει στο σκληρό off road.
                                Το πρόβλημα είναι να κάνει ο άνθρωπος τη δουλειά του με το πισωκίνητο γιατί αλλιώς θα πρέπει να ψάξει για άλλο όχημα ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  giorgos_kpk last edited by

                                  Να σας εξηγήσω είναι χωράφια που θέλω να μπαίνω που είναι σε πλαγιές με πεζούλες ελαιώνες που έχω ανοίξει δρόμους ,και περνάω φορτωμένος αλλά όταν βρέχει ή ψιχαλιζει ακόμα και σε τελείως ίσια χωράφια και πάω να μπω ελάχιστα στην λάσπη σε χώμα έστω και ελάχιστα σε έδαφος που δεν είναι πατημενο κολλάει αμέσως,επίσης όταν πήγα να το σταματήσω στην άκρη χωματηνου δρόμου που δεν το υπολόγισα σωστά και δεν παταγαν καλά όλες οι Ρόδες δεν μπορούσα να το βγάλω μόνος μου με τίποτα,αφήστε έχω στεναχωρηθεί παρά πολύ,έψαχνα περίπου ένα χρόνο για το αγροτικό με τα συγκεκριμένα χρήματα και δεν έβρισκα τίποτα ,και μετά το φθινόπωρο ξαφνικά βρήκα 3-4 ακριβώς το ίδιο μοντέλο και μάρκα και της χρονολογίας του και λίγο νεότερα αλλά 4x4 με την ίδια τιμή,αλλά δεν φαντάστηκα ότι θα μου χρειάζεται τόσο πολύ η τετρακίνηση,προσπάθησα έστειλα και σε κάτι αγγελίες να το ανταλλάξω και να δώσω και κάτι παραπάνω αλλά δεν βρήκα κάποιον να θέλει δυστυχώς.Μηπως επειδη δεν έχει πολύ καινούρια λάστιχα μήπως να βάλω κάποια άλλα ελαστικά θα βοηθήσει??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giorgos_kpk @antonn last edited by giorgos_kpk

                                    @antonn said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

                                    @giorgos_kpk said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

                                    @megane98hp said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

                                    Το μόνο που μπορείς να κάνεις, το κάνουν πολλοί άλλωστε και αναφέρθηκε και εδώ μέσα. είναι να βάλεις πίσω 2 ελαστικά, ξέρω γω, 80-20 (ένα παράδειγμα λέμε τώρα) να δεις πως θα συμπεριφερθεί το φορτηγάκι εκτός δρόμου ή εκεί που θες εσύ να το βάζεις.
                                    Αν κάνεις δουλειά έχει καλώς. Αν όχι το παντρεύεσαι ή πας για 4Χ4.

                                    Ευχαριστώ για την απάντηση, τι ελαστικά λες, να βάλω δηλαδή διαφορετικά από τα μπροστά?

                                    εντελως τρακτερωτα λαστιχα θα βαλεις πισω και διαφορετικα απο τα μπροστα, αν παρεις δικινητο Παντως ολεθριο να μην εχεις 4Χ4 σε αγροτικο. Για ερασιτεχνικη χρηση ειχαμε αγροτικο και αναγκαστηκαμε να αγορασουμε καινουργιο τετρακινητο. Το δικινητο πηγαινει μονο οπου παει μια κουρσα! Συνεχεια κολλαει και δεν εχει μπλοκε το πισω διαφορικο. Ολο το χωριο θα σε ξεκολλησει και σε ολο το χωριο θα εχεις υποχρεωση. Τα δικινητα ειναι για αυτους που κανουν μεταφορες και οχι να βγαινουν εκτος δρομου

                                    Ευχαριστώ πολύ,δυστυχώς κάτι τέτοιο συμβαίνει ευτυχώς έχω βάλει κάποια καλή ασφάλεια και με έχουν τραβήξει κάνα δυο φορές γιατί για να βοηθήσει κάποιο συγχωριανός δεν έχουμε τέτοιες σχέσεις,θα το προσπαθήσω για 4x4.

                                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      antonn @giorgos_kpk last edited by

                                      @giorgos_kpk said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

                                      @antonn said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

                                      @giorgos_kpk said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

                                      @megane98hp said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:

                                      Το μόνο που μπορείς να κάνεις, το κάνουν πολλοί άλλωστε και αναφέρθηκε και εδώ μέσα. είναι να βάλεις πίσω 2 ελαστικά, ξέρω γω, 80-20 (ένα παράδειγμα λέμε τώρα) να δεις πως θα συμπεριφερθεί το φορτηγάκι εκτός δρόμου ή εκεί που θες εσύ να το βάζεις.
                                      Αν κάνεις δουλειά έχει καλώς. Αν όχι το παντρεύεσαι ή πας για 4Χ4.

                                      Ευχαριστώ για την απάντηση, τι ελαστικά λες, να βάλω δηλαδή διαφορετικά από τα μπροστά?

                                      εντελως τρακτερωτα λαστιχα θα βαλεις πισω και διαφορετικα απο τα μπροστα, αν παρεις δικινητο Παντως ολεθριο να μην εχεις 4Χ4 σε αγροτικο. Για ερασιτεχνικη χρηση ειχαμε αγροτικο και αναγκαστηκαμε να αγορασουμε καινουργιο τετρακινητο. Το δικινητο πηγαινει μονο οπου παει μια κουρσα! Συνεχεια κολλαει και δεν εχει μπλοκε το πισω διαφορικο. Ολο το χωριο θα σε ξεκολλησει και σε ολο το χωριο θα εχεις υποχρεωση. Τα δικινητα ειναι για αυτους που κανουν μεταφορες και οχι να βγαινουν εκτος δρομου

                                      Ευχαριστώ πολύ,δυστυχώς κάτι τέτοιο συμβαίνει ευτυχώς έχω βάλει κάποια καλή ασφάλεια και με έχουν τραβήξει κάνα δυο φορές γιατί για να βοηθήσει κάποιο συγχωριανός δεν έχουμε τέτοιες σχέσεις,θα το προσπαθήσω για 4x4.

                                      μονο με 4Χ4 δε γινεται αλλιως για τις συνθηκες που περιγραφεις. Ποια ασφαλεια ξεκολλαει αυτοκινητα σε χωματοδρομους;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr