-
Καλησπέρα,σκέφτομαι να πάρω αγροτικό ,ένα παλιό συγκεκριμένα που θα κινείται σε αρκετά κακοτραχαλους επαρχιακούς δρόμους και ίσως χρειαστεί να μπει και σε μέρη εκτός δρόμου μέσα σε μονοπάτια σε χωράφια,σκέφτομαι για nissan king cab δεκαετίας 90 ,δεν έχω καθόλου εμπειρία από 4x4 και σκέφτομαι τι να διαλέξω 4x4 ή πισοκίνητο που έχω βρει ,έχω βρει με μόνη καμπίνα για να έχει και μεγάλη καρότσα που χρειάζομαι.Από τι έχω διαβάσει φωρτομενο και το πισοκίνητο δεν μπορεί να συμπεριφέρεται πολύ χάλια εκτός δρόμου,λόγω κέντρο βάρους.Επισης υπάρχουν σημεία όπου θέλω να κινούμαι που με προσθιοκινητο hatchback κολλάει,θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στο θέμα να κολλάει το αμάξι το συγκεκριμένο πισοκίνητο από την 4x4 έκδοση του?
-
Για εκτος δρομου σε χωραφια και φορτωμενο μονο σε 4Χ4 να κοιταξεις.
-
@giorgos_kpk said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
Από τι έχω διαβάσει φωρτομενο και το πισοκίνητο δεν μπορεί να συμπεριφέρεται πολύ χάλια εκτός δρόμου,λόγω κέντρο βάρους
Αν φορτωθεί πραγματικά , και όχι απλά ένα σακί για να έχει βέρος ο άξονας , τότε μπορώ να σου πώ ότι σε λάσπη κολλάει πιο εύκολα καθώς κουβαλάει έναν επιπλέον τόνο.
Δεν έχουν καμία επαφή σε χωράφι και εκτός δρόμου τα τετρακίνητα αγροτικά. Αν τους κουμπώσεις δε τετράδα αλυσίδες , γίνονται άρματα . Επίσης οι κοντές βοηθάνε και στο πολύ φορτίο και χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να κολλήσεις. Δεν είναι τυχαίο που τα πισωκίνητα αγροτικά που έχουν απομείνει να δουλεύουν σε τέτοιες συνθήκες , οι ιδιοκτήτες τους , βάζουν σετ πολύ άγριων ελαστικών στον πίσω άξονα μπας και το βοηθήσουν κάπως.
Υπάρχουν και μονοκάμπινα τετρακίνητα αν θελήσεις καρότσα μεγάλη, μην το σκεφτείς αν είναι έτσι όπως τις περιγράφεις τις συνθήκες που θα δουλέψει , εκτός αν το οικονομικό είναι πρόβλημα ανυπέρβλητο.
-
Το πισωκίνητο αγροτικό όταν είναι άδειο θα κολλάει στη λάσπη ακόμα πιο εύκολα από το προσθιοκίνητο hatchback (ειδικά αν χρειαστεί να βάλεις όπισθεν)
Επίσης (λογικά θα γνωρίζεις βέβαια) τέτοια αυτοκίνητα δεν μπορείς να τα πάρεις ως ιδιώτης, αλλά μόνο ως αγρότης ή επαγγελματίας (το λέω απλά σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις)
-
@civil357 said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
@giorgos_kpk said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
Από τι έχω διαβάσει φωρτομενο και το πισοκίνητο δεν μπορεί να συμπεριφέρεται πολύ χάλια εκτός δρόμου,λόγω κέντρο βάρους
Αν φορτωθεί πραγματικά , και όχι απλά ένα σακί για να έχει βέρος ο άξονας , τότε μπορώ να σου πώ ότι σε λάσπη κολλάει πιο εύκολα καθώς κουβαλάει έναν επιπλέον τόνο.
Δεν έχουν καμία επαφή σε χωράφι και εκτός δρόμου τα τετρακίνητα αγροτικά. Αν τους κουμπώσεις δε τετράδα αλυσίδες , γίνονται άρματα . Επίσης οι κοντές βοηθάνε και στο πολύ φορτίο και χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να κολλήσεις. Δεν είναι τυχαίο που τα πισωκίνητα αγροτικά που έχουν απομείνει να δουλεύουν σε τέτοιες συνθήκες , οι ιδιοκτήτες τους , βάζουν σετ πολύ άγριων ελαστικών στον πίσω άξονα μπας και το βοηθήσουν κάπως.
Υπάρχουν και μονοκάμπινα τετρακίνητα αν θελήσεις καρότσα μεγάλη, μην το σκεφτείς αν είναι έτσι όπως τις περιγράφεις τις συνθήκες που θα δουλέψει , εκτός αν το οικονομικό είναι πρόβλημα ανυπέρβλητο.
Kατάλαβα ευχαριστώ , να σε ρωτησω οικονομικα λες προβλημα οτι θα καιει περισσοτερο το 4x4 ή οτι θα είναι λογικά πιο ακριβή η αγορά του?
-
@giorgos_kpk said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
@civil357 said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
@giorgos_kpk said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
Από τι έχω διαβάσει φωρτομενο και το πισοκίνητο δεν μπορεί να συμπεριφέρεται πολύ χάλια εκτός δρόμου,λόγω κέντρο βάρους
Αν φορτωθεί πραγματικά , και όχι απλά ένα σακί για να έχει βέρος ο άξονας , τότε μπορώ να σου πώ ότι σε λάσπη κολλάει πιο εύκολα καθώς κουβαλάει έναν επιπλέον τόνο.
Δεν έχουν καμία επαφή σε χωράφι και εκτός δρόμου τα τετρακίνητα αγροτικά. Αν τους κουμπώσεις δε τετράδα αλυσίδες , γίνονται άρματα . Επίσης οι κοντές βοηθάνε και στο πολύ φορτίο και χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να κολλήσεις. Δεν είναι τυχαίο που τα πισωκίνητα αγροτικά που έχουν απομείνει να δουλεύουν σε τέτοιες συνθήκες , οι ιδιοκτήτες τους , βάζουν σετ πολύ άγριων ελαστικών στον πίσω άξονα μπας και το βοηθήσουν κάπως.
Υπάρχουν και μονοκάμπινα τετρακίνητα αν θελήσεις καρότσα μεγάλη, μην το σκεφτείς αν είναι έτσι όπως τις περιγράφεις τις συνθήκες που θα δουλέψει , εκτός αν το οικονομικό είναι πρόβλημα ανυπέρβλητο.
Kατάλαβα ευχαριστώ , να σε ρωτησω οικονομικα λες προβλημα οτι θα καιει περισσοτερο το 4x4 ή οτι θα είναι λογικά πιο ακριβή η αγορά του?
Συνήθως τα τετρακίνητα κρατάνε καλύτερα τιμές από τα άλλα. Μη τα σκεφτείς αν μπορείς , αυτό εννοώ.
-
Μπορείς να πάρεις 4χ4? Παίρνεις με κλειστά μάτια.
Δεν μπορείς? Παίρνεις μονό διαφορικό και θα φοβάσαι 100 φορές περισσότερο να μπεις σε ένα δύσκολο χωράφι/ δρόμο από ότι αν έχεις 4χ4. -
Να πω την αλήθεια έχω πάρει πισοκίνητο αγροτικό , αυτό το παλιό nissan που ανέφερα πριν, δεν έβρισκα για μια περίοδο κάποιων μηνών γενικά αγροτικά σε καλή κατάσταση και στις τιμές που ήθελα, και έπειτα αυτην την περιόδο βρίσκω το ίδιο περίπου αγροτικό, σε 4Χ4 έκδοση με περίπου τα ίδια χρήματα,αλλά δεν ήθελα να σας πώ τι βλακεία έκανα
και μου έχει ψιλοβγεί η παναγία, και δεν ξέρω πως να το ξεφορτοθώ, δεν είχα σκεφτεί οτι θα χρειαστώ τόσο πολύ 4Χ4. Και έστειλα να δώ πόσο διαφορά θα έχει το πισοκίνητο απο 4Χ4 , γιατι δεν ειχα καθολου εμπειρια και δεν το φαντάστηκα αλλά τελικά έκανα μεγάλη βλακεια κρίνοντας και απο τα σχολια οτι το 4Χ4 μπορει να κινηθει σε αρκετά ανώμαλο δρόμο και μέσα σε χωραφια κτλ
. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες πάντως.
-
Το μόνο που μπορείς να κάνεις, το κάνουν πολλοί άλλωστε και αναφέρθηκε και εδώ μέσα. είναι να βάλεις πίσω 2 ελαστικά, ξέρω γω, 80-20 (ένα παράδειγμα λέμε τώρα) να δεις πως θα συμπεριφερθεί το φορτηγάκι εκτός δρόμου ή εκεί που θες εσύ να το βάζεις.
Αν κάνεις δουλειά έχει καλώς. Αν όχι το παντρεύεσαι ή πας για 4Χ4. -
@megane98hp said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
Το μόνο που μπορείς να κάνεις, το κάνουν πολλοί άλλωστε και αναφέρθηκε και εδώ μέσα. είναι να βάλεις πίσω 2 ελαστικά, ξέρω γω, 80-20 (ένα παράδειγμα λέμε τώρα) να δεις πως θα συμπεριφερθεί το φορτηγάκι εκτός δρόμου ή εκεί που θες εσύ να το βάζεις.
Αν κάνεις δουλειά έχει καλώς. Αν όχι το παντρεύεσαι ή πας για 4Χ4.Ευχαριστώ για την απάντηση, τι ελαστικά λες, να βάλω δηλαδή διαφορετικά από τα μπροστά?
-
@giorgos_kpk said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
@megane98hp said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
Το μόνο που μπορείς να κάνεις, το κάνουν πολλοί άλλωστε και αναφέρθηκε και εδώ μέσα. είναι να βάλεις πίσω 2 ελαστικά, ξέρω γω, 80-20 (ένα παράδειγμα λέμε τώρα) να δεις πως θα συμπεριφερθεί το φορτηγάκι εκτός δρόμου ή εκεί που θες εσύ να το βάζεις.
Αν κάνεις δουλειά έχει καλώς. Αν όχι το παντρεύεσαι ή πας για 4Χ4.Ευχαριστώ για την απάντηση, τι ελαστικά λες, να βάλω δηλαδή διαφορετικά από τα μπροστά?
εντελως τρακτερωτα λαστιχα θα βαλεις πισω και διαφορετικα απο τα μπροστα, αν παρεις δικινητο Παντως ολεθριο να μην εχεις 4Χ4 σε αγροτικο. Για ερασιτεχνικη χρηση ειχαμε αγροτικο και αναγκαστηκαμε να αγορασουμε καινουργιο τετρακινητο. Το δικινητο πηγαινει μονο οπου παει μια κουρσα! Συνεχεια κολλαει και δεν εχει μπλοκε το πισω διαφορικο. Ολο το χωριο θα σε ξεκολλησει και σε ολο το χωριο θα εχεις υποχρεωση. Τα δικινητα ειναι για αυτους που κανουν μεταφορες και οχι να βγαινουν εκτος δρομου
-
Εντάξει δεν ξέρουμε για τις ανάγκες που έχει. Εμείς σαν κλασικοί "ανωμαλιάρηδες" βάζουμε με το μυαλό μας άγριες καταστάσεις ενώ στην πραγματικότητα με ένα καλό ζευγάρι 50-50 να κάνει τη δουλειά του ο άνθρωπος
-
@megane98hp said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
Εντάξει δεν ξέρουμε για τις ανάγκες που έχει. Εμείς σαν κλασικοί "ανωμαλιάρηδες" βάζουμε με το μυαλό μας άγριες καταστάσεις ενώ στην πραγματικότητα με ένα καλό ζευγάρι 50-50 να κάνει τη δουλειά του ο άνθρωπος
(θα κινείται σε αρκετά κακοτραχαλους επαρχιακούς δρόμους και ίσως χρειαστεί να μπει και σε μέρη εκτός δρόμου μέσα σε μονοπάτια σε χωράφια) αν εχει ριξει και καμια βροχη, ο ορισμος του 4Χ4 με αργα και εκτος δρομου ελαστικα ειναι.
-
@ilias-a said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
@megane98hp said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
Εντάξει δεν ξέρουμε για τις ανάγκες που έχει. Εμείς σαν κλασικοί "ανωμαλιάρηδες" βάζουμε με το μυαλό μας άγριες καταστάσεις ενώ στην πραγματικότητα με ένα καλό ζευγάρι 50-50 να κάνει τη δουλειά του ο άνθρωπος
(θα κινείται σε αρκετά κακοτραχαλους επαρχιακούς δρόμους και ίσως χρειαστεί να μπει και σε μέρη εκτός δρόμου μέσα σε μονοπάτια σε χωράφια) αν εχει ριξει και καμια βροχη, ο ορισμος του 4Χ4 με αργα και εκτος δρομου ελαστικα ειναι.
Ναι είδα τι έγραψε το παλικάρι, απλά το κακκοτράχαλος δρόμος είναι μια έννοια γενική στο μυαλό του κάθε ανθρώπου. Άλλο είναι για κάποιον που δεν έχει εμπειρία σε τέτοια οδήγηση, άλλο σε κάποιον που ζει και αναπνέει στο σκληρό off road.
Το πρόβλημα είναι να κάνει ο άνθρωπος τη δουλειά του με το πισωκίνητο γιατί αλλιώς θα πρέπει να ψάξει για άλλο όχημα ... -
Να σας εξηγήσω είναι χωράφια που θέλω να μπαίνω που είναι σε πλαγιές με πεζούλες ελαιώνες που έχω ανοίξει δρόμους ,και περνάω φορτωμένος αλλά όταν βρέχει ή ψιχαλιζει ακόμα και σε τελείως ίσια χωράφια και πάω να μπω ελάχιστα στην λάσπη σε χώμα έστω και ελάχιστα σε έδαφος που δεν είναι πατημενο κολλάει αμέσως,επίσης όταν πήγα να το σταματήσω στην άκρη χωματηνου δρόμου που δεν το υπολόγισα σωστά και δεν παταγαν καλά όλες οι Ρόδες δεν μπορούσα να το βγάλω μόνος μου με τίποτα,αφήστε έχω στεναχωρηθεί παρά πολύ,έψαχνα περίπου ένα χρόνο για το αγροτικό με τα συγκεκριμένα χρήματα και δεν έβρισκα τίποτα ,και μετά το φθινόπωρο ξαφνικά βρήκα 3-4 ακριβώς το ίδιο μοντέλο και μάρκα και της χρονολογίας του και λίγο νεότερα αλλά 4x4 με την ίδια τιμή,αλλά δεν φαντάστηκα ότι θα μου χρειάζεται τόσο πολύ η τετρακίνηση,προσπάθησα έστειλα και σε κάτι αγγελίες να το ανταλλάξω και να δώσω και κάτι παραπάνω αλλά δεν βρήκα κάποιον να θέλει δυστυχώς.Μηπως επειδη δεν έχει πολύ καινούρια λάστιχα μήπως να βάλω κάποια άλλα ελαστικά θα βοηθήσει??
-
@antonn said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
@giorgos_kpk said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
@megane98hp said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
Το μόνο που μπορείς να κάνεις, το κάνουν πολλοί άλλωστε και αναφέρθηκε και εδώ μέσα. είναι να βάλεις πίσω 2 ελαστικά, ξέρω γω, 80-20 (ένα παράδειγμα λέμε τώρα) να δεις πως θα συμπεριφερθεί το φορτηγάκι εκτός δρόμου ή εκεί που θες εσύ να το βάζεις.
Αν κάνεις δουλειά έχει καλώς. Αν όχι το παντρεύεσαι ή πας για 4Χ4.Ευχαριστώ για την απάντηση, τι ελαστικά λες, να βάλω δηλαδή διαφορετικά από τα μπροστά?
εντελως τρακτερωτα λαστιχα θα βαλεις πισω και διαφορετικα απο τα μπροστα, αν παρεις δικινητο Παντως ολεθριο να μην εχεις 4Χ4 σε αγροτικο. Για ερασιτεχνικη χρηση ειχαμε αγροτικο και αναγκαστηκαμε να αγορασουμε καινουργιο τετρακινητο. Το δικινητο πηγαινει μονο οπου παει μια κουρσα! Συνεχεια κολλαει και δεν εχει μπλοκε το πισω διαφορικο. Ολο το χωριο θα σε ξεκολλησει και σε ολο το χωριο θα εχεις υποχρεωση. Τα δικινητα ειναι για αυτους που κανουν μεταφορες και οχι να βγαινουν εκτος δρομου
Ευχαριστώ πολύ,δυστυχώς κάτι τέτοιο συμβαίνει ευτυχώς έχω βάλει κάποια καλή ασφάλεια και με έχουν τραβήξει κάνα δυο φορές γιατί για να βοηθήσει κάποιο συγχωριανός δεν έχουμε τέτοιες σχέσεις,θα το προσπαθήσω για 4x4.
-
@giorgos_kpk said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
@antonn said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
@giorgos_kpk said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
@megane98hp said in Αγροτικό 4x4 Vs Rwd:
Το μόνο που μπορείς να κάνεις, το κάνουν πολλοί άλλωστε και αναφέρθηκε και εδώ μέσα. είναι να βάλεις πίσω 2 ελαστικά, ξέρω γω, 80-20 (ένα παράδειγμα λέμε τώρα) να δεις πως θα συμπεριφερθεί το φορτηγάκι εκτός δρόμου ή εκεί που θες εσύ να το βάζεις.
Αν κάνεις δουλειά έχει καλώς. Αν όχι το παντρεύεσαι ή πας για 4Χ4.Ευχαριστώ για την απάντηση, τι ελαστικά λες, να βάλω δηλαδή διαφορετικά από τα μπροστά?
εντελως τρακτερωτα λαστιχα θα βαλεις πισω και διαφορετικα απο τα μπροστα, αν παρεις δικινητο Παντως ολεθριο να μην εχεις 4Χ4 σε αγροτικο. Για ερασιτεχνικη χρηση ειχαμε αγροτικο και αναγκαστηκαμε να αγορασουμε καινουργιο τετρακινητο. Το δικινητο πηγαινει μονο οπου παει μια κουρσα! Συνεχεια κολλαει και δεν εχει μπλοκε το πισω διαφορικο. Ολο το χωριο θα σε ξεκολλησει και σε ολο το χωριο θα εχεις υποχρεωση. Τα δικινητα ειναι για αυτους που κανουν μεταφορες και οχι να βγαινουν εκτος δρομου
Ευχαριστώ πολύ,δυστυχώς κάτι τέτοιο συμβαίνει ευτυχώς έχω βάλει κάποια καλή ασφάλεια και με έχουν τραβήξει κάνα δυο φορές γιατί για να βοηθήσει κάποιο συγχωριανός δεν έχουμε τέτοιες σχέσεις,θα το προσπαθήσω για 4x4.
μονο με 4Χ4 δε γινεται αλλιως για τις συνθηκες που περιγραφεις. Ποια ασφαλεια ξεκολλαει αυτοκινητα σε χωματοδρομους;
Αγροτικό 4x4 Vs Rwd