-
@robert8891 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Παιδιά καλησπέρα. Έχω ένα διλλημα με αγορά μεταχειρισμένου Toyota Yaris από έμπορο. Πήγα είδα το όχημα από κοντά, απλώς μετά από όλα αυτά τα χρήσιμα και κατατοπιστικά που διάβασα στο φόρουμ δεν πολύ πειστικα με τα λεγόμενα του έμπορα. Λοιπόν για να γινω πιο σαφής, ο συγκεκριμένος πουλάει Yaris του 2007 υποτίθεται, την έκδοση 1300, 87 υποτίθεται. Ιστορικό service το αμάξι δεν έχει, ισχυρίζεται πως τα έχασε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, ΟΚ πάμε παρακάτω, το συγκεκριμένο όχημα έχει 6 σχέσεις, start/stop και φοράει κινητήρα, θέλω να το τονίσω DUAL VVTI !! Έχω κάνει έρευνα στο διαδίκτυο για Yaris, την ιστορία του τέλος πάντων, τι εκδόσεις έχουν βγεί και τα συναφή, γενικά έκανα το διαδίκτυο άνω κάτω για να δω αν αξίζει να στραφω σε μεταχειρισμένο στο συγκεκριμένο μοντέλο.Του λέω λοιπόν ότι δεν έχω βρει πουθενά 1300 στα 87 με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που αναφέρω πιο πάνω και μου λέει είναι μια special έκδοση που βγήκε εκείνη τη περίοδο. Εν κατακλείδι λοιπόν υπάρχει περίπτωση να ισχύει κάτι τέτοιο η απλώς προσπαθούν να το πουλήσουν - φορτώσουν σε κάποιον που θα έχει πλήρη άγνοια επί αυτού του θέματος που είχε η συγκεκριμένη έκδοση του κινητήρα (παρεπιπτόντως το αμάξι έχει 178.000χλμ), διότι τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που προανέφερα πιο πολύ παραπέμπουν στην έκδοση με το προβληματικό κινητήρα, είμαι λοιπόν αρκετά προβληματισμένος. Τι θα λέγατε; ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.
Κελεπουρι ακουγεται.
Χωρις βιβλιο σερβις, με 178.000 χλμ 17 ετων αμαξι εισαγωγης και "special edition" κιολας, μη χασεις τετοια ευκαιρια φιλε με τιποτα. -
Κοίταξε το και απο κάτω γιατί η σκουριά μπορεί να είναι μεγαλύτερο πρόβλημα απο την καπνιά στα ελατήρια του εμβόλου.
-
@robert8891 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Παιδιά καλησπέρα. Έχω ένα διλλημα με αγορά μεταχειρισμένου Toyota Yaris από έμπορο. Πήγα είδα το όχημα από κοντά, απλώς μετά από όλα αυτά τα χρήσιμα και κατατοπιστικά που διάβασα στο φόρουμ δεν πολύ πειστικα με τα λεγόμενα του έμπορα. Λοιπόν για να γινω πιο σαφής, ο συγκεκριμένος πουλάει Yaris του 2007 υποτίθεται, την έκδοση 1300, 87 υποτίθεται. Ιστορικό service το αμάξι δεν έχει, ισχυρίζεται πως τα έχασε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, ΟΚ πάμε παρακάτω, το συγκεκριμένο όχημα έχει 6 σχέσεις, start/stop και φοράει κινητήρα, θέλω να το τονίσω DUAL VVTI !! Έχω κάνει έρευνα στο διαδίκτυο για Yaris, την ιστορία του τέλος πάντων, τι εκδόσεις έχουν βγεί και τα συναφή, γενικά έκανα το διαδίκτυο άνω κάτω για να δω αν αξίζει να στραφω σε μεταχειρισμένο στο συγκεκριμένο μοντέλο.Του λέω λοιπόν ότι δεν έχω βρει πουθενά 1300 στα 87 με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που αναφέρω πιο πάνω και μου λέει είναι μια special έκδοση που βγήκε εκείνη τη περίοδο. Εν κατακλείδι λοιπόν υπάρχει περίπτωση να ισχύει κάτι τέτοιο η απλώς προσπαθούν να το πουλήσουν - φορτώσουν σε κάποιον που θα έχει πλήρη άγνοια επί αυτού του θέματος που είχε η συγκεκριμένη έκδοση του κινητήρα (παρεπιπτόντως το αμάξι έχει 178.000χλμ), διότι τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που προανέφερα πιο πολύ παραπέμπουν στην έκδοση με το προβληματικό κινητήρα, είμαι λοιπόν αρκετά προβληματισμένος. Τι θα λέγατε; ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.
Μακρια , ουτε να το σκεφτεσαι
-
Tι να κάνει, αν δεν μπορεί να δώσει πάνω από 5k;
Δεν πιστεύω να ζητάει παραπάνω! -
Χαίρεται. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν τελικά χρειάζεται ή όχι να βγάλουμε κάποιες ασφάλειες κατά τον καθαρισμό με το xado spray;; Όποιος γνωρίζει είτε έχοντας παρακολουθήσει τους τεχνικούς του συνεργείου (κος. Λευτέρης) είτε έχοντας εκτελέσει την διαδικασία καθαρισμού μόνος του, παρακαλώ να μας απαντήσει..
Ευχαριστώ.
-
Ο Λευτέρης δεν έβγαλε καμία ασφάλεια στο IQ μου...
-
@evolander said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Σε εξουσιοδοτημένο service Toyota και με διαπίστωση κατανάλωσης λαδιού περίπου 500ml/1000χλμ, προτάθηκε: 1) ή επισκευή κινητήρα καταλύτη και πολλαπλής, ή 2) χρήση ημισυνθετικών 10W-40, ή 15W-40 ορυκτελαίων.
Μετά από παρότρυνση του @monman2 διάβασα αυτό το νήμα, ήρθα σε επαφή με τον Κώστα @Sphinxgr, και αποφάσισα να απευθυνθώ στο συνεργείο του Λευτέρη που συνεργάζεται ο Ανδρέας με τα λιπαντικά στην Αγία Βαρβάρα.
Μπήκε ένα μπουκαλάκι total flush xado 250ml στα λάδια (κόστος 20€), και το αυτοκίνητο οδηγήθηκε σε manual mode (είναι αυτόματο κανονικά) κατά κόρον σε στροφές 4000-5000 για 120 χλμ.
Έγινε εφαρμογή xado verylube engine cleaner (κόστος 20€), επαναληπτικά και στους 4 κυλίνδρους μέχρι να τελειώσει το spray - περίπου 3 περάσματα των 4-5 δευτερολέπτων μέχρι που άδειασε-, με διάφανο σωληνάκι που φαινόταν το προϊόν, με πολύ χαμηλή θερμοκρασία κινητήρα.
Μετά από 4 ώρες, έγινε η διαδικασία με το μιζάρισμα συνολικά για 25-30 δευτερόλεπτα που πετάχτηκαν καρβουνίλες, και στη συνέχεια τέθηκε σε λειτουργία σε στροφές ~4500, και βόλτα για 22 χλμ σε υψηλές στροφές 4000-5000.
Στη συνέχεια αλλάχθηκαν τα λάδια 5W-30, και μπήκαν 3 λίτρα Mobil1, 0W-20 (όπως ορίζει ο κατασκευαστής), και σήμερα μετά από 1100 χλμ κατόπιν ελέγχου στάθμης λαδιών, δεν έχει κάψει γραμμάριο!
Καλό είναι να συμπεριληφθεί στον τίτλο και το IQ μαζί με Yaris / Auris που φοράει αυτό το μοτέρ: IQ 1.33 1NR-FE dual vvt-i multidrive CVT, engine number 1NR 0334936.
Σειρά έχει η αλλαγή λαδιού στο CVT κιβώτιο, σε άλλο νήμα...
Φίλε καλησπέρα.
Επειδή αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα με Yaris (CVT) σε πολύ μεγάλο βαθμό πλέον (Στα 2.000 km αδιάζει, και πλέον μου κάνει πολύ σοβαρό θέμα και στην κατανάλωση βενζίνης), θα έχει νόημα να απευθυνθώ στο συνεργείο για τη διαδικασία;Ευχαριστώ
-
@keith-celi said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@evolander said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Σε εξουσιοδοτημένο service Toyota και με διαπίστωση κατανάλωσης λαδιού περίπου 500ml/1000χλμ, προτάθηκε: 1) ή επισκευή κινητήρα καταλύτη και πολλαπλής, ή 2) χρήση ημισυνθετικών 10W-40, ή 15W-40 ορυκτελαίων.
Μετά από παρότρυνση του @monman2 διάβασα αυτό το νήμα, ήρθα σε επαφή με τον Κώστα @Sphinxgr, και αποφάσισα να απευθυνθώ στο συνεργείο του Λευτέρη που συνεργάζεται ο Ανδρέας με τα λιπαντικά στην Αγία Βαρβάρα.
Μπήκε ένα μπουκαλάκι total flush xado 250ml στα λάδια (κόστος 20€), και το αυτοκίνητο οδηγήθηκε σε manual mode (είναι αυτόματο κανονικά) κατά κόρον σε στροφές 4000-5000 για 120 χλμ.
Έγινε εφαρμογή xado verylube engine cleaner (κόστος 20€), επαναληπτικά και στους 4 κυλίνδρους μέχρι να τελειώσει το spray - περίπου 3 περάσματα των 4-5 δευτερολέπτων μέχρι που άδειασε-, με διάφανο σωληνάκι που φαινόταν το προϊόν, με πολύ χαμηλή θερμοκρασία κινητήρα.
Μετά από 4 ώρες, έγινε η διαδικασία με το μιζάρισμα συνολικά για 25-30 δευτερόλεπτα που πετάχτηκαν καρβουνίλες, και στη συνέχεια τέθηκε σε λειτουργία σε στροφές ~4500, και βόλτα για 22 χλμ σε υψηλές στροφές 4000-5000.
Στη συνέχεια αλλάχθηκαν τα λάδια 5W-30, και μπήκαν 3 λίτρα Mobil1, 0W-20 (όπως ορίζει ο κατασκευαστής), και σήμερα μετά από 1100 χλμ κατόπιν ελέγχου στάθμης λαδιών, δεν έχει κάψει γραμμάριο!
Καλό είναι να συμπεριληφθεί στον τίτλο και το IQ μαζί με Yaris / Auris που φοράει αυτό το μοτέρ: IQ 1.33 1NR-FE dual vvt-i multidrive CVT, engine number 1NR 0334936.
Σειρά έχει η αλλαγή λαδιού στο CVT κιβώτιο, σε άλλο νήμα...
Φίλε καλησπέρα.
Επειδή αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα με Yaris (CVT) σε πολύ μεγάλο βαθμό πλέον (Στα 2.000 km αδιάζει, και πλέον μου κάνει πολύ σοβαρό θέμα και στην κατανάλωση βενζίνης), θα έχει νόημα να απευθυνθώ στο συνεργείο για τη διαδικασία;Ευχαριστώ
Εννοείτε θα έχει νόημα, credits Κώστα @sphinxgr που παρέχει αυτές τις πληροφορίες, και κυριολεκτικά "σώζεις" το μοτέρ σου.
-
@evolander said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Φίλε καλησπέρα.
Επειδή αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα με Yaris (CVT) σε πολύ μεγάλο βαθμό πλέον (Στα 2.000 km αδιάζει, και πλέον μου κάνει πολύ σοβαρό θέμα και στην κατανάλωση βενζίνης), θα έχει νόημα να απευθυνθώ στο συνεργείο για τη διαδικασία;Ευχαριστώ
Εννοείτε θα έχει νόημα, credits Κώστα @sphinxgr που παρέχει αυτές τις πληροφορίες, και κυριολεκτικά "σώζεις" το μοτέρ σου.
Σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
Και έχω απογοητευτεί είναι η αλήθεια.. Δεν λέω, 14 χρόνια το έχω το αμάξι, αλλά γενικά του έκανα πολύ καλή χρήση.Το πήγα στον μηχανικό τώρα γιατί εδώ και 2 βδομάδες, μου καταπίνει κυριολεκτικά βενζίνη..
Και μου είπε ότι μέσα είνα χάλια.
Θα καθαρίσει τα μπεκ αλλά δεν είναι σίγουρος ότι θα λυθεί (έστω σε κάποιο βαθμό το πρόβλημα). -
@keith-celi said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@evolander said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Φίλε καλησπέρα.
Επειδή αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα με Yaris (CVT) σε πολύ μεγάλο βαθμό πλέον (Στα 2.000 km αδιάζει, και πλέον μου κάνει πολύ σοβαρό θέμα και στην κατανάλωση βενζίνης), θα έχει νόημα να απευθυνθώ στο συνεργείο για τη διαδικασία;Ευχαριστώ
Εννοείτε θα έχει νόημα, credits Κώστα @sphinxgr που παρέχει αυτές τις πληροφορίες, και κυριολεκτικά "σώζεις" το μοτέρ σου.
Σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
Και έχω απογοητευτεί είναι η αλήθεια.. Δεν λέω, 14 χρόνια το έχω το αμάξι, αλλά γενικά του έκανα πολύ καλή χρήση.Το πήγα στον μηχανικό τώρα γιατί εδώ και 2 βδομάδες, μου καταπίνει κυριολεκτικά βενζίνη..
Και μου είπε ότι μέσα είνα χάλια.
Θα καθαρίσει τα μπεκ αλλά δεν είναι σίγουρος ότι θα λυθεί (έστω σε κάποιο βαθμό το πρόβλημα).Συγνώμη αλλα δεν μου ακούγεται για καλή χρήση όταν το άφησες να φτάσει σε τόσο μεγάλη κατανάλωση λαδιού , επίσης τι μπεκ λέει ο μηχανικός απο αυτό που καταλαβαίνω ο αισθητήρας λ εχει γίνει τηγανητός απο την λαδίλα (και ο καταλύτης) και δεν λειτουργεί πια για αυτό εχεις μεγάλη κατανάλωση βενζίνης .
-
@monman2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Συγνώμη αλλα δεν μου ακούγεται για καλή χρήση όταν το άφησες να φτάσει σε τόσο μεγάλη κατανάλωση λαδιού , επίσης τι μπεκ λέει ο μηχανικός απο αυτό που καταλαβαίνω ο αισθητήρας λ εχει γίνει τηγανητός απο την λαδίλα (και ο καταλύτης) και δεν λειτουργεί πια για αυτό εχεις μεγάλη κατανάλωση βενζίνης .
Να δηλώσω καταρχάς πως δεν είμαι καθόλου γνώστης μηχανολογικών αυτοκινήτου.
Είμαι πρακτικά άσχετος, και μέχρι πριν λίγο άκουγα ό,τι μου έλεγε μηχανικός της Toyota.Πρακτικά ήξερα πως απλά πρέπει να συμπληρώνω λάδι όταν βλέπω ότι ζητάει (λαμπάκι)... Και ότι αυτη θα ήταν η μόνη μου ταλαιπωρία...
Μέχρι που έφτασε πριν 2 βδομάδες να βλέπω ξαφνικά την βενζίνη να χάνεται.
Μόλις σήμερα έμαθα για αισθήτηρα Λ κλπ κλπ που το πήγα σε άλλο συνεργείο (όχι Τoyota).
Να θεωρήσω πως την έχω πατήσει άσχημα ή υπάρχει περίπτωση να σωθεί ό,τι σώζεται με την παραπάνω διαδικασία;
-
Αν κάνεις τη διαδικασία όπως την περιγράφω σε προηγούμενο ποστ, θα σώσεις το αυτοκίνητό σου.
Εμένα όχι μόνο δεν καίει πλέον λάδια όπως πριν (μετά τα 3000 χλμ και μέχρι τα 5000 χλμ θα κάψει περίπου 1 λίτρο μόνο, ενώ πριν ήταν στα ~500-600ml / 1000 χλμ), πήγε και η κατανάλωση εκεί που πρέπει δλδ στα 5.5 με 6 λίτρα / 100 χλμ (με αλλαγή μπουζί βέβαια).Το κόστος εξάλλου είναι μεδαμηνό προς σε αυτό που προτείνει η toyota για ανακατασκευή μοτέρ.
-
@evolander said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Αν κάνεις τη διαδικασία όπως την περιγράφω σε προηγούμενο ποστ, θα σώσεις το αυτοκίνητό σου.
Εμένα όχι μόνο δεν καίει πλέον λάδια όπως πριν (μετά τα 3000 χλμ και μέχρι τα 5000 χλμ θα κάψει περίπου 1 λίτρο μόνο, ενώ πριν ήταν στα ~500-600ml / 1000 χλμ), πήγε και η κατανάλωση εκεί που πρέπει δλδ στα 5.5 με 6 λίτρα / 100 χλμ (με αλλαγή μπουζί βέβαια).Το κόστος εξάλλου είναι μεδαμηνό προς σε αυτό που προτείνει η toyota για ανακατασκευή μοτέρ.
Μακάρι ρε φίλε γιατί έχω απογοητευτεί πραγματικά.
Δεν λέω, 14 ετών είναι το αμάξι, οπότε δεν έχω απαίτηση να είναι σαν καινούργιο.
Αλλά όταν ακούω από φίλο με Ford Fiesta πχ 25ετίας, ότι πάει για λάδια χαλαρά μετά τα 5000χλμ, ε κάτι δεν μου κολλάει καλά.Μία διευκρίνηση αν μπορείς.
Από την περιγραφή της διαδικασίας που κάνεις, απ'ό,τι καταλαβαίνω είναι τουλάχιστον 2 ραντεβού εκεί, σωστά;Δεν έχω πάρει ακόμα τηλέφωνο για να είμαι ειλικρινής, αλλά με προβληματίζει το γεγονός ότι έχω θεωρητικά να κάνω ένα μικρό ταξίδι λόγω καλοκαιριού.
Έχει νόημα να το πάω άμεσα εκεί (έστω ότι μπορούν και αυτοί φυσικά), αλλά με τη λογική θα κάνω αρκετά χλμ μετά, ή να περιμένω μια και καλή να γυρίσω;
Ευχαριστώ
-
Μέσα στην αθωότητα σου λες μεγάλες αλήθειες
Τα αυτοκίνητα είναι να μας υπηρετούν οχι να σκάμε για αυτά
και αν είναι toyota πρέπει να του φέρεσαι σατραπικά σαν σε σκλάβο και το συγκεκριμένο απέτυχε βγήκε μη μου άπτου...
Πανε το ταξίδι σου γιατί δεν εχεις σκοπό να γίνεις σκλάβος του υπηρέτη απλά κοίτα τα λάδια μην το κάψεις τελείως .
Τον Σεπτέμβριο πούλα το ,απλά βάλτο στην πιο φθηνή τιμή στο car να φεύγει. -
@thanos4321 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Χαίρεται. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν τελικά χρειάζεται ή όχι να βγάλουμε κάποιες ασφάλειες κατά τον καθαρισμό με το xado spray;; Όποιος γνωρίζει είτε έχοντας παρακολουθήσει τους τεχνικούς του συνεργείου (κος. Λευτέρης) είτε έχοντας εκτελέσει την διαδικασία καθαρισμού μόνος του, παρακαλώ να μας απαντήσει..
Ευχαριστώ.
Εγώ λέω πως χρειάζεται. Οδηγίες έχω γράψει εδώ. https://forum.4troxoi.gr/topic/90795/node-90795/632#
Φυσικά κάποιοι δεν βγάζουν ασφάλειες, αλλά ξεκουμπώνουν μπεκ κλπ, οπότε είναι το ίδιο. Σε κάθε περίπτωση όμως, πρέπει να μην ψεκάζει βενζίνη όταν γίνεται η διαδικασία.
-
@keith-celi said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@monman2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Συγνώμη αλλα δεν μου ακούγεται για καλή χρήση όταν το άφησες να φτάσει σε τόσο μεγάλη κατανάλωση λαδιού , επίσης τι μπεκ λέει ο μηχανικός απο αυτό που καταλαβαίνω ο αισθητήρας λ εχει γίνει τηγανητός απο την λαδίλα (και ο καταλύτης) και δεν λειτουργεί πια για αυτό εχεις μεγάλη κατανάλωση βενζίνης .
Να δηλώσω καταρχάς πως δεν είμαι καθόλου γνώστης μηχανολογικών αυτοκινήτου.
Είμαι πρακτικά άσχετος, και μέχρι πριν λίγο άκουγα ό,τι μου έλεγε μηχανικός της Toyota.Πρακτικά ήξερα πως απλά πρέπει να συμπληρώνω λάδι όταν βλέπω ότι ζητάει (λαμπάκι)... Και ότι αυτη θα ήταν η μόνη μου ταλαιπωρία...
Μέχρι που έφτασε πριν 2 βδομάδες να βλέπω ξαφνικά την βενζίνη να χάνεται.
Μόλις σήμερα έμαθα για αισθήτηρα Λ κλπ κλπ που το πήγα σε άλλο συνεργείο (όχι Τoyota).
Να θεωρήσω πως την έχω πατήσει άσχημα ή υπάρχει περίπτωση να σωθεί ό,τι σώζεται με την παραπάνω διαδικασία;
Όταν αφήνεις τον κινητήρα να καίει λάδια, η κατανάλωση λαδιού θα αυξάνεται. Στο τέλος θα πρέπει να αλλάζεις επανειλημμένα καταλύτη, αισθητήρα λ και φυσικά θα υπάρχει αυξημένη κατανάλωση. Κάποια στιγμή θα κολλήσει και το μοτέρ. Το αφήνω τον κινητήρα να καίει λάδια στο τέλος οδηγεί μαθηματικά σε τεράστια κόστη.
Για να προλάβω κάποιον περίεργο, άλλο το καίω λάδια 200ml/1000km και δεν αυξάνεται η κατανάλωση και άλλο έχω τον κινητήρα 1NR-FE που αποδεδειγμένα θα γίνουν όσα έγραψα πιο πάνω. Το αίτιο κατανάλωσης λαδιού σε αυτό τον κινητήρα, είναι συγκεκριμένο και τα αποτελέσματα γνωστα
-
@keith-celi said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Δεν λέω, 14 ετών είναι το αμάξι, οπότε δεν έχω απαίτηση να είναι σαν καινούργιο.
Αλλά όταν ακούω από φίλο με Ford Fiesta πχ 25ετίας, ότι πάει για λάδια χαλαρά μετά τα 5000χλμ, ε κάτι δεν μου κολλάει καλά.**Άλλα τα αυτοκίνητα που έφτιαχναν πριν 25 χρόνια, άλλα πριν 15 και άλλα σήμερα.
Θέλει ώρες να σου εξηγήσουμε το γιατί. Κρατάς χονδρικά ότι τα αυτοκίνητα του 90 έβγαζαν 500.000χμ, του 2010 250.000χμ και του σήμερα μέγιστο 10 χρόνια.
-
@keith-celi said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@evolander said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Από την περιγραφή της διαδικασίας που κάνεις, απ'ό,τι καταλαβαίνω είναι τουλάχιστον 2 ραντεβού εκεί, σωστά;
1 ώρα εργασία είναι και συνολική διάρκεια παραμονής του αυτοκινήτου σε συνεργείο 2-3 ώρες.
-
@sphinxgr said in
1 ώρα εργασία είναι και συνολική διάρκεια παραμονής του αυτοκινήτου σε συνεργείο 2-3 ώρες.
Φίλε σ'ευχαριστώ καταρχάς για τον χρόνο σου και τις απαντήσεις πιο πάνω.
Κάτι ακόμα αν μου επιτρέπεις (το ρώτησα και στην προηγούμενη ανάρτηση), επειδή φαίνεται ότι το ξέρεις καλά το θέμα.
Έχει νόημα να το πάω τώρα πριν κάνω ταξίδι; (αν φυσικά υπάρχει διαθεσιμότητα και από το συνεργείο).
Ρωτάω μήπως έχει κάτι το ριψοκίνδυνο η διαδικασία επειδή δεν την ξέρω.
Θεωρητικά για καλό θα είναι προφανώς εφόσον βελιτώνει την κατανάλωση του λαδιού, αλλά δεν ξέρω μήπως δεν πρέπει να γίνουν άμεσα τόσα χλμ (περίπου 700-800 σύνολο) αμέσως μετά την όλη ιστορία.
Ευχαριστώ
-
@keith-celi said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in
1 ώρα εργασία είναι και συνολική διάρκεια παραμονής του αυτοκινήτου σε συνεργείο 2-3 ώρες.
Φίλε σ'ευχαριστώ καταρχάς για τον χρόνο σου και τις απαντήσεις πιο πάνω.
Κάτι ακόμα αν μου επιτρέπεις (το ρώτησα και στην προηγούμενη ανάρτηση), επειδή φαίνεται ότι το ξέρεις καλά το θέμα.
Έχει νόημα να το πάω τώρα πριν κάνω ταξίδι; (αν φυσικά υπάρχει διαθεσιμότητα και από το συνεργείο).
Ρωτάω μήπως έχει κάτι το ριψοκίνδυνο η διαδικασία επειδή δεν την ξέρω.
Θεωρητικά για καλό θα είναι προφανώς εφόσον βελιτώνει την κατανάλωση του λαδιού, αλλά δεν ξέρω μήπως δεν πρέπει να γίνουν άμεσα τόσα χλμ (περίπου 700-800 σύνολο) αμέσως μετά την όλη ιστορία.
Ευχαριστώ
Δεν παίζει κανενα ρόλο αν ειναι πριν ή μετα το ταξιδι
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού