Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Supermini Μεταχειρισμενο. Yaris mk4 vs Audi A1 8x.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Supermini Μεταχειρισμενο. Yaris mk4 vs Audi A1 8x.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    yaris supermini audi a1
    18
    65
    1267
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @gialamidisi last edited by

      @gialamidisi said in Supermini Μεταχειρισμενο. Yaris mk4 vs Audi A1 8x.:

      Πας Εγνατία με σουζουκι και θες ωτοασπίδες...που να βασιστώ εγώ αυτήν την κατασκευή για τρακάρισμα.

      Η ηχομόνωση επίσης δεν έχει καμία σχέση με την δομική αντοχή και ασφάλεια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • cirus
        cirus @realzeus last edited by cirus

        @realzeus said in Supermini Μεταχειρισμενο. Yaris mk4 vs Audi A1 8x.:

        @cirus said in Supermini Μεταχειρισμενο. Yaris mk4 vs Audi A1 8x.:

        αφου εχει σκληρα πλαστικά παντού για ποια ακριβως ποιοτητα μιλάμε

        Δεν παίρνω μέρος στην συζήτηση για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, αλλά το αν είναι σκληρά τα πλαστικά δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα ενός αυτοκινήτου!!!

        Όντως δεν έχει το λέω για αυτούς που το συνδέουν με αυτό όμως και θέλουν να έχουν ένα όμορφο περιβάλλον μέσα για λόγους συντόμευσης της συζήτησης. Τα έχουμε πει πολλές φορές τα ίδια. Όντως δεν συνδέονται με την ποιότητα αλλά κυρίως έχει να κάνει με την αίσθηση που σου δίνει ένα περιβάλλον που περνάς χρόνο .

        Εμένα δεν με ξετρελαίνουν προσωπικα και δεν με νοιάζει πολύ αρκεί εκει που ακουμπάω να είναι μαλακά , τα υπόλοιπα δεν με νοιάζουν και τόσο. Αλλους όμως τους ενδιαφερουν. Αν όμως έχω πάρει ένα ακριβό αμάξι πάντως και έχω πληρώσει premium ταμπελακι απαιτώ να είναι πολύ καλό και με πολύ καλά υλικά ένα εσωτερικό αυτοκινήτου. Εκεί πήγαινε το συγκεκριμένο σχόλιο για το audi

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • G
          GTO86 last edited by

          Λοιπον αλλα δυο μειον για το Fiesta.
          Ρωτησα εναν αντιπροσωπο Ford, μου ειπε οτι απο 2017 και μετα βγαινουν με ταμπουρα πισω, εκτος αυτης με τα 155 PS.

          Επισης δεν απενεργοποιειται ο θορυβος που κανει οταν ειναι ανοιχτη η πορτα. Μιλαμε για πολυ εκνευριστικα πραγματα.
          Δεν θελουμε περιτους θορυβους!
          Δεν ειμαστε βλακες να μην ξερουμε οτι ειναι ανοιχτη η πορτα...

          Πρεπει να ψαξω και τα αλλα αυτοκινητα, να δω αν απενεργοποιουνται συστηματα ασφαλειας και θορυβοι. Ειδικα το αυτονομο φρεναρισμα (AEB) δεν το πολυ εμπιστευομαι.
          Και αν μπερδευεται και φρεναρει μονο του σε φαση που δεν το θες?? Καλυτερα οff.
          Τα digital nannies τα θελω με μετρο.

          Γενικα το Fiesta περα απο το καλυτερο τιμονι και πλαισιο, δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο. Πολυ υπερεκτιμημενο. Ειδικα ο Ecoboost, μεγα fail. Γρηγορος δεν ειναι, αξιοπιστος δεν ειναι, χαμηλη καταναλωση δεν εχει, wtf ford!
          Αν του ειχαν βαλει καλο κινητηρα θα εκλαιγαν ολα τα polo,yaris.

          Γενικα, απο Covid και μετα, νομιζω μας εχουν ριξει γερο μαχαιρωμα οι κατασκευαστες. Cost cutting τρομερο, συν αυξημενες τιμες.

          Αν υπηρχε civic 1.6 vtec που να μην του εχουν πιει το αιμα, και να μην εκανε τοσο θορυβο οταν το πατας...

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator @GTO86 last edited by

            @gto86 said in Supermini Μεταχειρισμενο. Yaris mk4 vs Audi A1 8x.:

            Ειδικα ο Ecoboost, μεγα fail. Γρηγορος δεν ειναι, αξιοπιστος δεν ειναι, χαμηλη καταναλωση δεν εχει, wtf ford!

            Ειναι γρήγορο μοτέρ, με εξαιρετικό στροφάρισμα και ήχο και οικονομικός για τις επιδόσεις του. Όπως έγραψα, είχα Φιέστα 2 ΣΚ και ήταν αρκετά οικονομικά για το πως τα πήγα. Θα έλεγα ότι ειναι πολύ καλύτερο χιλιάρι από τις φαουβε το 115, το οποίο ειδικά στην εκκίνηση πνίγεται και σβήνει συνέχεια. Επίσης, έχει αναρτήσεις και πλαίσιο για σεμινάριο στην κατηγορία, δεν το συγκρίνω με κανένα άλλο σουπερμινι.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              GTO86 last edited by

              Ενας 1.4 turbo, θα εχει καλυτερες επιδοσεις χωρις να πιεστει, και καλυτερη οικονομια εκτος πολης σε υψηλες ταχυτητες.

              Ενα χιλιαρι προσφερει μονο οικονομια σε πολη και σε μικρες ταχυτητες.

              Ενταξει κερδιζουν λιγο βαρος σε σχεση με το 1.4 αλλα ποσο να αξιζει? Για μενα ενα σασι 1100 kg ειναι οριακα για χιλιαρι.
              Οτιδηποτε πιο βαρυ μακρια. Το οτι βαζουν το χιλιαρι στο Puma ειναι αστειο.
              Σε μερικα χρονια θα γεμισουν οι αγγελιες χιλιαρια διαλυμενα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 3
              • 4
              • 4 / 4
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr