-
Airbags are also involved. Cars used for crash tests were fitted with different airbag control units to those in vehicles sold to the public. Later tests showed all units met industry standards. But Daihatsu’s reputation has still taken a big hit.
https://www.ft.com/content/c59c58e9-1196-492d-86cf-68022b1f1243
-
Αυτό με τον airbag controller ήταν θέμα και στο baleno. Όπου μετα το crash test ανακοίνωσαν ότι το άλλαξαν αλλά δεν το ξανά δοκίμασαν
-
Πέφτουμε από τα σύννεφα.
Όχι δεν κάνουν τέτοια πράγματα οι αυτοκινητοβιομηχανίες. -
Μα να μην κουνήσει ούτε το μικρό του δαχτυλάκι, το αόρατο χέρι της αγοράς...
-
Εσύ να φανταστώ αγόρασες αυτοκίνητο φτιαγμένο από κεντρικά σχεδιασμένη παραγωγή;
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Εσύ να φανταστώ αγόρασες αυτοκίνητο φτιαγμένο από κεντρικά σχεδιασμένη παραγωγή;
Όχι, απ αυτά που σχεδιάζει το αόρατο χέρι της αγοράς, με τα τζούφια κρασ τεστ, και τις μουφα εκπομπές καυσαερίων, και τα εκ σχεδιασμού ελαττώματα, ψωνίζω κι εγώ, όπως κι εσύ.
-
Εμ, δεν έκανες την σωστή επιλογή. Έπρεπε να επιλέξεις αυτά εκτός φιλοσοφίας της αγοράς που δεν προσέφεραν τίποτα από όλα αυτά -που κακώς κάποιοι παραποίησαν- έτσι, δεν θα υπήρχε λόγος να παραποιήσουν και τίποτα!
Μόνο λόγια είστε τελικά οι ιδεολόγοι του forum, ενώ είχατε την ευκαιρία να αγοράσετε είτε ώς καινούργιο είτε ως μεταχειρισμένο οτιδήποτε κατασκευάστηκε με φιλοσοφία εκτός αοράτου χεριού της αγοράς, εν τέλη πήρατε τη μεγάλη απόφαση και επιλέξατε τα αυτοκίνητα που βασίζονται σε αυτό.
Σαν τους άλλους φίλους με τις μεζονέτες, εξοχικά, premium καλά αυτοκίνητα που προτρέπουν τους υπολοίπους να μην ποθούν να αποκτήσουν ότι απέκτησαν οι ίδιοι ή οι πρόγονοι τους όπως επίσης να μην επιδιώκουν την ικανοποίηση και μια ποιότητα ζωής μέσω των υλικών αγαθών, που ίδιοι απολαμβάνουν.
-
Δηλαδή από ποια μοντέλα συγκεκριμένα έπρεπε να διαλέξω;
-
Ξέρεις εσύ, αυτά που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν με άλλη φιλοσοφία. Και δεν μιλώ για σήμερα. Αλλά για αρκετά χρινια πριν. Δεν ξέρω αν έχεις οδηγήσει κανένα και αν έχεις ιδέα από αυτά.
Εγώ έχω και πολλή καλή. Ένα σου λέω, τα αυτοκίνητα του αοράτου χεριού ήταν δύο μη πω τρεις δεκαετίες μπροστά στα πάντα.
-
Πες ένα δύο μοντέλα αυτοκινήτων απ τα οποία θα διάλεγα το 2020, να καταλάβω το λάθος.
-
Πόσο χρονών είσαι; ; από ποτε οδηγείς;
-
Αυτό που μετράει πάνω από όλα είναι να γνωρίζεις ότι είναι έμπιστος ο πωλητής, μετά η μάρκα.
-
Ερώτηση... σήμερα ήταν ανοιχτά οι αντιπροσωπείες-εκθεσεις στην Αττική?
-
-
@georgekn said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Ερώτηση... σήμερα ήταν ανοιχτά οι αντιπροσωπείες-εκθεσεις στην Αττική?
Κάποιες!
-
@nickthetrib said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@georgekn said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Ερώτηση... σήμερα ήταν ανοιχτά οι αντιπροσωπείες-εκθεσεις στην Αττική?
Κάποιες!
Ευχαριστώ...
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Πόσο χρονών είσαι; ; από ποτε οδηγείς;
Δηλαδή ο κεντρικός σχεδιασμός δεν σ αρέσει, αλλά η επιδότηση ηλεκτροκίνησης σ αρέσει.
-
Εγώ έχω πει ότι χρειάζεται η επιδότηση ακριβώς για μια σειρά από λόγους που είναι προς οφέλους του δημοσίου συμφέροντος. Είναι ένα κίνητρο για να εξελιχθεί ο κλάδος της αυτοκίνησης με μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπιου.
Τα κίνητρα ως εργαλείο έχουν αποδείξει αρκετές φορές την αποδοτικότητας τους κατά την εδραίωση τεχνολογιών και εξέλιξη κλάδων.Οι ιδεολογοι όμως δεν τις θέλετε, και ως αντιπρόταση αναφέρεστε σε εποχές που προς έκπληξη μου δεν γνωρίζετε και πολλά.
Και ερωτώ ξανά, εσύ γιατί δεν αγόρασες αυτοκίνητο σχεδιασμένο, κατά το ήμισυ εξελιγμένο*, και κατασκευασμένο απο κεντρικά σχεδιασμένη παραγωγή και όχι στην βάση της αγοράς;
Αφού αυτά της "ελεύθερης" αγοράς ήταν λάθος και σκάρτα για εσένα.
*Πολλά ήταν αγορασμενα σχέδια αμαξωμάτων και κινητήρων παλαιότερης γενιάς από κατασκευαστές που τα ανέπτυξαν στην βάση του ανταγωνισμού της αγοράς.
Υ.γ Ελεύθερη αγορά με την έννοια που μας αναφέρεις δεν υπάρχει στη δύση, παρά μονάχα ιστορικά σε κάποιες περιπτώσεις.
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Και ερωτώ ξανά, εσύ γιατί δεν αγόρασες αυτοκίνητο σχεδιασμένο, κατά το ήμισυ εξελιγμένο*, και κατασκευασμένο απο κεντρικά σχεδιασμένη παραγωγή και όχι στην βάση της αγοράς;
Ρώτας εμεσα κι όχι ευθέως (γιατί άραγε) γιατί δεν πήρα σοβιετικο αυτοκίνητο;
Ισως επειδή δεν υπάρχει;
Έχω ένα Σκόντα, αν μετράει, αλλά ανήκει στον κεντρικό σχεδιασμό της βαγκ και της γερμανικής διοίκησης της ΕΕ.
Δεν είναι προφανής η απάντηση;
Και Rover 216 ή Φιατ Punto να ήθελα, δεν παράγονται πια, όπως και τα σοβιετικά.Ρε συ Λαπ, ώρες ώρες δεν την παλεύεις νομίζω...
-
Όχι φίλε μου, παλεύω τις χαζομάρες ή υπερβολές που γράφονται ανά καιρούς.
Ρωτάω στο ίδιο στυλ που γράφεις και εσύ δε κάθε νήμα, δηλαδή με έμμεση αναφορά.
Αφού θες ευθέως ας ρωτήσω ευθέως
Στην οικογένεια σας από ποτέ έχετε αυτοκίνητο;;;;;
Εσύ την δεκαετία του 90 σε τι αυτοκίνητο έμαθες να οδηγείς;
Όταν αγόρασες το πρώτο σου μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, ποιο αγόρασες;;;
Μήπως η απάντηση σε όλα αυτά είναι αυτοκίνητα της "αγοράς";
Και αν ναι, τι σε έκανε να επιλέξεις αυτά τα "κακά" αυτοκίνητα
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!