Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CarTalk.gr
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. CarTalk.gr
    • 1
    • 2
    • 249
    • 250
    • 251
    • 252
    • 253
    • 405
    • 406
    • 251 / 406
    Περί αυτοκίνησης
    106
    8114
    250223
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • panos2171
      panos2171 last edited by

      Από δική μου εμπειρία με επίσημα συνεργεία κι εγώ δε θα έλεγα πως υπάρχει λόγος να τους επισκέπτεσαι.
      Πλέον βέβαια τα εξουσιοδοτημένα ΜΕ απόδειξη δε διαφέρουν και πολύ σε τιμές έναντι των αντιπροσωπειών ωστόσο υπάρχει μια πιο άμεση επικοινωνία και συνεννόηση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimsabas last edited by dimsabas

        Ο Θεοχαράκης έχει 4.1.
        https://www.google.com/search?q=nissan+hellas&oq=nissan+hellas&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIHCAEQABiABDIICAIQABgWGB4yDAgDEAAYChgPGBYYHtIBCDI2MDhqMGo3qAIAsAIA&sourceid=chrome&ie=UTF-8#rlimm=7517757442895437463

        H Opel Hellas 4.3.
        https://www.google.com/search?q=Opel+hellas&sca_esv=560305232&sxsrf=AB5stBgMG1f_sZAdTUKU8SkZfJJzq2GguQ%3A1693043324764&ei=fMrpZM6bLpasi-gP-4m4CA&ved=0ahUKEwjOydjvhfqAAxUW1gIHHfsEDgEQ4dUDCBA&uact=5&oq=Opel+hellas&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiC09wZWwgaGVsbGFzSJgGUABYpwNwAHgBkAEAmAGwAaABxwKqAQMwLjK4AQPIAQD4AQHiAwQYACBBiAYB&sclient=gws-wiz-serp#lrd=0x14a198deffffffff:0xef680b6aff834e0e,1,,,,

        H Suzuki Σφακιανάκης 4.1.
        https://www.google.com/search?q=Suzuki+hellas&sca_esv=560305232&sxsrf=AB5stBivhp323bUQ4VXRtIPnvGZ4U0fnbQ%3A1693051576694&ei=uOrpZNaBKsb8kwXyuYSgDg&ved=0ahUKEwjWvcLOpPqAAxVG_qQKHfIcAeQQ4dUDCBA&uact=5&oq=Suzuki+hellas&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiDVN1enVraSBoZWxsYXMyBRAAGIAEMgUQABiABDIGEAAYBxgeMgQQABgeMgQQABgeMgIQJjICECYyAhAmMgIQJjICECZI1AdQAFiwBXAAeAGQAQCYAb0BoAHoB6oBAzAuNrgBA8gBAPgBAcICDBAuGAcYHhjHARjRA8ICGxAuGAcYHhjHARjRAxiXBRjcBBjeBBjgBNgBAeIDBBgAIEGIBgG6BgYIARABGBQ&sclient=gws-wiz-serp#rlimm=5550930741324909445

        Jeep Σφακιανάκης 4.3
        https://www.google.com/search?q=Suzuki+hellas&sca_esv=560305232&sxsrf=AB5stBivhp323bUQ4VXRtIPnvGZ4U0fnbQ%3A1693051576694&ei=uOrpZNaBKsb8kwXyuYSgDg&ved=0ahUKEwjWvcLOpPqAAxVG_qQKHfIcAeQQ4dUDCBA&uact=5&oq=Suzuki+hellas&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiDVN1enVraSBoZWxsYXMyBRAAGIAEMgUQABiABDIGEAAYBxgeMgQQABgeMgQQABgeMgIQJjICECYyAhAmMgIQJjICECZI1AdQAFiwBXAAeAGQAQCYAb0BoAHoB6oBAzAuNrgBA8gBAPgBAcICDBAuGAcYHhjHARjRA8ICGxAuGAcYHhjHARjRAxiXBRjcBBjeBBjgBNgBAeIDBBgAIEGIBgG6BgYIARABGBQ&sclient=gws-wiz-serp#rlimm=5550930741324909445

        Citroen από 4.3 ως 4.6.
        https://www.google.com/search?q=jeep+hellas&sca_esv=560305232&sxsrf=AB5stBjUuyNYoVblWoaxiYD0f7_9ZB9MNg%3A1693051603517&ei=0-rpZKmSH5LnkgXPsIvoAQ&ved=0ahUKEwjpx6fbpPqAAxWSs6QKHU_YAh0Q4dUDCBA&uact=5&oq=jeep+hellas&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiC2plZXAgaGVsbGFzMgUQABiABDIGEAAYBxgeMggQABiABBjLATIIEAAYBRgHGB4yBhAAGAUYHjIIEAAYCBgeGAoyBhAAGAgYHjIIEAAYCBgeGAoyBhAAGAgYHjICECZI2QhQAFjyBXAAeAGQAQCYAa4BoAGrBqoBAzAuNbgBA8gBAPgBAeIDBBgAIEGIBgE&sclient=gws-wiz-serp#rlimm=17308034464294336948

        BMW Hellas 4.2
        https://www.google.com/search?q=bmw+hellas&sca_esv=560305232&sxsrf=AB5stBi5X1ui96zLTEZRQwbiFwgBvnc4Ww%3A1693051900637&ei=_OvpZIG2Jpi9sAeLgYTABw&ved=0ahUKEwiBpP7opfqAAxWYHuwKHYsAAXgQ4dUDCBA&uact=5&oq=bmw+hellas&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiCmJtdyBoZWxsYXNI9wRQAFiVA3AAeAGQAQCYAQCgAQCqAQC4AQPIAQD4AQHiAwQYACBBiAYB&sclient=gws-wiz-serp

        Σαρακάκης 4.3
        https://www.google.com/search?q=σαρακακησ&sca_esv=560305232&sxsrf=AB5stBiflfP5oP34jCYuuaR2Vzks7ql7Sw%3A1693051965045&ei=PezpZMCdAsm7i-gPmo-riAc&oq=σαδρακακης&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiFM-DzrHOtM-BzrHOus6xzrrOt8-CKgIIADIFEAAYogQyBRAAGKIEMgUQABiiBDIIEAAYiQUYogQyBRAAGKIESOMVUABY_QhwAHgBkAEAmAG1AaAB1wyqAQQwLjEwuAEByAEA-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&sclient=gws-wiz-serp#rlimm=10476480991077811863

        Mercedes 4.4
        https://www.google.com/search?q=mercedes+hellas&sca_esv=560305232&sxsrf=AB5stBjjZ1CNyQkmTFAqF2BKZBBwrTDjeQ%3A1693051972180&ei=ROzpZLrCCs_vkgXPxrrwCA&ved=0ahUKEwi69IyLpvqAAxXPt6QKHU-jDo4Q4dUDCBA&uact=5&oq=mercedes+hellas&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiD21lcmNlZGVzIGhlbGxhczIEECMYJzIHECMYigUYJzIEECMYJzILEAAYgAQYsQMYgwEyCBAAGIAEGLEDMgsQABiABBixAxiDATIREC4YgAQYsQMYgwEYxwEY0QMyCBAAGIAEGLEDMggQABiABBixAzILEAAYigUYsQMYgwFI_R1QAFiFHHAEeAGQAQCYAeIFoAGuGqoBCTAuNS43LjYtMbgBA8gBAPgBAcICCxAuGIoFGLEDGIMBwgIREC4YgwEYxwEYsQMY0QMYgATCAgUQABiABMICBRAuGIAEwgINEC4YgAQYxwEY0QMYCsICFBAuGIAEGJcFGNwEGN4EGOAE2AEBwgIHECMYsQIYJ8ICExAuGIMBGMcBGLEDGNEDGIAEGArCAg0QABiABBixAxiDARgKwgIKEAAYgAQYsQMYCuIDBBgAIEGIBgG6BgYIARABGBQ&sclient=gws-wiz-serp

        Μόνο η Kosmocar πλησιάζει στο 3.2
        https://www.google.com/search?q=kosmocar+volkswagen&sca_esv=560305232&sxsrf=AB5stBjT1eOzMqT_mTlWB5EGc_NiDkXl8w%3A1693052046797&ei=juzpZNqeMJKykwW_tpDADw&gs_ssp=eJzj4tZP1zcsSc9JLkwrNGC0UjWoMDRJNEw0SjU3SLNINTQzs7QyqLAwT01OMjFIS0s1SE01Mkj0Es7OL87NT04sUijLz8kuLk9MT80DACjkF08&oq=Kosmo&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiBUtvc21vKgIIADINEC4YigUYxwEYrwEYQzIHEAAYigUYQzIFEAAYgAQyCxAAGIAEGLEDGIMBMgsQABiABBixAxiDATILEAAYgAQYsQMYgwEyCxAAGIAEGLEDGIMBMgsQABiABBixAxiDATILEAAYgAQYsQMYgwEyBxAAGIAEGAoyHBAuGIoFGMcBGK8BGEMYlwUY3AQY3gQY4ATYAQFI8xJQAFi1BHAAeAGQAQCYAeYDoAHpCaoBCTAuMy4wLjEuMbgBA8gBAPgBAcICBxAjGIoFGCfCAgwQIxiKBRgTGIAEGCfCAgQQIxgnwgINEC4YigUYxwEY0QMYQ8ICCxAuGIAEGMcBGNEDwgIREC4YgAQYsQMYgwEYxwEY0QPCAgsQLhiABBixAxiDAcICHBAuGIoFGMcBGNEDGEMYlwUY3AQY3gQY4ATYAQHCAggQLhiABBixA-IDBBgAIEGIBgG6BgYIARABGBQ&sclient=gws-wiz-serp

        Ψάχνω το επόμενο "θύμα" και δε βρίσκω κάτι τόσο χάλια όσο η Toyota.

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimsabas last edited by

          ΔΟΚΙΜΗ
          Το νέο Opel Astra είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο κι όσο περισσότερο το οδηγάς, τόσο το εκτιμάς. Μέχρι να δεις πόσο κοστίζει...

          https://cartalk.gr/opel-astra-1-2-130-at8/

          https://cartalk.gr/

          georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dimsabas last edited by

            Ami φόρεσε τα χρυσοποίκιλτά του και βάλθηκε να αποδείξει ότι είναι το «Τέλειο Supercar για την Πόλη».

            https://cartalk.gr/epichrysomeno-ami-photobombing-supercars-sto-londino/

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimsabas last edited by

              Το νέο ρεκόρ του Rimac Nevera στο Ring είναι μάλλον για να κοκκινίζει από ντροπή κι όχι από καμάρι.

              https://cartalk.gr/doksa-perigelos-poso-timitiko-einai-705-tou-rimac-sto-ring/

              https://cartalk.gr/

              ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dimsabas last edited by

                Δεν πάει καλά ο κόσμος, αυτός νόμιζε ότι παίζει συγκρουόμενα και τράκαρε στα καλά καθούμενα 30 αυτοκίνητα.

                https://twitter.com/GAFollowers/status/1693772998958813315?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1693772998958813315|twgr^e436f9d7a74ff74ac09949b6bacaf54aaa151195|twcon^s1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.carscoops.com%2F2023%2F08%2Fmercedes-g500-driver-goes-on-car-smashing-spree-like-hes-at-a-demolition-derby%2F

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • georgemit
                  georgemit @dimsabas last edited by

                  @dimsabas said in CarTalk.gr:

                  ΔΟΚΙΜΗ
                  Το νέο Opel Astra είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο κι όσο περισσότερο το οδηγάς, τόσο το εκτιμάς. Μέχρι να δεις πόσο κοστίζει...

                  https://cartalk.gr/opel-astra-1-2-130-at8/

                  Συμφωνώ για το νέο astra, εξαιρετικό αυτοκίνητο. Περίμενα πέρσι την έλευσή του ελπίζοντας ότι θα πλασαριστεί σε τιμές καλύτερες κι από τις αρχικές του 308.
                  Τελικά εγκεφαλικό 😀 .
                  Πάντως σχετικά με τις προηγούμενες γενιές astra, ήταν απλά μέτρια αυτοκίνητα, τίποτα παραπάνω. Υπερτιμημένα όπως τα golf. Όλος ο ειδικός τύπος παρουσίαζε την αναμέτρησή τους ως τιτανομαχία και τον νικητή ως τον βασιλιά της κατηγορίας. Η ιστορία έδειξε ότι άλλα μοντέλα ήταν ανώτερα από αυτά. Άποψή μου βασικά.
                  Μας τάιζαν λίγο σανό ή μου φαίνεται;

                  i30 160 N line!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Αν οδηγήσεις τα σημερινά μοντέλα και δεις τι γράφεται οπουδήποτε εκτός CarTalk.gr κι Autoholix (περιοδικά, internet, youtube), θα καταλάβεις ότι ο σανός είναι περισσότερος σήμερα παρά τότε. Αναφέρομαι πάντα στα ελληνικά μέσα.

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Ποιο είναι το άκρον άωτον της αισιοδοξίας; Να είσαι CEO της Ford και να θεωρείς ότι Porsche, Mercedes κι Aston Martin θα χολοσκάσουν για τη Mustang των 300.000 δολαρίων!

                      https://cartalk.gr/ford-ceo-gtd-stochevei-stis-porsche-mercedes-aston-martin/

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ
                        Το κλασικό 500αράκι συναντά τον (αμιγώς ηλεκτρικό) εγγονό του κι αναλογίζεται πόσα κοινά έχουν.

                        https://cartalk.gr/fiat-500-500e-otan-pappous-synanta-ton-ilektriko-engono/

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by dimsabas

                          Κάπως έτσι θα είναι το Opel του μέλλοντος! Ε, από τα Opel που συνηθίσαμε τόσες δεκαετίες, σίγουρα πολύ πιο ενδιαφέροντα σχεδιαστικά.

                          https://cartalk.gr/opel-experimental-deichnei-orama-tis-markas-gia-mellon/

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ataim
                            ataim @dimsabas last edited by

                            @dimsabas said in CarTalk.gr:

                            Το νέο ρεκόρ του Rimac Nevera στο Ring είναι μάλλον για να κοκκινίζει από ντροπή κι όχι από καμάρι.

                            https://cartalk.gr/doksa-perigelos-poso-timitiko-einai-705-tou-rimac-sto-ring/

                            Θα ήθελα να σχολιάσω δύο τρία πράγματα σε σχέση με τα ρεκόρ στο ring που ο κόσμος δεν αντιλαμβάνεται. Πρώτα από όλα ο μισα είναι youtuber, όχι οδηγός αγώνων, έχει εμπειρία στο ρινγκ αλλά μέχρι εκεί.

                            Η διαδρομή του nordscleife είναι πολύ ιδιαίτερη και έχει δύο ειδικά χαρακτηριστικά τα οποία την κάνουν να ξεχωρίζει Το ένα είναι ότι το οδόστρωμα δεν έχει φτιαχτεί για να κινείται κάνεις με μεγάλες ταχύτητες στην διαδρομή, οι συνεχόμενες αλλαγές στις επικλισεις αποσυντονιζουν οποιαδήποτε ανάρτηση και κάνουν το αυτοκίνητο να χοροπηδάει. Το ιδανικό για αυτές τις συνθήκες θα ήταν ένα ελαφρύ όχημα με μεγάλη διαδρομή ελατηρίων όπως για παράδειγμα ένα αγωνιστικό wrc. Το δεύτερο είναι ότι έχει συνεχόμενες (ανηφορικές) καμπές υψηλών ταχυτήτων, εδώ αποδίδει ένα όχημα ικανό να κινείται και να στριβει με υψηλές ταχυτητες, μικρού βάρους, με ισχυρά αεροδυναμικά βοηθήματα. Το ιδανικό θα ήταν ένα μονοθέσιο τύπου LMH lemans hypercar.
                            Συνεπώς δεν μιλάμε για μια κλασσικού τύπου πίστα, αλλά για μια διαδρομή που ευνοεί συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Για να σχολιάσουμε τώρα τα αποτελέσματα του plaid ή του nevera πρέπει πρώτα να λάβουμε υπόψη τον χαρακτήρα των αυτοκινήτων ο οποίος είναι σπορ gt όχι racecar. Αν για παράδειγμα αλλάξεις την ανάρτηση στο plaid βάζοντας του coilovers αντί για την αερανάρτηση θα φτάσει πιθανώς ή θα ξεπεράσει το χρόνο του nevera. Επίσης το μεγάλο βάρος και το μεγάλο μεταξονιο των ηλεκτρικών ή υβριδικών οχημάτων το οποίο σε μια πίστα μεσαίων ταχυτήτων λειτουργεί ευεργετικά στην φόρτιση των ελαστικών και στην σταθερότητα της κίνησης, στο ρινγκ στις καμπές υψηλών ταχυτήτων ή στις συνεχείς ανωμαλίες λειτουργούν εις βάρος της απόδοσης, στο ρινγκ χρειάζεσαι μικρό βάρος και κοντό μεταξονιο. Είναι χαρακτηριστικό στα incar πλάνα πόσο κόβουν για να αποφύγουν τον συντονισμό της ανάρτησης και την έξοδο. Τέλος το άλλο πλεονέκτημα των ev που είναι η επιτάχυνση στις εξόδους των στροφών στο ρινγκ εξανεμίζεται καθώς υπάρχει πληθώρα συνεχόμενων στροφών χωρίς ουσιαστικά τμήματα επιτάχυνσης επιβράδυνσης όπως συμβαίνει στις συμβατικές πίστες.
                            Κλείνοντας δεν απαξιώνω οποιοδήποτε χρόνο ρεκόρ στην συγκεκριμένη πίστα όμως επισημαίνω ότι πρόκειται για μια πολύ ειδική περίπτωση που απαιτεί, υψηλές τελικές ταχυτητες, αεροδυναμικά βοηθήματα, μεγάλες διαδρομές ανάρτησης και μικρό βάρος οχήματος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ε, το Nordschleife φτιάχτηκε ως πίστα, απλά με προδιαγραφές δεκαετίας 1930. Δεν θέλει πολύ μαλακές αναρτήσεις, καθώς έχει αλλαγές κατεύθυνσης με πολλά χλμ, αλλά όντως θέλει καλό absorption, λόγω ανωμαλιών. Δεν είναι η τέλεια πίστα, όπως μια πίστα F1 (υπάρχει η διαδρομή Nurburgring GP για αυτό), αλλά δίνει ένα γενικό feeling για την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου στους δημόσιους δρόμους. Φυσικά τα διάφορα ρεκόρ εκεί μέσα γίνονται με ειδικό set-up για την συγκεκριμένη διαδρομή και μαλακά λάστιχα που αντέχουν 1-2 γύρους το πολύ... Τώρα περί βάρους, σε όλες τις πίστες είναι πλεονέκτημα το χαμηλό βάρος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ataim
                                ataim last edited by ataim

                                Όταν η πίστα είναι αργή ένα βαρύ όχημα θα κάνει καλύτερο χρόνο από ένα ελαφρύ από την στιγμή που θα μπορέσει να φορτίσει καλύτερα τα ελαστικά του. Χαρακτηριστικό είναι ότι υπάρχουν αυτοκίνητα δρόμου (hellcat/911) που επιταχύνουν ταχύτερα από μονοθέσια με πολύ καλύτερη αναλογία ίππων/βάρους για αυτόν ακριβώς τον λόγο.
                                Άρα το ελαφρύτερο ίσον ταχύτερο δεν ισχύει ακριβώς έτσι, αλλά το σωστό θα ήταν μειώνουμε το βάρος μέχρι το σημείο που μπορεί να φορτιζονται τα ελαστικά, περαιτέρω μείωση δεν λειτουργεί υπέρ των επιδόσεων εκτός αν η φόρτιση γίνεται με αεροδυναμικό τρόπο. Στο τελείως θεωρητικό σενάριο που ένα αυτοκίνητο είχε βάρος που τείνει στο μηδέν δεν θα μπορούσε ούτε να στρίψει ούτε να ξεκινήσει. Για αυτό τα βαριά λόγω μπαταρίας ηλεκτρικά θα αποδώσουν καλύτερα σε σχετικά αργές πίστες πχ laguna seca αλλά θα έρθουν τελευταία σε πίστες με γρήγορες καμπές, πχ monza.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Κάπου έχεις μπερδευτεί,. Ούτε το Hellcat (μεγάλη μπαλότσα BTW), ούτε μια 911 επιταχύνει πιο γρήγορα από ένα μονοθέσιο ίδιας ισχύος/βάρους.

                                  Ξεχνάς επίσης ότι όσοι ελαφρύτερο είναι ένα αυτοκίνητο, τόσο λιγότερη πρόσφυση χρειάζεται, καθώς μειώνεται αντίστοιχα και η κεντρομόλος στις στροφές , αλλά και η αδράνεια στην ευθεία. Το ελαφρύτερο έχει πάντα πλεονέκτημα, ceteris paribus.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Συγγνώμη που διακόπτω την επικοιδομητική συζήτηση, αλλά έχουμε κι ένα site να συντηρήσουμε. Ευτυχώς είναι οδηγοκεντρικό θέμα, οπότε είναι στο ύφος της κουβέντας.

                                    ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΑΣ#5
                                    Το NB 1.8 Sporty πιάνει δουλειά και λυσσάει στα drift και τις πίστες. (vid)

                                    https://cartalk.gr/ochimata-mas-5/

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • ataim
                                      ataim last edited by

                                      Δεν έχω μπερδευτεί, ας πούμε ότι έχουμε μια συγκεκριμένη πίστα και ένα αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί με συγκεκριμένο τρόπο, αναρτήσεις λάστιχα κινητήρας κλπ, με το βάρος του να είναι έστω 1800 κιλά. Αν ξεκινήσουμε να μειώνουμε το βάρος θα φτάσουμε στο "ιδανικό" βάρος σχεδιασμού που το αυτοκίνητο με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά κάνει τον καλύτερο χρόνο στην πίστα, έστω ότι αυτό το βάρος είναι 800 κιλά. Οποιαδήποτε περαιτέρω μείωση πέρα από το "ιδανικό" βάρος σχεδιασμού των 800 κιλών θα χειροτερέψει! την απόδοση.
                                      Το ελαφρύτερο σημαίνει καλύτερο και το παράδειγμα της κεντρομόλου ισχύουν αν το όχημα στρίβει χωρίς επαφή με τον δρόμο, πχ αεροπλάνο, στην περίπτωση των αυτοκινήτων όμως επειδή τα ελαστικά είναι που κινούν το όχημα πρέπει να έχουν ικανή κάθετη δύναμη και φόρτιση, ειδάλλως δεν παράγουν καθόλου κεντρομόλο δύναμη.

                                      Ένα άλλο παράδειγμα που θα μπορουσα να φέρω είναι το εξής, αν σε ένα μονοθέσιο f1 αφαιρέσουμε τα αεροδυναμικά βοηθήματα αυτό θα αδυνατεί να στρίψει με υψηλές αλλά και με χαμηλές ταχύτητες, θα είναι σαν να οδηγείς ένα τραπέζι, τα λάστιχα δεν θα αποδίδουν. Αυτό θα συμβεί γιατί τα μονοθέσια έχουν λιγότερο από το "ιδανικό" βάρος σχεδίασης τους το οποίο όμως καλύπτεται στην πράξη από τα αεροδυναμικά βοηθήματα. Έχουν δηλαδή φρένα ανάρτηση, ελαστικά τα οποία λειτουργούν ιδανικά με κάθετη δύναμη 1000 κιλών, όταν αυτή δεν υφίσταται το μονοθέσιο δεν μπορεί να αποδώσει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by realzeus

                                        Και όμως μπερδεύεις το downforce, που όντως προσφέρει πρόσφυση στα λάστιχα), με το βάρος, που ναι μεν προσφέρει κάποια πρόσφυση λόγω πίεσης των ελαστικών προς τον δρόμο, αλλά τα μειονεκτήματα της αδράνειας (τόσο στον διαμήκη, όσο στον εγκάρσιο άξονα) είναι υπέρτερα αυτού. Οπότε στο υποθετικό σου παράδειγμα, το ίδιο αυτοκίνητο με 700 κιλά θα ήταν ακόμα ταχύτερο από ότι με 800 κιλά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Το κέντρο βάρους της μάζας των ηλεκτρικών είναι έως και δεκάδες εκατοστά χαμηλότερα των θερμικών.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Roadtrip στας Ευρώπας: 4.300 χιλιόμετρα με ηλεκτρικό; Κανένα πρόβλημα!

                                            https://cartalk.gr/ilektriko-audi-q4-taksidevei-apo-thessaloniki-sto-monte-carlo/

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 251
                                            • 252
                                            • 253
                                            • 405
                                            • 406
                                            • 251 / 406
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr