-
Ναι μονο που δεν ζητησε καμπριο
-
@alexandros-k said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:
Ναι μονο που δεν ζητησε καμπριο
Κάμπριο δεν θέλω λόγω ακαμψίας και λόγω του αν τουμπαρει στους δρόμους που κινούμαι ο μικρότερος γκρεμός είναι 20 μέτρα.
-
Δεν θεωρείται εντελώς cabrio το SLK κατα την άποψη μου έχει την σκληρή οροφή που καλύπτει σε περίπτωση ανατροπής, και πιο στιβαρό πλαίσιο έχει γιατί προβλέπεται να είναι και ανοιχτό.
(Λέω τώρα δεν είμαι και σίγουρος , αλλά μου φαίνεται το ίδιο συμπαγές με ένα κανονικό με κλειστή την οροφή του)
Να μην ανοίγεις λοιπόν ποτέ την οροφή όταν πιέζεις στα ορεινά στροφιλίκια!
-
@vagkirk said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:
Δεν θεωρείται εντελώς cabrio το SLK κατα την άποψη μου έχει την σκληρή οροφή που καλύπτει σε περίπτωση ανατροπής, και πιο στιβαρό πλαίσιο έχει γιατί προβλέπεται να είναι και ανοιχτό.
(Λέω τώρα δεν είμαι και σίγουρος , αλλά μου φαίνεται το ίδιο συμπαγές με ένα κανονικό με κλειστή την οροφή του)
Να μην ανοίγεις λοιπόν ποτέ την οροφή όταν πιέζεις στα ορεινά στροφιλίκια!
Χαχαχαχα ψυχολογικό θέμα έχω με αυτα τα πράγματα όπως και με πλάγιες συγκρούσεις.
-
Για την ιστορία θα κρατήσω τελικά το w203 sportcoupe καθώς απο τη μια λύθηκε ένα θέμα ευστάθειας που υπήρχε,από την άλλη το έτερον ήμισυ δεν θα τη πάλευε με χειροκίνητο κιβώτιο και.... το αουντι βάση εκτενούς αναζήτησης για τα γούστα μου θα εξελισσόταν σε φόλα.....
Αρχικά το αμάξι δεν έχει ελπίδα να γίνει ουδέτερο έως υπερστροφικο ότι και αν του έκανα καθώς το quattro έχει μια κατανομή 60-40 βάρος! Το σημείο αναφοράς για το στυλ μου είναι η w202 c180 με μια κατανομή περίπου (40-45) με (60-55 ) . Η c280 πάει στο 50-50! + Κοτσαδορο και lpg κοντεύει στο 40-60 σήμερα.
Η w203 sc πρέπει να 54-46 και ήδη έχει δρομολογηθεί η μεταφορά της μπαταρίας πίσω στο χώρο της ρεζερβας και δεξαμενη lpg. Η κατανομή θα γυρίσει οριακά προς τα πίσω και με σαφώς καλύτερο κέντρο βάρους. Η μπαταρία σήμερα βρίσκεται ψηλά και στο θόλο του συνοδηγού.
Θα μπουν και μπάρες, θόλου εμπρός, πίσω θόλων δύο , μια που να δένει το τούνελ κάτω από τις θέσεις και δύο κατά μήκος τουμασπιε στη καμπίνα. Αποστάτες πίσω και ευθυγράμμιση χωρίς σχεδόν καθόλου σύγκλιση.
Χωρίς όλα αυτά είναι ουδέτερο προς υπερστροφικο ανάλογα την άσφαλτο απλά σε κάθε στροφή είναι 5-10 χαω κάτω. Αίσθηση αρκετά καλή.
Υ.γ. δεν βρήκα να μπω σε κάποιο ττ δυστυχώς αλλά σαν αμάξωμα Μ αρέσει περισσότερο από την w203 + γκάζι περισσότερο -
@w202-amg said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:
Για την ιστορία θα κρατήσω τελικά το w203 sportcoupe .... το αουντι βάση εκτενούς αναζήτησης για τα γούστα μου θα εξελισσόταν σε φόλα.....
Την καλύτερη επιλογή έκανες!! Και το ΤΤ είναι φόλα ούτως ή άλλως, δεν έχει σχέση με τα γούστα σου!
-
Πολύ χλωμό να έχει τόσα χιλιόμετρα, τόσο παλιό μοντέλο.
Χώρια που πλέον, δεν τραβάει τα βλέμματα όπως παλιά.
Θυμάμαι κάποιον εδώ νομίζω, πως για service μοτέρ του είχαν ζητήσει 5 χιλιάρκα σε επίσημο, και 2.5 εκτός.
Ιστορίες τρόμου! -
@bassstarlet said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:
Πολύ χλωμό να έχει τόσα χιλιόμετρα, τόσο παλιό μοντέλο.
Χώρια που πλέον, δεν τραβάει τα βλέμματα όπως παλιά.
Θυμάμαι κάποιον εδώ νομίζω, πως για service μοτέρ του είχαν ζητήσει 5 χιλιάρκα σε επίσημο, και 2.5 εκτός.
Ιστορίες τρόμου!Καλά και ο Μ271 της w203 θεωρείται πανάκριβος όταν πωλείται μεταχειρισμένος ακόμη και χωρίς περιφερειακά πάνω. Ο Μ111 το αντίθετο... Έχει να κάνει και με την αξιοπιστία για τους εμπόρους . Πάντως είχα την εντύπωση ότι είναι φθηνός σχετικά κινητήρας είτε μεταχειρισμένος είτε για μια φλάντζα κτλ.
Audi tt mk1 1,8 225ps quattro