Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Classic Safari
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Classic Safari
    • 1
    • 2
    • 502
    • 503
    • 504
    • 505
    • 506
    • 506 / 506
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    6
    10115
    163754
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • georgekn
      georgekn last edited by

      This post is deleted!
      nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • panos2171
        panos2171 last edited by panos2171

        alt text

        Renault 6

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • nickthetrib
          nickthetrib @georgekn last edited by

          @georgekn said in Classic Safari:

          Screenshot_2023-01-13-16-53-49-592-edit_com.miui.gallery.jpg

          Steyer 680 πυροσβεστικό...σε εγκατάλειψη στο Γαλαξίδι.

          Αν δεν έλειπαν οι πινακίδες, θα έλεγα ότι είναι λειτουργικό!!!
          Βέβαια γίνεται λειτουργικό πολύ εύκολα αν δεν έχει ζητήματα το αμάξωμα!!!

          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • georgekn
            georgekn last edited by

            @nickthetrib

            Όντως...είχε ελαφρώς καθισμένα ελαστικά. Από αμάξωμα δεν παίρνει χαμπάρι έχει σασί από κάτω.

            Ακόμα θυμάμαι το θόρυβο και την αίσθηση...όταν οργώναμε τον Εβρο με μερικά σαν το συγκεκριμένο 3αξονικο turbo, σε σχέση με τα 2αξονικά που ήταν ατμόσφαιρα.

            nickthetrib mastoras78 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • nickthetrib
              nickthetrib @georgekn last edited by

              @georgekn said in Classic Safari:

              @nickthetrib

              Όντως...είχε ελαφρώς καθισμένα ελαστικά. Από αμάξωμα δεν παίρνει χαμπάρι έχει σασί από κάτω.

              Ακόμα θυμάμαι το θόρυβο και την αίσθηση...όταν οργώναμε τον Εβρο με μερικά σαν το συγκεκριμένο 3αξονικο turbo, σε σχέση με τα 2αξονικά που ήταν ατμόσφαιρα.

              Μωρέ το ξέρω, για αυτό λέω ότι γίνεται εύκολα λειτουργικό!
              Διάβασε το ποστ μου στο Οδήγησα για το GV του γάτου, θα δεις ότι και εγώ έχω εμπειρία από τέτοια οχήματα!

              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

              georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • georgekn
                georgekn @nickthetrib last edited by

                @nickthetrib said in Classic Safari:

                @georgekn said in Classic Safari:

                @nickthetrib

                Όντως...είχε ελαφρώς καθισμένα ελαστικά. Από αμάξωμα δεν παίρνει χαμπάρι έχει σασί από κάτω.

                Ακόμα θυμάμαι το θόρυβο και την αίσθηση...όταν οργώναμε τον Εβρο με μερικά σαν το συγκεκριμένο 3αξονικο turbo, σε σχέση με τα 2αξονικά που ήταν ατμόσφαιρα.

                Μωρέ το ξέρω, για αυτό λέω ότι γίνεται εύκολα λειτουργικό!
                Διάβασε το ποστ μου στο Οδήγησα για το GV του γάτου, θα δεις ότι και εγώ έχω εμπειρία από τέτοια οχήματα!

                Το έχω τιμήσει από την πρώτη μέρα... Το πόστ εννοώ!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • mastoras78
                  mastoras78 @georgekn last edited by

                  @georgekn said in Classic Safari:

                  @nickthetrib

                  Όντως...είχε ελαφρώς καθισμένα ελαστικά. Από αμάξωμα δεν παίρνει χαμπάρι έχει σασί από κάτω.

                  Ακόμα θυμάμαι το θόρυβο και την αίσθηση...όταν οργώναμε τον Εβρο με μερικά σαν το συγκεκριμένο 3αξονικο turbo, σε σχέση με τα 2αξονικά που ήταν ατμόσφαιρα.

                  Δύσκολο το καλό τριάξονο με τουρμπίνα που να μην τα είχε σχεδόν φτύσει. Για αυτό τα περισσότερα διαξονα λόγω χαμηλότερου βάρους πηγαίνανε συνήθως καλύτερα.

                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                  #tsekourato_ksevrakoma

                  georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • georgekn
                    georgekn @mastoras78 last edited by

                    @mastoras78 said in Classic Safari:

                    @georgekn said in Classic Safari:

                    @nickthetrib

                    Όντως...είχε ελαφρώς καθισμένα ελαστικά. Από αμάξωμα δεν παίρνει χαμπάρι έχει σασί από κάτω.

                    Ακόμα θυμάμαι το θόρυβο και την αίσθηση...όταν οργώναμε τον Εβρο με μερικά σαν το συγκεκριμένο 3αξονικο turbo, σε σχέση με τα 2αξονικά που ήταν ατμόσφαιρα.

                    Δύσκολο το καλό τριάξονο με τουρμπίνα που να μην τα είχε σχεδόν φτύσει. Για αυτό τα περισσότερα διαξονα λόγω χαμηλότερου βάρους πηγαίνανε συνήθως καλύτερα.

                    Εγώ τα πρόλαβα σχετικά καινούργια ... μάλλον πρέπει να είμαι και μεγαλύτερός...αν το 78 στο μάστορας δηλώνει χρονολογία...
                    Φαντάσου είχαμε ένα με 1700 χλμ το 1991-1992 στο στρατόπεδο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • panos2171
                      panos2171 last edited by

                      Στη μονάδα μου είχαμε τέτοια με 30.000χλμ το 2014. Ο θόρυβος που βγάζανε όμως απαλευτος και αν θυμάμαι ήθελαν δύο φορές συμπλέκτη για αλλαγή ταχύτητας.

                      mastoras78 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • mastoras78
                        mastoras78 @panos2171 last edited by

                        @panos2171 said in Classic Safari:

                        Στη μονάδα μου είχαμε τέτοια με 30.000χλμ το 2014. Ο θόρυβος που βγάζανε όμως απαλευτος και αν θυμάμαι ήθελαν δύο φορές συμπλέκτη για αλλαγή ταχύτητας.

                        Τα Steyr όντως θέλανε διπλό συμπλεκτάρισμα. Αλλά είχανε υδραυλικό τιμόνι ! Τα Ρέο ήταν το ανάποδο.. έυκολο στις αλλαγές ταχύτητας αλλά με τιμόνι χωρίς υποβοήθηση, έκανες μπράτσα. Ακόμα θυμάμαι το δρομολόγιο με το Ρέο από Αυλώνα - Θήβα στον αρτοκλίβανο για ψωμί.. Η μανούβρα για το κολώσω και να φορτώσουμε ήταν βάσανο.

                        @georgekn said in Classic Safari:

                        Εγώ τα πρόλαβα σχετικά καινούργια ... μάλλον πρέπει να είμαι και μεγαλύτερός...αν το 78 στο μάστορας δηλώνει χρονολογία...
                        Φαντάσου είχαμε ένα με 1700 χλμ το 1991-1992 στο στρατόπεδο.

                        Όντως είσαι (λίγο 😛 ) μεγαλύτερος Τζώρτζ.. Όταν πετύχαινα 3άξονο σε καλή κατάσταση ήταν απόλαυση το τράβηγμα και ο ήχος της τουρμπίνας και για κάποιο περίεργο λόγο την έβρισκα και με το κλαπέτο 🤣

                        Παρά το ότι ήμουν μαύρος(ΤΘ) η ειδικότητα/καταλληλότα μου ήταν ακριβώς αυτή..Οδηγός Steyr και συναφών ειδών. Προσοχή, τζιποειδή-καναδέζες δεν οδήγησα ποτέ, αυτά ήταν για τα βύσματα 😁

                        Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή της θητείας μου δεν πολυοδήγησα γενικά. Στον Έβρο είχα πρώτη μετάθεση οπότε υπήρχαν παλιότεροι οδηγοί. Έτσι περιορίστηκα στην συντήρηση-σκοπιά και την ευκαιριακή οδήγηση τους. Μου έκατσε καλύτερα πάντως από το να κάνω detailing σε άρματα-ρημάδια που ήταν το αστείο καθημερινό θέαμα στον όρχο...

                        Φυσικά και υπήρξαν οι παραδοσιακοί μπαστουνόβλαχοι που συναντάμε σε κάθε δημόσια υπηρεσία με το bonus της εξουσίας στα χέρια τους που ήταν εκρηκτικό κοκτέιλ και σε υψηλές ποσοστιαίες αναλογίες σε σχέση με τους νορμάλ. Με ιντρίγκαραν οπότε (γ)κανονίστηκαν #mastorika με ανταρτοπόλεμο τσαπού και αλάτι. 😏

                        Στο δεύτερο κομμάτι της θητείας μου που επέστρεψα στον Αυλώνα σαν οργανικός, οδηγούσα για 6 μήνες από το πρωί μέχρι το βράδυ. Είχα και σωστό διοικητή στην διοικήσεως, Πειραιώτη ντόμπρο από τους λίγους σπάνιους και δίκαιους ανθρώπους που θα συναντήσεις στον στρατό. Εκεί λοιπόν έγραψα χιλιάδες χιλιόμετρα στον τεράστιο Αυλώνα και έξω από αυτόν, με είχαν στα όπα όπα όντας "χρήσιμος" και παρά την κούραση πέρναγα καλά. Θυμάμαι κοιμόμασταν στο διοικητήριο όσοι ήμασταν επιφυλακή και η εμφάνιση μας πέρναγε στο ντούκου στα όρια της ανοχής( ασκεπείς, χιτώνια ανοιχτά, άρβυλα κουκουρούκου με μπλάνκο, κάτι σαν κούρεμα, περιπτεRayBan Top Gun κτλ).

                        Εκεί προς το τέλος πήγα και ένα μήνα απόσπαση με τους πεζοναύτες στην άσκηση Dynamic mix 2000 εθελοντικά, για ένα μήνα σκηνάκια κάτω στην Κυπαρισσία (αλλά δε θα επεκταθώ γιατί είναι μεγάλο story) που οδήγησα πάαααρααα πολύ.. Τσίμπησα και 20 μέρες τιμητική στην επιστροφή από τον διοικητή να την κολλήσω με την απολύσεως και όλα καλά. Γλύκαναν και τα 20Φ που μου είχε ρίξει για διάφορους (σωστούς) λόγους κατά καιρούς.. 😊

                        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                        #tsekourato_ksevrakoma

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • georgekn
                          georgekn last edited by georgekn

                          Σωστό το διπλό πάτημα συμπλέκτη που το θυμήθηκατε...
                          Τα είχα καβαλήσει όλα πριν βγάλω το στρατιωτικό δίπλωμα...για αυτό και είχα αρπάξει κάποιες μέρες και εγώ...
                          Αυτή την αμερικανική πήγα τη βενζινοκίνητη πυγα (recover τα έλεγαν μαρκα δεν θυμάμαι) που έγραψε ο Δίας...σταγιερ είχαμε πολλά 3αξονικα και ελάχιστα 2αξονικα
                          Mercedes GD240 ατμόσφαιρα κάτι m38 και τις αμερικανικές καναδεζες βενζίνη και αυτές M735 νομίζω...
                          Και μία φορά κίνησα για μερικά μέτρα αυτοκινούμενο πυροβόλο Μ107.
                          Είχα μια τρέλα παλιότερα να προσπαθώ να οδηγήσω ότι περνούσε από μπροστά μου...
                          Σαν πολίτης επίσης είχα οδηγήσει αστικό Ikarus z260...σαν σταγιερ ένα πράγμα σε αίσθηση και ότι μηχάνημα υπάρχει σε επίγεια εξυπηρέτηση αεροσκαφών λόγω επαγγέλματος παλιότερα...

                          Σκηνακια στην Κυπαρισσία...τα θυμήθηκα που είχαν οργώσει όλες τις παραλίες με τις ερπύστριες των αρμάτων... άνοιξη νομίζω ήταν και ήμουν κάτω στο εξοχικό...

                          Τότε δεν υπήρχε στο μυαλό κανενός στη περιοχή η προστασία των καρέτα καρέτα μάλλον... τώρα θα ήταν αδύνατο να συμβεί.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • panos2171
                            panos2171 last edited by

                            alt text

                            alt text

                            alt text

                            alt text

                            alt text

                            nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • nickthetrib
                              nickthetrib @panos2171 last edited by

                              @panos2171 said in Classic Safari:

                              alt text

                              alt text

                              alt text

                              alt text

                              alt text

                              Πάνο, ήσουν με το φορτηγό ή με το Miata;;;

                              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • panos2171
                                panos2171 last edited by

                                Με το fiesta 😀

                                nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • nickthetrib
                                  nickthetrib @panos2171 last edited by

                                  @panos2171 said in Classic Safari:

                                  Με το fiesta 😀

                                  Ήθελα να βγάλω συμπέρασμα για ταχύτητα κίνησης των ιστορικών οχημάτων!
                                  Μάλλον έπρεπε να ρωτήσω κατευθείαν, χαχαχα!!!

                                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • georgekn
                                    georgekn last edited by

                                    Μπαίνει στα κλασσικά πλέον...

                                    Screenshot_20240219_163212_Gallery.jpg

                                    Σε καθημερίνη χρήση να σημειώσω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 502
                                    • 503
                                    • 504
                                    • 505
                                    • 506
                                    • 506 / 506
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr