-
@thodoris91 said in VW Polo check engine:
- Στη θέση σου θα δοκίμαζα να κάνω ένα γυάλισμα -κρυσταλλοποιηση πρώτα
2.Προσωπικα μου φαίνεται φυσιολογικό
3.Θελω να πιστεύω ότι μετά από τόσα χρόνια θα έχει βγάλει ήδη γρύλους στον προηγούμενο ιδιοκτήτη
4.Χωρις να είμαι απόλυτα σίγουρος κοιτάς για mann wk512 και equivalents
1ον)Το γυάλισμα ΟΚ.Το έχω σκεφτεί και εγώ.Με τις απογυμνωμένες καλωδιώσεις τι κάνουμε όμως?Να τυλίγω ότι καλώδιο βλέπω ότι έχει απογυμνωθεί?Γι'αυτό σκέφτομαι να τα αλλάξω μια και καλή.Ιμιτασιόν TYC/DEPO παίζουν γύρω στα 190 το ζευγάρι.Τα γνήσια γύρω στα 340 το ζευγάρι.Για γνήσια καινούρια δεν το σκέφτομαι καν,ειδικά όπως είπα από τη στιγμή που θα το κρατήσω minimum 2 maximum 5 χρόνια και είναι ήδη 19 χρονών.Δεν αξίζει.Αμφιταλαντεύομαι ανάμεσα σε γνήσια μεταχειρισμένα και καινούρια ιμιτασιόν.
2ον)Όταν το πήραμε μας είπαν ότι τα πίσω αμορτισέρ σε κανα χρόνο ή 10000 χιλιόμετρα θα χρειαστούν αλλαγή.Δηλαδή το φθινόπωρο του 23 ή σε 8000 χιλιόμετρα από τώρα.Οπότε πρέπει να τα υπολογίζω και αυτά.Απλώς νομίζω το ότι όταν κάθονται 3 πίσω "κάθεται" και μόλις βγουν σηκώνεται λες και τράβηξες χειρόφρενο είναι σημάδι ότι είναι στα (πολύ) τελευταία τους και θέλουν αλλαγή άμεσα.
3ον)Το είχαν 2 ιδιοκτήτες πριν από εμένα.Λογικά ναι,μετά από τόσα χρόνια πιστεύω κι εγώ πως θα έχουν αλλαχτεί οι γρύλλοι.Συνηθισμένο πρόβλημα στα VW-Audi-Skoda-Seat πριν 15-20-25 χρόνια.
4ον)Υπάρχουν τα ΜΑΝΝ WK512 αλλά και τα MANN WK69/1,MANN WK69/2 και WK59X.Αν μπορούσα να βρω το κωδικό γνήσιου ανταλλακτικού θα έβλεπα πιο θα ταίριαζε. - Στη θέση σου θα δοκίμαζα να κάνω ένα γυάλισμα -κρυσταλλοποιηση πρώτα
-
Σήμερα έχουμε και καλά και κακά νέα...
Τα καλά νέα είναι ότι η μπαταρία δείχνει πλέον 12.35-12.40 volts μετά από 1 μέρα ακινησίας.Έκανα το λάθος και την μέτραγα με ανοιχτή πόρτα οδηγού και τράβαγε ρεύμα η πλαφονιέρα,γι αυτό έδειχνε 12.20-12.25 volts τις προάλλες.Το alternator από 14.00 έως 14.40.Πιστεύω είναι καλές τιμές αν και θα την βάλω στο πρόγραμμα για αλλαγή.
Τα κακά νέα είναι ότι σήμερα και τα 2 μπροστινά παράθυρα έκαναν λίγο θόρυβο στο ανέβασμα και στο κατέβασμα,χωρίς όμως να δυσκολεύονται να ανέβουν ή να κατέβουν.Μάλλον πάμε για γρύλλους(τι το θελα και το ανέφερα χτες ο γκαντέμης?)...και δεν ξέρω πόσο πάει το μαλλί πάνω-κάτω... -
Το mann wk69 είναι σίγουρα για tsi δε νομίζω να κάνει...για τα παράθυρα μη σκας δε σημαίνει ότι θέλει γρύλο επειδή κάνουν λίγο θόρυβο...ένας γείτονας μου έχει το ίδιο Polo σε fl (9n3) από το 2007 και δεν του έχει βγάλει γρύλο
-
@thodoris91 said in VW Polo check engine:
Το mann wk69 είναι σίγουρα για tsi δε νομίζω να κάνει...για τα παράθυρα μη σκας δε σημαίνει ότι θέλει γρύλο επειδή κάνουν λίγο θόρυβο...ένας γείτονας μου έχει το ίδιο Polo σε fl (9n3) από το 2007 και δεν του έχει βγάλει γρύλο
Αυτό που έγραψα παραπάνω,ότι σύμφωνα με μερικούς,το κόλπο για να μην χαλάσουν είναι όταν κλείνεις την πόρτα να είναι το παράθυρο τέρμα ανοιχτό ή τέρμα κλειστό,όχι πχ στη μέση,ισχύει ή είναι μπαρούφες?
Και αυτό το πρόβλημα με τα παράθυρα που έπεφταν υπήρχε μόνο στα ηλεκτρικά παράθυρα ή και στα μηχανικά(τα πίσω)?
Τις πόρτες τις κλείνω μόνο με κλειστά παράθυρα και ποτέ με δύναμη...Δεν ξέρω οι δύο προηγούμενοι ιδιοκτήτες τι κάνανε όμως.... -
Δεν ξέρω να σου απαντήσω με βεβαιότητα... φαντάζομαι τα πλαστικά κλιπς αν είναι να σπάσουν θα σπάσουν με την πολυκαιρία κλπ...γενικά πάντως θα σου πρότεινα να κάνεις και μια εγγραφή στο vw club πολλά παιδιά εκεί μέσα είναι κινητές εγκυκλοπαίδειες
-
Μόνο στα ηλεκτρικά υπήρχε γιατί οι οδηγοί ήταν κάτι πλαστικά της πλάκας…τους πήρε μόνο 17 χρόνια να το βελτιώσουν.
-
Για αμορτισέρ σκύβεις από κάτω, και τα κοιτάς με φακό. Αν είναι λαδωμένες οι μπουκάλες, πάνε για αλλαγή. Για φίλτρο βενζίνης σωστά είναι, το πιο ακριβό έχει και την προέκταση του φίλτρου που πάει στο ρυθμιστή καυσίμου, μετά από 18 χρόνια καλό είναι να αλλαχτεί όλο το πακέτο του φίλτρου. Για μπαταρία , είσαι σε αναμονή πόσο θα αντέξει ακόμα.
-
@dimau said in VW Polo check engine:
Για αμορτισέρ σκύβεις από κάτω, και τα κοιτάς με φακό. Αν είναι λαδωμένες οι μπουκάλες, πάνε για αλλαγή. Για φίλτρο βενζίνης σωστά είναι, το πιο ακριβό έχει και την προέκταση του φίλτρου που πάει στο ρυθμιστή καυσίμου, μετά από 18 χρόνια καλό είναι να αλλαχτεί όλο το πακέτο του φίλτρου. Για μπαταρία , είσαι σε αναμονή πόσο θα αντέξει ακόμα.
Το φίλτρο βενζίνης αλλάχτηκε τελευταία φορά Απρίλη 2019 στις 130000.Η προβλεπόμενη αλλαγή είναι 4 έτη/60000 χλμ.Τώρα έχει 182000 οπότε σε 3 μήνες(ή 8000 χιλιόμετρα)το πολύ πρέπει να αλλαχτεί.Όταν λές "για φίλτρο βενζίνης σωστά είναι",τι εννοείς?
Όσον αφορά τα παράθυρα που κάνουν θόρυβο,ίσως έκανα κι εγώ μια στραβή.Πριν 1 βδομάδα είχε τρομερή υγρασία,είχαν θαμπώσει τα παράθυρα και επειδή δεν είχα καλοριφέρ(κολλημένος ανοιχτός θερμοστάτης,τον άλλαξα)άνοιξα τα παράθυρα και τα ξανάκλεισα για να ξεθαμπώσουν.Το νερό/υγρασία πήγε μέσα.Βέβαια τον θόρυβο τον πρόσεξα χτες και στα 2.Δεν ξέρω αν έχει κάποια σχέση ή όχι.Και μια άλλη μέρα είχα ξεχαστει σε ένα πάρκινγκ και είχα το τιμόνι στριμμένο τέρμα αριστερά για 2-3 λεπτά και δούλευε στο ρελαντί.Όταν το πήρα χαμπάρι το επανέφερα αμέσως.Είναι ηλεκτρουδραυλικό και δεν πρέπει να το στρίβουμε τέρμα γιατί χαλάει η αντλία.Όμως επειδή τα πιο πολλά οχήματα που έχω χειριστεί είναι είτε με μηχανικό σύστημα,χωρίς υποβοήθηση,είτε με καθαρά ηλεκτρικό,αφαιρέθηκα και το ξέχασα.Μην το γρουσουζέψω,δεν έπαθε κάτι.Το βιβλίο λέει ότι δεν πρέπει να στρίβουμε τέρμα αριστερά/δεξιά,αλλά ακόμα και αν το κάνουμε,σε καμία περίπτωση όχι παραπάνω από 15 δευτερόλεπτα... -
Στα tsi πάντως που έδινε και σε αυτά αντίστοιχο διάστημα για το φίλτρο βενζίνης όλοι ανα 30.000km/2 έτη το αλλάζουμε νομίζω είχε δώσει αντίστοιχη οδηγία η vw
-
@thodoris91 said in VW Polo check engine:
Στα tsi πάντως που έδινε και σε αυτά αντίστοιχο διάστημα για το φίλτρο βενζίνης όλοι ανα 30.000km/2 έτη το αλλάζουμε νομίζω είχε δώσει αντίστοιχη οδηγία η vw
Δηλαδή το βάζω και αυτό στη λίστα,άμεσα...Δεν είναι και πολύ ακριβό.
-
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
Έκανα το λάθος και την μέτραγα με ανοιχτή πόρτα οδηγού και τράβαγε ρεύμα η πλαφονιέρα,γι αυτό έδειχνε 12.20-12.25 volts
0,2volt μόνο από πλαφονιέρα, είναι πολύ μεγάλη πτώση τάσης.
-
@bassstarlet said in VW Polo check engine:
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
Έκανα το λάθος και την μέτραγα με ανοιχτή πόρτα οδηγού και τράβαγε ρεύμα η πλαφονιέρα,γι αυτό έδειχνε 12.20-12.25 volts
0,2volt μόνο από πλαφονιέρα, είναι πολύ μεγάλη πτώση τάσης.
Δηλαδή εκτός από την μπαταρία,παίζει να υπάρχει και κάποια διαρροή...
Βέβαια όσον αφορά την μπαταρία,οι Banner θεωρούνται πολύ καλές και μου φαίνεται παράξενο να μου κάνει νερά στην τετραετία...δεν ξέρω βέβαια πως την συντηρούσε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.
Αν αγοράσω φορτιστή από Lidl ή από κάποιο μαγαζί θα την σώσω ή καλύτερα να την αλλάξω μια και καλή?
Και μιας και θα το πάω σε ηλεκτρολόγο που ασχολείται και με lpg-cng για να δούμε το check engine που αναβόσβηνε όταν γύρναγα στο lpg(έχω να βάλω ενάμιση μήνα,με βενζίνη το κυκλοφορώ,ελπίζω να μην χαλάσει το σύστημα)και τους γρύλλους των παραθύρων,να του πω να μου ελέγξει και την μπαταρία με μηχάνημα?Νομίζω οι ηλεκτρολόγοι έχουν ειδικά διαγνωστικά που μετράνε την "υγεία" της μπαταρίας. -
@nolimit14 said in [VW Polo check engine]
μπαταρία,παίζει να υπάρχει και κάποια διαρροή...
όχιΑν αγοράσω φορτιστή θα την σώσω?
όχι -
Ξανά στην αρχή...
Σήμερα το δούλεψα λίγο με υγραέριο,όλα οκ.Μετά το γύρισα στη βενζίνη.Σε μια άκυρη φάση άρχισε να αναβοσβήνει το check engine,το ταμπλό και η μηχανή έτρεμαν σαν διάολοι,οι στροφές έπεφταν σαν να πάει να σβήσει(δεν έσβηνε όμως)και μετά ξανανεβαίναν και υποψιάζομαι ότι ψιλομύριζε βενζίνη(μπορεί να ήταν ιδέα μου όμως).Επίσκεψη αύριο να μπει σε διαγνωστικό και βλέπουμε... -
Καλά, αυτό το check engine, δεν είναι βλάβη, αλλά θεσμός για τα VAG, οπότε μην σε απασχολεί!
Οι Banner δεν θεωρούνται καλές μπαταρίες, αλλά η μπαταρία γενικά είναι και θέμα τύχης.
Καλό είναι να έχεις και έναν φορτιστήρα, αν μείνεις κανά πρωϊνό στο σπίτι και έχεις πρίζα κοντά, δεν θα χρειάζεται να βρεις κάποιον να σου δώκει ρεύμα. -
@bassstarlet said in VW Polo check engine:
Καλά, αυτό το check engine, δεν είναι βλάβη, αλλά θεσμός για τα VAG, οπότε μην σε απασχολεί!
Οι Banner δεν θεωρούνται καλές μπαταρίες, αλλά η μπαταρία γενικά είναι και θέμα τύχης.
Καλό είναι να έχεις και έναν φορτιστήρα, αν μείνεις κανά πρωϊνό στο σπίτι και έχεις πρίζα κοντά, δεν θα χρειάζεται να βρεις κάποιον να σου δώκει ρεύμα.Το ξέρω ότι για τα VAG είναι θεσμός!Απλώς είναι εκνευριστικό να γίνεται συνέχεια...Το πρόβλημα είναι ότι λένε ότι αν αναβοσβήνει το τσεκ δεν πρέπει να μετακινείς το αμάξι(αν και το έχω κάνει άλλη μια φορά)...το πιο κοντινό συνεργείο μου είναι στα 7 χιλιόμετρα...ελπίζω να με βγάλει μέχρι εκεί...
Εύχομαι να είναι μπουζί/πολλαπλασιαστής και όχι κάτι άλλο...μπεκ πάει κανα 200αρι...το χειρότερο,που το απεύχομαι,είναι να είναι ο καταλύτης...
Αν και για να τρέμει ολόκληρο λες και γίνεται σεισμός,κατα 99% είναι πολλαπλασιαστής... -
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
@bassstarlet said in VW Polo check engine:
Καλά, αυτό το check engine, δεν είναι βλάβη, αλλά θεσμός για τα VAG, οπότε μην σε απασχολεί!
Οι Banner δεν θεωρούνται καλές μπαταρίες, αλλά η μπαταρία γενικά είναι και θέμα τύχης.
Καλό είναι να έχεις και έναν φορτιστήρα, αν μείνεις κανά πρωϊνό στο σπίτι και έχεις πρίζα κοντά, δεν θα χρειάζεται να βρεις κάποιον να σου δώκει ρεύμα.Το ξέρω ότι για τα VAG είναι θεσμός!Απλώς είναι εκνευριστικό να γίνεται συνέχεια...Το πρόβλημα είναι ότι λένε ότι αν αναβοσβήνει το τσεκ δεν πρέπει να μετακινείς το αμάξι(αν και το έχω κάνει άλλη μια φορά)...το πιο κοντινό συνεργείο μου είναι στα 7 χιλιόμετρα...ελπίζω να με βγάλει μέχρι εκεί...
Εύχομαι να είναι μπουζί/πολλαπλασιαστής και όχι κάτι άλλο...μπεκ πάει κανα 200αρι...το χειρότερο,που το απεύχομαι,είναι να είναι ο καταλύτης...
Αν και για να τρέμει ολόκληρο λες και γίνεται σεισμός,κατα 99% είναι πολλαπλασιαστής...Πάρε vag com να ξεμπερδεψεις
-
Παρασκευή και 13 σήμερα...
ελέγχτηκαν μπουζί,πολλαπλασιαστές,μπέκ,όλα οκ!
Είναι κάτι πολύ χειρότερο...
Ο δεύτερος κύλινδρος έχει πρόβλημα και χρειάζεται ρεκτιφιέ η κεφαλή(φλάτζα,βαλβίδες,ελατήρια κλπ)...κόστος πάνω κάτω 600 γιούρος και μπορεί να ανέβει και άλλο αν το πρόβλημα εντοπιστεί πιο "χαμηλά" πχ στα έμβολα...
Το τι καντήλια έχω κατεβάσει από το πρωί δεν λέγεται...
Φοβόμουν τον καταλύτη επειδή είναι ακριβός αλλά βγήκε κάτι πολύ χειρότερο...
Η διάγνωση ήταν ότι το αμάξι ήταν "ταλαιπωρημένο" σε κάποια σημεία(βαλβίδες νομίζω)λόγω ηλικίας και χιλιομέτρων και όταν μπήκε η εγκατάσταση υγραερίου στις 150000 χλμ πριν από 3 χρόνια(τώρα έχει 182000)απλώς το αποτελείωσε...
Με τη χρήση lpg δηλαδή το πρόβλημα έγινε χειρότερο...
Ο κωδικός βλάβης είναι P0302... -
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
Παρασκευή και 13 σήμερα...
ελέγχτηκαν μπουζί,πολλαπλασιαστές,μπέκ,όλα οκ!
Είναι κάτι πολύ χειρότερο...
Ο δεύτερος κύλινδρος έχει πρόβλημα και χρειάζεται ρεκτιφιέ η κεφαλή(φλάτζα,βαλβίδες,ελατήρια κλπ)...κόστος πάνω κάτω 600 γιούρος και μπορεί να ανέβει και άλλο αν το πρόβλημα εντοπιστεί πιο "χαμηλά" πχ στα έμβολα...
Το τι καντήλια έχω κατεβάσει από το πρωί δεν λέγεται...
Φοβόμουν τον καταλύτη επειδή είναι ακριβός αλλά βγήκε κάτι πολύ χειρότερο...
Η διάγνωση ήταν ότι το αμάξι ήταν "ταλαιπωρημένο" σε κάποια σημεία(βαλβίδες νομίζω)λόγω ηλικίας και χιλιομέτρων και όταν μπήκε η εγκατάσταση υγραερίου στις 150000 χλμ πριν από 3 χρόνια(τώρα έχει 182000)απλώς το αποτελείωσε...
Με τη χρήση lpg δηλαδή το πρόβλημα έγινε χειρότερο...
Ο κωδικός βλάβης είναι P0302...Δεν καταλαβαίνω γιατί το αμάξι θέλει ρεκτιφιε? Δουλεύει νορμάλ βενζίνη κ υγραέριο όχι άρα θέλει ρεκτιφιε?
-
@w202-amg said in VW Polo check engine:
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
Παρασκευή και 13 σήμερα...
ελέγχτηκαν μπουζί,πολλαπλασιαστές,μπέκ,όλα οκ!
Είναι κάτι πολύ χειρότερο...
Ο δεύτερος κύλινδρος έχει πρόβλημα και χρειάζεται ρεκτιφιέ η κεφαλή(φλάτζα,βαλβίδες,ελατήρια κλπ)...κόστος πάνω κάτω 600 γιούρος και μπορεί να ανέβει και άλλο αν το πρόβλημα εντοπιστεί πιο "χαμηλά" πχ στα έμβολα...
Το τι καντήλια έχω κατεβάσει από το πρωί δεν λέγεται...
Φοβόμουν τον καταλύτη επειδή είναι ακριβός αλλά βγήκε κάτι πολύ χειρότερο...
Η διάγνωση ήταν ότι το αμάξι ήταν "ταλαιπωρημένο" σε κάποια σημεία(βαλβίδες νομίζω)λόγω ηλικίας και χιλιομέτρων και όταν μπήκε η εγκατάσταση υγραερίου στις 150000 χλμ πριν από 3 χρόνια(τώρα έχει 182000)απλώς το αποτελείωσε...
Με τη χρήση lpg δηλαδή το πρόβλημα έγινε χειρότερο...
Ο κωδικός βλάβης είναι P0302...Δεν καταλαβαίνω γιατί το αμάξι θέλει ρεκτιφιε? Δουλεύει νορμάλ βενζίνη κ υγραέριο όχι άρα θέλει ρεκτιφιε?
Πλέον το check engine άναψε και με τη χρήση βενζίνης..βασικά ψιλορετάριζε καιρό τώρα και το πήγα σε ηλεκτρολογείο να δούμε αν ευθύνεται το lpg...το ανάψαμε για 2 λεπτά και μετά το γυρίσαμε στη βενζίνη,τίποτα....
Μετά όμως από μια διαδρομή 10 χιλιομέτρων,με το που πάρκαρα,άρχισε να αναβοσβήνει το τσεκ και έτρεμε ολόκληρο...σήμερα το πρωί ξεκινάω και είχε μείνει μόνιμα αναμμένο...δεν έτρεμε όμως...το πάω συνεργείο,το βάζουν στο διαγνωστικό και βγάζει κωδικό P0302...
Βγάλαμε τον πολλαπλασιαστή και βάλαμε έναν άλλον,τίποτα...
βγάλαμε μπουζί,τίποτα,σαν καινούρια...ούτως η άλλως κάπου 2000χλμ έχουν...
τσεκάραμε μπεκ,τίποτα...
μετά μετρήσαμε συμπίεση και στον δεύτερο κύλινδρο ήταν πιο χαμηλή από τους υπόλοιπους...
Και καταλήξαμε ότι η κεφαλή θέλει ρεκτιφιέ...κυρίως στις βαλβίδες εντοπίζεται το πρόβλημα...είχαν φυσιολογική φθορά μετά από τόσα χρόνια και χιλιόμετρα και η χρήση lpg τις επιβάρυνε...έχω ακούσει κιολας ότι το lpg γ@μάει τις βαλβίδες...
Υποθέτω όμως ότι για να γίνει ρεκτιφιέ,πρέπει να "ξηλωθει" και το lpg και να ξαναμπεί μετά το ρεκτιφιέ...
VW Polo check engine