-
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
@andya3 said in VW Polo check engine:
Αν ο θερμοστάτης έχει κολλήσει ανοιχτός, προκαλείς φθορά στη μηχανή γιατί δεν την αφήνει να ζεσταθεί.
Βάλε μπρος το αυτοκίνητο από κρύο και άναψε το air-condition στο ζεστό. Εντός 5-10 λεπτών το πολύ πρέπει να βγάλει ζεστό αέρα. Αλλιώς ο θερμοστάτης είναι κολλημένος ανοιχτός.Αν έχεις ακόμα αμφιβολίες και πιάνουν τα χέρια σου, βάλε μπρος τη μηχανή από κρύα και βγάλε την τάπα από το ψυγείο και κοίτα μέσα από το σωλήνα να δεις αν κινείται το ψυκτικό.
Αν δε βγάλεις άκρη τελικά, πήγαινέ το σ' ένα συνεργείο να τα δουν αυτοί.
Το παράδοξο είναι πως βγάζει ζεστό αέρα κανονικά(από το καλοριφέρ και το air condition).Απλώς μου φαίνεται παράξενο ότι άμα είναι σταματημένο πάει κανονικά στους 90 ενώ όταν κινείται είναι μεταξύ 50-75.Το ψυκτικό θα το δώ,αν και η στάθμη είναι καλή.
Στο μεταξύ έχω και άλλη μια απορία που σχετίζεται με την βενζίνη.Όταν είναι μέχρι την μέση την καταναλώνει σε λογικά πλαίσια.Όταν όμως πέσει κάτω από τη μέση σαν να την τρώει πιο γρήγορα.Είναι φυσιολογικό αυτό?Υπόψιν ότι η αντλία βενζίνης είχε αλλαχτεί πριν κανά 6μηνο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
Επίσης,η τάπα γράφει πάνω 95/91 ron/roz ή κάτι τέτοιο.Σημαίνει ότι θέλει μόνο 95 οκτανίων ή βάζω και παραπάνω?Γιατί όπως είχα πει στην αρχή του τόπικ,μια φορά έβαλα 98 και αναβόσβηνε το check engine(μετά έμεινε σταθερό και την άλλη μέρα έσβησε από μόνο του).Μπορεί όμως να ήταν και κάτι άλλο.Η διάγνωση είχε βγάλει σφάλμα σε κύλινδρο,δηλαδή μπουζί ή μπεκ ή πολλαπλασιαστής.Τέλος,ισχύει αυτό που μου είπε ένας φίλος που έχει ταξί Skoda Octavia?Ότι στα VW-Audi-Skoda-Seat καλό είναι να βάζουμε μόνο BP και ΕΚΟ?
Όταν του είπα αυτό με το check engine που αναβόσβηνε(είχα βάλει 98 V-Power από Shell)μου είπε ότι αν βάζω μόνο BP και ΕΚΟ δεν θα έχω ποτέ πρόβλημα,αυτός τόσα χρόνια μόνο από εκεί βάζει(πετρέλαιο όμως).Σωστά παρατήρησες για το δείκτη βενζίνης. Από full-μέση φαίνεται να καταναλώνεται πιο αργά η βενζίνη, ενώ από μέση-άδειο πιο γρήγορα.
Το ντεπόζιτο της βενζίνης δεν είναι συμμετρικό, στενεύει προς τα κάτω, οπότε το φλοτέρ/αισθητήριο που δείχνει τη στάθμη της βενζίνης στο ντεπόζιτο δεν μπορεί να το απεικονίσει ακριβώς.
Βενζίνη βάζε 95άρα όσο καλύτερης ποιότητας μπορείς να βρεις. Την 98άρα δεν νομίζω να την εκμεταλεύεται το μοτέρ σου, τζάμπα την πληρώνεις. -
@andya3 said in VW Polo check engine:
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
@andya3 said in VW Polo check engine:
Αν ο θερμοστάτης έχει κολλήσει ανοιχτός, προκαλείς φθορά στη μηχανή γιατί δεν την αφήνει να ζεσταθεί.
Βάλε μπρος το αυτοκίνητο από κρύο και άναψε το air-condition στο ζεστό. Εντός 5-10 λεπτών το πολύ πρέπει να βγάλει ζεστό αέρα. Αλλιώς ο θερμοστάτης είναι κολλημένος ανοιχτός.Αν έχεις ακόμα αμφιβολίες και πιάνουν τα χέρια σου, βάλε μπρος τη μηχανή από κρύα και βγάλε την τάπα από το ψυγείο και κοίτα μέσα από το σωλήνα να δεις αν κινείται το ψυκτικό.
Αν δε βγάλεις άκρη τελικά, πήγαινέ το σ' ένα συνεργείο να τα δουν αυτοί.
Το παράδοξο είναι πως βγάζει ζεστό αέρα κανονικά(από το καλοριφέρ και το air condition).Απλώς μου φαίνεται παράξενο ότι άμα είναι σταματημένο πάει κανονικά στους 90 ενώ όταν κινείται είναι μεταξύ 50-75.Το ψυκτικό θα το δώ,αν και η στάθμη είναι καλή.
Στο μεταξύ έχω και άλλη μια απορία που σχετίζεται με την βενζίνη.Όταν είναι μέχρι την μέση την καταναλώνει σε λογικά πλαίσια.Όταν όμως πέσει κάτω από τη μέση σαν να την τρώει πιο γρήγορα.Είναι φυσιολογικό αυτό?Υπόψιν ότι η αντλία βενζίνης είχε αλλαχτεί πριν κανά 6μηνο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
Επίσης,η τάπα γράφει πάνω 95/91 ron/roz ή κάτι τέτοιο.Σημαίνει ότι θέλει μόνο 95 οκτανίων ή βάζω και παραπάνω?Γιατί όπως είχα πει στην αρχή του τόπικ,μια φορά έβαλα 98 και αναβόσβηνε το check engine(μετά έμεινε σταθερό και την άλλη μέρα έσβησε από μόνο του).Μπορεί όμως να ήταν και κάτι άλλο.Η διάγνωση είχε βγάλει σφάλμα σε κύλινδρο,δηλαδή μπουζί ή μπεκ ή πολλαπλασιαστής.Τέλος,ισχύει αυτό που μου είπε ένας φίλος που έχει ταξί Skoda Octavia?Ότι στα VW-Audi-Skoda-Seat καλό είναι να βάζουμε μόνο BP και ΕΚΟ?
Όταν του είπα αυτό με το check engine που αναβόσβηνε(είχα βάλει 98 V-Power από Shell)μου είπε ότι αν βάζω μόνο BP και ΕΚΟ δεν θα έχω ποτέ πρόβλημα,αυτός τόσα χρόνια μόνο από εκεί βάζει(πετρέλαιο όμως).Σωστά παρατήρησες για το δείκτη βενζίνης. Από full-μέση φαίνεται να καταναλώνεται πιο αργά η βενζίνη, ενώ από μέση-άδειο πιο γρήγορα.
Το ντεπόζιτο της βενζίνης δεν είναι συμμετρικό, στενεύει προς τα κάτω, οπότε το φλοτέρ/αισθητήριο που δείχνει τη στάθμη της βενζίνης στο ντεπόζιτο δεν μπορεί να το απεικονίσει ακριβώς.
Βενζίνη βάζε 95άρα όσο καλύτερης ποιότητας μπορείς να βρεις. Την 98άρα δεν νομίζω να την εκμεταλεύεται το μοτέρ σου, τζάμπα την πληρώνεις.Οπότε αυτό με τον δείκτη δεν είναι πρόβλημα...
Αυτό με τις μάρκες όμως,αν και φίλος μου και γνώστης,μου φαίνεται κάπως κουφό...ότι δηλαδή με ΕΚΟ και BP δεν θα έχω ποτέ πρόβλημα ενώ με άλλες μάρκες μπορεί να έχω.
Παραδόξως τον τελευταίο καιρό μόνο ΕΚΟ 95 EKOnomy βάζω. -
Αυτό με τις εταιρείες δεν ισχύει σε καμία περίπτωση (κάτοχος vw)...
-
@thodoris91 said in VW Polo check engine:
Αυτό με τις εταιρείες δεν ισχύει σε καμία περίπτωση (κάτοχος vw)...
Άμα είναι έτσι εντάξει...
Εγώ βέβαια συνήθως ΕΚΟ και BP βάζω,άντε και καμιά φορά Ελίν. -
Καλή χρονιά!
Είχα ξεχάσει να ρωτήσω τις προάλλες...μέτρησα μπαταρία/alternator
Μετά από ακινησία 3-4 ημερών μου έβγαζε γύρω στο 12.25
Μια φορά που μέτρησα μετά από ακινησία 8 ωρών έβγαλε 12.55
Το alternator βγάζει γύρω στο 14.05-14.10 χωρίς φορτίο και γύρω στο 13.95 με 14.00 με αναμμένη μεσαία σκάλα.
Η μπαταρία αλλάχτηκε το 2019.Είναι Banner 60Ah.
Λίγο μεγάλη για το Πόλο,το ξέρω...
Πως το βλέπετε?Θα τον βγάλει τον χειμώνα ή να κανονίσω να την αλλάξω? -
γύρω στα 3,5 χρόνια πες, και δείχνει 12,25 λες.
Μόλις πιάσει κρύο, πχ. 5 βαθμούς εκεί που είσαι , έμεινες, υπολόγισε το χρονοδιάγραμμα. -
@dimau said in VW Polo check engine:
γύρω στα 3,5 χρόνια πες, και δείχνει 12,25 λες.
Μόλις πιάσει κρύο, πχ. 5 βαθμούς εκεί που είσαι , έμεινες, υπολόγισε το χρονοδιάγραμμα.Μάη 2019 την άλλαξε ο προηγούμενος...κοντεύουμε 4 χρόνια
Η μετρήσεις έγιναν το πρωί,με θερμοκρασία κάπου 8-9 βαθμούς...γύρω στο 12.25 με 12.30 βγάζει...
Στην εκκίνηση όμως δεν έχει κανένα πρόβλημα.Κατευθείαν με μισή μιζιά παίρνει.Banner είναι αυτή.60ah 540A.
Το alternator με προβληματίζει λίγο...14.10 πάνω κάτω χωρίς φορτίο και 14.00 με αναμμένα μεσαία μου φαίνεται λίγο...
Γύρω στο 14.30 είναι το νορμάλ νομίζω. -
Έκανα καινούρια δοκιμή σήμερα...
Τελευταία φορά το είχα πάρει χτες για μια βόλτα και το έσβησα 8 η ώρα το βράδυ....
Σήμερα του έβαλα μπροστά στις 4 το απόγευμα(20 ώρες ακινησία δηλαδή)και έδειχνε 12.26volts...
Έκανα μια διαδρομή μισής ώρας και μόλις το έσβησα έγραψε 12.70 volts...μετά από 10 λεπτά το ξανάβαλα μπροστά και έκανα άλλη μια διαδρομή 20 λεπτών...με το που το έσβησα έγραψε 12.70 volts αλλά το έριξε σταδιακά και τερμάτισε στο 12.60...
Το alternator επειδή το μέτρησα και αυτό,ξεκίναγε από 14.30 στο κρύο και έφτασε μέχρι 13.90 στο ζεστό με βεντιλατέρ κλπ...
Από τα λεγόμενά μου,τι άκρη βγάζετε?Μπαταρία,alternator ή κάτι άλλο? -
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
Μπαταρία,alternator ή κάτι άλλο?
Δεν βγαίνει έτσι ασφαλές συμπέρασμα.
Οι τάσεις φαίνονται φυσιολογικές, αλλά δεν αρκεί αυτό.
Πήγαινε σε ηλεκτρολόγο να ''μετρήσει'' την υγεία της μπαταρίας. -
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
Μπαταρία? πάντα πάνω από 12,5.
Στα 12,4 θέλει φόρτιση. Είναι στα 4 χρόνια, βλέπεις σε κατάσταση ηρεμίας 12,2, άρα ετοιμάζεται να μείνει. Σε πόσο διάστημα; ένα πρωινό που θα ναι παγωμένη. -
@dimau said in VW Polo check engine:
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
Μπαταρία? πάντα πάνω από 12,5.
Στα 12,4 θέλει φόρτιση. Είναι στα 4 χρόνια, βλέπεις σε κατάσταση ηρεμίας 12,2, άρα ετοιμάζεται να μείνει. Σε πόσο διάστημα; ένα πρωινό που θα ναι παγωμένη.Με βλέπω μεθαύριο πρωί να πηγαίνω για αλλαγή...
Να βάλω 60ah όπως τώρα ή πιο μικρή πχ 50ah? -
60 ή 62 AH, το ύψος ναναι σωστό
-
@dimau said in VW Polo check engine:
60 ή 62 AH, το ύψος ναναι σωστό
Έψαξα και είδα ότι για 44ah,45ah,50ah,52ah και 53ah οι διαστάσεις είναι 207x175x190 ενώ για 60,62,63 και 64ah οι διαστάσεις είναι 242x175x190...οπότε πάμε στη δεύτερη επιλογή...Το ύψος βέβαια είναι το ίδιο και στις 2,το μήκος αλλάζει μόνο...υποθέτω ότι η banner 60ah που φοράει τώρα είναι 242x175x190...
-
Υπερβολική είναι η 60αρα για το polo αν δεν έχει έξτρα εξοπλισμό...εγώ στο clio iii tce της οικογένειας που είναι αντίστοιχης κατηγορίας του βάζω banner 44ah...την προηγούμενη την έβαλα το 2017 και την άλλαξα προληπτικά πριν ένα μήνα με ίδια
-
@thodoris91 said in VW Polo check engine:
Υπερβολική είναι η 60αρα για το polo αν δεν έχει έξτρα εξοπλισμό...εγώ στο clio iii tce της οικογένειας που είναι αντίστοιχης κατηγορίας του βάζω banner 44ah...την προηγούμενη την έβαλα το 2017 και την άλλαξα προληπτικά πριν ένα μήνα με ίδια
Έχει έχει έξτρα...οθόνη,συναγερμό,κάμερα πάρκινγκ,αισθητήρες πάρκινγκ,φανάρια ομίχλης κλπ...όλα αυτά τα είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης(πλην των φαναριών ομίχλης που είναι εργοστασιακά),ίσως γι αυτό του είχε και 60αρα μπαταρία..
-
Στο golf έχω πάνω κάτω τα ίδια κ μάλιστα με gps tracker που τρώει πολύ και έως πρότινος την πάλευε μια χαρά με την 60αρα... σκέψου τα golf στις απλές εκδόσεις είχαν 45αρα...αν κάνεις μικρές αποστάσεις καλύτερα μια μικρότερη
-
@thodoris91 said in VW Polo check engine:
Στο golf έχω πάνω κάτω τα ίδια κ μάλιστα με gps tracker που τρώει πολύ και έως πρότινος την πάλευε μια χαρά με την 60αρα... σκέψου τα golf στις απλές εκδόσεις είχαν 45αρα...αν κάνεις μικρές αποστάσεις καλύτερα μια μικρότερη
Κοίτα εγώ κάνω γύρω στα 20-25 χιλιόμετρα την μέρα...το πρόβλημα είναι ότι επειδή εδώ δεν είναι Αθήνα,πολλές φορές κάνω πολλές στάσεις πχ ξεκινάω από το σπίτι και πάω ξέρω γω στο σούπερ μαρκετ.Μετά ξαναξεκινάω και πάω σε ένα μαγαζί ή μια υπηρεσία.Μετά ξαναξεκινάω και πάω σε άλλο μαγαζί ή σε μια άλλη υπηρεσία.Μετα ξαναξεκινάω και πάω στο περίπτερο.Και μετά τελικώς πάω σπίτι μου.Δεν γίνεται να αφήνω συνέχεια τα κλειδιά επάνω.
Με αυτή τη χρήση να μείνω στα 60ah ή να βάλω μικρότερη? -
Για δες κι εδώ:
https://whatbattery.co.uk/vw-polo-iv-2001-2009-batteries/ -
@thodoris91 said in VW Polo check engine:
Για δες κι εδώ:
https://whatbattery.co.uk/vw-polo-iv-2001-2009-batteries/Σωτήριο το άρθρο!
Σύμφωνα με αυτό,όλα τα βενζινοκίνητα πλην του GTi θέλουν από 45 μέχρι 54ah,με διαστάσεις 207x175x190,ενώ το GTi και τα πετρελαιοκίνητα από 60 μέχρι 64ah με διαστάσεις 242x175x190...
Στο μεταξύ για να κλείσω με το κομμάτι των επισκευών,χρειάζομαι βοήθεια στα παρακάτω...
1ον)τα μπροστινά φανάρια έχουν θαμπώσει.Δεν βλέπω και τόσο καλά τη νύχτα+ότι θα κοπεί από το ΚΤΕΟ(μάλλον).Χώρια του ότι κάποιες καλωδιώσεις έχουν απογυμνωθεί και τις έχω τυλίξει με μονωτική.Ποιά είναι η καλύτερη επιλογή να τα αντικαταστήσω?Γνήσια καινούρια(είναι πολύ ακριβά βέβαια),ιμιτασιόν καινούρια ή γνήσια μεταχειρισμένα?
2ον)Όταν βάζω πίσω τρεις ανθρώπους,το αμάξι "ψιλοκάθεται" πίσω και μόλις βγουν έξω το πίσω μέρος σηκώνεται ψιλοαπότομα πάνω,πως σηκώνεται όταν τραβάς χειρόφρενο(χωρίς όμως να έχω τραβήξει χειρόφρενο).Πάμε για αλλαγή πίσω αμορτισέρ?
3ον)Έχω ακούσει ότι όλα τα VAG εκείνης της εποχής είχαν πρόβλημα με τους γρύλλους των παραθύρων.Αν άφηνες το παράθυρο όχι εντελώς ανοιχτό ή όχι εντελώς κλειστό,όταν έκλεινες την πόρτα έσπαγε ο γρύλλος και έπεφτε το παράθυρο.Η λύση είναι να κλείνεις πάντα την πόρτα με τέρμα ανοιχτό ή τέρμα κλειστό παράθυρο.Σωστό ή λάθος?
Και επίσης αυτό ισχύει μόνο για τα ηλεκτρικά παράθυρα ή για όλα?Εμένα τα 2 μπροστινά είναι ηλεκτρικά και τα άλλα 2 χειροκίνητα.
Όλα αυτά αν είναι πλαστικός ο γρύλλος(μαύρος).Αν έχει αλλαχτει και είναι αλουμινένιος(ασημένιος)δεν υπάρχει θέμα.Αλλά πρέπει να βγάλω ταπετσαρίες για να δω τι παίζει.
4ον)Το σωστό φίλτρο βενζίνης ποιό είναι?Βλέπω υπάρχει με 3 bar,με 4 bar,με 6 bar κλπ...
Υπόψιν ότι το αμάξι θα το κρατήσω στην καλύτερη για 2 χρόνια ακόμα(μέχρι το 2025),στη χειρότερη για 5 χρόνια ακόμα(μέχρι το 2028).
Srry για το μεγάλο μήνυμα..! -
- Στη θέση σου θα δοκίμαζα να κάνω ένα γυάλισμα -κρυσταλλοποιηση πρώτα
2.Προσωπικα μου φαίνεται φυσιολογικό
3.Θελω να πιστεύω ότι μετά από τόσα χρόνια θα έχει βγάλει ήδη γρύλους στον προηγούμενο ιδιοκτήτη
4.Χωρις να είμαι απόλυτα σίγουρος κοιτάς για mann wk512 και equivalents
- Στη θέση σου θα δοκίμαζα να κάνω ένα γυάλισμα -κρυσταλλοποιηση πρώτα
VW Polo check engine