-
Κλασικά πεντακύλινδρα Audi, όλα με μικρότερη ή μεγαλύτερη εμπλοκή στους αγώνες.
https://cartalk.gr/idou-poio-einai-tachytero-pentakylindro-montelo-tis-audi-vid/
-
Με τρεις στάσεις για φόρτιση, ο πετρελαιοκάτοχος έφτασε από την Αθήνα στην Ηγουμενίτσα με το ηλεκτρικό 2008. Τώρα ήρθε η ώρα της επιστροφής.
https://cartalk.gr/peugeot-e-2008-allure-4i-anafora-igoumenitsa-athina/
-
Μα τι γίνεται, όλοι μαζί γυρίζουν ;
-
Ανάλαφρη νοσταλγική στήλη: παρουσιάζουμε την αυτοκινητιστική μας πορεία, τι οχήματα περάσαν από τα χέρια μας, τι ιστορία έχει να διηγηθεί το καθένα. Ξεκινάμε με τα δικά μου και θα έρθει κι η σειρά σας.
-
Το καλύτερο άρθρο εβερ. Εγώ το απόλαυσα.
Αν και μικρό, ρε συ dim γράφε περισσότερα. Δεν μας φτάνει.
Βλέπουμε πως δημιουργήθηκε ο αυτοκινητιστικός χαρακτήρας του dimsaba.Προσωπικά εγώ θα είχα ερωτευτεί αυτό το mazda.
Το τέλειο αυτοκίνητο, ταπεινό, ήρεμο στο μάτι και εργαλείο σε στροφές.
Δεν το γνώριζα και εγώ και το έμαθα σε παλιότερες συζητήσεις. Έχω την αίσθηση πως είχε βγει και έκδοση του σε σεντάν με ενεργητική τετραδιευθυνση, μόνο Ιαπωνία όμως.Περιμένω με αγωνία την γνωριμία με το miata.
Υ.γ ευχάριστη αναφορά οι παλιοί 4troxoi με τους οποίους μεγαλώσαμε όλοι εδώ μέσα στο forum
-
Έρχεσαι με 210+ και σου πετάγεται η άλλη στην αριστερή με 110. Πώς το σώζεις;
https://cartalk.gr/odigos-honda-civic-210-apofevgei-sygkrousi-sto-tsak/
-
Η σωστή ενέργεια ήταν να κόψει από τη στιγμή που είδε τα φορτηγά. Ήταν σχεδόν σίγουρο ότι κάποιος άλλος θα ήθελε να τα προσπεράσει και ότι πιθανότατα δεν θα τον καταλάβαινε τόσο γρήγορα που πήγαινε.
-
Από όσα έχω διαβάσει (γιατί δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία από Γερμανία), οι οδηγοί είναι εξοικειωμένοι με το να έρχονται άλλοι πλακωμένοι στην αριστερή.
Σε άλλα νέα:
Πιλότος πραγματοποιεί αναγκαστική προσγείωση σε αυτοκινητόδρομο και συντρίβεται!
https://cartalk.gr/aeroplano-syntrivetai-aftokinitodromo-stin-california-vid/
-
Το νέο ηλεκτρικό Megane ενσωματώνει 300 πατέντες, μία εκ των οποίων είναι ένας ειδικός αφρός που βελτιώνει την ηχομόνωση.
https://cartalk.gr/neo-megane-e-tech-emvathynontas-stin-kardia-tis-kainotomias-2/
-
BMW και Toyota ξανασμίγουν για χάρη του υδρογόνου.
https://cartalk.gr/bmw-kai-toyota-synergazontai-gia-tin-ekseliksi-tou-ydrogonou/
-
Κύθνος, ίσως το πιο EV friendly ελληνικό νησί. Πώς φτάσαμε ως εδώ;
https://cartalk.gr/kythnos-pos-katafere-ginei-filiki-sta-ilektrika-aftokinita/
-
Μέρος δεύτερο για το ταξίδι στη νοσταλγία: το πέρασμα από το τετρακίνητο 323 των 190 ίππων στο Miata πρώτης γενιάς.
-
Δημήτρη νομίζω αυτά τα δύο άρθρα ήταν τα πιο ωραία σου. Ίσως επειδή θυμίζουν σε όλους μας τα νιάτα μας... Μου έκανε εντύπωση πάντως που έγραψες ότι ξέχασες το GTX με το που αγόρασες το Miata. Δεν σου έλειψε η δύναμη; Δεν σου φάνηκε ψόφιο το ΜΧ5; (φαντάζομαι είχες το 90άρι, όχι το πολύ πιο ψυχωμένο 115άρι).
ΥΓ: Εγώ πάλι πιστεύω ότι η τύχη παίζε μεγάλο ρόλο στην ζωή. Το είχε πει και ο Ecclestone άλλωστε όταν ρωτήθηκε για την επιτυχία του...
-
Σε ευχαριστώ πολύ! Είχα ένα από τα πρώτα, μοντέλο του '90, με τους 116 ίππους.
-
-
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ
Deltona Integrale vs Porsche 911
Παίρνουμε τα βουνά με τις θρυλικές, αναθρεμμένες στους αγώνες, τετρακίνητες θεές. Ελάτε μαζί μας! -
Miata φεύγει, Miata έρχεται στην τρίτη εμβάθυνση σε χρόνια παλιά και περασμένα!
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Miata φεύγει, Miata έρχεται στην τρίτη εμβάθυνση σε χρόνια παλιά και περασμένα!
Μπουαχααχαχα ακριβώς ίδιο είχα, ίδιο μουσταρδί(σκατί) χρώμα
Λίγα χρόνια πρίν το πάρω το κοροϊδευα εννοείται μιας και ήταν πολύ soft για τα γούστα μου και trademark κλαρινογαμπρών. Κι όμως το κράτησα επτά χρόνια που είναι το ρεκόρ για οχήματα που είχα στην κατοχή μου. Ότι τιμιότερο είχα. Καμία σχέση με φιάσκο τύπου renesis και λοιπές καινοτόμες μπούρδες, ευτυχώς που δεν την πάτησα
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ
Deltona Integrale vs Porsche 911
Παίρνουμε τα βουνά με τις θρυλικές, αναθρεμμένες στους αγώνες, τετρακίνητες θεές. Ελάτε μαζί μας! -
Ατύχημα για τον James May: έσκασε στον τοίχο με 120+!
https://cartalk.gr/atychima-gia-ton-james-may-120-evo-eskase-pano-toicho/
CarTalk.gr