-
Toyota corolla 1. 8 hybrid safety sense made in turkey
Έχω Πάρει μια corolla hybrid πριν ένα Μήνα
Στις 9 Ιουνίου πήγαινα για ταξίδι και Στις 7 το πρωί στη διαδρομή Τρίπολης Σπάρτης σε καλό δρόμο σε στροφή δεξιά με ταχύτητα 60 70 χλμ
Από την κούραση με έπιασε υπνηλία αλλά τα συστήματα αλλαγής λωρίδες και φρεναρισματος από το αυτοκίνητο δεν λειτούργησαν καθόλου δεν άλλαξε λωρίδα και έπεσε σε ταμπέλα σήμανσης ακριβώς στο σήμα της toyota στη μέση του αυτοκινήτου σαν το σύστημα φρενάρισματος
Το αυτόματο του αυτοκινήτου να μην υπήρχε!!!
Και κατά την διαδρομή δεν διάβαζε τις λωρίδες κυκλοφορίας και πήγαινε ευθεία δεν άλλαζε λωρίδα
Εν φιατ 500χ πού είχα διάβαζε τις λωρίδες και όταν ήταν αχνες πολύ αλλάζει και χρώμα στην οθόνη από γκρι όταν ήταν καθαρή η άσπρη γραμμή σε κιτρινη δεν είχε σύστημα φρεναρισματος αποφυγής ατυχήματος
Εμπιστοσύνη η αυτόνομη οδήγηση ούτε για αστεια -
Το παραπάνω βέβαια δεν έχει καμία σχέση με το ότι φτιάχνεται στην Τουρκία. Το σύστημα της Toyota αυτές τις προδιαγραφές έχει προφανώς. Αυτά τα συστήματα έρχονται από εξωτερικούς προμηθευτές και απλά μοντάρονται πάνω στα αυτοκίνητα στα εργοστάσια.
-
Άρα μεταξύ άλλων πρέπει να προσέχουμε και τις "επιδόσεις" των Adas όταν διαλέγουμε όχημα. Έχει γίνει κύβος του Ρούμπικ η επιλογή οχήματος. Όποτε κάτσω να το σκεφτώ ημικρανία με καταλαμβάνει...
-
@sabas_thess said in Toyota Corolla 2019:
Άρα μεταξύ άλλων πρέπει να προσέχουμε και τις "επιδόσεις" των Adas όταν διαλέγουμε όχημα. Έχει γίνει κύβος του Ρούμπικ η επιλογή οχήματος. Όποτε κάτσω να το σκεφτώ ημικρανία με καταλαμβάνει...
Άστο Χρήστο όντως καίγεσαι αν το πολύ ψάξεις, πόσο χαίρομαι αυτούς που λένε πάω να πάρω αυτοκίνητο περνάνε από 1 2 αντιπροσωπείες και λένε αυτό θέλω, ούτε συστήματα ασφαλείας ούτε κατανάλωση ούτε τίποτα
-
και που να δεις τι άγχος και τι πονοκεφάλους έχεις όταν το έχεις παραγγείλει και περιμένεις μήνες ολόκληρους...
εμένα συνεχώς η γυναίκα μου με ηρεμούσε. -
@alex-mix said in Toyota Corolla 2019:
Άστο Χρήστο όντως καίγεσαι αν το πολύ ψάξεις, πόσο χαίρομαι αυτούς που λένε πάω να πάρω αυτοκίνητο περνάνε από 1 2 αντιπροσωπείες και λένε αυτό θέλω, ούτε συστήματα ασφαλείας ούτε κατανάλωση ούτε τίποτα
Καλημέρα αδερφέ. Αυτή ακριβώς είναι και η δική μου στόχευση. Έχω και "άκρες" σε δύο αντιπροσωπείες οχήματα των οποίων με ενδιαφέρουν. Θα πάω σε αυτές τις δύο μόνο, θα πάρω td/προσφορά για ένα όχημα από κάθε μία μόνο και τέλος θα συνεκτιμήσω την τιμή που θα μου δώσουν για τον Τσέχο.
Και με την αγορά του 308 ουσιαστικά το ίδιο είχα κάνει. Για την ακρίβεια είχα "χρησιμοποιήσει" την μια για εμπαιγμό ώστε να πάρω την προσφορά που ήθελα απο την άλλη.
Τεσπά ας μην κανιβαλισω άλλο το νήμα. Το Corolla το βλέπω πολύ σοβαρά και αδημονω για το f/l. Στην τελική πιστεύω ακράδαντα στο quality control της Toyota ακόμα για την τουρκική γραμμή παραγωγής.
ΥΓ: Όλοι εσείς που είστε στην αναμονή για 12+ μήνες είστε ήρωες, σας συμπωνώ και εύχομαι να μην χρειαστεί να βρεθώ στην θέση σας όταν έρθει πάλι η ώρα μου για αγορά δεύτερου καινούργιου οχήματος...
-
Τα βοηθήματα είναι αυτό ακριβώς, βοηθήματα και σε καμμιά περίπτωση δεν επιτρέπουν την αυτόνομη οδήγηση. Σε περίπτωση που αφήσεις το τιμόνι, σε ειδοποιεί να το ξαναπιάσεις και πως σύντομα θα απενεργοποιηθεί. Επιπλέον, στην οθόνη δείχνει αν εντοπίζει διαγράμμιση. Προσωπικά το έχω χρησιμοποιήσει για μερικές ώρες (10-20 ώρες) και είχε αποδώσει όπως έπρεπε. Στο euro ncap ελέγχουν και βαθμολογούν και αυτά τα βοηθήματα.
Τι μπορεί να έχει πάει στραβά στην περίπτωση του ατυχήματος; Πολλά και πραγματικά δεν ξέρω. Από προσωπική εμπειρία πάλι μπορώ να πω πως είναι εύκολο να το απενεργοποιήσεις. Ακόμα και αν είναι ενεργό το acc, αν απενεργοποιήσεις την αναγνώριση διαγράμμισης, δεν στρίβει αλλά κρατά σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Το αυτόνομο φρενάρισμα αναγνωρίζει πεζούς, ποδηλάτες και οχήματα ημέρα και νύχτα. Ενδεχομένως δεν αναγνωρίζει κολώνες. Φυσικά πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο δυσλειτουργίας.
-
@panosves said in Toyota Corolla 2019:
Toyota corolla 1. 8 hybrid safety sense made in turkey
Έχω Πάρει μια corolla hybrid πριν ένα Μήνα
Στις 9 Ιουνίου πήγαινα για ταξίδι και Στις 7 το πρωί στη διαδρομή Τρίπολης Σπάρτης σε καλό δρόμο σε στροφή δεξιά με ταχύτητα 60 70 χλμ
Από την κούραση με έπιασε υπνηλία αλλά τα συστήματα αλλαγής λωρίδες και φρεναρισματος από το αυτοκίνητο δεν λειτούργησαν καθόλου δεν άλλαξε λωρίδα και έπεσε σε ταμπέλα σήμανσης ακριβώς στο σήμα της toyota στη μέση του αυτοκινήτου σαν το σύστημα φρενάρισματος
Το αυτόματο του αυτοκινήτου να μην υπήρχε!!!
Και κατά την διαδρομή δεν διάβαζε τις λωρίδες κυκλοφορίας και πήγαινε ευθεία δεν άλλαζε λωρίδα
Εν φιατ 500χ πού είχα διάβαζε τις λωρίδες και όταν ήταν αχνες πολύ αλλάζει και χρώμα στην οθόνη από γκρι όταν ήταν καθαρή η άσπρη γραμμή σε κιτρινη δεν είχε σύστημα φρεναρισματος αποφυγής ατυχήματος
Εμπιστοσύνη η αυτόνομη οδήγηση ούτε για αστειαΛυπαμαι πολυ για το ατυχημα σου. Το αυτοκινητο δεν ειναι εξοπλισμενο με συστημα αυτονομης οδηγησης αλλα με συστηματα υποβοηθησης της ασφαλειας.Σε καμμια περιπτωση αυτα τα συστηματα δεν υποκαθιστουν τον οδηγο και γι αυτο δεν πρεπει να νιωθουμε εφησυχασμενοι αλλα να οδηγουμε ακριβως με την ιδια προσοχη που θα διναμε χωρις αυτα.
-
@sabas_thess said in Toyota Corolla 2019:
@alex-mix said in Toyota Corolla 2019:
Άστο Χρήστο όντως καίγεσαι αν το πολύ ψάξεις, πόσο χαίρομαι αυτούς που λένε πάω να πάρω αυτοκίνητο περνάνε από 1 2 αντιπροσωπείες και λένε αυτό θέλω, ούτε συστήματα ασφαλείας ούτε κατανάλωση ούτε τίποτα
Καλημέρα αδερφέ. Αυτή ακριβώς είναι και η δική μου στόχευση. Έχω και "άκρες" σε δύο αντιπροσωπείες οχήματα των οποίων με ενδιαφέρουν. Θα πάω σε αυτές τις δύο μόνο, θα πάρω td/προσφορά για ένα όχημα από κάθε μία μόνο και τέλος θα συνεκτιμήσω την τιμή που θα μου δώσουν για τον Τσέχο.
Και με την αγορά του 308 ουσιαστικά το ίδιο είχα κάνει. Για την ακρίβεια είχα "χρησιμοποιήσει" την μια για εμπαιγμό ώστε να πάρω την προσφορά που ήθελα απο την άλλη.
Τεσπά ας μην κανιβαλισω άλλο το νήμα. Το Corolla το βλέπω πολύ σοβαρά και αδημονω για το f/l. Στην τελική πιστεύω ακράδαντα στο quality control της Toyota ακόμα για την τουρκική γραμμή παραγωγής.
ΥΓ: Όλοι εσείς που είστε στην αναμονή για 12+ μήνες είστε ήρωες, σας συμπωνώ και εύχομαι να μην χρειαστεί να βρεθώ στην θέση σας όταν έρθει πάλι η ώρα μου για αγορά δεύτερου καινούργιου οχήματος...
Φιλε αφού εμένα με πήραν τηλ πως ήρθε και έγινε η εξόφληση κτλ κτλ και μέσα στην εβδομάδα και να σου πω την αλήθεια ούτε χάρηκα ούτε τίποτα, γιατί? Γιατί είπα πως αν δεν το δω μπροστά μου και δεν μου δώσουν τα κλειδιά δεν πιστεύω κανεναν.
Υ. Γ Εγώ όταν είχα πάει για 2008 θυμάμαι μου δώσανε προσφορά για το corolla 700 ευρώ, σηκώνομαι και πάω στο δίπλα το γραφείο που ήταν citroen και ρωτάω (μπροστά στον άλλον τον πωλητή) και λέω πόσο το κρατάς? 1600 νομίζω μου είπε, ωραία θα κλείσω εδώ και πετάγεται και ο άλλος μετά και μου λέει εεε και γω τόσο θα σου το κρατήσω τελικά. -
Επειδη κανω παρα πολλα χλμ σε ΕΟ να σας πω τις εντυπωσεις απο τα συστηματα αυτα.
Χρησιμοποιω κατα 95% το ACC σε ολες τις διαδρομες εκτος πολης. Δουλευει καλα, αλλα μερικες φορες ειναι λιγο πιο αποτομο απο οτι θα ηθελα. Εχει μερικες ρυθμισεις για την ευαισθησια του αλλα δεν εχω προλαβει να ασχοληθω.
Το συστημα διατηρησης λωριδας (μαζι με το acc) δεν ειναι πολυ καλο. Οταν ο δρομος ειναι ευθεια δουλευει μια χαρα, οταν ομως εχει στροφη, συνηθως οδηγει το οχημα στην εσωτερικη γραμμη της λωριδας και δεν το κραταει στο κεντρο της. Αυτο μερικες φορες το βγαζει εκτος λειτουργιας για λιγο. Οποτε γενικα δεν το εμπιστευομαι παρα μονο αν εχει ευθειες ο δρομος.
Το αυτοματο φρεναρισμα φυσικα ΔΕΝ θα σταματησει το αυτοκινητο απο το βγει εκτος δρομου σε καποια στροφη. Λειτουργει για αυτοκινητα μηχανακια και πεζους. Δεν εχει ενεργοποιηθει (να πατησει φρενο δηλαδη) ποτε στο δικο μου, αλλα 3-4 φορες μου εχει βγαλει προειδοποιηση για ενδεχομενη συγκρουση οταν πεταχτηκε λεωφορειο μπροστα μου ή οταν εκανα οριακη σφηνα.
-
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
Επειδη κανω παρα πολλα χλμ σε ΕΟ να σας πω τις εντυπωσεις απο τα συστηματα αυτα.
Χρησιμοποιω κατα 95% το ACC σε ολες τις διαδρομες εκτος πολης. Δουλευει καλα, αλλα μερικες φορες ειναι λιγο πιο αποτομο απο οτι θα ηθελα. Εχει μερικες ρυθμισεις για την ευαισθησια του αλλα δεν εχω προλαβει να ασχοληθω.
Σπυρο το acc εχει "ευαισθησία" με 3 μπάρες απόστασης απο το μπροστινό. Λογικά όσο περισσότερες μπαρες, τόσο πιο απότομο το φρενάρισμα. Το χεις βάλει στο default, έχεις δοκιμάσει σε μία μπάρα?
-
@kos9120 said in Toyota Corolla 2019:
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
Επειδη κανω παρα πολλα χλμ σε ΕΟ να σας πω τις εντυπωσεις απο τα συστηματα αυτα.
Χρησιμοποιω κατα 95% το ACC σε ολες τις διαδρομες εκτος πολης. Δουλευει καλα, αλλα μερικες φορες ειναι λιγο πιο αποτομο απο οτι θα ηθελα. Εχει μερικες ρυθμισεις για την ευαισθησια του αλλα δεν εχω προλαβει να ασχοληθω.
Σπυρο το acc εχει "ευαισθησία" με 3 μπάρες απόστασης απο το μπροστινό. Λογικά όσο περισσότερες μπαρες, τόσο πιο απότομο το φρενάρισμα. Το χεις βάλει στο default, έχεις δοκιμάσει σε μία μπάρα?
οταν λεω ευαισθησια δεν εννοω την αποσταση, εννοω απο τις ρυθμισεις του acc. Μπορει να μην υπαρχει αυτο στις ρυθμισεις του αυτοκινητου και να το ειδα μεσω εφαρμογης obd, δεν θυμαμαι.
συνηθως το εχω στη μια μπαρα αποσταση και μερικες φορες φρεναρει απο πολυ μακρια και λιγο αποτομα.
-
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
@kos9120 said in Toyota Corolla 2019:
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
Επειδη κανω παρα πολλα χλμ σε ΕΟ να σας πω τις εντυπωσεις απο τα συστηματα αυτα.
Χρησιμοποιω κατα 95% το ACC σε ολες τις διαδρομες εκτος πολης. Δουλευει καλα, αλλα μερικες φορες ειναι λιγο πιο αποτομο απο οτι θα ηθελα. Εχει μερικες ρυθμισεις για την ευαισθησια του αλλα δεν εχω προλαβει να ασχοληθω.
Σπυρο το acc εχει "ευαισθησία" με 3 μπάρες απόστασης απο το μπροστινό. Λογικά όσο περισσότερες μπαρες, τόσο πιο απότομο το φρενάρισμα. Το χεις βάλει στο default, έχεις δοκιμάσει σε μία μπάρα?
οταν λεω ευαισθησια δεν εννοω την αποσταση, εννοω απο τις ρυθμισεις του acc. Μπορει να μην υπαρχει αυτο στις ρυθμισεις του αυτοκινητου και να το ειδα μεσω εφαρμογης obd, δεν θυμαμαι.
συνηθως το εχω στη μια μπαρα αποσταση και μερικες φορες φρεναρει απο πολυ μακρια και λιγο αποτομα.
Ευχαριστω πολυ για τις πληροφορίες.
Θα το έχω υπόψη μου για το μέλλον. -
Καλησπερα, κάτοχος toyota corolla hybrid hatchback active plus
κοντά ενός μήνα θα ήθελα κάποιες πληροφορίες . Android auto μόνο ενσύρματα και πώς μπορώ να το μετατρέψω σε ασυρματο;usb θυρα εχει κανενας βάλει στο λεβιέ και πόσο στοιχησε; θήκη κινητού με ασύρματη φόρτιση έχει τοποθετήσει κανενας,ποια και πως εκτος από αεραγωγό; χρησιμοποιείτε το διακοπτη hold και με τι τρόπο; -
@kos9120 said in Toyota Corolla 2019:
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
Επειδη κανω παρα πολλα χλμ σε ΕΟ να σας πω τις εντυπωσεις απο τα συστηματα αυτα.
Χρησιμοποιω κατα 95% το ACC σε ολες τις διαδρομες εκτος πολης. Δουλευει καλα, αλλα μερικες φορες ειναι λιγο πιο αποτομο απο οτι θα ηθελα. Εχει μερικες ρυθμισεις για την ευαισθησια του αλλα δεν εχω προλαβει να ασχοληθω.
Σπυρο το acc εχει "ευαισθησία" με 3 μπάρες απόστασης απο το μπροστινό. Λογικά όσο περισσότερες μπαρες, τόσο πιο απότομο το φρενάρισμα. Το χεις βάλει στο default, έχεις δοκιμάσει σε μία μπάρα?
Ανάποδα τα λες. Στη μια μπάρα που είναι μικρή η απόσταση είναι πιο απότομες οι αντιδράσεις. Στις 3 είναι πιο smooth.
-
@kos9120 said in Toyota Corolla 2019:
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
Επειδη κανω παρα πολλα χλμ σε ΕΟ να σας πω τις εντυπωσεις απο τα συστηματα αυτα.
Χρησιμοποιω κατα 95% το ACC σε ολες τις διαδρομες εκτος πολης. Δουλευει καλα, αλλα μερικες φορες ειναι λιγο πιο αποτομο απο οτι θα ηθελα. Εχει μερικες ρυθμισεις για την ευαισθησια του αλλα δεν εχω προλαβει να ασχοληθω.
Σπυρο το acc εχει "ευαισθησία" με 3 μπάρες απόστασης απο το μπροστινό. Λογικά όσο περισσότερες μπαρες, τόσο πιο απότομο το φρενάρισμα. Το χεις βάλει στο default, έχεις δοκιμάσει σε μία μπάρα?
Οι μπαρες εχουν να κανουν με την αποσταση απο το μπροστινο οχημα.Με 3 ειναι η μεγαλυτερη,με 1 η μικροτερη.Δεν αφορουν το ποσο αποτομα φρεναρει.
Το manual τα εξηγει ωραια. -
Α για μισο, παίζει να μπερδεύτηκα με το τι ορίζει κάποιος ως απότομο φρενάρισμα. Νόμιζα εννοούσατε να πεταχτεί κάποιος μπροστά σου ή να αλλάζει λωρίδες, οπότε με πολλές μπάρες θα ρίξει περισσότερο φρένο.
Εσείς λέτε υπό νορμάλ συνθήκες κανονικής πορείας φρενάρει κάπως απότομα το acc?
-
@kos9120 said in Toyota Corolla 2019:
Α για μισο, παίζει να μπερδεύτηκα με το τι ορίζει κάποιος ως απότομο φρενάρισμα. Νόμιζα εννοούσατε να πεταχτεί κάποιος μπροστά σου ή να αλλάζει λωρίδες, οπότε με πολλές μπάρες θα ρίξει περισσότερο φρένο.
Εσείς λέτε υπό νορμάλ συνθήκες κανονικής πορείας φρενάρει κάπως απότομα το acc?
ναι, μιλαω για το ποσο προοδευτικα φρεναρει οταν φθανεις το μπροστινο αυτοκινητο. Για να μην παρεξηγηθω, δεν φρεναρει επικινδυνα, απλα μερικες φορες λιγο πιο αποτομα απο οτι θα το εκανε ενας κανονικος οδηγος. Επισης μερικες φορες το κανει απο πολυ μακρια χωρις να χρειαζεται, ανεξαρτητα την αποσταση που του εχεις ορισει. Θα μπορουσε να εχει καλυτερη ρυθμιση δηλαδη.
-
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
@kos9120 said in Toyota Corolla 2019:
Α για μισο, παίζει να μπερδεύτηκα με το τι ορίζει κάποιος ως απότομο φρενάρισμα. Νόμιζα εννοούσατε να πεταχτεί κάποιος μπροστά σου ή να αλλάζει λωρίδες, οπότε με πολλές μπάρες θα ρίξει περισσότερο φρένο.
Εσείς λέτε υπό νορμάλ συνθήκες κανονικής πορείας φρενάρει κάπως απότομα το acc?
ναι, μιλαω για το ποσο προοδευτικα φρεναρει οταν φθανεις το μπροστινο αυτοκινητο. Για να μην παρεξηγηθω, δεν φρεναρει επικινδυνα, απλα μερικες φορες λιγο πιο αποτομα απο οτι θα το εκανε ενας κανονικος οδηγος. Επισης μερικες φορες το κανει απο πολυ μακρια χωρις να χρειαζεται, ανεξαρτητα την αποσταση που του εχεις ορισει. Θα μπορουσε να εχει καλυτερη ρυθμιση δηλαδη.
Συγγνωμη αλλα δε μπορω να βρω τον τροπο να υποβαλλω ενα ερωτημα ξεχωριστ0, για καποιον που θα μπορουσε να με βοηθησει. Ξερει κανεις αν μπορω να εχω σβηστο και με ποιο τροπο το INFOTAITMENT APO THN TOYOTA COROLLA HYBRID ?
-
Αν θυμάμαι καλά:
Πατάς menu
Display
Απενεργοποίηση
Toyota Corolla 2019