Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Captur II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Captur II
    • 1
    • 2
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 143
    • 144
    • 74 / 144
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    122
    2878
    148877
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panormus772 last edited by

      Βασικά μόνο το Υaris cross (θεωρητικά και το HRV,αλλά μεγάλη η διαφορά τιμής). To Κοna έχει πιο αδύναμο ηλεκτροκινητήρα και κατώτερη σχεδίαση και ποιότητα μέσα-έξω, στα ίδια χρήματα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • gtsartsal
        gtsartsal last edited by

        Καλά μεταξύ captur και chr δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης...

        Μη τρελλαθουμε

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          Δεν ξέρω.
          Στο καπτούρ έχω μπει μέσα στο τογιότα δεν τα κατάφερα...
          Είναι και λίγο ψοφίμι στην υβριδική έκδοση και έχουν και χαζούληδες ιδιοκτήτες που νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και προκαλούν...

          Ευτυχώς το δεξί του φλας του τογιότα δουλεύει μια χαρά...

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by

            Προσπάθησες αλλά δεν τα κατάφερες να μπεις;

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • gtsartsal
              gtsartsal @criuser last edited by gtsartsal

              @criuser said in Renault Captur II:

              Δεν ξέρω.
              Στο καπτούρ έχω μπει μέσα στο τογιότα δεν τα κατάφερα...
              Είναι και λίγο ψοφίμι στην υβριδική έκδοση και έχουν και χαζούληδες ιδιοκτήτες που νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και προκαλούν...

              Ευτυχώς το δεξί του φλας του τογιότα δουλεύει μια χαρά...

              Έχω μπει και στα δύο και τα έχω οδηγήσει και τα δύο.
              Δεν συγκρίνονται καν τα δύο αυτοκίνητα.
              Το Ρενό μου έδινε την εντύπωση σούπερ μίνι, λίγο πιο ψηλό.
              Το chr ήταν μια τουλάχιστον κατηγορία πάνω σε όλα.
              Άντε όχι σε όλα... ίσως ήταν νωχελικο για 1.8 κινητήρα.

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser last edited by

                Στην κορόλα προσπάθησα, στο CHR με ενοχλεί το σχήμα του στο πίσω και δεν έχει και κάποιο μεταξόνιο ή ύψος που θα μου έδινε κίνητρο...

                Για παράδειγμα με δυσκόλεψε πολύ το νέο 308 και μπήκα με δυσκολία στο ΝτιΕς 4. Τι ελπίδες έχει το τογιότα...

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • gtsartsal
                  gtsartsal @criuser last edited by

                  @criuser said in Renault Captur II:

                  Στην κορόλα προσπάθησα, στο CHR με ενοχλεί το σχήμα του στο πίσω και δεν έχει και κάποιο μεταξόνιο ή ύψος που θα μου έδινε κίνητρο...

                  Για παράδειγμα με δυσκόλεψε πολύ το νέο 308 και μπήκα με δυσκολία στο ΝτιΕς 4. Τι ελπίδες έχει το τογιότα...

                  Όταν λες σε δυσκόλεψε εννοείς ήταν χαμηλό;
                  Είσαι εύσωμος;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser @gtsartsal last edited by

                    @gtsartsal said in Renault Captur II:

                    @criuser said in Renault Captur II:

                    Δεν ξέρω.
                    Στο καπτούρ έχω μπει μέσα στο τογιότα δεν τα κατάφερα...
                    Είναι και λίγο ψοφίμι στην υβριδική έκδοση και έχουν και χαζούληδες ιδιοκτήτες που νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και προκαλούν...

                    Ευτυχώς το δεξί του φλας του τογιότα δουλεύει μια χαρά...

                    Έχω μπει και στα δύο και τα έχω οδηγήσει και τα δύο.
                    Δεν συγκρίνονται καν τα δύο αυτοκίνητα.
                    Το Ρενό μου έδινε την εντύπωση σούπερ μίνι, λίγο πιο ψηλό.
                    Το chr ήταν μια τουλάχιστον κατηγορία πάνω σε όλα.
                    Άντε όχι σε όλα... ίσως ήταν νωχελικο για 1.8 κινητήρα.

                    Πολύ νωχελικό.
                    Ενας κάτοχος πήγε να μου μπεί μπροστά μετά τα διόδια της Τρίπολης , δεν τον άφησα , μου κόλλησε προφυλακτήρα, εγώ πάντα χαλαρά, πήγα δεξιά και μετά πήγα από πίσω του, με το 1/3 του γκαζιού, μέχρι τα 170 που έκανε δεξιά και ταπεινά...

                    Τα 1800 είναι σε μονάδες βουτύρου, πολύ σόφτ...

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Αμάν ρε ταξιδευτή, το κλείνουμε και λίγο....το στόμα

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Γιατί ?

                        Εμένα το Καπτούρ μου άρεσε.

                        Εντάξει προφανώς όχι με 90 άλογα.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • gtsartsal
                          gtsartsal last edited by

                          @criuser said in Renault Captur II:

                          @gtsartsal said in Renault Captur II:

                          @criuser said in Renault Captur II:

                          Δεν ξέρω.
                          Στο καπτούρ έχω μπει μέσα στο τογιότα δεν τα κατάφερα...
                          Είναι και λίγο ψοφίμι στην υβριδική έκδοση και έχουν και χαζούληδες ιδιοκτήτες που νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και προκαλούν...

                          Ευτυχώς το δεξί του φλας του τογιότα δουλεύει μια χαρά...

                          Έχω μπει και στα δύο και τα έχω οδηγήσει και τα δύο.
                          Δεν συγκρίνονται καν τα δύο αυτοκίνητα.
                          Το Ρενό μου έδινε την εντύπωση σούπερ μίνι, λίγο πιο ψηλό.
                          Το chr ήταν μια τουλάχιστον κατηγορία πάνω σε όλα.
                          Άντε όχι σε όλα... ίσως ήταν νωχελικο για 1.8 κινητήρα.

                          Πολύ νωχελικό.
                          Ενας κάτοχος πήγε να μου μπεί μπροστά μετά τα διόδια της Τρίπολης , δεν τον άφησα , μου κόλλησε προφυλακτήρα, εγώ πάντα χαλαρά, πήγα δεξιά και μετά πήγα από πίσω του, με το 1/3 του γκαζιού, μέχρι τα 170 που έκανε δεξιά και ταπεινά...

                          Τα 1800 είναι σε μονάδες βουτύρου, πολύ σόφτ...

                          Καλά δεν είναι κριτήριο αυτό αν είναι νωχελικο το αυτοκίνητο.
                          Εγώ σχεδόν ποτέ δεν πάω πάνω από 170, πόσω μάλλον αν έχω την οικογένεια μέσα και κάποιον τρελλο να με κολλάει σε τέτοιες ταχύτητες από πίσω.

                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Το καπτουρ είναι πολύ καλό. Σε όλους αρέσει, και ευθύβολο και αθόρυβο και σε καλή τιμή και κουκλάκι κανονικό.

                            Το στόμα το κλείνουμε και κάνουμε και κανένα κοιλιακό

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • gtsartsal
                              gtsartsal @criuser last edited by

                              @criuser said in Renault Captur II:

                              Γιατί ?

                              Εμένα το Καπτούρ μου άρεσε.

                              Εντάξει προφανώς όχι με 90 άλογα.

                              Δεν είπα ότι είναι κακό αυτοκίνητο, αλλά ότι δεν συγκρίνονται... και μάλιστα στην τιμή που αναφέρθηκε το hybrid από 27000

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser @gtsartsal last edited by

                                @gtsartsal said in Renault Captur II:

                                @criuser said in Renault Captur II:

                                @gtsartsal said in Renault Captur II:

                                @criuser said in Renault Captur II:

                                Δεν ξέρω.
                                Στο καπτούρ έχω μπει μέσα στο τογιότα δεν τα κατάφερα...
                                Είναι και λίγο ψοφίμι στην υβριδική έκδοση και έχουν και χαζούληδες ιδιοκτήτες που νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και προκαλούν...

                                Ευτυχώς το δεξί του φλας του τογιότα δουλεύει μια χαρά...

                                Έχω μπει και στα δύο και τα έχω οδηγήσει και τα δύο.
                                Δεν συγκρίνονται καν τα δύο αυτοκίνητα.
                                Το Ρενό μου έδινε την εντύπωση σούπερ μίνι, λίγο πιο ψηλό.
                                Το chr ήταν μια τουλάχιστον κατηγορία πάνω σε όλα.
                                Άντε όχι σε όλα... ίσως ήταν νωχελικο για 1.8 κινητήρα.

                                Πολύ νωχελικό.
                                Ενας κάτοχος πήγε να μου μπεί μπροστά μετά τα διόδια της Τρίπολης , δεν τον άφησα , μου κόλλησε προφυλακτήρα, εγώ πάντα χαλαρά, πήγα δεξιά και μετά πήγα από πίσω του, με το 1/3 του γκαζιού, μέχρι τα 170 που έκανε δεξιά και ταπεινά...

                                Τα 1800 είναι σε μονάδες βουτύρου, πολύ σόφτ...

                                Καλά δεν είναι κριτήριο αυτό αν είναι νωχελικο το αυτοκίνητο.
                                Εγώ σχεδόν ποτέ δεν πάω πάνω από 170, πόσω μάλλον αν έχω την οικογένεια μέσα και κάποιον τρελλο να με κολλάει σε τέτοιες ταχύτητες από πίσω.

                                Ο τρελός είναι αυτός που κόλλησε πρώτος με το νωχελικό αμάξι του, επειδή δεν έκοψα να χωθεί μετά τα διόδια, ενώ εγώ πέρναγα με e-pass και αυτός είχε περάσει από ταμείο.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • gtsartsal
                                  gtsartsal @criuser last edited by gtsartsal

                                  @criuser said in Renault Captur II:

                                  @gtsartsal said in Renault Captur II:

                                  @criuser said in Renault Captur II:

                                  @gtsartsal said in Renault Captur II:

                                  @criuser said in Renault Captur II:

                                  Δεν ξέρω.
                                  Στο καπτούρ έχω μπει μέσα στο τογιότα δεν τα κατάφερα...
                                  Είναι και λίγο ψοφίμι στην υβριδική έκδοση και έχουν και χαζούληδες ιδιοκτήτες που νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και προκαλούν...

                                  Ευτυχώς το δεξί του φλας του τογιότα δουλεύει μια χαρά...

                                  Έχω μπει και στα δύο και τα έχω οδηγήσει και τα δύο.
                                  Δεν συγκρίνονται καν τα δύο αυτοκίνητα.
                                  Το Ρενό μου έδινε την εντύπωση σούπερ μίνι, λίγο πιο ψηλό.
                                  Το chr ήταν μια τουλάχιστον κατηγορία πάνω σε όλα.
                                  Άντε όχι σε όλα... ίσως ήταν νωχελικο για 1.8 κινητήρα.

                                  Πολύ νωχελικό.
                                  Ενας κάτοχος πήγε να μου μπεί μπροστά μετά τα διόδια της Τρίπολης , δεν τον άφησα , μου κόλλησε προφυλακτήρα, εγώ πάντα χαλαρά, πήγα δεξιά και μετά πήγα από πίσω του, με το 1/3 του γκαζιού, μέχρι τα 170 που έκανε δεξιά και ταπεινά...

                                  Τα 1800 είναι σε μονάδες βουτύρου, πολύ σόφτ...

                                  Καλά δεν είναι κριτήριο αυτό αν είναι νωχελικο το αυτοκίνητο.
                                  Εγώ σχεδόν ποτέ δεν πάω πάνω από 170, πόσω μάλλον αν έχω την οικογένεια μέσα και κάποιον τρελλο να με κολλάει σε τέτοιες ταχύτητες από πίσω.

                                  Ο τρελός είναι αυτός που κόλλησε πρώτος με το νωχελικό αμάξι του, επειδή δεν έκοψα να χωθεί μετά τα διόδια, ενώ εγώ πέρναγα με e-pass και αυτός είχε περάσει από ταμείο.

                                  Αυτό που ήθελα πω είναι ότι μπορεί να φοβήθηκε και να έκοψε...
                                  Από την άλλη βέβαια, νομίζω, δεν είμαι σίγουρος, τ α υβριδικα της toyota έχουν μικρή τελική. Το chr νομίζω 180

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Καλά γιατί δεν φοβήθηκε στα 140 που μου είχε κολλήσει ?
                                    Απλά δεν φαίνεται το δικό μου αμάξι ότι είναι γρήγορο.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dublin @gtsartsal last edited by dublin

                                      @gtsartsal said in Renault Captur II:

                                      @criuser said in Renault Captur II:

                                      Γιατί ?

                                      Εμένα το Καπτούρ μου άρεσε.

                                      Εντάξει προφανώς όχι με 90 άλογα.

                                      Δεν είπα ότι είναι κακό αυτοκίνητο, αλλά ότι δεν συγκρίνονται... και μάλιστα στην τιμή που αναφέρθηκε το hybrid από 27000

                                      Από ότι έχω καταλάβει εγώ την αυτοκινητοβιομηχανία, το πάει το θέμα με χώρους επιβατών και αποσκευών. Σου λέει πλέον, με ένα μεγάλο B suv βάζεις μία τετραμελή οικογένεια μέσα με τα πράγματά τους, το ίδιο και με ένα C απλό, οπότε τιμολογιακα, θα παίξουν σε παρόμοια γήπεδα. Τώρα, αν θες άνετα 5 άτομα και αποσκευές (ή γενικά την απλα σου, και να μετακομίζεις το 1/3 του σπιτιού σου, συχνά πυκνά), θα πας σε κάτι μεγαλύτερο, D στα χαμηλά ή καινούργια C suv στα ψηλά, γύρω στα 4.5μ. Μετά νομίζω ξεφεύγουμε σε ανάγκες και μέτρα και πλατφόρμες και τα λοιπά.. πάμε σε D suv ή Berlingo, ή 7θεσια και τέτοια..

                                      Τώρα, κάποια αυτοκίνητα παίζουν ανάμεσα στις κατηγορίες, το C-HR και το S cross για παράδειγμα. Μικρά για τα δεδομένα των νέων C suv (το Kuga φθάνει στα 4.61μ!!), στο όριο για τα περισσότερα μεγάλα B suv (το C-HR ειδικά, χάνει σχεδόν από όλη την κατηγορία σε αποσκευές).

                                      Θα έλεγα ότι δεν συγκρίνεται το C-HR με το Yaris Cross στον δρόμο, τα άλλα Β suv μία χαρά συγκρίνονται...

                                      ..τουλάχιστον σε χώρους/αποσκευές το C-HR χάνει σε σχέση με τα μεγάλα B suv, και το κλειστοφοβικο πίσω μέρος που κάποιος οικογενειάρχης θα βάζει τα παιδιά του, αποτελεί τροχοπέδη για μερικούς (για εμάς σίγουρα ήταν). Βέβαια, και εκεί έχει ένα θεματακι το Capture που σε βάζει να κάτσεις αρκετά πίσω, και ουσιαστικά πάνω στην πίσω κολώνα, αλλά γενικά είναι περισσότερο αερατο και με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.

                                      Πολύ καλή πλατφόρμα, ασυζητητί, του C-HR, και κατά τη γνώμη μου, το ομορφότερο Toyota, αλλά και το Capture είναι έτη φωτός μακρυά από το παλιό Capture σε οδήγηση αν το είχες οδηγήσει. Έχει, Ευρωπαϊκή, θα έλεγα, ποιότητα κύλισης που δίνουν πολλούς πόντους σε μοντέλα Β όπως το Capture/Kamiq/T Roc/2008.

                                      Τώρα τα υβριδικά συστήματα δεν τα έχω μελετήσει καθόλου της Renault, οπότε δεν μπορώ να πάρω θέση, πάντως εθνική ότι λέει ο Cruiser ισχύει..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • antonakis
                                        antonakis @yem last edited by

                                        @yem said in Renault Captur II:

                                        Σε Full hybrid πιο είναι απέναντι του εκτός από yaris cross και chr?

                                        Και το Juke που θα έρθει, αλλά μηχανικά θα είναι μάλλον το ίδιο και ίσως λίγο ακριβότερο .

                                        Moments before detonation...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Έχετε οδηγήσει το chr;

                                          Το τ roc ειναι c seg

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • gtsartsal
                                            gtsartsal @criuser last edited by

                                            @criuser said in Renault Captur II:

                                            Καλά γιατί δεν φοβήθηκε στα 140 που μου είχε κολλήσει ?
                                            Απλά δεν φαίνεται το δικό μου αμάξι ότι είναι γρήγορο.

                                            Δεν το ειχα κατάλαβα αυτό. νόμιζα σε κόλλησε στα 40 -50...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 74 / 144
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr