-
και βέβαια μιας και μιλάμε για υπεραυτοκίνητα τα crash test πρέπει να γίνονται με ταχύτητες εθνικής οδού minimum και όχι με 40-50χλμ
-
Μπα, μέχρι τα 50 μπορεί να την γλυτώσεις, από κει και πάνω παθαίνεις εσωτερικές ζημιές από την επιβράδυνση.
-
Δεν υπάρχει ιχ, η δομή του οποίου να μπορεί να αποροφήσει με επιτυχία την κινητική ενέργειά του, όταν αυτό τρέχει με ταχύτητες εθνικής οδού. Ένα απλό παράδειγμα, και θα χρησιμοποιήσω δύο ταχύτητες, τα 64χαω που γίνονται τα εμπρός τρακαρίσματα τύπου euroncap, και τα 75χαω που σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα είχε ταχύτητα πρόσκρουσης το 488 στη βούλα : έχουμε +38% !... περισσότερη ενέργεια στα 75χαω, ενέργεια την οποία καλείται να απορροφήσει η δομή του, εδώ γελάμε δηλαδή.
-
@dstou said in EuroNCAP: Αυτά είναι τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα:
....σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα είχε ταχύτητα πρόσκρουσης το 488 στη βούλα...
Εν τω μεταξύ αυτός παίζει στα κανάλια Full time .
-
Ε, κάτι τέτοια είναι το ψωμί του.
-
@dstou said in EuroNCAP: Αυτά είναι τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα:
Δεν υπάρχει ιχ, η δομή του οποίου να μπορεί να αποροφήσει με επιτυχία την κινητική ενέργειά του, όταν αυτό τρέχει με ταχύτητες εθνικής οδού. Ένα απλό παράδειγμα, και θα χρησιμοποιήσω δύο ταχύτητες, τα 64χαω που γίνονται τα εμπρός τρακαρίσματα τύπου euroncap, και τα 75χαω που σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα είχε ταχύτητα πρόσκρουσης το 488 στη βούλα : έχουμε +38% !... περισσότερη ενέργεια στα 75χαω, ενέργεια την οποία καλείται να απορροφήσει η δομή του, εδώ γελάμε δηλαδή.
Τα 64 γινονται σε εμπροσθια σύγκρουση οπως ειπες. Τα 75 εγιναν στο πλαι της Ferrari
-
Ακόμη χειρότερα λοιπόν.
-
Ποιος θα μας το έλεγε; Το ασφαλέστερο μοντέλο του 2021 ήταν κινέζικο!
https://cartalk.gr/polis-ealo-kineziko-crossover-asfalestero-aftokinito-tou-2021/
-
Xμ, έχει ξανασυμβεί αυτό το ...2013 με το Qoros 3, το οποίο επίσης είχε πρωτεύσει.
-
Ρε σεις, για πείτε μου τη γνώμη σας για να δω αν είμαι τόσο λάθος: γράφει ο ξένος μια είδηση για ένα τρακάρισμα με Lotus. Δείτε το εδώ:
https://cartalk.gr/kolona-ekopse-lotus-sti-mesi-alla-den-anoikse-routhouni-vid/Ο ξένος κάνει αναφορά στην παθητική ασφάλεια που έσωσε το πλήρωμα. Τα ελληνικά παπαγαλάκια κοπιάρουν αντίστοιχα τα σχόλια περί παθητικής ασφάλειας. Μα καλά, δεν έχουν καμία κριτική σκέψη; Το αμάξι διαλύθηκε, αν η κολόνα τούς είχε βρει μισό μέτρο πιο μπροστά, δε θα είχε μείνει τίποτα όρθιο. Τόσο λάθος είμαι;
-
Η πρόσκρουση σε κολώνα και ειδικά στα πλάγια είναι ότι χειρότερο μπορεί να συμβεί στη δομή ενός αυτοκινήτου...
Απλά εδώ είχαν όλους τους τοπικούς αγίους μαζί τους...και χτύπησε η Lotus ξωφαλτσα στην κολώνα και δεν έπαθε τίποτα ο χώρος των επιβατών. -
@dgrgtc said in EuroNCAP: Αυτά είναι τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα:
Η πρόσκρουση σε κολώνα και ειδικά στα πλάγια είναι ότι χειρότερο μπορεί να συμβεί στη δομή ενός αυτοκινήτου...
Απλά εδώ είχαν όλους τους τοπικούς αγίους μαζί τους...και χτύπησε η Lotus ξωφαλτσα στην κολώνα και δεν έπαθε τίποτα ο χώρος των επιβατών.Ισχύει... είχα γνωστό που από τύχη (στην ατυχία του) έφαγε την κολώνα φωτισμού πίσω από την μεσαία κολώνα του αυτοκινήτου (5θυρο) και έφτασε μέχρι το μεσαίο τούνελ... Αν την είχε βρει με την πόρτα του οδηγού... ούτε να το σκέφτομαι.
Αν σκεφτείτε και ότι τα crash test που γίνονται (τώρα) τουλάχιστον σε κολώνα είναι με 32km/h... τότε καλό είναι να μην πηγαίνετε με το παλιό καλό σύνθημα "με το πλάι και όπου πάει"
-
Έχω δει Φόκους του 2008 καρφωμένο σε κολώνα εθνικής να φλέγεται και η κολώνα ήταν στο ταμπλό...και ο οδηγός είχε απομακρυνθεί 200 μέτρα, όρθιος και έκανε τσιγάρο από την ταραχή του.....και εμείς παλεύαμε να πλησιάσουμε μπας και τον απεγκλωβίσουμε....
-
Πάρτε ηλεκτρικό SUDA, είναι καλό.
https://www.newsauto.gr/news/kindinos-thanatos-to-ilektriko-ton-10-000-evro-video/
EuroNCAP: Αυτά είναι τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα