-
Το κακό θα είναι με την έλευση του f/l, το οποίο σίγουρα θα φοράει το info 13" με το sync4, μην αρχίσουν να "αραιώνουν" επικίνδυνα τα updates του sync3....
-
@sabas_thess said in FORD KUGA 2020:
Το κακό θα είναι με την έλευση του f/l, το οποίο σίγουρα θα φοράει το info 13" με το sync4, μην αρχίσουν να "αραιώνουν" επικίνδυνα τα updates του sync3....
ε και. αυτή είναι η ομορφιά του android auto. Δεν περιορίζεσαι όπως σε ένα κατασκευαστή αυτοκινήτων που σταματάει τα updates μέσα σε ελαχιστο χρόνο. Χώρια που είναι πολύ καλύτεροι οι χάρτες και βάζεις και άλλα application για μουσική μέσω internet, mirroring κτλ
-
Ναι μεν αλλά πολλοί χρησιμοποιούν συστηματικά/αποκλειστικά το infotainment. Πέραν τούτου όμως τα updates δεν είναι μόνο τα maps. Τα bugs του info που τα πας; Δεν είναι λύση να επαφίεται ο καθένας μόνο στο κινητό του. Μιλάω γενικά για τα info, όχι μόνο για την Ford. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές με ενσωματωμένες όλες τις λειτουργίες σε αυτό κάτι που πλέον θα είναι πραγματικότητα με το sync4 και στην Ford. Πάντα χρειάζονται τα updates....
-
Καλημέρα.
Μια ακόμη γενικότερη ερώτηση για σας που χρησιμοποιείτε πλοηγούς μέσω του android auto.
Πρέπει το τηλέφωνο να είναι σε κλασσικό σημείο ώστε να "βλέπει" δορυφόρους όπως πχ στο παρ-μπριζ για να δουλέψει σωστά, ή μπορεί να είναι και αφημένο χαμηλά εκεί στην κονσόλα; Έχετε παρατηρήσει κάτι; -
@tjk said in FORD KUGA 2020:
Καλημέρα.
Μια ακόμη γενικότερη ερώτηση για σας που χρησιμοποιείτε πλοηγούς μέσω του android auto.
Πρέπει το τηλέφωνο να είναι σε κλασσικό σημείο ώστε να "βλέπει" δορυφόρους όπως πχ στο παρ-μπριζ για να δουλέψει σωστά, ή μπορεί να είναι και αφημένο χαμηλά εκεί στην κονσόλα; Έχετε παρατηρήσει κάτι;Και στην κονσόλα μια χαρά είναι
-
Ultra fast!!!
Ευχαριστώ. -
Καλημέρα παιδιά!
Σε έκδοση titanium, μπορούν να μπουν all terrain ελαστικά και αν ναι, βελτιώνουν την κατάσταση από την έλλειψη τετρακίνησης (σε καμία περίπτωση δεν την αντικαθιστούν) σε κακοτοπιές τύπου χιόνι/πάγο και ελαφριά λάσπη;
Μειονεκτήματα όπως, θόρυβος κύλισης, αυξημένη κατανάλωση κλπ είναι γνωστά. -
Καλημέρα σε όλους.
Όπως έχω γράψει και παλιότερα έχω παραγγείλει το st line x με τον 2λιτρο κινητήρα mhv από τον Μάιο.
Δυστυχώς ακόμα περιμένω χωρίς να ξέρω καν ημερομηνία παραγωγής.
Επιπλέον δεν μπορώ να καταλάβω αν το αυτοκίνητο θα έρθει με ημιάκαμπτο άξονα ή πολλαπλούς συνδέσμους!!!!!
Έχει κάποιος κάποια πληροφορία? -
Καλημέρα. Θα σου πω για εμπειρία μου από από το προηγούμενό μου αυτοκίνητο, (nissan qq δικίνητο) στο οποίο είχαν μπει τα προηγούμενα χρόνια το michelin cross climate και στην συνέχεια το Yokohama geolandar G015. Το πρώτο είναι ασφάλτινο all season και το δεύτερο χαρακτηρίζεται ως All Terrain (περισσότερο προσανατολισμένο στο on και όχι στο off) σαφώς πιό ανθεκτικό στις κακουχίες από το πρώτο με διαφορά. Και τα δύο έχουν την σήμανση 3PMSF.
Δεν οδηγώ επιθετικά.Με το πρώτο δοκιμασμένο τρείς φορές σε χιόνι Αττική και Κορινθία, σχημάτισα άριστη εντύπωση. Είχα τιμόνι, φρένα, ξεκίνημα σε κλίση, τα πάντα. Μου ενέπνεε εμπιστοσύνη να κινηθώ σε χιόνι είτε πατημένο είτε καθαρό.
Το θέμα είναι ότι "τέλειωσαν" γρήγορα, εκεί κοντά στα 30 χιλ χιλ, στα τρισίμηση χρόνια περίπου (Ας όψονται και και οι πολλοί τσιμεντόδρομοι της Αίγινας) Το αυτοκίνητο τότε άρχισε να έχει κακό traction στο βρεγμένο ιδίως, αλλά συνέχιζε να έχει καλά φρένα!!!Στην συνέχεια με τα Yoko είχα ακριβώς αυτό που ευαγγελίζεται το λάστιχο. Αντοχή, σχεδόν καθόλου φθορά -για το διάστημα που τα είχα (με αυτά πουλήθηκε το αυτοκίνητο- ήταν εντυπωσιακά αθόρυβο στην εθνική, στεγνό, βρεγμένο, τα πάντα. Δεν παρατήρησα αξιόλογη διαφορά στην συμπεριφορά τους με την πάροδο του χρόνου και πας άφοβα όπου πάει ένα ψηλό δικίνητο. Ναι, πρόσθεσε το κάτι παραπάνω στα δύσκολα. Εκεί που το πρώτο "άφηνε κομμάτια" στις πέτρες και στα φθαρμένα τσιμέντα, αυτό πέρναγε χαλαρά αλώβητο.
Να πούμε και για το χιόνι που σε ενδιαφέρει. Εκεί τα πράγματα ήταν λίγο διαφορετικά. Γλίστραγε λίγο παραπάνω, φρέναρε λίγο λιγότερο (το abs δούλευε εύκολα) και η έλξη του ήταν ένα κλικ κάτω από το CC (όλα αυτά σε χιονισμένη άσφαλτο, πατημένο η απάτητο στην Αθήνα)Συμπέρασμα: Αν δεν πατάς σε σκατόδρομους, η πατάς ελάχιστα, πιστεύω ότι ένα all season η all weather με πιστοποίηση θα κάνει άριστη δουλειά, σε συνδυασμό μάλιστα με το drive mode που έχουμε για χιόνι.
Αν μπαίνεις και στο πατημένο χώμα με φυτευτή πέτρα ή στα τσιμέντα για καμιά παραλία κλπ το δεύτερο ίσως είναι καλύτερη λύση με τις διαφορές που παρατήρησα και αναφέρω. Στάθμισέ το από την χρήση που θα κάνεις.
Μακάρι να έβγαινε ένα all weather 80/20 με 3pmsf αλλά δυστυχώς δεν παίζει κάτι τέτοιο. -
@aggelos20 said in FORD KUGA 2020:
Καλημέρα σε όλους.
Όπως έχω γράψει και παλιότερα έχω παραγγείλει το st line x με τον 2λιτρο κινητήρα mhv από τον Μάιο.
Δυστυχώς ακόμα περιμένω χωρίς να ξέρω καν ημερομηνία παραγωγής.
Επιπλέον δεν μπορώ να καταλάβω αν το αυτοκίνητο θα έρθει με ημιάκαμπτο άξονα ή πολλαπλούς συνδέσμους!!!!!
Έχει κάποιος κάποια πληροφορία?Καλημέρα,
Μάλλον θα το διαπιστώσουμε κατά την παραλαβή...
Έχω ρωτήσει σε δύο αντιπροσωπείες, η μία μου είπε ότι όλα τα kuga του 22' θα είναι με ημιάκαμπτο, στην άλλη ήταν κατηγορηματικοί πως δεν υπάρχει καμία τέτοια ενημέρωση από τη Ford Hellas και απορούσαν μάλιστα που διάβασα κάτι τέτοιο.. -
@tjk said in FORD KUGA 2020:
Καλημέρα. Θα σου πω για εμπειρία μου από από το προηγούμενό μου αυτοκίνητο, (nissan qq δικίνητο) στο οποίο είχαν μπει τα προηγούμενα χρόνια το michelin cross climate και στην συνέχεια το Yokohama geolandar G015. Το πρώτο είναι ασφάλτινο all season και το δεύτερο χαρακτηρίζεται ως All Terrain (περισσότερο προσανατολισμένο στο on και όχι στο off) σαφώς πιό ανθεκτικό στις κακουχίες από το πρώτο με διαφορά. Και τα δύο έχουν την σήμανση 3PMSF.
Δεν οδηγώ επιθετικά.Με το πρώτο δοκιμασμένο τρείς φορές σε χιόνι Αττική και Κορινθία, σχημάτισα άριστη εντύπωση. Είχα τιμόνι, φρένα, ξεκίνημα σε κλίση, τα πάντα. Μου ενέπνεε εμπιστοσύνη να κινηθώ σε χιόνι είτε πατημένο είτε καθαρό.
Το θέμα είναι ότι "τέλειωσαν" γρήγορα, εκεί κοντά στα 30 χιλ χιλ, στα τρισίμηση χρόνια περίπου (Ας όψονται και και οι πολλοί τσιμεντόδρομοι της Αίγινας) Το αυτοκίνητο τότε άρχισε να έχει κακό traction στο βρεγμένο αλλά συνέχιζε να έχει καλά φρένα!!!Στην συνέχεια με τα Yoko είχα ακριβώς αυτό που ευαγγελίζεται το λάστιχο. Αντοχή, σχεδόν καθόλου φθορά -για το διάστημα που τα είχα (με αυτά πουλήθηκε το αυτοκίνητο- ήταν εντυπωσιακά αθόρυβο στην εθνική, στεγνό, βρεγμένο, τα πάντα. Δεν παρατήρησα αξιόλογη διαφορά στην συμπεριφορά τους με την πάροδο του χρόνου και πας άφοβα όπου πάει ένα ψηλό δικίνητο. Ναι, πρόσθεσε το κάτι παραπάνω στα δύσκολα. Εκεί που το πρώτο "άφηνε κομμάτια" στις πέτρες και στα φθαρμένα τσιμέντα, αυτό πέρναγε χαλαρά αλώβητο.
Να πούμε και για το χιόνι που σε ενδιαφέρει. Εκεί τα πράγματα ήταν λίγο διαφορετικά. Γλίστραγε λίγο παραπάνω, φρέναρε λίγο λιγότερο (το abs δούλευε εύκολα) και η έλξη του ήταν ένα κλικ κάτω από το CC (όλα αυτά σε χιονισμένη άσφαλτο, πατημένο η απάτητο στην Αθήνα)Συμπέρασμα: Αν δεν πατάς σε σκατόδρομους, η πατάς ελάχιστα, πιστεύω ότι ένα all season η all weather με πιστοποίηση θα κάνει άριστη δουλειά, σε συνδυασμό μάλιστα με το drive mode που έχουμε για χιόνι.
Αν μπαίνεις και στο πατημένο χώμα με φυτευτή πέτρα ή στα τσιμέντα για καμιά παραλία κλπ το δεύτερο ίσως είναι καλύτερη λύση με τις διαφορές που παρατήρησα και αναφέρω. Στάθμισέ το από την χρήση που θα κάνεις.
Μακάρι να έβγαινε ένα all weather 80/20 με 3pmsf αλλά δυστυχώς δεν παίζει κάτι τέτοιο.Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
Περιγράφεις ακριβώς και τη δική μου επιθυμία στην τελευταία σου πρόταση, γι' αυτό μάλιστα είμαι λίγο μπερδεμένος! -
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Ποιο μοντέλο έχεις παραγγείλει αν επιτρέπεται και πότε ?
Έχω σπαστεί πολύ είναι η αλήθεια γιατί το θεωρώ απαράδεκτο να μην μπορεί να απαντήσει κάποιος υπεύθυνα είτε για τον χρόνο κατασκευής είτε για την ανάρτηση .....έλεος
Είμαι έτοιμος να τους κάνω μεγάλη μανούρα όσο μπορώ βέβαια και να αξιώσω περαιτέρω έκπτωση αν έρθει με ημιάκαμπτο..... -
@aggelos20 said in FORD KUGA 2020:
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Ποιο μοντέλο έχεις παραγγείλει αν επιτρέπεται και πότε ?
Έχω σπαστεί πολύ είναι η αλήθεια γιατί το θεωρώ απαράδεκτο να μην μπορεί να απαντήσει κάποιος υπεύθυνα είτε για τον χρόνο κατασκευής είτε για την ανάρτηση .....έλεος
Είμαι έτοιμος να τους κάνω μεγάλη μανούρα όσο μπορώ βέβαια και να αξιώσω περαιτέρω έκπτωση αν έρθει με ημιάκαμπτο.....Έχω παραγγείλει το 1.5 ecoboost, μέσα Νοέμβρη.
Ο μόνος λόγος που θα δεχόμουν, πιο εύκολα, ημιάκαμπτο (πέρα από μείωση τιμής), θα ήταν ο επανασχεδιασμός του χώρου αποσκευών ώστε να είναι εκμεταλλεύσιμος ο νέος χώρος που θα δημιουργηθεί. Όχι όπως στο focus, για παράδειγμα, που άφησαν απλά κενό χώρο κάτω απο τις αποσκευές.. -
Σιγά μην το έχουν κάνει αυτό τα ταγάρια!!!έχω ξενερώσει πάρα πολύ τι να
-
Δεν υπάρχει δικαιολογία για την κοπή των πολλαπλών και από το Kuga. Αν κάνουν και αυτό το έγκλημα θα είναι για γιαούρτια, έλεος... Άκου και στο Κούγκα ματσούκι....
-
Βασικά, το κακό είναι ότι οι αντιπροσωπείες έχουν άλλη άποψη/ενημέρωση. Το ακόμα πιο κακό είναι ότι η ίδια η Ford δεν δίνει αυτές τις τεχνικές λεπτομέρειες. Κοινώς, μόλις παραλάβεις το αυτοκίνητό σου, θα διαπιστώσεις ο ίδιος τι ανάρτηση έχουν χρησιμοποιήσει, αν έχουν εκμεταλλευτεί κάπως τον χώρο που δημιουργήθηκε (πράγμα απίθανο) κλπ κλπ
-
@sabas_thess said in FORD KUGA 2020:
Δεν υπάρχει δικαιολογία για την κοπή των πολλαπλών και από το Kuga. Αν κάνουν και αυτό το έγκλημα θα είναι για γιαούρτια, έλεος... Άκου και στο Κούγκα ματσούκι....
Στο Ην. Βασίλειο δεν δίνει καν επιλογή για diesel...Ετσι λένε σε Βρετανικό forum.
Μάλλον ημιάκαμπτο σε όλα, εκτός από awd, απ'ό,τι ακούγεται.
-
@aggelos20 said in FORD KUGA 2020:
Καλημέρα σε όλους.
Όπως έχω γράψει και παλιότερα έχω παραγγείλει το st line x με τον 2λιτρο κινητήρα mhv από τον Μάιο.
Δυστυχώς ακόμα περιμένω χωρίς να ξέρω καν ημερομηνία παραγωγής.
Επιπλέον δεν μπορώ να καταλάβω αν το αυτοκίνητο θα έρθει με ημιάκαμπτο άξονα ή πολλαπλούς συνδέσμους!!!!!
Έχει κάποιος κάποια πληροφορία?Καλησπέρα σε όλους. Εγώ παρήγγειλα το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο 2 Φεβρουαρίου του 2021 και το παρέλαβα 20 Οκτωβρίου. Κάνε υπομονή το αυτοκίνητο είναι φανταστικό πάνω από κάθε προσδοκία. Μετά από 6500 km η μέση πραγματική κατανάλωση είναι 6lt/100km ,με κανονική οδήγηση και στον δρόμο είναι τραίνο. Όσο για την ανάρτηση μετά τον Δεκέμβριο του 2021 είναι δυστυχώς με ημιάκαμπτο.
-
@χρηστος-μ said in FORD KUGA 2020:
αυτοκίνητο
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Με πήραν προχτές και μου είπαν έτσι γενικά ότι μέχρι τον Απρίλιο θα έχει κατασκευαστεί !!!
Άντε να δούμε ...
Η αλήθεια είναι ότι έχω ξενερώσει πολύ με τον ημιάκαμπτο !!!
Είναι σίγουρο αυτό πως το ξέρουμε?
Επίσης το 2λιτρο mhv έχεις παραγγείλει?
Ευχαριστώ και πάλι -
@aggelos20 said in FORD KUGA 2020:
@χρηστος-μ said in FORD KUGA 2020:
αυτοκίνητο
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Με πήραν προχτές και μου είπαν έτσι γενικά ότι μέχρι τον Απρίλιο θα έχει κατασκευαστεί !!!
Άντε να δούμε ...
Η αλήθεια είναι ότι έχω ξενερώσει πολύ με τον ημιάκαμπτο !!!
Είναι σίγουρο αυτό πως το ξέρουμε?
Επίσης το 2λιτρο mhv έχεις παραγγείλει?
Ευχαριστώ και πάλιΚαλησπέρα και πάλι. Το 2.0 mhev έχω πλέον με προσθήκη του technology pack stline x σε magnetic. Ημερομηνία κατασκευής 31/08/2021 ήρθε Ελλάδα αρχές Οκτωβρίου. Σε χαμηλές στροφές καταλαβαίνεις από τονθορυβο ότι είναι diesel, όχι κάτι φοβερό, στο ταξίδι ο θόρυβος από τον κινητήρα ανύπαρκτος και με τεράστια αποθέματα ροπής από πολύ χαμηλά. Για το θέμα της ανάρτησης το ξέρω από τον επίσημο έμπορο της ford που το πήρα. Επίσης δεν έχει πλέον πενταλ αλουμινίου διακοσμητικά μαρσπιέ και τα ηχεία στις πόρτες δεν έχουν το λογότυπο B&O . Απορώ γιατί δεν σε ενημερώνουν επίσημα. Πάντως ford είναι κορυφαίο στον δρόμο όπως και στο focus η διαφορά της ανάρτησης όσο αφορά την συμπεριφορά στον δρόμο είναι ελάχιστη. Οικονομία από παντού κάνουν. Άλλωστε το 85 % των υποψηφίων αγοραστών αποφασίζουν με αυτό που βλέπουν στην έκθεση. Εμφάνιση, οθόνες, μαλακά πλαστικά και πως κλείνει η πόρτα. Από δυναμικά χαρακτηριστικά και τι έχει από κάτω μεσάνυχτα. Συγνώμη αν σε κούρασα με την πολυλογία μου αλλά μην ξενερώνεις. Και εγώ περίμενα 8,5 μήνες αλλά από τον Μάιο θα έχεις ένα χαμόγελο μόνιμα. Το μόνο που με προβληματίζει είναι η ημερομηνία κατασκευής γιατί προσωρινά έχει σταματήσει ίσως η παραγωγή του mhev γιατί και η επίσημη διαμόρφωση της ford δεν το έχει εδώ και ένα μήνα.
FORD KUGA 2020