-
πρέπει να ξεκαθαρίσεις 3-4 βασικά πράγματα πριν ξεκινήσεις
βασικότερα από αυτά τα 3-4 είναι αυτά τα 2: budget και χώροι (που χρειάζεσαι εντός οχήματος - που θα κινείται το αυτοκίνητο)
Μετά μπαίνουν και τα υπόλοιπα κριτήρια. Καθαρά υποκειμενικά κριτήρια με βάση της ανάγκες που καλείτε να καλύψει το αυτοκίνητο.
Ιεράρχησε αυτά τα κριτήρια και μετά μπορούμε να σε βοηθήσουμε. Αλλιώς μάλλον κακό κάνουμε παρά καλό.
-
και γω ετσι νομιζα και γι αυτο εκανα αυτη την συγκεκριμενη ερωτηση σε αυτο το φορουμ ομως γραφτηκαν-προταθηκαν μοντελα και κατηγοριες αυτοκινητων που εχω αγνοια,προς θεου δε κατηγορω κανεναν ο καθενας θελει να πει την προταση του και το σκεπτικο του ομως εχεις δικιο βλεπω οτι ποιο πολυ μπερδευομαι και μπαινω σε δευτερες σκεψεις αντι να καταληγω.οποτε σας ευχαριστω και παλι θα το παρω απο την αρχη και βλεπουμε.
Αν το πάρεις από την αρχή καταστράφηκες! Θα θες άλλους 6 μήνες να αποφασίσεις!
Κοίτα, λες SUV/crossover και έχεις 25.000 MAX από ότι κατάλαβα, νομίζω σωστά σκέφτεσαι μέχρι τώρα ότι σκέφτηκες.
Δες από χώρους τι σου κάνει (μεταξύ Puma/2008) και γνώμη μου, να κοιτάξεις το Mokka που έχει τρομερή τιμή και προσφέρει τα πάντα σχεδόν στην έκδοση Elegance, και σου μένουν και ρέστα. Έχεις πάρει πολύ καλές προσφορές για 2008, κράτα το και αυτό.
Από Crossover, το μικρότερο και φθηνότερο (και σε κόστος χρήσης βάζω εγώ) είναι το C4.
Από 4.15(Mokka) πας έως τα 4.36(C4) με 4.2μ Puma και 4.3μ το 2008 στο ενδιάμεσο.
Σημείωση: C4/Mokka/2008 έχουν ίδια πλατφόρμα, οπότε περίπου οι χώροι μέσα είναι παρόμοιοι, αλλάζει η σχεδίαση (οπότε το coupe C4 χάνει λίγο από τα κεφάλια πίσω) και ο χώρος αποσκευών (350 Mokka -380 C4 - 434 το 2008 νομίζω έχουν δοθεί).
Για 3μελης οικογένεια, το Mokka/Puma επαρκεί, για 4μελης θα κοίταγα τα άλλα.
Μετά για να ανέβεις κατηγορία (και μήκος και όγκο και βάρος) τα 25.000 είναι στο όριό σου, για ένα καλά εξοπλισμένο και σύγχρονο C suv (δηλαδή όχι τελευταία κομμάτια μοντέλου που αλλάζει φέτος) θα το ξεπεράσει 100% το budget των 25.000€. Επίσης μετά παίζεις γύρω στα 4.5μ (Hyundai Tucson, και μάλλον μόνο αυτό, αφού τα άλλα ξεφεύγουν σε τιμή, C5 Aircross μου άρεσε εμένα πολύ επίσης και είναι ενδιάμεσο μοντέλο, ούτε πολύ παλιό, αλλά ούτε και 2021, 4.5μ και αυτό).
Εγώ είχα 30.000 budget, και πήγα σε 2008 για να καταλάβεις. Σε κάποιους τα 4.5μ είναι εύκολα, σε άλλους όχι, εξαρτάται από τη χρήση.
-
Ανάμεσα σε 2008 και puma θα σου έλεγα εγώ! Το 2008 λίγο ποιο ποιοτικό και φουτουριστικο το εσωτερικό του με καλύτερους χώρους στους πίσω επιβάτες, puma καλύτερο στήσιμο στον δρόμο, νιώθεις το κάθε τι στο τιμόνι, εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ και ο θόρυβος από κινητήρα που σε κάνει να θέλεις να οδηγας και να αισθάνεσαι! Εξωτερικά ποιο όμορφο το πουμα για μένα,και με μεγαλύτερο πορτ παγκαζ! Ξεκινάει Χ το ματς αλλά λήγει 2πλο από μένα!
-
Ανάμεσα σε 2008 και puma θα σου έλεγα εγώ! Το 2008 λίγο ποιο ποιοτικό και φουτουριστικο το εσωτερικό του με καλύτερους χώρους στους πίσω επιβάτες, puma καλύτερο στήσιμο στον δρόμο, νιώθεις το κάθε τι στο τιμόνι, εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ και ο θόρυβος από κινητήρα που σε κάνει να θέλεις να οδηγας και να αισθάνεσαι! Εξωτερικά ποιο όμορφο το πουμα για μένα,και με μεγαλύτερο πορτ παγκαζ! Ξεκινάει Χ το ματς αλλά λήγει 2πλο από μένα!
Καλά, γούστα είναι αυτά, το να νιώθεις τα πάντα στο τιμόνι ξέρεις κουράζει πολλούς ανθρώπους (εμένα ας πούμε), εξωτερικά ας κρίνει ο καθένας (και τα 2 μου αρέσουν, αλλά βρίσκω πιο ξεχωριστό και ιδιαίτερο το 2008).
Εσωτερικό οι διαφορές είναι στο 'πολύ', όχι στο λίγο, και επίσης δεν έχω καταλάβει με τις αποσκευές τι γίνεται, γιατί το κουτί το μετρούν στα 80 λίτρα, για ενυδρείο είναι καλό μέγεθος, μπορείς να βάλεις 2 χρυσόψαρα ή έναν μικρό βιότοπο Αμαζονίου (6 μικρά Corydoras, 6-8 Tetras ανάλογα το μέγεθος και ίσως 1-2 μικρές κιχλίδες, π.χ Bolivian Ram), αλλά για αυτοκίνητο θα προτιμούσα ρεζέρβα εκεί.
Εγώ θα έλεγα στη χειρότερη για το 2008 είναι Χ, και από εκεί και πέρα κρίνει ο καθένας ανάλογα με τη βαρύτητα που δίνει σε διάφορες υποκατηγορίες.
-
Γενικά dublin δεν σε κοβω να νοιάζεσαι για δυναμική συμπεριφορά των αυτοκινητων, δεν σε πολύ νοιάζει η συμπεριφορά τους. Ευθεία και άγιος ο Θεός.
-
paraskevas013 wrote:
Ανάμεσα σε 2008 και puma θα σου έλεγα εγώ! Το 2008 λίγο ποιο ποιοτικό και φουτουριστικο το εσωτερικό του με καλύτερους χώρους στους πίσω επιβάτες, puma καλύτερο στήσιμο στον δρόμο, νιώθεις το κάθε τι στο τιμόνι, εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ και ο θόρυβος από κινητήρα που σε κάνει να θέλεις να οδηγας και να αισθάνεσαι! Εξωτερικά ποιο όμορφο το πουμα για μένα,και με μεγαλύτερο πορτ παγκαζ! Ξεκινάει Χ το ματς αλλά λήγει 2πλο από μένα!
Καλά, γούστα είναι αυτά, το να νιώθεις τα πάντα στο τιμόνι ξέρεις κουράζει πολλούς ανθρώπους (εμένα ας πούμε), εξωτερικά ας κρίνει ο καθένας (και τα 2 μου αρέσουν, αλλά βρίσκω πιο ξεχωριστό και ιδιαίτερο το 2008).
Εσωτερικό οι διαφορές είναι στο 'πολύ', όχι στο λίγο, και επίσης δεν έχω καταλάβει με τις αποσκευές τι γίνεται, γιατί το κουτί το μετρούν στα 80 λίτρα, για ενυδρείο είναι καλό μέγεθος, μπορείς να βάλεις 2 χρυσόψαρα ή έναν μικρό βιότοπο Αμαζονίου (6 μικρά Corydoras, 6-8 Tetras ανάλογα το μέγεθος και ίσως 1-2 μικρές κιχλίδες, π.χ Bolivian Ram), αλλά για αυτοκίνητο θα προτιμούσα ρεζέρβα εκεί.
Εγώ θα έλεγα στη χειρότερη για το 2008 είναι Χ, και από εκεί και πέρα κρίνει ο καθένας ανάλογα με τη βαρύτητα που δίνει σε διάφορες υποκατηγορίες.
Άποψη σου σεβαστή και κατανοητή! Όπως ανέφερα στο παραπάνω σχόλιο μου είναι άποψη δική μου και με τα δικά μου γούστα! Εσωτερικά είπα είναι όμορφο το 2008 με καλύτερους χώρους στους πίσω επιβάτες αλλά η εργονομία είναι στα τάρταρα θα προσθέσω , παρολαυτα δν θα μπω στα vs ο καθένας όπως νομίζει καλύτερα για τον εαυτο του! Καλή επιλογή στον φίλο
-
Το Captur αξίζει για κάποιον που έχει την οικονομία πάνω απ όλα να πάρει το υγραέριο, αλλά πολύ ακριβό για να κάνεις οικονομία.
Το Puma για την άσφαλτο, και το Vitara 4χ4 (και αυτοματο) για παντού είναι οι δύο επιλογές στις οποίες πρέπει να επικεντρωθείς, αλλά το μόνο κατ' εμέ αυτοκίνητο που πραγματικά αξίζει να δώσει κάνεις 23-25 χιλιάρικα αυτή τη στιγμή, είναι το ΑΥΤΟΜΑΤΟ CITROËN C4.
Κι αν δεν θες να ξοδέψεις πολλά και δεν καίγεσαι να πάρεις το τελευταίο μοντέλο, να δεις τα Αυτόματα Crossland & Aircross.
Εκτός αν κάποιος τα πεντοχίλιαρα τα χει για πετσετάκια, το 2021 καλό είναι να πάρεις αυτόματο κιβώτιο και να μην υπερβεις τα 25 χιλιάρικα στην τιμή, καθώς ζούμε σε πλήρως μεταβατική περίοδο στις τεχνολογίες αυτοκίνησης και δεν ξέρουμε τι ξημερώνει.
-
Γενικά dublin δεν σε κοβω να νοιάζεσαι για δυναμική συμπεριφορά των αυτοκινητων, δεν σε πολύ νοιάζει η συμπεριφορά τους. Ευθεία και άγιος ο Θεός.
15-17 μήνες που γράφω εδώ, ζήτημα να έχεις κατανοήσει το 20% όσων λέω!
Το καθετί έρχεται με τα πλεονέκτημα και μειονεκτήματά του. Έχω εκφράσει ξεκάθαρα τις απόψεις μου και το σκεπτικό των επιλογών μου πολλάκις, να μην κουράσω άλλο με επεξηγήσεις.
-
Αφού σου αρέσουν τα design-άτα δες και το t roc και το chr..
-
Αφού σου αρέσουν τα design-άτα δες και το t roc και το chr..
CH-R yes...Τροκ σαν ανάποδη μπανιέρα είναι! Το T-Cross πιο ομορφο για εμένα, αν και τετράγωνο, έχει μια αρμονία, μια συμμετρία.
-
Lap wrote:
Γενικά dublin δεν σε κοβω να νοιάζεσαι για δυναμική συμπεριφορά των αυτοκινητων, δεν σε πολύ νοιάζει η συμπεριφορά τους. Ευθεία και άγιος ο Θεός.
15-17 μήνες που γράφω εδώ, ζήτημα να έχεις κατανοήσει το 20% όσων λέω!
Το καθετί έρχεται με τα πλεονέκτημα και μειονεκτήματά του. Έχω εκφράσει ξεκάθαρα τις απόψεις μου και το σκεπτικό των επιλογών μου πολλάκις, να μην κουράσω άλλο με επεξηγήσεις.
Μόνο τόσο γράφεις; Γιατί αραγε τόσο λίγο;
Εμ Είμαι ηλίθιος. Δεν μπορώ να φτασω ουτε τις αυτοκινητιστικες σου γνώσεις ουτε τις αυτοκινητιστικες σου εμπειρίες. Να φανταστείς βλέπω οικονομική σχέση δικη σου ή συγγενών σου πισω απο την psa εχει πεσει και ανεργια σε πολλους αλλους κλάδους... Μιλάμε τόσο ηλίθιος.
Απορώ πως βγάζω λεφτά με τοση ηλιθιοτητα. Δίκιο έχεις δεν μπορώ να καταλάβω
-
Dublin wrote
Lap wrote:
Γενικά dublin δεν σε κοβω να νοιάζεσαι για δυναμική συμπεριφορά των αυτοκινητων, δεν σε πολύ νοιάζει η συμπεριφορά τους. Ευθεία και άγιος ο Θεός.
15-17 μήνες που γράφω εδώ, ζήτημα να έχεις κατανοήσει το 20% όσων λέω!
Το καθετί έρχεται με τα πλεονέκτημα και μειονεκτήματά του. Έχω εκφράσει ξεκάθαρα τις απόψεις μου και το σκεπτικό των επιλογών μου πολλάκις, να μην κουράσω άλλο με επεξηγήσεις.
Μόνο τόσο γράφεις; Γιατί αραγε τόσο λίγο;
Εμ Είμαι ηλίθιος. Δεν μπορώ να φτασω ουτε τις αυτοκινητιστικες σου γνώσεις ουτε τις αυτοκινητιστικες σου εμπειρίες. Να φανταστείς βλέπω οικονομική σχέση δικη σου ή συγγενών σου πισω απο την psa εχει πεσει και ανεργια σε πολλους αλλους κλάδους... Μιλάμε τόσο ηλίθιος.
Απορώ πως βγάζω λεφτά με τοση ηλιθιοτητα. Δίκιο έχεις δεν μπορώ να καταλάβω
Γενικά δεν γράφω σε Ελληνικά φόρουμ, και τα επαγγελματικά μου είναι τόσο εξειδικευμένα που δεν υπάρχει εγχώρια critical mass.
Για τα υπόλοιπα, Συ είπας...
-
Χαχαχα έτσι σωστός
-
Το Captur αξίζει για κάποιον που έχει την οικονομία πάνω απ όλα να πάρει το υγραέριο, αλλά πολύ ακριβό για να κάνεις οικονομία....
Τι εννοείς' πολύ ακριβό για να κάνεις οικονομία';
-
Πάντως σήμερα που χάζευα στο κινητό, μου έβγαλε μια διαφήμιση για Κύπρο όμως, όλα τα Renault 2000 ευρώ έκπτωση και 7 χρόνια εγγύηση. Μήπως γίνει και εδώ κάτι?
-
Πάντως σήμερα που χάζευα στο κινητό, μου έβγαλε μια διαφήμιση για Κύπρο όμως, όλα τα Renault 2000 ευρώ έκπτωση και 7 χρόνια εγγύηση. Μήπως γίνει και εδώ κάτι?
Από τις τιμές που ανεβάζουν εδώ τα παιδιά βλέπω ότι η Peugeot κάνει εύκολα 1000-1500€, οπότε 2.000 για την Renault θα ήταν μία καλή αρχή γιατί δεν πάει καλά Ελλάδα τελευταία. Όχι όσο Ευρώπη τουλάχιστον.
Έχει ξεφύγει τελευταία με τις τιμές και τις αλλαγές κινητήρων που κούρασε και μπέρδεψε υποψηφίους αγοραστές. Χειρότερα από Ford η αντιπροσωπεία.. περιμέναμε Captur πριν τα Χριστούγεννα και άργησε ένα εξάμηνο για να ξεφορτωθεί τα άπειρα Captur 1ης γενιάς, τιμές Sandero και Spring τίποτα, Kadjar τίποτα!
-
Καλημέρα και καλή Χρονιά!
Τελικά που κατέληξες ; Εγω στο 2008 ! η τιμή του αυξήθηκε +2000 ευρώ! Σε όλα τα αυτοκίνητα η τελική τους τιμή έχει αυξηθεί υπερβολικά ! -
@yem said in peugeot 2008 vs ford puma vs renault captur:
Το Captur αξίζει για κάποιον που έχει την οικονομία πάνω απ όλα να πάρει το υγραέριο, αλλά πολύ ακριβό για να κάνεις οικονομία....
Τι εννοείς' πολύ ακριβό για να κάνεις οικονομία';
πως λόγω της ακριβής τιμής αγοράς του, προπληρώνεις ό,τι χρήματα θα γλυτώσεις απ' τις βενζίνες με το εργοστασιακό γκάζι. Κι έτσι το κύριο πλεονέκτημα αυτού του αυτοκινήτου, η οικονομία κίνησης, μετριάζεται.
peugeot 2008 vs ford puma vs renault captur