-
Νέα από την Αυστραλία.
Μόνο ηλεκτρονικά θα γίνονται οι παραγγελίες του ioniq και μόνο μέσω του επίσημου site της Hyundai link text -
Σ'αυτή την πρώτη επαφή αναφέρει, ότι η Hyundai ισχυρίζεται πως με τα πάνελ στην οροφή μπορείς να εξοικονομήσεις αυτονομία εως και 2.000χλμ. (!!) σε μια ηλιόλουστη πόλη όπως π.χ. η Βαρκελώνη.
Μεταξόνιο 3μ.! ,αυτονομία μικτή 430χλμ. Η έκδοση που δοκιμάζει είναι με 2 ηλεκτροκινητήρες.Άνετο,μαλακό set up και τιμόνι σχετικά ελαφρύ. -
@harisma23 said in Hyundai IONIQ 5:
Έχω την εντύπωση πως συγκριτικά με το ID.3 θα είναι πολύ καλύτερο σε αρκετούς τομείς.
Μπορεί να είναι καλύτερο μπορεί και να μην είναι. Ειναι πολύ νωρίς για να έχουμε άοψη.
Aποκλείεται να είναι ισάξιο;
-
@panormus772 said in Hyundai IONIQ 5:
Σ'αυτή την πρώτη επαφή αναφέρει, ότι η Hyundai ισχυρίζεται πως με τα πάνελ στην οροφή μπορείς να εξοικονομήσεις αυτονομία εως και 2.000χλμ. (!!) σε μια ηλιόλουστη πόλη όπως π.χ. η Βαρκελώνη.
Μεταξόνιο 3μ.! ,αυτονομία μικτή 430χλμ. Η έκδοση που δοκιμάζει είναι με 2 ηλεκτροκινητήρες.Άνετο,μαλακό set up και τιμόνι σχετικά ελαφρύ.Κάτι δεν μου βγαίνει στην δήλωση αυτή γιατρέ. Τα φωτοβολταϊκά σε τέτοια μικρή επιφάνεια δεν μπορούν κατά την διάρκεια της ημερας να παράξουν ικανή ενεργεία που να γεμίζει τόσα κιλοβάτ. Εκτός αν κάνω λάθος και έχω μείνει πολύ πίσω.
-
2000/365=5,48
-
Μάλλον ισχύει αυτό που λέει ο super-t για μ.ο. 5,5χλμ/ημερησίως.
Ο Ιταλός πάντως,όσες φορές και να το άκουσα,δε διευκρινίζει τη μονάδα του χρόνου.Λέει γενικά εξοικονομείς περίπου 2.000χλμ. ανάλογα την ηλιοφάνεια της κάθε πόλης. -
Που δεν είναι 365 στην πραγματικότητα.
Και εκτός αυτού μπορεί η μικρή επιφάνεια στην οροφή να σου δώσει 5,5 χιλιόμετρα κίνησης;;;....με τι ταχύτητα; Σε πόλη; Σε ανοιχτό δρόμο;
-
Ε προφανώς θα είναι μέχρι 2000 km τον χρόνο, δεν γίνεται αλλιώς
Hyundai says that the solar panels can add up to 2000 km per year (around 5-6 km per day) of additional range if it's driven in sunny environments such as Spain or the south of France.
και προφανώς είναι ένας ιδανικός μ.ο.
-
Το ερώτημα παραμένει. Πόσα κιλοβάτ χρειάζεται για 5,5 χιλιόμετρα. Μπορεί να παράξει τόσα κιλοβάτ ανα ημέρα για 5,5 χλμ απόσταση ένα φωτοβολταϊκό στην οροφή ενός αυτοκινήτου το οποίο αυτοκίνητο ζυγίζει σχεδόν 2 τόνους;
-
Η Hyundai λέει WTLP combined κατανάλωση, 167 Wh/km για την βασική έκδοση.
Από κει και πέρα πως βγαίνουν τα νούμερα, είναι υποθέσεις τι σκέφτηκε το marketing της Hyundai. -
Ακόμα και το πιο αποδοτικό υλικό για λεπτό φωτοβολταϊκό (λογικά τέτοιο θα έχει στην οροφή του με απόδοση στην καλύτερη περίπτωση κοντά στο 20%) με την υπόθεση ότι το χτυπάει όλη μέρα ο ήλιος χρειάζεται 8 τ.μ για να παράξει 0.9kwh που αντιστοιχούν στα 5,5 χιλιόμετρα υπό ιδανικές συνθήκες μετακίνησης με την βέλτιστη μέση επίδοση του wltp.
Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ ωραίο. Εξαιρετικο design
-
@super-t said in Hyundai IONIQ 5:
Η Hyundai λέει WTLP combined κατανάλωση, 167 Wh/km για την βασική έκδοση.
Από κει και πέρα πως βγαίνουν τα νούμερα, είναι υποθέσεις τι σκέφτηκε το marketing της Hyundai.Αν θες 167wh/km ή 16,7kwh/100km για 2000km καταναλώνεις 334kwh, χρειάζεσαι δηλαδή κάθε μέρα 0,91kwh παραγωγή από την οροφή.
Τώρα ένα τυπικό πανελο παράγει περίπου 1,25 kwh την ημέρα, είναι όμως πάντα στον ήλιο και είναι υπό γωνία. Από την οροφή η οποία είναι οριζόντια μπορεί σε μια χώρα κοντά στον ισημερινό να πάρεις την παραπάνω τιμή.
Άρα σε συγκεκριμένες πόλεις θα έχεις και με το παραπάνω αυτά τα χλμ, ίσως και στο Ηράκλειο
-
Τα τ.μ του πάνελ ξέχασες. Σύμφωνα με σχετικές μελέτες το ποσό αυτό των kwh ,όπως έγραψα και πιο πάνω, απαιτούν 8 τ.μ λεπτού φιλμ φωτοβολταϊκου με απόδοση κοντά στο 20%
-
This post is deleted! -
@super-t said in Hyundai IONIQ 5:
Αυτό εδώ το πάνελ πάντως (που είναι για να μπει σε σπίτια κ.τ.λ αλλά δεν έχουμε και δεδομένα για το τι βάζουν στα αμάξια) δίνει 370 W από 1,7 m². Τα μισά να δίνει στην πραγματικότητα λόγω κλίσης, ηλιοφάνειας κ.τ.λ. σε ένα 5 ώρο δίνει 185×5=0.925 kWh
370w την ημέρα δεν είναι το σωστό;
Οχι ανα ώρα.
Στα σπίτια έχουν άλλη κατασκευή με μεγάλο πάχος μονου ή και διπλού κρύσταλλου.
Στα αυτοκίνητα λογικά θα βάζουν τα νεότερα και πολύ λεπτά αλλά με παρόμοια απόδοση.
Στο λινκ αναφέρει απόδοση 22% -
This post is deleted! -
@super-t said in Hyundai IONIQ 5:
Τώρα τι απάντηση θες;
Αφού μπερδεύεις και το τι είναι το W (Watt, βατ).Εεεε;
Τι δεν κατάλαβα σωστά;
Είπαμε πως για να έχει έξτρα 2000 χλμ/έτος θέλει σχεδόν 1kwh/ημέρα
Το πάνελ με επιφάνεια 1,7τ.μ παράγει 370 watt/ημέρα (?) ...άρα πως θα παράξει σε 5 ώρες 1000 watt -
This post is deleted! -
@super-t said in Hyundai IONIQ 5:
Τι δεν κατάλαβα σωστά;
έχεις μπερδέψει τις μονάδες και πως πας από ισχύ (W), σε ενέργεια (Wh, J).
Για αυτό ρώτησα πιο πάνω.
Τα watt που παράγει το φωτοβολταϊκό σε τι μονάδα του χρόνου είναι; Ανα ημέρα ηλιοφανειας ή ανά ώρα ηλιοφάνειας;
Στο lg δεν αναφέρει αν τα νούμερα που αναγράφει ειναι ανα ώρα ή ανά ημέρα.
Λέει πως το προτύπο μέτρησης του πάνελ είναι ανά 1000 watt/τ.μ ηλιοφάνειας και τίποτα άλλο για τον χρόνο.
Δες για παράδειγμα εδώ.
https://www.siliconsolar.com/what-are-standard-test-conditions-stc/Εσύ στον υπολογισμό σου πειρες ως δεδομένο και υπολόγισες πως είναι ανά ώρα.
Και ρωτώ. Είναι σίγουρα ανά ώρα ή ανά περίοδο της ημέρας, ή ολόκληρη την ημέρα.;;;Και εδώ, μας το περιορίζει χρονικά σε μια μικρή περίοδο της ημερας
-
This post is deleted!
Hyundai IONIQ 5