-
Η πρώτη παρουσίαση και test drive στην Ελλάδα του Mazda RX-8:
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=3593
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=3595
-
Η πρώτη παρουσίαση και test drive στην Ελλάδα του Mazda RX-8:
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=3593
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=3595
-
Η πρώτη παρουσίαση και test drive στην Ελλάδα του Mazda RX-8:
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=3593
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=3595
-
... Καθώς επίσης και ένα εξαιρετικό Forum για το συγκεκριμένο μοντέλο:
Σημ.1 Είμαι περίεργος για το πόσα τελικά θα αγορασθούν στην Ελλάδα ... Βλέπετε οι Παλιμπεδίζοντες Μπαρμπάδες συνήθως προτιμούν Audi (και ιδιαιτέρως ΤΤ
Σημ.2 Το νέο RX-7 λέγεται ότι θα βασιζεται στο πλαίσιο του RX-8 και θα είναι εφοδιασμένο με μιά υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του RENESIS ... τελικά το 2005(?) μαλλον θα ναι μια πολυ καλή χρονιά (με τα καινούργια Focus Cosworth, Audi S3 & RX-7 έτοιμα για Μπαρμπαδομαχίες
Μποτονάκης Ευτύχης
-
Euxomai AN TELIKA ftiaxth RX7 na mhn bgh patata opos to RX8. Oute konta sta diafimizomena 240hp bgazh telika. H Mazda sthn amerikh kalese olous tous idioktites kai tous prosfere kapia apozhmiosh h na tous agorasoun ta autokinita piso.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Euxomai AN TELIKA ftiaxth RX7 na mhn bgh patata opos to RX8. Oute konta sta diafimizomena 240hp bgazh telika. H Mazda sthn amerikh kalese olous tous idioktites kai tous prosfere kapia apozhmiosh h na tous agorasoun ta autokinita piso.ούζο μήπως υπερβάλλεις λίγο?στο rx8 forum μιλάνε για -9 ίππους.Βέβαια 9 άλογα είναι 9 άλογα αλλά όχι και πατάτα όπως λες εσύ......(Δεν είδα να μιλάνε για την βενζίνη-στην Άμερικη έχουν 91-92 οκτάνια αμόλυβδη...)
-
Αν διαβάζατε τα link που έβαλα στο αρχικό πεδίο, θα βλέπατε ότι το Mazda RX-8 είναι όντως 231 ίππους και αυτό ακριβώς παρουσιάζεται στο θέμα (άρα προφανώς το είπε επίσημα η ελληνική αντιπροσωπεία). Δεύτερον δεν έχει σημειωθεί πουθενά και ποτέ στον κόσμο (με εξαίρεση μια φορά πριν από τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο από εταιρεία η οποία δεν υπάρχει πλέον) πλήρης ανάκληση αυτοκινήτων. Δηλαδή η φήμη ότι στην Αμερική η Mazda πήρε τους ιδιοκτήτες και τους είπε να τους αλλάξει τα αυτοκίνητα δεν μου φαίνεται πολύ πειστική... Άλλο να μην σου αρέσει το αυτοκίνητο (είναι καθαρά υποκειμενικό) και άλλο πράγμα η ανταλλαγή αυτοκινήτου. Και μια απορία: Αν αυτό έγινε στην Αμερική, τότε για ποιο λόγο προχωρά το λανσάρισμα στην Ευρώπη; Δεν έχει λογική.
-
Ο χρήστης geopili έγραψε:
Αν διαβάζατε τα link που έβαλα στο αρχικό πεδίο, θα βλέπατε ότι το Mazda RX-8 είναι όντως 231 ίππους και αυτό ακριβώς παρουσιάζεται στο θέμα (άρα προφανώς το είπε επίσημα η ελληνική αντιπροσωπεία). Δεύτερον δεν έχει σημειωθεί πουθενά και ποτέ στον κόσμο (με εξαίρεση μια φορά πριν από τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο από εταιρεία η οποία δεν υπάρχει πλέον) πλήρης ανάκληση αυτοκινήτων. Δηλαδή η φήμη ότι στην Αμερική η Mazda πήρε τους ιδιοκτήτες και τους είπε να τους αλλάξει τα αυτοκίνητα δεν μου φαίνεται πολύ πειστική... Άλλο να μην σου αρέσει το αυτοκίνητο (είναι καθαρά υποκειμενικό) και άλλο πράγμα η ανταλλαγή αυτοκινήτου. Και μια απορία: Αν αυτό έγινε στην Αμερική, τότε για ποιο λόγο προχωρά το λανσάρισμα στην Ευρώπη; Δεν έχει λογική.Κοίταξε,και το rx7 τρίτης γενιάς 93-95 στα 'χαρτιά' έλεγε 255 hp(μάλλον χωρίς καταλύτη) αλλά στην πράξη έβγαζε 241 hp.Το θέμα της ανάκλησης στν Αμερική με βάση αυτά που διαβάζω στο φόρουμ,είναι υπαρκτό(η το επιστρέφεις και παίρνεις τα λεφτά σου,η το κρατάς και παίρνεις επιστροφή 500$ αν είδα καλά).Τώρα το τι θα γίνει στην Ευρώπη,είναι κάτι που θα πρέπει να περιμένουμε να το μάθουμε....
Και κάτι ακόμα...Αυτό που έχω βγάλει σαν συμπέρασμα είναι το εξής:Ποτέ μην αγοράζετε αυτοκίνητο 'πρώτης παρτίδας'.Καλύτερα να περιμένετε έναν χρόνο,να διορθωθούν οι κατασκευαστικές ατέλειες,να γίνουν κάποιες ψιλοβελτιώσεις,και μετά αγορά... -
Ο χρήστης StAz έγραψε:
ούζο μήπως υπερβάλλεις λίγο?στο rx8 forum μιλάνε για -9 ίππους.Βέβαια 9 άλογα είναι 9 άλογα αλλά όχι και πατάτα όπως λες εσύ......(Δεν είδα να μιλάνε για την βενζίνη-στην Άμερικη έχουν 91-92 οκτάνια αμόλυβδη...)H 8eoria einai aplh. Sto troxo bgazh 165-170 hp to RX8 apo ta 240 h 231 pou lete. Alla motor me 200hp strofalo opos to H22 sto prelude base model, K20A2 sto Civic Type R kai Integra RSX Type S bgazoun 165-175 stous troxous pano ston idio dunamo.
hhhmmmm kati den dixnh kala. Me 31 h 40 hp strofalo opos 8es parto parapano to RX8 na bgazh ta idia aloga me autokinita me 40 hp strofalo ligotera.
Pios uperbalh?
-
Ο χρήστης geopili έγραψε:
Δηλαδή η φήμη ότι στην Αμερική η Mazda πήρε τους ιδιοκτήτες και τους είπε να τους αλλάξει τα αυτοκίνητα δεν μου φαίνεται πολύ πειστική....Pia fimh? Einai gegonos kai episimo. Esh to 8eorhs aplos fimh. TO idio ekane kai h Hyundai me to neo Tiburon. Apo 160hp pou to diafimizh estile gramataki se olous tous idioktites tou neou Tib kai leei. Agipitoi idioktites ton Tibs. Sas anakinonoume episima to autokinito sas den exei 160 hp. haha oute h proth. Oute h teleutaia fora 8a einai.
-
Αυτό το link νομίζω ότι θα ξεκαθαρίσει τα πράγματα σχετικά με το θέμα της ιπποδύναμης:
http://www.motortrend.com/features/news/112_news41/
Και μια ερώτηση: Τι πιστεύετε για εκείνον τον έλληνα αγοραστή, ο οποίος παραγγέλνει το RX-8 (ένα κατα βάση σπόρ αυτοκίνητο αξίας 40000 euro) :
1.Χωρίς να το έχει δεί ποτέ από κοντά.
2.Χωρίς να το έχει ποτέ οδηγήσει δοκιμαστικά.
3.Χωρίς να γνωρίζει και να έχει αξιολογήσει τα όποια προβλήματα αξιοπιστίας υπάρχουν (πρόκειται για ένα 100% καινούργιο μοντέλο (πλαίσιο + κινητήρας))
4.Χωρίς να περιμένει τουλάχιστον 1-2 χρόνια από την έναρξη της παραγωγής του ώστε να ξεπεραστούν οι 'παιδικές ασθένειες' που αναπόφευκτα υπάρχουν σε όλα τα καινούργια μοντέλα.
5.Χωρίς να έχει στοιχεία για την επάρκεια τεχνογνωσίας σε ζητήματα συντήρησης κινητήρων wankel στην Ελλάδα.
Τελικά μάλλον υπάρχει κόσμος με αρκετά χρήματα και μια ακατανίκητη διάθεση να ρισκάρει
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Αυτό το link νομίζω ότι θα ξεκαθαρίσει τα πράγματα σχετικά με το θέμα της ιπποδύναμης:Thank you.
TO asteio pou diabasa einai pos oi Kataskeuastes kanoun test afou exei kukloforish sthn agora to autokinito. haha ma gia pious mas perasan? Pioi Manufacturers kanoun test mata thn kukloforia? Ta tsakalia oi tunners to eidan. Oxi h Mazda.
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Και μια ερώτηση: Τι πιστεύετε για εκείνον τον έλληνα αγοραστή, ο οποίος παραγγέλνει το RX-8 (ένα κατα βάση σπόρ αυτοκίνητο αξίας 40000 euro) :1.Χωρίς να το έχει δεί ποτέ από κοντά.
2.Χωρίς να το έχει ποτέ οδηγήσει δοκιμαστικά.
3.Χωρίς να γνωρίζει και να έχει αξιολογήσει τα όποια προβλήματα αξιοπιστίας υπάρχουν (πρόκειται για ένα 100% καινούργιο μοντέλο (πλαίσιο + κινητήρας))
4.Χωρίς να περιμένει τουλάχιστον 1-2 χρόνια από την έναρξη της παραγωγής του ώστε να ξεπεραστούν οι 'παιδικές ασθένειες' που αναπόφευκτα υπάρχουν σε όλα τα καινούργια μοντέλα.
5.Χωρίς να έχει στοιχεία για την επάρκεια τεχνογνωσίας σε ζητήματα συντήρησης κινητήρων wankel στην Ελλάδα.
Τελικά μάλλον υπάρχει κόσμος με αρκετά χρήματα και μια ακατανίκητη διάθεση να ρισκάρει
Koita, den yparxei kosmos me arketa xrimata stin Ellada, to anti8eto.
To oti liga 8a pwli8oun kai to oti o kosmos den exei arketa xrimata einai 8etiko sto na paragileis kapoio autokinito. Oi a3ies metapwlisis einai poli megalyteres stin Ellada apo edw (pou yparxoun xrimata). EPisis syni8ws ta kratas gia arketa xronia opote ta syntireis kiolas.
Stin Ameriki allazoun ta autokinita san ta poukamisa epidei einai poli eukolo na agoraseis autokinito kai etsi niazonte gia mikroproblimata kai ton xrono pou 8a 3odepsoun na ta ftia3oun.
-
Πρέπει να πω ότι μου έχει κάνει φοβερή εντύπωση το θέμα.
Έχει δει κανείς μετρήσεις επιδόσεων του ΄Μάζντα? Αν τις συγκρίνουμε με επιδόσεις αυτοκινήτων παρόμοιας ιπποδύναμης/ροπής και βάρους τι μπορεί να συμπεράνει κανείς?
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Πρέπει να πω ότι μου έχει κάνει φοβερή εντύπωση το θέμα.Έχει δει κανείς μετρήσεις επιδόσεων του ΄Μάζντα? Αν τις συγκρίνουμε με επιδόσεις αυτοκινήτων παρόμοιας ιπποδύναμης/ροπής και βάρους τι μπορεί να συμπεράνει κανείς?
To periegrapsa parapano.
To Base modelo H22 sto Prelude me 200 hp strofalo Bgazh 165-75 sto troxo
To Prelude Type S H22 me 220hp Strofalo bgazh 175-185 sto troxo.
To RX8 me 240hp h 231 h opos 8es parto sto strofalo bgazh 165hp sto troxo.
S2000 me 240 Strofalo bgazh apo 185 troxo ta kaka kai 205 ta kala.Opote pisteuo ta parapano einai arketa gia na bgalhs mia apopsh.
-
Epidoseis zitise o an8rwpos oxi WHP.
An 8ymamai kala (epidei to autokinito einai elafry) kanei 0-402 m se 14.6 sec pou prepei na einai gyrw sta 220HP.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Epidoseis zitise o an8rwpos oxi WHP.An 8ymamai kala (epidei to autokinito einai elafry) kanei 0-402 m se 14.6 sec pou prepei na einai gyrw sta 220HP.
haha nai kala.
Curb Weight 4 AT - 1,394 kg / 6 MT 1,384 kg
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Πρέπει να πω ότι μου έχει κάνει φοβερή εντύπωση το θέμα.
Έχει δει κανείς μετρήσεις επιδόσεων του ΄Μάζντα? Αν τις συγκρίνουμε με επιδόσεις αυτοκινήτων παρόμοιας ιπποδύναμης/ροπής και βάρους τι μπορεί να συμπεράνει κανείς?
To periegrapsa parapano.
To Base modelo H22 sto Prelude me 200 hp strofalo Bgazh 165-75 sto troxo
To Prelude Type S H22 me 220hp Strofalo bgazh 175-185 sto troxo.
To RX8 me 240hp h 231 h opos 8es parto sto strofalo bgazh 165hp sto troxo.
S2000 me 240 Strofalo bgazh apo 185 troxo ta kaka kai 205 ta kala.Opote pisteuo ta parapano einai arketa gia na bgalhs mia apopsh.
Καλά,μας έπεισες πως η honda βγάζει καλύτερους κινητήρες από την mazda.Δεν βλέπω όμως κάποια δυναμομέτρηση που να αποδεικνύει του
'γραπτού το αλήθες',γιατί εγώ έψαξα όλο το rx8 forum και δεν βρήκα πουθενά 165 άλογα στο τρόχο.Οι δυναμομετρήσεις που έχουν κάνει μερικοί εκεί μέσα βγάζουν από 195-210 άλογα,σε αυτοκίνητα με 4000-5000 χλμ.Σημείωση:Kάνε κάτι με τα γρεκοελληνικά,μου έχουν βγεί τα μάτια
Για διαβάστε και αυτό:
http://www.rx8forum.com/showthread.php? ... eadid=9660 -
http://www.xbmotoring.com/rx81.jpg
oso gia to greekoelliniko den ginete tipota. Eimai sthn douleia kai exo PC tou grafeiou.
-
Περισσότερα από την Αποστολή στην Κέρκυρα και την εμπειρία με το Mazda RX-8:
http://www.autopress.gr/reportage/show.asp?ID=28
Και ένα θέμα ότι τα RX-8 που χρησιμοποιούνται για τις κατά χώρες παρουσιάσεις θα καταστραφούν!... :
Παρουσίαση και test drive Mazda RX-8