-
80 ίπποι απώλειες στο σύστημα μετάδοσης; Μάλλον κάτι πρέπει ν'αλλάξει εδώ - ή να γίνει ΑΡΚΕΤΑ πιο ισχυρός ο κινητήρας ή να βρεθεί τρόπος περιορισμού των απωλειών.
-
Τετρακίνηση είναι αυτή... Τα άλογα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο φτάνουν στο δρόμο. Το βάρος είναι το πρόβλημα. Ανυπομονώ να δω πόσο θα πέσει η ζυγαριά στα νέα μοντέλα. Φαντάζομαι ότι με -90 κιλά που λένε (αν και δεν είμαι τόσο αισιόδοξος) θα φανεί μεγάλη διαφορά στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Πάντως για παιχνιδιάρικη συμπεριφορά διαβάζω στο τέλος...
Έχω περιέργεια επειδή έχω σταματήσει να ασχολούμαι με περιοδικά αυτοκινήτου, το Drive δήλωσε ποτέ 'συγνώμη κάναμε λάθος' σχετικά με το VDC στη Brera ή έμεινε έτσι στον αέρα αυτό που είχαν περάσει; -
Σιγά μην το παραδέχονταν... Εδώ ο Πατέλος (που είναι και υπεύθυνος δοκιμών) συνέχεια Opel τις ανεβοκατεβάζει...
Αλλά δεν ξέρω αν 90 κιλά θα φτάσουν για να καλυφθεί η απώλεια ισχύος. Με 80 άλογα κινείς αξιοπρεπώς ένα σουπερμίνι. Αν μου πουν ότι ο 3.2 θα πάει στα 290 ή στα 300 άλογα, σε συνδυασμό με 'δίαιτα', τότε αρχίζουμε να μιλάμε.
-
Και στο RS4 που υπάρχει παρόμοια τετρακίνηση, οι απώλειες είναι οι ίδιες, 80 περίπου άλογα.
-
Νομίζω οι απώλειες είναι θέμα τετρακίνησης. Και το R32 έχει τις ίδιες απώλειες.
-90 κιλά σημαίνουν τουλάχιστον 0,5' στο 0-100 και πολύ περισσότερο, καλύτερη ευελιξία και νεύρο. Αν αυτό συνδυαστεί και με το πρόγραμμα της Autodelta που ουσιαστικά διορθώνει τις ρυθμίσεις του κόφτη και δίνει +14 άλογα (άντε και 10 να είναι) λύνει σε πολύ μεγάλο βαθμό το θέμα των επιδόσεων. Με ΦΠΕ (αρκετά ακριβό βέβαια) νομίζω ότι τα 280+ άλογα δεν είναι ανέφικτα.
Προσωπικά δεν νομίζω να πέσει το βάρος πάνω από 50 κιλά... -
Τίποτα, αυτός ο κινητήρας χρειάζεται να βελτιωθεί απ'το εργοστάσιο για να βγάλει περισσότερη ισχύ. Δε μπορώ να πιστέψω ότι με τις σημερινές τεχνικές ένας τέτοιου κυβισμού κινητήρας δε μπορεί ν'αγγίξει τα 90 άλογα ανά λίτρο.
-
Αν ισχύει αυτό που γράφει στο italiaspeed ότι το σωτήριο έτος του Κυρίου 2009 θα βγάλουν νέους V6 δικής τους εσοδείας και όχι GM κλπ δεν νομίζω να ασχοληθούν με δαύτο.
Ο μεγάλος προφήτης πάντως (8C) είχε μιλήσει για 2 V6 3,0 και 3,5 με απόδοση 100 άλογα/λίτρο. Από τη μια μου φαίνεται ουτοπία αλλά από την άλλη σκέφτομαι ότι αν πάνε καλά τα πράγματα στην Αμερική τότε ποτέ δεν ξέρεις... -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ειδικα για εναν αλφίστα (που εχει επικρατησει οτι λατρευει τη σπόρ πλευρα της αυτοκίνησης-ασχετως αν ισχυει ή όχι τελικα) το θεωρω απίστευτο το γεγονός να παραμερίζει τη σπόρ συμπεριφορα του αυτοκινητου,την οποία μπορει και αυτην να την λατρευει ιδεολογικα και ρομαντικα,και όχι με αριθμητικά και μόνο δεδομενα,όπως ενας μη-αλφιστα ορθολογιστης αγοραστης σπόρ αυτοκινήτου.
Εκτος πια και αν όλοι οι αλφίστι είναι ετοιμοι να θυσιασουν τη σπόρ 'φιλοσοφια' για να προτιμούνε μονο το 'σημα'.
μου ακούγεται οξυμωρο πάντως.
ΕΝΤΙΤ: το οξυμωρο το εντοπίζουνε και οι παλιοι-πισωκίνητοι αλφιστες.
Αν και εγινε διαλογος πλεον,ακριβως αυτο ειπα.Οτι πρωτη προτεραιοτητα ειναι η οδικη συμπεριφορα ετσι οπως την εκλαμβανουμε εμεις οι λατρεις της και οχι αριθμητικα.Αν εγω αισθανομαι ευχαριστημενος και πληρης οδηγικα απο την συμπεριφορα της,δεν με νοιαζει αν στην πιστα αποδειχθει 3 δευτερολεπτα αργοτερη απο κατι αλλο...
-
Nα ρωτησω κατι?Υπαρχει περιπτωση το ESP tis Brera ,να μην απενεργοποιειται πληρως ή να ξαναενεργοποιειτε οταν πατησεις το φρενο?
Το λεω γιατι και στη mercedes ,υπαρχει αντιστοιχος διακοπτης αλλα το ESP,δεν απενεργοποιειται πληρως. -
Αυτό που έχω ακούσει είναι ότι απενεργοποιείται πλήρως, αλλά παραμένει σε επιφυλακή για το ενδεχόμενο απώλειας ελέγχου κατά το φρενάρισμα (έχω δει προσθιοκίνητα να φρενάρουν απότομα στην ευθεία και, λόγω ελαφρώματος της ουράς, να φέρνουν τετ-α-κε), οπότε παρεμβαίνει και μετά ξανακάθεται στ'αυγά του. Δηλαδή παρεμβαίνει πάνω που πας να σκοτωθείς κι αφού σε γλιτώσει, πάει ξανά για ύπνο. Περισσότερα δεν μπορώ να πω, γιατί μια φορά την οδήγησα, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν την πήγα κοντά στα όριά της. Αυτό το πλαίσιο έχει πολύ μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και παρακαλάει γονατιστό για πολλά άλογα.
Και ΔΕΝ είναι σαν το σπαστικό της Citroen C5 του πατέρα μου που ξαναμπαίνει μετά τα 50 χ.α.ω.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
EVO τεύχος 42 - BRERA 3.2 V6 Q4
[...]Με δεδομένα τα νούμερα βάρους που δείχνει στους τροχούς, μάλλον κάτι τους ξέφυγε στις κατανομές και τα σύνολα :
Χωρίς
Σύνολο 1782
Εμπρός 1072[60.16%]
Πίσω 710[39.84%]Με
Σύνολο 1843
Εμπρός 1101[59.74%]
Πίσω 742[40.26%]όχι ότι έχει και πολύ σημασία, αλλά αυτή η 10% διαφορά εμπρός με ή χωρίς οδηγό μου φάνηκε πολύ.
Επίσης μάλλον ο οδηγός δεν ήταν 93 αλλά 61κιλά (και τη διαφορά την παίρνει η Brera ) -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Nα ρωτησω κατι?Υπαρχει περιπτωση το ESP tis Brera ,να μην απενεργοποιειται πληρως ή να ξαναενεργοποιειτε οταν πατησεις το φρενο?
Το λεω γιατι και στη mercedes ,υπαρχει αντιστοιχος διακοπτης αλλα το ESP,δεν απενεργοποιειται πληρως....απενεργοποιείται πλήρως, και δεν ξαναμπαίνει ακόμα και όταν πάς να 'αγοράσεις¨οικόπεδο.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Πάντως,απ'ότι βλέπω,απο τη μια ο κιντ ισχυρίζεται οτι εφτασε στα όρια οδηγώντας την μπρερα και αρα εχει αδιαμφισβητητη αποψη επι του θεματος,και απο την άλλη ο κυαν,ομολογει πώς δεν βρηκε τα όρια του αυτοκινήτου,αλλα πιστευει πώς θα πηγαίνει πολύ καλύτερα με καποιον άλλον τροπο οδηγησης (που δεν δοκιμάστηκε όμως)Μαλλον κανεις δεν εχει δίκαιο,και μαλλον κανεναν δεν τον ενδιαφερει το να βρεθει μια αντικειμενική αλήθεια,η οποία δεν θα αμβισβητειται απο κανεναν πλέον.
Για την ιστορία δεν είπα ποτέ ότι η Brera είναι 'γρήγορη στην πίστα', είπα ότι στρίβει πολύ γρήγορα αν τη βάλεις 'σωστά' στη στροφή. Πράγμα που δεν το έκανα εγώ αλλά ο ιδιοκτήτης της. Πολλοί εδώ μέσα (όχι εσύ Ανδρέα) το έχουν πολύ εύκολο να βάζουν λόγια στο στόμα των άλλων.
Και όσο για το αν μπορώ να κρίνω αν ένα αυτοκίνητο πάει γρήγορα στα Μέγαρα, έχω πάει βόλτα με:
- Λεωνίδα Κύρκο με Focus RS
- Παύλο Μοσχού με Alfa 147 TI
- Άκη Τεμπερίδη με Ford Mondeo V6 ST220.
Και οι τρεις πίεζαν τα αυτοκίνητα. Ειδικά ο Κύρκος 'έχασε' το RS στην K1 και έτσριψε όπως-όπως με μούτρα.
ΥΓ: H 156 GTA δεν έχει VDC...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Οι μεγάλες ταχύτητες θέλουν σχετικά αργό τιμόνι για να μπορείς να ρυθμίζεις με ακρίβεια την ταχύτητα σου.Αυτά τα λέει η BMW. Η Alfa Romeo όμως έβαλε στις GTA τιμόνι 1.7 στροφών από άκρη σε άκρη.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Οι μεγάλες ταχύτητες θέλουν σχετικά αργό τιμόνι για να μπορείς να ρυθμίζεις με ακρίβεια την ταχύτητα σου.
Αυτά τα λέει η BMW. Η Alfa Romeo όμως έβαλε στις GTA τιμόνι 1.7 στροφών από άκρη σε άκρη.
Κάτι ξέρουν...
Πάντως σε μεγάλες ταχύτητες το γρήγορο τιμόνι μπορεί να είναι ακόμα και επικίνδυνο για τους άπειρους οδηγούς. Το έχω δει με μερικά τιμόνια με μεταβαλλόμενη υποβοήθηση που είναι άλλη μια καλή εναλλακτική λύση...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Νομίζω οι απώλειες είναι θέμα τετρακίνησης. Και το R32 έχει τις ίδιες απώλειες.80ps απώλειες στα 260ps ακόμη και απο 4wd είναι τραγικό νούμερο.
Θεωρώ πως είναι λάθος του περιοδικού (είτε τυπογραφικό, είτε στις μετρήσεις)... δεν εξηγείται αλλιώς.
Οι απώλειες είναι ποσοστό της ιπποδύναμης του κινητήρα και 80 στους 420 του RS4 που αναφέρει ο kid είναι λογικό νούμερο.
Τα περισσότερα αυτ/τα με torsen (Evo - A4TQ) που παίζουν σε αυτά τα ps (250-300) έχουν τις μισές απώλειες (~40) και το R32 που αναφέρει ο Eddie είναι στα 25-30ps (haldex).
Mου είναι δύσκολο να πιστέψω πως υπάρχει αυτοκίνητο με ονομαστική ισχύς 260ps και 180ps στους τροχούς! -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Οι μεγάλες ταχύτητες θέλουν σχετικά αργό τιμόνι για να μπορείς να ρυθμίζεις με ακρίβεια την ταχύτητα σου.
Αυτά τα λέει η BMW. Η Alfa Romeo όμως έβαλε στις GTA τιμόνι 1.7 στροφών από άκρη σε άκρη.
Κάτι ξέρουν...
Πάντως σε μεγάλες ταχύτητες το γρήγορο τιμόνι μπορεί να είναι ακόμα και επικίνδυνο για τους άπειρους οδηγούς. Το έχω δει με μερικά τιμόνια με μεταβαλλόμενη υποβοήθηση που είναι άλλη μια καλή εναλλακτική λύση...
Έχοντας οδηγήσει 156 και 147 GTA και GT 3.2 εν θερμώ θα πω με παρρησία πως λένε μπαρούφες. Ακόμα και με την 147 1.6 που έχει 2.2 στροφές πηγαίνεις με 220 και στο τιμόνι 'νοιώθεις' 120. Και αν χρειαστεί να κάνεις τιμονιά το αυτοκίνητο πάει ακριβώς εκεί που σημαδεύεις.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αυτό που έχω ακούσει είναι ότι απενεργοποιείται πλήρως, αλλά παραμένει σε επιφυλακή για το ενδεχόμενο απώλειας ελέγχου κατά το φρενάρισμαΛαθος αυτοκίνητο. Αυτό συμβαίνει στο Golf GTI.
-
Ούτε στο γκολφ συμβαίνει.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αυτό που έχω ακούσει είναι ότι απενεργοποιείται πλήρως, αλλά παραμένει σε επιφυλακή για το ενδεχόμενο απώλειας ελέγχου κατά το φρενάρισμα
Λαθος αυτοκίνητο. Αυτό συμβαίνει στο Golf GTI.
Λάθος και τα δύο. Και στη Brera και στο GTI απενεργοποιείται πλήρως.
Αlfa Romeo Brera/Spider