-
Όπως και να το κάνουμε πάντως τα 3 αστέρια είναι 3 αστέρια.
Μπορεί λοιπόν ένα πιο στιβαρό αυτοκίνητο με το ίδιο χτύπημα να ήταν πιο ασφαλές για τους επιβάτες του.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Όπως και να το κάνουμε πάντως τα 3 αστέρια είναι 3 αστέρια.Μπορεί λοιπόν ένα πιο στιβαρό αυτοκίνητο με το ίδιο χτύπημα να ήταν πιο ασφαλές για τους επιβάτες του.
Αυτά ίσχυαν το 2001 για την 147. Μέχρι τότε έχει γίνει facelift της 147 και έχει παρουσιαστεί η GT, η οποία έχει άλλο αμάξωμα. Πρακτικά δεν ξέρουμε πόσα 'αστέρια' έχει η GT γιατί δεν (ξέρω να) έχει δοκιμαστεί στο ENCAP.
-
http://img241.imageshack.us/my.php?imag ... 156bk6.jpg
http://img504.imageshack.us/my.php?imag ... 561lo5.jpg
http://img205.imageshack.us/my.php?imag ... 562wi4.jpg (μετρήσεις)
http://img205.imageshack.us/my.php?imag ... 563ex5.jpg
http://img523.imageshack.us/my.php?imag ... 564zq5.jpg
http://img523.imageshack.us/my.php?imag ... 565ef3.jpgΈνα ενδιαφέρον τεστάκι που δείχνει πόσο χάλια κινητήρας είναι ο JTS σε αντιπαράθεση με τον FSI...
Το 3ο link έχει μετρήσεις...
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Όπως και να το κάνουμε πάντως τα 3 αστέρια είναι 3 αστέρια.
Μπορεί λοιπόν ένα πιο στιβαρό αυτοκίνητο με το ίδιο χτύπημα να ήταν πιο ασφαλές για τους επιβάτες του.
Αυτά ίσχυαν το 2001 για την 147. Μέχρι τότε έχει γίνει facelift της 147 και έχει παρουσιαστεί η GT, η οποία έχει άλλο αμάξωμα. Πρακτικά δεν ξέρουμε πόσα 'αστέρια' έχει η GT γιατί δεν (ξέρω να) έχει δοκιμαστεί στο ENCAP.
πρακτικά όμως ο φίλος θα ποντάρει 30κ στο πόσα αστέρια έχει με την ελπίδα να μην το μάθει ποτέ.
αλήθεια γιατί η alfa romeo δεν έστειλε μια GT στο EuroNCAP? μήπως δεν ξέρει πως θα συμπεριφερθεί ή μήπως ξέρει. αιτιάσεις του στυλ το ίδιο έχουν κάνει και άλλες εταιρίες με άλλα τους μοντέλα δεν αλλάζουν τη κριτική μου γιατί το ίδιο θα πω και γιαυτές τις περιπτώσεις.
αντίθετα η 159 τα έχει πάει περίφημα σε αυτό τον τομέα και,αν εξαιρέσεις το βάρος για το οποίο μαθαίνουμε οτι έχουν ληφθεί μέτρα, είναι μια πολύ αξιόλογη επιλογή. 100 φορές να παέι για 159 1,9 ή να πιεστεί λίγο ακόμα για 2,2 παρά τη GT. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
http://img241.imageshack.us/my.php?image=drive74alfa156bk6.jpg
http://img504.imageshack.us/my.php?imag ... 561lo5.jpg
http://img205.imageshack.us/my.php?imag ... 562wi4.jpg (μετρήσεις)
http://img205.imageshack.us/my.php?imag ... 563ex5.jpg
http://img523.imageshack.us/my.php?imag ... 564zq5.jpg
http://img523.imageshack.us/my.php?imag ... 565ef3.jpgΈνα ενδιαφέρον τεστάκι που δείχνει πόσο χάλια κινητήρας είναι ο JTS σε αντιπαράθεση με τον FSI...
Το 3ο link έχει μετρήσεις...
Kάτι πιο παλιό;
-
Επίσης, κάτι για κάποιον κινητήρα που κυκλοφορεί?
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Όσο για την παθητική ασφάλεια των 147, δείτε αυτή τη φωτογραφία.Από τη ζημιά στο αυτοκίνητο η σύγκρουση πρέπει να ήταν πλαγιομετωπική και σφοδρότατη. Έχουν ανοίξει και όλοι οι αερόσακοι. Παρόλα αυτά ο χώρος των επιβατών είναι ακέραιος και η κολώνα του οδηγού δεν υποχώρησε πολύ παρόλο που το πλαϊνό του αυτοκινήτου δέχθηκε δυνατό φορτίο. Επίσης ο ουρανός του αυτοκινήτου είναι ανέπαφος εκτός από την αριστερή του άκρη.
Αν μελετήσεις τη φωτογραφία το κύριο σημείο που τράκαρε ήταν το μπροστινό τμήμα από το πλάϊ του (αριστερό φτερό). Εκεί κάτι τον χτύπησε (ή έπεσε ο ίδιος σε αντικείμενο) και ξερίζωσε όλο το μπροστινό τμήμα (για αυτό και δεν έχει μείνει τίποτα). Η φορά δηλαδή της πρόσκρουσης δεν ήταν μετωπική (από μπροστά προς τα πίσω). Έγινε με το πλάϊ (από το αριστερό προς το δεξί τμήμα του αυτοκινήτου). Σε αυτό η επισήμανση είναι πως η πλευρά του οδηγού έχει υποχωρήσει αρκετά επικίνδυνα προς τα μέσα. Παρατηρήστε την μεσαία κολώνα που πιέζει το κάθισμα καθώς και τον ματωμένο πλαϊνό αερόσακο- δείχνει ότι το αμάξωμα υποχώρησε αρκετά και ο οδηγός έμεινε εκτεθειμένος (δεν προστατεύτηκε επαρκώς από τους αερόσακους) και κάπου χτύπησε. Επίσης το μαρσπιε έχει υποχωρήσει αρκετούς πόντους προς τα μέσα (κάτω από την κολώνα του παρμπριζ).
-
Σχετικά με τη GT αν κάτι ειπώθηκε είναι πως πρόκειται για ένα μοντέλο που σιγά σιγά κλείνει τον κύκλο του στην αγορά (μετράει ήδη 3 χρόνια), τεχνολογικά είναι ένα κλικ πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό, και αφήνει ερωτηματικά κατά πόσο είναι ορθολογική η επιλογή της απόκτησής της την παρούσα χρονική στιγμή. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Σχετικά με τη GT αν κάτι ειπώθηκε είναι πως πρόκειται για ένα μοντέλο που σιγά σιγά κλείνει τον κύκλο του στην αγορά (μετράει ήδη 3 χρόνια), τεχνολογικά είναι ένα κλικ πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό, και αφήνει ερωτηματικά κατά πόσο είναι ορθολογική η επιλογή της απόκτησής της την παρούσα χρονική στιγμή. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.με το συμπάθειο φίλε, ειπώθηκε (δεν θυμάμαι αν κι εσύ είπες αλλά πολλοί είπαν) ότι ανατινάζεται, σαπίζει, γίνεται χαλκομανία, χαλάει κάθε 3 και λίγο, τρίζει σαν ξεχαρβαλωμένη, είναι ψόφια και καίει σαν SUV, και έχει αρχαίο μοτερ!
αυτά εσύ τα ερμηενύεις σαν ένα κλικ κάτω?
-
Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο να λέμε ότι 'ο χώρος των επιβατών είναι ακέραιος και η κολώνα του οδηγού δεν υποχώρησε πολύ παρόλο που το πλαϊνό του αυτοκινήτου δέχθηκε δυνατό φορτίο' όταν ο αερόσακος είναι γεμάτος αίματα...ΕΛΕΟΣ!!!!
-
Για σύγκριση JTS με FSI δεν μιλάγαμε πριν 1-2 σελίδες;
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Σχετικά με τη GT αν κάτι ειπώθηκε είναι πως πρόκειται για ένα μοντέλο που σιγά σιγά κλείνει τον κύκλο του στην αγορά (μετράει ήδη 3 χρόνια), τεχνολογικά είναι ένα κλικ πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό, και αφήνει ερωτηματικά κατά πόσο είναι ορθολογική η επιλογή της απόκτησής της την παρούσα χρονική στιγμή. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
με το συμπάθειο φίλε, ειπώθηκε (δεν θυμάμαι αν κι εσύ είπες αλλά πολλοί είπαν) ότι ανατινάζεται, σαπίζει, γίνεται χαλκομανία, χαλάει κάθε 3 και λίγο, τρίζει σαν ξεχαρβαλωμένη, είναι ψόφια και καίει σαν SUV, και έχει αρχαίο μοτερ!
αυτά εσύ τα ερμηενύεις σαν ένα κλικ κάτω?
Δεν τα έγραψα εγώ αυτά. Το θέμα είναι θες να είμαστε αντικειμενικοί ή όχι? Πάντα σε όλες τις συζητήσεις θα υπάρχουν και οι υπερβολές. Μέρος του λόγου είναι και αυτές.
Και αν κόλλησες στο κλικ, το αλλάζω και το κάνουμε 'γενικά σαν μοντέλο έχει μείνει πίσω σε σχέση με το τι προσφέρει ο ανταγωνισμός ' (αν το δούμε ως συνολικό πακέτο).
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Για σύγκριση JTS με FSI δεν μιλάγαμε πριν 1-2 σελίδες;Έχεις μπερδέψει την απόδοση κινητήρα με τις επιδόσεις σε συγκεκριμένο αμάξωμα.
Με την παραπάνω λογική ο 2.0ΤFSI (στην μικρή μάλιστα έκδοση με τα 200) είναι καλύτερος απο τον 3,2 της Alfa αφού το ΤΤ 2.0Τ κάνει κύκλους γύρω απο την Brera 3,2...
Γι'αυτό και στην συγκεκριμένη σύγκριση 'βολεύει' η 156 (πάω να παραγγείλω μία αύριο ) αφού την χωρίζουν 120 (τα πραγματικά, όχι του κατασκευαστή) κιλά απο το Α4.
Και ναι, η 156 ήταν ταχύτερη στις ατμοσφαιρικές εκδόσεις ( η 159? ), όμως αυτό δεν μας λεει κάτι για τον κινητήρα αλλά για την αναλογία κιλών/ίππο. -
Και το Α3 2,0 FSI είναι αργότερο από την βαρύτερη GT 2,0 JTS...
Ούτε αυτό σου λέει κάτι;Και επειδή ανέφερες 159, η 2,2 είναι πολύ πιο γρήγορη από την 320 μια που μιλάμε για ατμοσφαιρικούς κινητήρες.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Και το** Α3 2,0 FSI **είναι αργότερο από την βαρύτερη GT 2,0 JTS...
Ούτε αυτό σου λέει κάτι;Και επειδή ανέφερες 159, η 2,2 είναι πολύ πιο γρήγορη από την 320 μια που μιλάμε για ατμοσφαιρικούς κινητήρες.
Δεν υφίσταται τέτοιο αυτοκίνητο
-
Μια ω-ραία πεταλούυυδα....
-
Να ρίξω λόκα; Προφανώς ο κακόμοιρος άνθρωπος που ρώτησε τη γνώμη μας, μας σιχάθηκε κι έφυγε
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Όσο για την παθητική ασφάλεια των 147, δείτε αυτή τη φωτογραφία.Από τη ζημιά στο αυτοκίνητο η σύγκρουση πρέπει να ήταν πλαγιομετωπική και σφοδρότατη. Έχουν ανοίξει και όλοι οι αερόσακοι. Παρόλα αυτά ο χώρος των επιβατών είναι ακέραιος και η κολώνα του οδηγού δεν υποχώρησε πολύ παρόλο που το πλαϊνό του αυτοκινήτου δέχθηκε δυνατό φορτίο. Επίσης ο ουρανός του αυτοκινήτου είναι ανέπαφος εκτός από την αριστερή του άκρη.
Επίσης φίλος έφυγε με πολλά από στροφή με την 147 του. Πώς το κατάφερε μην το ρωτάτε γιατί γενικώς οδηγεί χωρίς αύριο και έπεσε σε γλίτσα. Χτύπησε μια κολώνα φωτισμού, την οποία ξερρίζωσε από το δρόμο και έριξε κάτω. Το αυτοκίνητο έπαθε μεγάλη ζημιά, φαινομενικά μη-επισκευάσιμη, άνοιξαν όλοι οι αερόσακοι αλλά τελικά αποδείχθηκε ότι η ζημιά του δεν ήταν δομική εκτός από την υποχώρηση της κολώνας του οδηγού κατά λίγα χιλιοστά-η πόρτα έκλεινε απλώς με λίγο ζόρι και τελικά το αυτοκίνητο επισκευάζεται και θα ξαναβγεί στο δρόμο. Α, και το μοτέρ παραδόξως γλίτωσε.
Τελείως άσχετο με το θέμα, το οποίο έτσι κι αλλιώς θα κλειδωθεί γιατί έχει καταντήσει σκέτη κούραση:
Είναι δυνατόν αυτό το αυτοκίνητο να ξαναβγεί στον δρόμο με ασφάλεια;
Απ' την φωτογραφία φαίνονται πολύ χειρότερα τα πράγματα από την υποχώρηση της κολώνας του οδηγού κατά λίγα χιλιοστά. Η θεόστραβη a-pillar δεν πειράζει κανέναν; Το τμήμα πάνω απ την πόρτα του οδηγού; Δεν είναι απλά τσαλακωμένος ο ουρανός, έχει στραβώσει το σύμπαν. Το πάτωμα είναι οκ; Ή δεν έχει κι αυτό δομική σημασία; -
Εγώ προτείνω να γίνει καφενές επί τέτοιων θεμάτων και όποιος έχει όρεξη ασχολείται. Όποιος δεν έχει δεν ασχολείται. Να μείνουν καθαρά τα υπόλοιπα θέματα τουλάχιστον.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Όσο για την παθητική ασφάλεια των 147, δείτε αυτή τη φωτογραφία.Αυτό είναι σύγκρουση 147 με σκύλο...?
ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ - ALFA ROMEO GT 2.0 JTS???(βοήθεια!!)