-
Με τη σειρά:
- Το Nissan με άφησε μία φορά από δυναμό (ο βλάκας κυκλοφορούσα και εγώ δεν ξέρω πόσο καιρό χωρίς υγρά μπαταρίας).
- Ακόμη μία φορά με το Nissan, βρέχει του σκοτωμού και μπαίνω σε ένα νερόλακο με νερό μέχρι τις πόρτες. Τσουπ, το νερό από την εξάτμιση, στον 'τόπο' το Sunny. Ρε παιδιά έκανα 200 μέτρα με τη μίζα(!!!) δοκίμασα μία δυο φορές και πήρε, ξεμπούκωσε κι η εξάτμιση κι ούτε γάτα ούτε ζημιά (εννοείται ότι η μίζα δεν κατάλαβε Χριστό).
- Με ένα φορτηγάκι Peugeot J5 έχω μείνει με καταρρακτώδη βροχή λόγω υγρασίας στα μπουζί (περπάτησα κανένα χιλιομετρο στην καταιγίδα για να βρω βενζινάδικο για σπρέι).
- Τέλος το ραλλάκι έμεινε μία μόνο φορά από μπαταρία. Μιλάμε βγήκα για πέντε λεπτά να αφήσω μία κασέτα στο video club κι όταν γύρισα δεν άναβε ούτε η πλαφονιέρα!!! Εντωμεταξύ έως εκείνη τη στιγμή το αυτοκίνητο έπαιρνε με μισή μιζιά (καταραμένες μπαταρίες κλειστού τύπου)!
-
Λοιπόν: Ξεκινάμε από Πάτρα με 2 αυτοκίνητα, το ένα εκ τον οποίων ένα Mazda του '76 και φτάνουμε στη λίμνη Τσιβλού (40km από διακοφτό αν θυμάμαι καλά). Όλα ωραία και καλά, πάμε να φύγουμε από τη λίμνη τίποτα το Mazda. Ο δείκτης βενζίνης χαλασμένος και ούτε μια σταγόνα στο ρεζερβουάρ. Για καλή μας τύχη ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου στη λίμνη είχε 2 lt super για το αλυσοπρίονό του. Χαρούμενοι και εμείς ξεκινάμε και στο Αίγιο ξαναμένουμε 500 m από ένα βενζινάδικο στην εθνική και μετά από στροφή. 10 το βράδυ τώρα και να τρέχω στο δρόμο να πάρω ένα μπουκάλι βενζίνη να ξεκινήσουμε. Οι νταλίκες να περνάνε ξυστά από δίπλα μου μιας και εκεί φώτα δεν έχει. Αφού σώζουμε την κατάσταση και βάζουμε τη βενζίνη--τσαφ! τα φώτα που ήταν μέχρι εκείνη την ώρα αναμμένα, σβήνουν και μένουμε από μπαταρία .βγαίνουμε 3 άτομα μέσα στο σκοτάδι και αρχίζουμε να σπρώχνουμε (σε ανηφόρα να σημειωθεί )βλέποντας συνέχεια τα αυτοκίνητα να έρχονται κατά πάνω μας και να στρίβουν τελευταία στιγμή κορνάροντας...Οι καρδιές μας είχαν σταματήσει όλο αυτό το διάστημα,αλλά είναι μια περιπέτεια που έχει μείνει στα χρονικά
-
Mε το Renault Clio (πηασε Ι 1.4 6/92) έχω μείνει 1 από μπαταρία και μία από δυναμό μέσα στην Αθήνα και με σήκωσε η εξπρες. Επίσης από θερμοστάτη άλλη μία φορά στην νότια Κρήτη με 40+ βάθμούς θερμοκρασία και έγινε πατέντα παράκαμψης θερμοστάτη για να δουλεύει συνέχεια ο ανεμιστήρας για να... δροσίζεται, μέχρι να φτάσω σε συνεργείο.
Με την 147 δεν έχω μείνει (χτύπα ξύλο) ακόμη τον ενάμιση χρόνο που την έχω.
Μήπως πρέπει να μαζέψει ο εμπνεστής του θέματος (Χρήστο ακούς?) τις βλάβες για να δούμε τι χτυπάει περισσότερο?
-
Ford Fiesta μοντ.11/1985 ... το 1993 με άφησε ένα απόγευμα από καρμπυρατέρ στην σχολή μου ... φυσιολογικό λόγω ηλικίας και χιλιομέτρων ...
Suzuki Swift μοντ 7/1997 ... τον 12/1997 , έμεινε από ηλεκτρικό παράθυρο, κατεβασμένο στην μέση της Κηφισίας με τρελή βροχή ... αναγκάστηκα να το πάω πίσω στο γκαράζ ... Τον ΣΕΠ/1998 έμεινε και από μοτέρ καθαριστήρων ... φυσικά έμεινε ακίνητο για 2 βδομάδες αφού έβρεχε κάθε τόσο και μοτέρ δεν υπήρχε στην Ελλάδα ...
Υugo 45 μοντ.10/1989 ... το 2002 με άφησε 2 φορές από μίζα και καρμπυρατέρ ... φυσιολογικές φθορές ...
Peugeot 206 μοντ.4/2002 ... από την ώρα που το πήρα δύσκολα έπαιρνε μπροστά ... τελικά τα κατάφερνα ... αφού πίεζα την μίζα ...
Ποτέ δεν με άφησε: Hyundai Coupe FX ... μοντ.7/1999
-
Εγώ έχω μείνει 1 φορά, με FIAT mirafiori 1.6, μετά από 22 ολόκληρα χρόνια. Και ουσιαστικά δεν έμεινε το κακόμοιρο από βλάβη. Απλά το είχα πάει στον καρμπυρατερά και γυρνώντας σπίτι έσβηνε και κλώτσαγε αβέρτα. Τον πέρνω και εγώ τηλέφωνω, έρχεται εκεί, και τελικά είχε φύγει απο το καρμπυρατέρ ένα ζιγκλέρ(αν δεν κάνω λάθος) ή κάτι τέτοιο και έμπαινε αέρας μέσα αβέρτα. Οπότε, κόβει ένα κομάτι από χαρτοπετσέτα και το χώνει χύμα εκεί στην τρύπα και έφυγα.
Αυτό το mirafiori, το τι έχει τραβήξει δεν λέγεται. Και παρόλα αυτά σκυλί. Μόλις πριν 3 μήνες το παρόπλησα, για χάρη του καινούριου μου rallye. Αλλά το κράτησα, δεν το έδωσα.
-
α!!!! Δεν παίζω!!! Μου φαίνεται κατέχω ρεκορ!
Λοιπον εχουμε και λεμε: Με το 600αράκι suzuki μου
1 φορά από μπαταρία (διπλοπαρκαρισμένη σε κεντρικότατο δρόμο - μία φορά είπα να το κάνω κι εγώ και είδατε τι έπαθα)
1 φορά έπεσα σε χαντάκι και στράβωσε η ζάντα/ξεφούσκωσε το λάστιχο (ευτυχώς απέξω από μια Bridgestone όπου ο τρομερός κυριούλης έφτιαξε την ζάντα με μια βαριοπούλα)
N φορές μου έσβηνε ο κινητήρας, ακόμη και εν κινήση. Ολοι μου έλεγαν οτι έφταιγε σκουπιδάκι στην βενζίνη (αηδίες). Την τελευταία φορά που έμεινα 05.00 π.μ. στην γνωστή τότε καντίνα του Χιλτον, το είδε ο άνθρωπος της Express και διέγνωσε υπερχείλιση καρμπυρατερ. Εκτοτε τα προβλήματα μου λύθηκαν.
Και συνεχίζω ακάθεκτη με το Seicento μου:
2 φορές από μπαταρία (χιχι τις έχω τσακίσει η άτιμη ε? Κάθε χρόνο αλλάζω και από μία). Η δεύτερη ήταν φέτος στην Αίγινα (για 1 μέρα έχασα την εμπειρία να μείνω μέσα στο πλοίο και να μην μπορώ να βγω, δεν πειράζει του χρόνου).
1 φορά μετά από Service δεν μου είχαν κλείσει την τάπα κάτω από την αντλία της βενζίνης, οποτε ενα ωραίο πρωϊνό ξεκουμπώθηκε.
1 φορά σκίστηκε το λάστιχό μου (τρύπα στην Θεομήτορος) όπου με την ευκαιρία άλλαξα και τα τέσσερα.
1 φορά φέτος στράβωσε η ζάντα μου (τρύπα στην Ιερά).
Προς το παρον αυτά
-
χμμ δεν βλέπω κανέναν με Toyota να λέει τίποτα
εμένα πάλι μόνο το πολυαγαπημένο μου 205 με είχε αφήσει..μια από μπαταρία (αλλά ήταν δικό μου σφάλμα που συνεχώς αμελούσα να την αλλάξω μετά από τεσσεράμιση χρόνια) και μιά από θερμοστάτη στις 95,000 χλμ..ήταν γλύκα όμως και με άφησε έξω από βενζινάδικο
πάντως παίζει πολύ ο θερμοστάτης βλέπω
-
χμμ δεν βλέπω κανέναν με Toyota να λέει τίποτα
Σε Starlet 12ος /95 έμεινα από μπαταρία τον Ιούλιο του 2003 , ευτυχώς έξω από το σπίτι μου. Κανένα πρόβλημα αφού είχα καλώδια, πάντα έχω μαζί μου για να βοηθώ τους άλλους οδηγούς
Στον ηλεκτρολόγο του εξουσιοδοτημένου είπα να την βάλει σε κορνίζα
Ούτε αυτός δεν πίστευε ότι η μπαταρία άντεξε 7,5 χρόνια
Α, κάηκε και το λαμπάκι των φρένων τον Ιούλιο του 2003. Μα τι αξιοπιστία είναι αυτή. Δεν ντρέπονται οι κιτρινιάρηδεςΜε Cinquecento, το είχα για περίπου 7 χρόνια, είχα μείνει 2 φορές από μπαταρία. Οι τεχνικοί της FIAT έλεγαν ότι για καταλυτικό αυτοκίνητο με τόοοσα ηλεκτρονικά, ήταν κάτι φυσιολογικό
-
Η Corolla που είχαμε απο 88 μεχρι 98 χρειάστηκε τρείς μπαταρίες και... τα κλασσικά service και βενζινη αυτά. Αντέχουν τα άτιμα αλλά δεν έχω παράπονο και απο το xsara μέχρι στιγμης.
-
¼ðùò ðñïåßðå êÜðïéïò ðñïçãïýìåíïò ç åñþôçóç áõôÞ ìïéÜæåé áðü åéñùíéêÞ Ýùò áóôåßá.....Ïäçãþ Ýíá Megane 1.6 16V êáé áñáéÜ Ýíá 19 16V Sedan
-
Åííïïýóá âÝâáéá üôáí ïäçãåßò RENAULT....
-
Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
Εννοούσα βέβαια όταν οδηγείς RENAULT....επειδή αγαπώ τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία και φυσικά την renault και τη σέβομαι δεν θα πώ τίποτα..αλλά μην προκαλείτε και το κοινό γιατί έχω 4 παραδείγματα σε Twingo, Clio, Megane Coupe kai Scenic
-
Εγώ έχω μείνει μία φορά με το Opel Astra 2.0 GSI. Ήταν ένα πρωί που πήγαινα στη δουλειά και μόλις είχα βγεί από εθνική και είχα σταματήσει στο φανάρι. Με το που ανάβει πράσινο, πατάω γκάζι αλλά δεν αντιδρά, συνεχίζω να πατάω και οι στροφές του κινητήρα αρχίζουν να παίζουν μεταξύ 800 και 6000 rpm μέχρι που ο κινητήρας σβήνει και δεν μπορώ να τον ξαναβάλω μπροστά. Έρχεται λοιπόν η TCS (οδική βοήθεια) και με τραβάνε στο συνεργείο. Απ' ότι μου είπαν στο συνεργείο, μάλλον απ' ότι κατάλαβα γιατί δεν γνωρίζω πολλά από μηχανική αυτοκινήτων, είχε κάποιο πρόβλημα με ένα εξάρτημα που στέλνει το μίγμα βενζίνης/αέρα (ή μόνο αέρα?) στον κινητήρα και έστελνε συνεχώς το μίγμα για ανάφλεξη αυξάνοντας τις στροφές ενώ ταυτόχρονα ο υπολογιστής προσπαθούσε να κατεβάσει τις στροφές μέχρι που τα έπαιξε και έκλεισε εντελώς τον κινητήρα. Ανταλλακτικό και εργατικά 800 CHF.
-
Κατά την συμβίωση μου επί 9 χρόνια και 180.000 χλμ με το Skoda Target 120 έχω μείνει πολλές φορές στο δρόμο από βλάβη. Ευτυχώς λόγο γνώσεων, απαραίτητων εργαλείων που πάντα είχα και έχω μαζί και απλότητας του αυτοκινήτου (ηλεκτρονικά που, πως, πότε ) το έφτιαξα ή το μπάλωσα μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου.
Με το Astra μόνο μια φορά από δυναμό στα 60.000 χλμ ευτυχώς χωρίς δυσάρεστα επακόλουθα καθώς ήμουνα δυο χιλιόμετρα μακριά από ηλεκτρολογείο και φυσικά η μπαταρία έφτασε για να με πάει ως εκεί.
Έχω μείνει και μια φορά με το ταξί του πεθερού (Mercedes 240 D) από συνδεσμολογία γκαζιού. Ευτυχώς που το ποιο διαδεδομένο υλικό στην Ελληνική επικράτεια είναι το σύρμα και έτσι το μπάλωσα και βγάλαμε το Σαββατοκύριακο.
Συμβουλή, πάντα ένα βαλιτσάκι με εργαλεία και ένα σετ καλώδια ενίσχυσης στο αμάξι. Ποτέ δεν ξέρεις, αν δεν τα χρειαστείς εσύ μπορεί να βοηθήσεις κάποιον άλλο. -
ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΤΟ ΚΟΡΣΑΚΙ Α ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΣΤΑ 13 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ.
ΤΟ ΠΟΥΝΤΙΔΙΟ(GT) ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΚΟΛΛΑΡΑ ΝΕΡΟΥ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ. ΑΠΟ ΒΟΥΤΥΡΟ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΕΛΩΣ ΠΑΝΤΩΝ? -
Ο χρήστης beachbum έγραψε:
Μια φορά Punto στο τέταρτο έτος ζωής του, απο μπαταρία. Απλά ήταν πολύ καλό μαζί μου γιατι ψόφησε έξω απο το σπιτι μουΕπίσης μια άλλη φορά άφησα εγώ το τότε αυτοκίνητο μου( ford fiesta) πάνω σε μπαριέρα στην παράκαμψη των Σπάτων (και γ..ω τις χαράξεις δρόμου). Μετράει αυτό?
O περιφερειακός Σπάτων ζει,αυτός μας οδηγεί!!!!!
-
Στο Rally Ακροπολις του ΄92 ειχα παρει ενος ξαδερφου μια Ford Sierra 1.6 αντι για το Honda Civic 1.2 που ειχα τοτε, τι το ηθελα; Την 2η μερα με αφησε απο αντλια βενζινης!!!!! Τι νερο εριξα, τι ντοματες εβαλα, τι πατατες να κρυωσει μπας και προλαβω αλλα ματαια,δυστηχως δεν ξαναπηρε και εχασα και τον αγωνα.
-
Το Punto 75 με εχει αφησει απο μπαταρια εξω απο το σπιτι μου. Η μπαταρια ηταν 3,5 ετων.
-
2 φορες το punto απο τρομπα
το ραλυ μια φορα απο δυναμο
1 φορα απο βραχυκυκλωμα στην μπαταρια
1 φορα στα μεγαρα απο κομμενο κολαρο νερουδε θυμαμαι αλλες
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Το Punto 75 με εχει αφησει απο μπαταρια εξω απο το σπιτι μου. Η μπαταρια ηταν 3,5 ετων.Και μένα το ίδιο η Carina. Αλλά ήταν 8 ετών! είπε κανείς κάτι για Toyota??
Σας έχει αφήσει ποτέ το αυτοκίνητο στο δρόμο?