Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες παιδιά. Να απαντήσω συνολικά Η ζημιά που έκανα είναι πολύ μικρή (μόνο εγώ ο υποχόνδριος τη βλέπω, αλλά βλέπεις είναι μόνο 2 εβδομάδων το αυτοκίνητο) οπότε δεν αξίζει ακόμα η επισκευή (πραγματικά μπορείς να επισκευάσεις chipped ζάντα, θα θέλει προσθήκη υλικού?). Βέβαια εδώ στας Ελβετίας ( ) που μένω μου φαίνεται αδύνατο να βρώ κάποιο εργαστήριο να επισκευάσω ζάντες. Εδώ δεν επισκευάζουν τίποτα. Όλα τα αλλάζουν για καινούργια... δυστυχώς. Ίσως όταν ξανακατέβω Ελλάδα. Τώρα για τα λάστιχα και τις ζάντες. Εγώ προσωπικά θα αγόραζα φαρδύτερα λάστιχα... Αλλά το αυτοκίνητο ήρθε από τον κατασκευαστή (Fiat Stilo 1.8 Dynamic) με τη συγκεκριμένη ζάντα και λάστιχο. Και το λάστιχο που φοράσει (ενα Good Year δεν ξέρω ακριβώς ποιο μοντέλλο) έχει μεν ένα κυκλικό εξόγκωμα που το ονομάζει rim protector) αλλά δεν προεξέχει αρκετά, για την ακρίβεια ζάντα και λάστιχο βρίσκονται ακριβώς στην ίδια ευθεία. Όταν τα λάστιχα φθαρούν θα βάλω φαρδύτερα.
Latest posts made by gfotopou
-
RE: Επισκευή ζάντας αλουμινίου
-
Επισκευή ζάντας αλουμινίου
Μόλις έφαγα λιγάκι τη ζάντα μου (μια ωραία 17άρα) ακουμπώντας το πεζοδρόμιο Η φθορά είναι πολύ μικρή αλλά αναρωτιέμαι αν μπορεί κανείς αν επιδιορθώσει τέτοιου είδους ζημιές. Και επίσης αναρωτιέμαι γιατί τα λάστιχα δεν είναι φαρδύτερα ώστε να προστατεύουν τις ζάντες...
-
RE: Επισκευή ζάντας αλουμινίου
Μόλις έφαγα λιγάκι τη ζάντα μου (μια ωραία 17άρα) ακουμπώντας το πεζοδρόμιο Η φθορά είναι πολύ μικρή αλλά αναρωτιέμαι αν μπορεί κανείς αν επιδιορθώσει τέτοιου είδους ζημιές. Και επίσης αναρωτιέμαι γιατί τα λάστιχα δεν είναι φαρδύτερα ώστε να προστατεύουν τις ζάντες...
-
RE: Πληροφορίες για σοβαρά προβλήματα (?) με το FIAT Stilo
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Το να αγόρασες 1.8 και να σου έδωσαν 1.6 στην Ελβετία θα ήταν το σκάνδαλο του αιώνα στη χώρα αυτή!Ε ναι, όντως το παραέκανα Πάντως βρήκα ότι μπορείς να το ελέγξεις και από τους κωδικούς του κινητήρα (αναγράφονται στο manual και στο δάπεδο στην πλευρά του συνοδηγού).
Σχετικά με τους μισθούς, πράγματι στην Ελβετία είναι πάρα πολύ υψηλοί, και γενικά κυκλοφορεί πολύ χρήμα εκεί. Σύγκριση δεν μπορεί να γίνει, ακόμα και με τις πλουσιότερες χώρες της ΕΕ, κι αυτό το βλέπει κανείς ακόμα κι αν βγει μια βόλτα στους δρόμους μιας ελβετικής πόλης. Σε ό,τι αφορά το κόστος ζωής, και πάλι δεν μπορεί να γίνει σύγκριση μεταξύ Ελλάδας-Ελβετίας, όσο κι αν έχει ανέβει το κόστος ζωής εδώ. Τα προϊόντα είναι ακριβότερα (ειδικά το κρέας πχ), η μεγάλη διαφορά όμως είναι στο κόστος των υπηρεσιών (λόγω των υψηλότερων μισθών). Επίσης η στέγη είναι απλησίαστη, ακομα και για τους μισθούς των Ελβετών, με αποτέλεσμα λίγοι άνθρωποι να μπορούν να αγοράσουν δικό τους διαμέρισμα. Γενικά πάντως δεν μπορείς να συγκρίνεις Ελβετία με Ελλάδα, γιατί θα βάλεις τα κλάματα, εκτός και αν ο ήλιος και η θάλασσα είναι top στα κριτήρια σύγκρισης.
Συμφωνώ... Πάντως οι τιμές των ακινήτων στις καλές περιοχές της Αθήνας (π.χ. Κηφησιά. Γλυφάδα) έχουν σχεδόν ταυτιστεί με αυτές της Γαλλοελβετίας τουλάχιστον, που γνωρίζω.
-
RE: Πληροφορίες για σοβαρά προβλήματα (?) με το FIAT Stilo
Παρέλαβα σήμερα το νέο μου Stilo. Είναι ωραίο, πηγαίνει άνετα, αλλά παρ' ότι υπολείπεται μόνο κατά 17 ίππους από το Opel Astra GSI που είχα (133 αντί 150) φαίνεται να έχει πολύ λιγότερες επιταχύνσεις... Ίσως με τον καιρό να βελτιωθεί. Το manual είναι 400 σελίδες!!! Μου κάνει ενα μικρό θόρυβο (σαν κλίκ) το φρένο και ο συμπλέκτης, δεν 3έρω αν είναι φυσιολογικό. Τέλος μήπως ξέρει κανείς πως μπορώ να επιβεβαιώσω αν όντως ο κινητήρας είναι ο 1.8 και όχι ο 1.6?
-
RE: Σας έχει αφήσει ποτέ το αυτοκίνητο στο δρόμο?
Εγώ έχω μείνει μία φορά με το Opel Astra 2.0 GSI. Ήταν ένα πρωί που πήγαινα στη δουλειά και μόλις είχα βγεί από εθνική και είχα σταματήσει στο φανάρι. Με το που ανάβει πράσινο, πατάω γκάζι αλλά δεν αντιδρά, συνεχίζω να πατάω και οι στροφές του κινητήρα αρχίζουν να παίζουν μεταξύ 800 και 6000 rpm μέχρι που ο κινητήρας σβήνει και δεν μπορώ να τον ξαναβάλω μπροστά. Έρχεται λοιπόν η TCS (οδική βοήθεια) και με τραβάνε στο συνεργείο. Απ' ότι μου είπαν στο συνεργείο, μάλλον απ' ότι κατάλαβα γιατί δεν γνωρίζω πολλά από μηχανική αυτοκινήτων, είχε κάποιο πρόβλημα με ένα εξάρτημα που στέλνει το μίγμα βενζίνης/αέρα (ή μόνο αέρα?) στον κινητήρα και έστελνε συνεχώς το μίγμα για ανάφλεξη αυξάνοντας τις στροφές ενώ ταυτόχρονα ο υπολογιστής προσπαθούσε να κατεβάσει τις στροφές μέχρι που τα έπαιξε και έκλεισε εντελώς τον κινητήρα. Ανταλλακτικό και εργατικά 800 CHF.
-
RE: Πληροφορίες για Α4 TQ 190ps
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Απευθυνόμενος και στους υπόλοιπους που συμμετέχουν στο thread ρωτώ: Μια και κάποιοι απο εσάς έχετε,φαίνεται,γνώση των turbo,ισχύει οτι πρέπει να τα αφήνουμε ΠΑΝΤΟΤΕ στο ρελαντί για λίγη ώρα άσχετα αν το έχουμε σκίσει πιό πριν ή όχι???Σε μένα,ο τεχνικός της Ρενώ μου είπε οτι η Ρενω δεν συνιστά κάτι τέτοιο γιατί ο κινητήρας (της Laguna 2.0T) έχει σύστημα που λιπαίνει και ψύχει την τουρμπίνα ακόμη και όταν σβήσει...Προσωπικά δεν γνωρίζω αν ισχύει αυτό για τους καινούργιους κινητήρες, αλλά παλιά που είχα μία Lancia Delta HF Turbo την άφηνα πάντα να δουλέψει στο ρελαντί για 1-2 λεπτά πριν τη σβήσω, άσχετα με τη χρήση που είχα κάνει πριν. Αυτές ήταν οι οδηγίες του κατασκευαστή.
-
RE: ΔΡΟΜΟΙ ΓΕΜΑΤΟΙ ΚΥΜΑΤΑ, ΔΡΟΜΟΙ ΓΕΜΑΤΟΙ ΡΑΓΕΣ...
Έχω μια απορία... Αν κάποιο αυτοκίνητο πάθει ζημιά λόγω κακοτεχνίας του δρόμου (π.χ. πέσεις σε λακούβα και στραβώσεις τη ζάντα σου) ή υποστείς ζημιά από κάποια άλλη δημόσια ιδιοκτησία (π.χ. πέσει ένα δέντρο, σε ένα πάρκο, πάνω στο αυτοκίνητο), μπορείς να διεκδικήσεις αποζημίωση από το κράτος? Θεωρητικά θα πρέπει να μπορείς (όπως συμβαίνει εδώ όπου οι δρόμοι και όλες οι δημόσιες ιδιοκτησίες είναι ασφαλισμένοι).
-
RE: Πληροφορίες για σοβαρά προβλήματα (?) με το FIAT Stilo
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
Φίλε gfotopou,επειδή τυχαίνει να είμαι κάτοχος ενός Stilo 130 Dynamic οφείλω να σε πληροφορήσω ότι τα μόνα προβλήματα που μου έχει παρουσιάσει το αυτοκίνητο ύστερα από 10 μήνες συμβίωσης είναι η υγρασία που είχε 'πάρει' το εμπρός φανάρι και η αναγκαστική αντικατάσταση του αισθητήρα βάρους που βρίσκεται στο κάθισμα του συνοδηγού (οι εν λόγω δυσλειτουργίες εννοείται ότι καλύφθηκαν από την εγγύηση)...Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Είναι ενθαρυντικό να βλέπω μια τέτοια άποψη μετά απ' όσα διάβασα στο web.
-
RE: 15άρες ή 16άρες?
Ο χρήστης gatony έγραψε:
'Oπως συζητήσαμε και πιο πάνω νομίζω πως καταλήξαμε(αν μπορώ να το πω αυτό) και προσωπικά πιστεύω πως αισθητικά έκανες πολύ καλά αλλά πρακτικά έχασες πολλάΠολλά? Γιατί τότε ο κατασκευαστής δίνει σαν option τις 17αρες? Τουλάχιστον εδώ δεν θα φοβάμαι ότι θα τις σπάσω σε λακούβες