-
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
Φίλε gfotopou,επειδή τυχαίνει να είμαι κάτοχος ενός Stilo 130 Dynamic οφείλω να σε πληροφορήσω ότι τα μόνα προβλήματα που μου έχει παρουσιάσει το αυτοκίνητο ύστερα από 10 μήνες συμβίωσης είναι η υγρασία που είχε 'πάρει' το εμπρός φανάρι και η αναγκαστική αντικατάσταση του αισθητήρα βάρους που βρίσκεται στο κάθισμα του συνοδηγού (οι εν λόγω δυσλειτουργίες εννοείται ότι καλύφθηκαν από την εγγύηση)...Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Είναι ενθαρυντικό να βλέπω μια τέτοια άποψη μετά απ' όσα διάβασα στο web.
-
Παρέλαβα σήμερα το νέο μου Stilo. Είναι ωραίο, πηγαίνει άνετα, αλλά παρ' ότι υπολείπεται μόνο κατά 17 ίππους από το Opel Astra GSI που είχα (133 αντί 150) φαίνεται να έχει πολύ λιγότερες επιταχύνσεις... Ίσως με τον καιρό να βελτιωθεί. Το manual είναι 400 σελίδες!!! Μου κάνει ενα μικρό θόρυβο (σαν κλίκ) το φρένο και ο συμπλέκτης, δεν 3έρω αν είναι φυσιολογικό. Τέλος μήπως ξέρει κανείς πως μπορώ να επιβεβαιώσω αν όντως ο κινητήρας είναι ο 1.8 και όχι ο 1.6?
-
Ο χρήστης gfotopou έγραψε:
παρ' ότι υπολείπεται μόνο κατά 17 ίππους από το Opel Astra GSI που είχα (133 αντί 150) φαίνεται να έχει πολύ λιγότερες επιταχύνσεις...Περίμενε να κάνει κάποια χιλιόμετρα για να 'ανοίξει' ο κινητήρας του και μετά συγκρίνεις.
-
Φίλε μου, δεν είναι παράλογο να υστερεί πολύ από το Astra σε επιταχύνσεις, αφού εκτός από τα επιπλέον άλογα, το Astra είχε και πολλά κιλά μείον. Μπορεί να ήταν και 200 κιλά λιγότερα το Astra .Δυστυχώς
-
Ακριβως οτι ειπα οι προλαλησαντες!
Βαρος, νεος κινητηρας ακομα και ας μην ξεχναμε και τα Euro3-4 emmision που οπως και να εχει κοβουν και αυτα...
-
Το να αγόρασες 1.8 και να σου έδωσαν 1.6 στην Ελβετία θα ήταν το σκάνδαλο του αιώνα στη χώρα αυτή!
Σχετικά με τους μισθούς, πράγματι στην Ελβετία είναι πάρα πολύ υψηλοί, και γενικά κυκλοφορεί πολύ χρήμα εκεί. Σύγκριση δεν μπορεί να γίνει, ακόμα και με τις πλουσιότερες χώρες της ΕΕ, κι αυτό το βλέπει κανείς ακόμα κι αν βγει μια βόλτα στους δρόμους μιας ελβετικής πόλης. Σε ό,τι αφορά το κόστος ζωής, και πάλι δεν μπορεί να γίνει σύγκριση μεταξύ Ελλάδας-Ελβετίας, όσο κι αν έχει ανέβει το κόστος ζωής εδώ. Τα προϊόντα είναι ακριβότερα (ειδικά το κρέας πχ), η μεγάλη διαφορά όμως είναι στο κόστος των υπηρεσιών (λόγω των υψηλότερων μισθών). Επίσης η στέγη είναι απλησίαστη, ακομα και για τους μισθούς των Ελβετών, με αποτέλεσμα λίγοι άνθρωποι να μπορούν να αγοράσουν δικό τους διαμέρισμα. Γενικά πάντως δεν μπορείς να συγκρίνεις Ελβετία με Ελλάδα, γιατί θα βάλεις τα κλάματα, εκτός και αν ο ήλιος και η θάλασσα είναι top στα κριτήρια σύγκρισης.
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Το να αγόρασες 1.8 και να σου έδωσαν 1.6 στην Ελβετία θα ήταν το σκάνδαλο του αιώνα στη χώρα αυτή!Ε ναι, όντως το παραέκανα Πάντως βρήκα ότι μπορείς να το ελέγξεις και από τους κωδικούς του κινητήρα (αναγράφονται στο manual και στο δάπεδο στην πλευρά του συνοδηγού).
Σχετικά με τους μισθούς, πράγματι στην Ελβετία είναι πάρα πολύ υψηλοί, και γενικά κυκλοφορεί πολύ χρήμα εκεί. Σύγκριση δεν μπορεί να γίνει, ακόμα και με τις πλουσιότερες χώρες της ΕΕ, κι αυτό το βλέπει κανείς ακόμα κι αν βγει μια βόλτα στους δρόμους μιας ελβετικής πόλης. Σε ό,τι αφορά το κόστος ζωής, και πάλι δεν μπορεί να γίνει σύγκριση μεταξύ Ελλάδας-Ελβετίας, όσο κι αν έχει ανέβει το κόστος ζωής εδώ. Τα προϊόντα είναι ακριβότερα (ειδικά το κρέας πχ), η μεγάλη διαφορά όμως είναι στο κόστος των υπηρεσιών (λόγω των υψηλότερων μισθών). Επίσης η στέγη είναι απλησίαστη, ακομα και για τους μισθούς των Ελβετών, με αποτέλεσμα λίγοι άνθρωποι να μπορούν να αγοράσουν δικό τους διαμέρισμα. Γενικά πάντως δεν μπορείς να συγκρίνεις Ελβετία με Ελλάδα, γιατί θα βάλεις τα κλάματα, εκτός και αν ο ήλιος και η θάλασσα είναι top στα κριτήρια σύγκρισης.
Συμφωνώ... Πάντως οι τιμές των ακινήτων στις καλές περιοχές της Αθήνας (π.χ. Κηφησιά. Γλυφάδα) έχουν σχεδόν ταυτιστεί με αυτές της Γαλλοελβετίας τουλάχιστον, που γνωρίζω.
Πληροφορίες για σοβαρά προβλήματα (?) με το FIAT Stilo