Παιδιά κάποιο λάθος έχετε κάνει. Κάντε λιγάκι τον κόπο να δείτε αυτό, και θα καταλάβετε. Δείτε το όμως ΟΛΟΚΛΗΡΟ.
Latest posts made by kapsopod
-
RE: Best Sound Engine
-
RE: Σαν κάρτ ή σαν τρένο?
Όσο για τις προτάσεις 'σαν τρένο' ή 'σαν καρτ', η γνώμη μου είναι ότι όταν λέμε σαν τρένο, εννοούμε ότι στρίβει με τελείως ουδέτερη συμπεριφορά, χωρίς να πετάει είτε κώλο είτε μούρη. Ενώ όταν λέμε σαν καρτ, εννοούμε ότι είναι πολύ ρυθμίσιμο το αμάξι με το τιμόνι. Ότι είναι πιο 'παιχνιδιάρικο', και το οποίο δεν σημαίνει ότι πας με αβέρτα ανάποδα, αλλά θέλει τις μικροδιορθώσεις του, τις οποίες όμως επίτηδες τις δίνει ο οδηγός. Ξέρεις από πριν πως θα το διορθώσεις και επίτηδες του γλυστράς τον κώλο.
-
RE: Σαν κάρτ ή σαν τρένο?
Εμένα μου έχει τύχει, λόγω του ότι ήταν κρύα και άθλια τα λάστιχα του καρτ, να πετάει μούρη. Ακριβώς όπως σας το λέω.
Δεν νομίζω ότι είναι καθαρά υπερστροφικό πάντως. Ανάλογα πως θα το οδηγήσεις. Σίγουρα δεν μπορεί να γίνει καθαρά υποστροφικό, αλλά μπορείς να το πηγαίνεις και με τα 4. Ειδικά με τα αγωνιστικά θα είναι πιο εύκολο.
-
RE: 11 ΠΡΟΣ 1 ΣΥΜΠΙΕΣΗ? 106 RALLYE!
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΦΛΑΝΤΖΑ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 4 ΚΟΜΜΑΤΙΑ.ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΧΟΝΤΡΟ ΣΑΝ ΧΑΡΤΟΝΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ.ΑΦΑΙΡΕΙΣ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ ΜΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΣΥΣΦΙΞΕΙΣ ΚΛΠ.ΛΥΣΗ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ.
Επειδή ενδιαφέρομαι και εγώ, για ποιο λόγο να αγοράσεις καινούρια φλάντζα και να μην αφαιρέσεις το λεπτό μεταλλικό φύλλο απευθείας; Δηλαδή αυτό που έχει ήδη πάνω από τη μάνα του;
Όταν λες ότι αγοράζεις καινούρια φλάντζα, εννοείς γνήσια μαμά για Rallye. Σωστά;
-
RE: Σινεμπλόκ Πολυουρεθάνης
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ρε παιδια... μια ερωτηση απο ολιγον ασχετο επι του θεματος Τα silent blocks μπαινουν μονο για αγωνιστικη χρηση η και για λογους ανεσης?Υπαρχουν μαλακα σινεμπλοκ που να βελτιωνουν την ανεση? Αυτα τα σινεμπλοκ ειναι κατι που μπαινει ευκολα... η εχει πολυ φασαρια η υποθεση?
Για διαφωτιστε λιγο αν μπορειτε...
Όλα τα μαμά σινεμπλόκ είναι μαλακά. Εάν θες να βελτιώσεις τα 'πράγματα', τότε βάζεις πιο σκληρά. Του πίσω άξονα θέλουν μεγαλύτερη μανούρα, μιας και πρέπει να 'λυθεί' ο πίσω άξονας. Βασικά εάν κάποιος ασχοληθεί μαζί σου, δεν νομίζω ότι πέρνει πολύ ώρα. Απλά στα συνεργεία προσπαθούν να φτιάξουν 100 αυτοκίνητα ταυτόχρονα. Εμένα πάντως μου είπαν, να το αφήσω το πρωί και να το πάρω το απόγευμα, εάν θέλω να αλλάξω όλα τα σινεμπλόκ.
-
RE: Σινεμπλόκ Πολυουρεθάνης
Ο χρήστης jongoul έγραψε:
ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ! ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ! Ο ΚΟΛΟΣ ΓΙΝΕΤΕ ΤΡΕΝΟ
ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ ΣΑΝ ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΕ! Ο ΚΟΛΟΣ ΚΡΑΤΑΕΙ! ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΟΡΥΒΟΥΣ? ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΦΙΛΕ! Η ΟΔΗΓΑΜΕ Η ............ΒΑΛΤΑ!
Βγάζουν όντως θόρυβο όμως? Και πόσο? Σήμερα έβαλα και την peugeot sport βάση κιβωτίου και κουδουνίζει ολόκληρο το αμάξι(2 από τις 3 βάσεις είναι peugeot sport). Πολύ καλή φάση, αλλά θα αντέξει το ταμπλώ και γενικά τα πλαστικά?
Με τα αλουμινίου πίσω, κοπανάει πολύ περισσότερο ο άξονας σε λακούβες και ανωμαλίες?
Μου το είχε πει ένας που τρέχει σε αγώνες ότι με τα μεταλικά πίσω κρατάει, αλλά για να φαίνεσαι και τόσο ενθουσιασμένος, πάει να πει ότι αξίζει
-
Σινεμπλόκ Πολυουρεθάνης
Γεια χαρά σε όλους.
θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχετε δοκιμάσει ή τυχαίνει να έχετε ακούσει γνώμες για σινεμπλόκ πολυουρεθάνης (powerflex).
Έχω ένα Rallye και θέλω να αλλάξω τα σινεμπλόκ. Ο μηχανικός μου είπε πως είναι καλύτερα να βάλω τα Peugeot Sport αλουμινίου, διότι έχει δοκιμάσει τέτοιου είδους σινεμπλόκ(teflon κ.τ.λ.) σε αγωνιστικά, και θα μου φύγουν. Τώρα τι ακριβώς εννοεί...
Εγώ λέω να βάλω τα powerflex.
Γνώμες κανείς?? Δεν θα είναι (λογικά πάντα) πιο ανθεκτικά από τα μαμά?
-
RE: Σινεμπλόκ Πολυουρεθάνης
Γεια χαρά σε όλους.
θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχετε δοκιμάσει ή τυχαίνει να έχετε ακούσει γνώμες για σινεμπλόκ πολυουρεθάνης (powerflex).
Έχω ένα Rallye και θέλω να αλλάξω τα σινεμπλόκ. Ο μηχανικός μου είπε πως είναι καλύτερα να βάλω τα Peugeot Sport αλουμινίου, διότι έχει δοκιμάσει τέτοιου είδους σινεμπλόκ(teflon κ.τ.λ.) σε αγωνιστικά, και θα μου φύγουν. Τώρα τι ακριβώς εννοεί...
Εγώ λέω να βάλω τα powerflex.
Γνώμες κανείς?? Δεν θα είναι (λογικά πάντα) πιο ανθεκτικά από τα μαμά?
-
RE: Σας έχει αφήσει ποτέ το αυτοκίνητο στο δρόμο?
Εγώ έχω μείνει 1 φορά, με FIAT mirafiori 1.6, μετά από 22 ολόκληρα χρόνια. Και ουσιαστικά δεν έμεινε το κακόμοιρο από βλάβη. Απλά το είχα πάει στον καρμπυρατερά και γυρνώντας σπίτι έσβηνε και κλώτσαγε αβέρτα. Τον πέρνω και εγώ τηλέφωνω, έρχεται εκεί, και τελικά είχε φύγει απο το καρμπυρατέρ ένα ζιγκλέρ(αν δεν κάνω λάθος) ή κάτι τέτοιο και έμπαινε αέρας μέσα αβέρτα. Οπότε, κόβει ένα κομάτι από χαρτοπετσέτα και το χώνει χύμα εκεί στην τρύπα και έφυγα.
Αυτό το mirafiori, το τι έχει τραβήξει δεν λέγεται. Και παρόλα αυτά σκυλί. Μόλις πριν 3 μήνες το παρόπλησα, για χάρη του καινούριου μου rallye. Αλλά το κράτησα, δεν το έδωσα.
-
RE: PEUGEOT FORUM
Nomizo einai analoga me thn marka autokinhtou. Gia paradeigma, kai ean den kano la0os, sta Toyota kai Skoda, sou lene mesa sto manual, na perimeneis na sbhsoun ola ta lampakia kai meta na bazeis mpros ton kinhthra. Alla sths Peugeot to manual den to exo diabasei pou0ena, an kai den to epsaksa kai idiaitera.