-
ΒΕΛΤΙΩΝΩ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ 11 ΠΡΟΣ 1 ΣΥΜΠΙΕΣΗ?
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ? Η ΟΤΙΔΗΟΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ!
ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΛΑΝΤΖΕΣ Η ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΣΤΟ ΡΕΚΤΙΦΙΕ?
ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΗΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ Η ΦΛΑΝΤΖΑ ΔΕΝ ΘΑ
ΑΝΤΕΞΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 25000ΚΜ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ! -
ΒΕΛΤΙΩΝΩ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ 11 ΠΡΟΣ 1 ΣΥΜΠΙΕΣΗ?
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ? Η ΟΤΙΔΗΟΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ!
ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΛΑΝΤΖΕΣ Η ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΣΤΟ ΡΕΚΤΙΦΙΕ?
ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΗΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ Η ΦΛΑΝΤΖΑ ΔΕΝ ΘΑ
ΑΝΤΕΞΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 25000ΚΜ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ! -
ΒΕΛΤΙΩΝΩ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ 11 ΠΡΟΣ 1 ΣΥΜΠΙΕΣΗ?
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ? Η ΟΤΙΔΗΟΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ!
ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΛΑΝΤΖΕΣ Η ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΣΤΟ ΡΕΚΤΙΦΙΕ?
ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΗΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ Η ΦΛΑΝΤΖΑ ΔΕΝ ΘΑ
ΑΝΤΕΞΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 25000ΚΜ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ! -
Πρώτα απ' όλα θα πρέπει να βάζεις πάντα βενζίνη υψηλών οκτανίων ιδίως κατά τους θερινούς μήνες, ώστε να αποφέυγεις τα καταστροφικά πιράκια.
Συνήθως η συμπίεση ανεβαίνει με πλάνισμα κεφαλής, αλλά θα πρέπει να προσέξεις ώστε αυτός που θα κάνει τη δουλειά να είναι καλός και γνωστός 'μάστορας' ώστε να πετύχει την απόλυτη επιπεδότητα της επιφάνειας. Τώρα το πόσο θα πρέπει να κατέβει το καπάκι θα απασχολήσει μόνο το μάστορα ο οποίος θα κάνει μια ογκομέτρηση και όλα θα είναι εντάξει. Το αν γίνεται να πετύχεις συμπίεση 11:1 μέσω φλαντζών εξαρτάται και από το πάχος των ήδη υπαρχουσών φλαντζών, εφόσον βεβαίως τα περιθώρια πάχους μιας φλάντζας δεν είναι απεριόριστα. Υπάρχουν και μεταλλικές φλάντζες οι οποίες δεν καίγονται φυσικά, αλλά δεν έχουν τα στεγανωτικά αποτελέσματα μια περμανιτένιας. 'Ισως με αυξημένη σύσφιξη των κοχλιών της κεφαλής αυτό να λύνεται. Από τη λογική και μόνο η καλύτερη λύση είναι η λύση της φλάντζας στην οποία δεν πειράζεις τίποτα και απλά προσθέτεις κάτι το οποίο αύριο μπορείς να πετάξεις και να επανέλθεις. Το καλύτερο όμως είναι να απευθυνθείς σε ένα βελτιωτικό συνεργείο στο οποίο η γνώμη που θα ακούσεις θα συνοδεύεται και από εμπειρία. -
ΑΚΟΥ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΤΑ 16ΒΑΛΒΙΔΑ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ 106 ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΦΛΑΝΤΖΕΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΜΙΑ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 11 ΜΕ 11.2/1 ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΕΞΗΣ.
ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΦΛΑΝΤΖΑ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 4 ΚΟΜΜΑΤΙΑ.ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΧΟΝΤΡΟ ΣΑΝ ΧΑΡΤΟΝΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ.ΑΦΑΙΡΕΙΣ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ ΜΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΣΥΣΦΙΞΕΙΣ ΚΛΠ.ΛΥΣΗ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ.
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΦΛΑΝΤΖΑ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 4 ΚΟΜΜΑΤΙΑ.ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΧΟΝΤΡΟ ΣΑΝ ΧΑΡΤΟΝΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ.ΑΦΑΙΡΕΙΣ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ ΜΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΣΥΣΦΙΞΕΙΣ ΚΛΠ.ΛΥΣΗ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ.
Επειδή ενδιαφέρομαι και εγώ, για ποιο λόγο να αγοράσεις καινούρια φλάντζα και να μην αφαιρέσεις το λεπτό μεταλλικό φύλλο απευθείας; Δηλαδή αυτό που έχει ήδη πάνω από τη μάνα του;
Όταν λες ότι αγοράζεις καινούρια φλάντζα, εννοείς γνήσια μαμά για Rallye. Σωστά;
-
Ο χρήστης kapsopod έγραψε:
Επειδή ενδιαφέρομαι και εγώ, για ποιο λόγο να αγοράσεις καινούρια φλάντζα και να μην αφαιρέσεις το λεπτό μεταλλικό φύλλο απευθείας; Δηλαδή αυτό που έχει ήδη πάνω από τη μάνα του;Διότι δεν μπορείς να ξανατοποθετήσεις τη φλάντζα όταν ανοιχτεί το καπάκι, θέλει έτσι και αλλιώς καινούργια.
-
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΝΑΣΟΣ.Η ΦΛΑΝΤΖΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΚΛΕΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΣΤΡΑΒΟΠΑΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ,ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΒΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ.ΚΑΙ ΝΑΙ, ΕΝΝΟΩ 'ΜΑΜΑ' ΦΛΑΝΤΖΑ.ΕΞ' ΑΛΛΟΥ Η PEUGEOT SPORT ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΦΛΑΝΤΖΕΣ ΑΦΟΥ ΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΣΤΑ 16ΒΑΛΒΙΔΑ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΕΣ.
-
Έχεις αλλάξει και άλλα πράγματα στο μοτεράκι σου ή απλώς θέλεις να αλλάξεις την συμπίεση?Το πετυχες τελικά?Σε τρίφυσο μοτέρ?
-
Κανε ενα καθαρισμα στο καπακι δυο δεκατα και αγορασε και βαλε την φλαντζα απο το 206 1600 .
Ειναι ιδια με του 106 μεταλικη με μικροτερο παχος.
Η συμπιεση θα ειναι γυρω στο 11,2 προς 1.
Δοκιμασμενο με εκκεντροφορους και εγκεφαλο της PS.
Προσοχη πλεον στην βενζινη μονο 100αρα.
-
-
ΣΤΡΑΒΩΜΑΡΑ.
-
Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα λοιπόν...
Υ.Γ. Αυτό το post απευθύνεται σε όσους ξέρουν τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του jongoul σήμερα...
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα λοιπόν...Υ.Γ. Αυτό το post απευθύνεται σε όσους ξέρουν τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του jongoul σήμερα...
δλδ?
-
Μιας και επανήλθε ένα τέτοιο πόστ,
μπορεί κάποιος να μου απαντήσει στα μονόφυσα - τρίφυσα 106
διαφορές ? πλεονεκτήματα? τι εννοούμε? καλύτερο?
πώς τα ξεχωρίζουμε? κτλ κτλ?διαβάζω συνέχεια για δαύτα αλλά δεν έχω ξεχωρίσει ακόμη τι εννοούν?
-
Ο χρήστης NajaNaja έγραψε:
Μιας και επανήλθε ένα τέτοιο πόστ,
μπορεί κάποιος να μου απαντήσει στα μονόφυσα - τρίφυσα 106
διαφορές ? πλεονεκτήματα? τι εννοούμε? καλύτερο?
πώς τα ξεχωρίζουμε? κτλ κτλ?διαβάζω συνέχεια για δαύτα αλλά δεν έχω ξεχωρίσει ακόμη τι εννοούν?
Καλύτερα να τσεκάρεις το site http://www.106sportclub.gr, θα σου λυθούν πολλές απορίες, ίσως βέβαια να σου δημιοργηθούν νέες
-
Το μόνο εύκολο να απαντηθεί είναι το πώς τα ξεχωρίζεις:
Ανοίγοντας το καπώ πάνω στον δεξί θόλο (αριστερά όπως το κοιτάμε δηλαδή) και κάτω από ένα πλαστικό καπάκι βρίσκεται ο εγκέφαλος.
Σε αυτόν φτάνει ένα χοντρό καλώδιο και πιάνει πάνω του σε ένα σημείο στα 'μονόφυσα' ενώ στα 'τρίφυσα' σε τρία.
Τόσο απλό.Σε περίπτωση που δε μπορείς να ανοίξεις καπώ, μπορείς να κοιτάξεις τα προσκέφαλα των καθισμάτων: αν είναι ορθογώνια πρόκειται για μονόφυσο ενώ αν είναι στρογγυλά για τρίφυσο.
Βέβαια αυτό αποτελεί απλά μια ένδειξη και όχι απόδειξη του τί πραγματικά είναι το αυτοκίνητο, αφού αυτά τα πράγματα αλλάζουν πολύ εύκολα.Για τις υπόλοιπες ερωτήσεις, συμφωνώ με τον προλαλήσαντα: http://www.106sportclub.gr
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δλδ?
11 ΠΡΟΣ 1 ΣΥΜΠΙΕΣΗ? 106 RALLYE!