Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    11 ΠΡΟΣ 1 ΣΥΜΠΙΕΣΗ? 106 RALLYE!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 11 ΠΡΟΣ 1 ΣΥΜΠΙΕΣΗ? 106 RALLYE!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    16
    678
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jongoul last edited by

      ΒΕΛΤΙΩΝΩ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ 11 ΠΡΟΣ 1 ΣΥΜΠΙΕΣΗ?
      ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ? Η ΟΤΙΔΗΟΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ!
      ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΛΑΝΤΖΕΣ Η ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΣΤΟ ΡΕΚΤΙΦΙΕ?
      ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΗΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ Η ΦΛΑΝΤΖΑ ΔΕΝ ΘΑ
      ΑΝΤΕΞΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 25000ΚΜ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ?
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • J
        jongoul last edited by

        ΒΕΛΤΙΩΝΩ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ 11 ΠΡΟΣ 1 ΣΥΜΠΙΕΣΗ?
        ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ? Η ΟΤΙΔΗΟΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ!
        ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΛΑΝΤΖΕΣ Η ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΣΤΟ ΡΕΚΤΙΦΙΕ?
        ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΗΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ Η ΦΛΑΝΤΖΑ ΔΕΝ ΘΑ
        ΑΝΤΕΞΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 25000ΚΜ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ?
        ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jongoul last edited by

          ΒΕΛΤΙΩΝΩ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ 11 ΠΡΟΣ 1 ΣΥΜΠΙΕΣΗ?
          ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ? Η ΟΤΙΔΗΟΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ!
          ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΛΑΝΤΖΕΣ Η ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΣΤΟ ΡΕΚΤΙΦΙΕ?
          ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΗΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ Η ΦΛΑΝΤΖΑ ΔΕΝ ΘΑ
          ΑΝΤΕΞΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 25000ΚΜ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ?
          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • ?
            A Former User last edited by

            Πρώτα απ' όλα θα πρέπει να βάζεις πάντα βενζίνη υψηλών οκτανίων ιδίως κατά τους θερινούς μήνες, ώστε να αποφέυγεις τα καταστροφικά πιράκια.
            Συνήθως η συμπίεση ανεβαίνει με πλάνισμα κεφαλής, αλλά θα πρέπει να προσέξεις ώστε αυτός που θα κάνει τη δουλειά να είναι καλός και γνωστός 'μάστορας' ώστε να πετύχει την απόλυτη επιπεδότητα της επιφάνειας. Τώρα το πόσο θα πρέπει να κατέβει το καπάκι θα απασχολήσει μόνο το μάστορα ο οποίος θα κάνει μια ογκομέτρηση και όλα θα είναι εντάξει. Το αν γίνεται να πετύχεις συμπίεση 11:1 μέσω φλαντζών εξαρτάται και από το πάχος των ήδη υπαρχουσών φλαντζών, εφόσον βεβαίως τα περιθώρια πάχους μιας φλάντζας δεν είναι απεριόριστα. Υπάρχουν και μεταλλικές φλάντζες οι οποίες δεν καίγονται φυσικά, αλλά δεν έχουν τα στεγανωτικά αποτελέσματα μια περμανιτένιας. 'Ισως με αυξημένη σύσφιξη των κοχλιών της κεφαλής αυτό να λύνεται. Από τη λογική και μόνο η καλύτερη λύση είναι η λύση της φλάντζας στην οποία δεν πειράζεις τίποτα και απλά προσθέτεις κάτι το οποίο αύριο μπορείς να πετάξεις και να επανέλθεις. Το καλύτερο όμως είναι να απευθυνθείς σε ένα βελτιωτικό συνεργείο στο οποίο η γνώμη που θα ακούσεις θα συνοδεύεται και από εμπειρία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sp0 last edited by

              ΑΚΟΥ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΤΑ 16ΒΑΛΒΙΔΑ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ 106 ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΦΛΑΝΤΖΕΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΜΙΑ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 11 ΜΕ 11.2/1 ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΕΞΗΣ.

              ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΦΛΑΝΤΖΑ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 4 ΚΟΜΜΑΤΙΑ.ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΧΟΝΤΡΟ ΣΑΝ ΧΑΡΤΟΝΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ.ΑΦΑΙΡΕΙΣ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ ΜΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΣΥΣΦΙΞΕΙΣ ΚΛΠ.ΛΥΣΗ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ.

              ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kapsopod last edited by

                Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
                ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΦΛΑΝΤΖΑ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 4 ΚΟΜΜΑΤΙΑ.ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΧΟΝΤΡΟ ΣΑΝ ΧΑΡΤΟΝΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ.ΑΦΑΙΡΕΙΣ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ ΜΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΣΥΣΦΙΞΕΙΣ ΚΛΠ.ΛΥΣΗ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ.

                ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ.

                Επειδή ενδιαφέρομαι και εγώ, για ποιο λόγο να αγοράσεις καινούρια φλάντζα και να μην αφαιρέσεις το λεπτό μεταλλικό φύλλο απευθείας; Δηλαδή αυτό που έχει ήδη πάνω από τη μάνα του;

                Όταν λες ότι αγοράζεις καινούρια φλάντζα, εννοείς γνήσια μαμά για Rallye. Σωστά;

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • N
                  nass last edited by

                  Ο χρήστης kapsopod έγραψε:
                  Επειδή ενδιαφέρομαι και εγώ, για ποιο λόγο να αγοράσεις καινούρια φλάντζα και να μην αφαιρέσεις το λεπτό μεταλλικό φύλλο απευθείας; Δηλαδή αυτό που έχει ήδη πάνω από τη μάνα του;

                  Διότι δεν μπορείς να ξανατοποθετήσεις τη φλάντζα όταν ανοιχτεί το καπάκι, θέλει έτσι και αλλιώς καινούργια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    sp0 last edited by

                    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΝΑΣΟΣ.Η ΦΛΑΝΤΖΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΚΛΕΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΣΤΡΑΒΟΠΑΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ,ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΒΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ.ΚΑΙ ΝΑΙ, ΕΝΝΟΩ 'ΜΑΜΑ' ΦΛΑΝΤΖΑ.ΕΞ' ΑΛΛΟΥ Η PEUGEOT SPORT ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΦΛΑΝΤΖΕΣ ΑΦΟΥ ΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΣΤΑ 16ΒΑΛΒΙΔΑ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΕΣ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • M
                      mpampis81 last edited by

                      Έχεις αλλάξει και άλλα πράγματα στο μοτεράκι σου ή απλώς θέλεις να αλλάξεις την συμπίεση?Το πετυχες τελικά?Σε τρίφυσο μοτέρ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • I
                        iceland last edited by

                        Κανε ενα καθαρισμα στο καπακι δυο δεκατα και αγορασε και βαλε την φλαντζα απο το 206 1600 .

                        Ειναι ιδια με του 106 μεταλικη με μικροτερο παχος.

                        Η συμπιεση θα ειναι γυρω στο 11,2 προς 1.

                        Δοκιμασμενο με εκκεντροφορους και εγκεφαλο της PS.

                        Προσοχη πλεον στην βενζινη μονο 100αρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iceland last edited by

                            ΣΤΡΑΒΩΜΑΡΑ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • A
                              agalanop last edited by

                              Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα λοιπόν...

                              Υ.Γ. Αυτό το post απευθύνεται σε όσους ξέρουν τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του jongoul σήμερα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
                                😄
                                Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα λοιπόν...

                                Υ.Γ. Αυτό το post απευθύνεται σε όσους ξέρουν τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του jongoul σήμερα...

                                δλδ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • N
                                  najanaja last edited by

                                  Μιας και επανήλθε ένα τέτοιο πόστ,
                                  μπορεί κάποιος να μου απαντήσει στα μονόφυσα - τρίφυσα 106
                                  διαφορές ? πλεονεκτήματα? τι εννοούμε? καλύτερο?
                                  πώς τα ξεχωρίζουμε? κτλ κτλ?

                                  διαβάζω συνέχεια για δαύτα αλλά δεν έχω ξεχωρίσει ακόμη τι εννοούν?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tzs last edited by

                                    Ο χρήστης NajaNaja έγραψε:
                                    Μιας και επανήλθε ένα τέτοιο πόστ,
                                    μπορεί κάποιος να μου απαντήσει στα μονόφυσα - τρίφυσα 106
                                    διαφορές ? πλεονεκτήματα? τι εννοούμε? καλύτερο?
                                    πώς τα ξεχωρίζουμε? κτλ κτλ?

                                    διαβάζω συνέχεια για δαύτα αλλά δεν έχω ξεχωρίσει ακόμη τι εννοούν?

                                    Καλύτερα να τσεκάρεις το site http://www.106sportclub.gr, θα σου λυθούν πολλές απορίες, ίσως βέβαια να σου δημιοργηθούν νέες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • A
                                      agalanop last edited by

                                      Το μόνο εύκολο να απαντηθεί είναι το πώς τα ξεχωρίζεις:
                                      Ανοίγοντας το καπώ πάνω στον δεξί θόλο (αριστερά όπως το κοιτάμε δηλαδή) και κάτω από ένα πλαστικό καπάκι βρίσκεται ο εγκέφαλος.
                                      Σε αυτόν φτάνει ένα χοντρό καλώδιο και πιάνει πάνω του σε ένα σημείο στα 'μονόφυσα' ενώ στα 'τρίφυσα' σε τρία.
                                      Τόσο απλό.

                                      Σε περίπτωση που δε μπορείς να ανοίξεις καπώ, μπορείς να κοιτάξεις τα προσκέφαλα των καθισμάτων: αν είναι ορθογώνια πρόκειται για μονόφυσο ενώ αν είναι στρογγυλά για τρίφυσο.
                                      Βέβαια αυτό αποτελεί απλά μια ένδειξη και όχι απόδειξη του τί πραγματικά είναι το αυτοκίνητο, αφού αυτά τα πράγματα αλλάζουν πολύ εύκολα.

                                      Για τις υπόλοιπες ερωτήσεις, συμφωνώ με τον προλαλήσαντα: http://www.106sportclub.gr

                                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                      δλδ?

                                      http://www.106sportclub.gr

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr