Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σινεμπλόκ Πολυουρεθάνης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σινεμπλόκ Πολυουρεθάνης
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    27
    50
    2428
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kapsopod last edited by

      Ο χρήστης corsair έγραψε:
      Ρε παιδια... μια ερωτηση απο ολιγον ασχετο επι του θεματος Τα silent blocks μπαινουν μονο για αγωνιστικη χρηση η και για λογους ανεσης?

      Υπαρχουν μαλακα σινεμπλοκ που να βελτιωνουν την ανεση? Αυτα τα σινεμπλοκ ειναι κατι που μπαινει ευκολα... η εχει πολυ φασαρια η υποθεση?

      Για διαφωτιστε λιγο αν μπορειτε...

      Όλα τα μαμά σινεμπλόκ είναι μαλακά. Εάν θες να βελτιώσεις τα 'πράγματα', τότε βάζεις πιο σκληρά. Του πίσω άξονα θέλουν μεγαλύτερη μανούρα, μιας και πρέπει να 'λυθεί' ο πίσω άξονας. Βασικά εάν κάποιος ασχοληθεί μαζί σου, δεν νομίζω ότι πέρνει πολύ ώρα. Απλά στα συνεργεία προσπαθούν να φτιάξουν 100 αυτοκίνητα ταυτόχρονα. Εμένα πάντως μου είπαν, να το αφήσω το πρωί και να το πάρω το απόγευμα, εάν θέλω να αλλάξω όλα τα σινεμπλόκ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • N
        nass last edited by

        Ο χρήστης corsair έγραψε:
        Ρε παιδια... μια ερωτηση απο ολιγον ασχετο επι του θεματος Τα silent blocks μπαινουν μονο για αγωνιστικη χρηση η και για λογους ανεσης?

        Τα silent blocks υπάρχουν έτσι και αλλιώς (ουσιαστικά παρεμβάλλονται μεταξύ της ανάρτησης και του αμαξώματος στα σημεία στήριξης της πρώτης), αυτό που αλλάζει είναι ο βαθμός ελαστικότητάς τους, μέχρι του ακραίου σημείου να είναι μεταλλικά, δηλ. τελείως μη ελαστικά και άρα άκαμπτα σκληρά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • K
          kpsig moderator last edited by

          Από προσωπική εμπειρία, αν και λίγο γενικευμένα:

          Οι πίσω ελαστικοί σύνδεσμοι του Σιτροέν ΖΧ επιτρέπουν υπερστροφή οριακά, διορθώνοντας την υποστροφή. Το δικό μου έχει πολύ προσεγμένη ανάρτηση με ΣΚΟΠΟ να γινει ακόμη πιο ευέλικτο, εξαλείφοντας την υποστροφή. Σε σχέση με ίδιο, αγωνιστικό ΖΧ με αλουμινένιους συνδέσμους πίσω είναι πολύ πιο 'παιχνιδιάρικο' αλλά και λίγο πιο επικίνδυνο. Όταν οδηγεί κανείς στο όριο (αγώνες και όχι μόνο) καλό θα είναι να έχει λιγότερη υπερστροφή από αυτή που προσφέρει η Σιτροέν στο ΖΧ, για παράδειγμα. Εγώ, προσωπικά, θα έβαζα σκληρότερους συνδέσμους πίσω και χοντρύτερη αντιστρεπτική εμπρός. Στα Μέγαρα το αυτοκίνητο μου μπορεί να υπερστέψει ανά πάσα στιγμή στα χέρια αυτού που δεν το ξέρει ανεξαρτήτως ταχύτητας και στροφής. ΤΟ έχω χάσει με 100 και πλέον χιλιόμετρα και δεν μπορούσα να κάνω τίποτε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            meco last edited by

            Επαναφέρω αυτό το ξεχασμένο topic, μιας και στο Golfάκι μου (IV) χρειάζεται αλλαγή ένα silent block, στη βάση του μπροστινού αριστερού ψαλιδιού.
            Η απλή και φτηνή λύση είναι να αλλάξω μόνο αυτό και να βάλω ένα 'μαμά'.
            Σκέφτομαι όμως να τα αλλάξω όλα και να βάλω πολυουρεθάνης της powerflex. Σίγουρα θα κερδίσω σε αίσθηση και αμεσότητα.
            Μήπως όμως κάνω το αυτοκίνητό μου τελείως απαράδεκτο στο τομέα της άνεσης??
            Έχω οδηγήσει και έχω κάνει συνοδηγός σε 'προηγούμενο' fiesta που φορούσε τα συγκεκριμένα silentblocks και δεν διαπίστωσα τρομακτική έλλειψη άνεσης. Μια χαρά ήταν θα έλεγα.
            Παρόλα αυτά θα ήθελα τη γνώμη όσων γνωρίζουν κάτι περισσότερο...
            Ευχαριστώ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nkaragou last edited by

              Βαλ'τα!!!
              Αυτα που θα κερδισεις ειναι πολυ περισσοτερα απο αυτα που -ισως- χασεις...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • ?
                A Former User last edited by

                meco
                Εχω οδηγήσει Golf IV GTi πριν και μετά τα Powerflex. Διαφορά στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης δεν κατάλαβα !!! Ισως λίγο πιο ξερές αντιδράσεις πίσω αλλά μπορεί και να ήταν ιδέα μου. Η αίσθηση του τιμονιού όμως βελτιώθηκε πολύ.
                Εσύ που ξέρεις το αυτοκίνητο θα καταλάβεις καλύτερα τις διαφορές.
                Νομίζω όμως ότι στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο η ακαμψία του αμαξώματος το βοηθά να μην επηρεάζεται αισθητά από αυτές τις αλλαγές.

                Εαν τα επιλέξεις καλό θα ήταν να έβαζες ολόκληρο το κιτ εμπρός-πίσω-αντιστρεπτική , θα έχει πιο ομοιόμορφη συμπεριφορά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kouk last edited by

                  Και βέβαια σημείωσε ότι όταν κάνουμε ενα μερος άκαμπτο και ανελαστικό, η πίεση που θα δημιουργηθεί θα επιβαρύνει αναγκαστικά ενα άλλο μέρος της ανάρτησης!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • H
                    hunter last edited by

                    Αλήθεια,πού μπορούμε νά βρούμε σινεμπλόκ πολυουρεθάνης;
                    Θά υπάρχουν άραγε γιά τό καντετάκι μου;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      arisk last edited by

                      Meco
                      Ο Βασίλης έχει δίκιο τα χρησιμοποιώ εδώ και 2 χρόνια σε Α3 το τιμόνι έγινε φανταστικό.
                      Πρόσεχε στην τοποθέτηση θέλει ειδικό εργαλείο για τις βάσεις του μπροστινού ψαλιδιού.
                      Όσο για αντιστρεπτική η πίσω θα κάνει το αμάξι πολύ υπερτροφικό σε κακή άσφαλτο, κλειστές στροφές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        takinen last edited by

                        Μην ξεχνάτε κάτι πολύ σημαντικό σχετικά με τα σινεμπλόκ, πως είναι κανονικότατα μέρη της ανάρτησης!
                        Η ανάρτηση σχεδιάζεται και λειτουργεί συνολικά από τα top mount στα αμορτισέρ στα ελατήρια στα ψαλίδια τα μοχλικά τις αδράνειες τους τζόγους στα σινεμπλόκ κλπ. Όλα αυτά σχεδιάζονται για να λειτουργούν και λειτουργούν σαν σύνολο.

                        (Για την ακρίβεια η δυναμική του αυτοκινήτου περιγράφεται από ένα σύστημα διαφορικών εξισώσεων. Όλα τα παραπάνω και πολλά περισσότερα είναι παράγοντες/συντελεστές των εξισώσεων αυτών)

                        Σε ένα αγωνιστικό είναι προφανές το τι θέλεις να κάνεις, οπότε τα σινεμπλοκ μπορεί να είναι ακόμα και αναγκαιότητα. (Δεν μπορείς να έχεις σκληρά αμορτισέρ 'κούτσουρα' ελατήρια ακραίες γεωμετρίες και σινεμπλόκ 'μαμά' γιατί η λειτουργία όλων των παραπάνω με πρώτη από όλα τη γεωμετρία πάει περίπατο..)

                        Σε ένα αυτοκίνητο δρόμου όμως είναι λίγο ρίσκο να διατηρήσεις σταθερές όλες τις παραμέτρους και να αλλάξεις μόνο μια δηλαδή τα σινεμπλόκ...
                        Ε δε μπορεί...θέλοντας και μη όλο και κάτι θα συμβεί στο σύστημα των διαφορικών εξισώσεων..
                        Τι ακριβώς θα συμβεί; Έλα ντε;
                        Με ακρίβεια μπορεί να γνωρίζει μόνο το τμήμα δυναμικής του εργοστασίου που σχεδίασε το τουτου μας..
                        Τα ενδεχόμενα πάντως είναι όλα πιθανά. (Μπορεί να καλυτερέψει από λίγο ως πολύ, μπορεί να γίνει απόλυτο, ασταθές, να μη συνεργάζεται με τα υπόλοιπα κλπ)

                        Σίγουρα οι εταιρείες που φτιάχνουν τα σινεμπλόκ πολυουρεθάνης θα το έχουν ψάξει κάπως το θέμα, όμως σίγουρα το τελικό προιον αποτελεί μια μέση λύση.
                        Θα το εμπιστευόσαστε; Προσωπικά σε νορμάλ ΙΧ όχι.

                        Σε ένα 'σκληρότερο' σύνολο ίσως...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • M
                          meco last edited by

                          Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τις απαντήσεις σας.
                          takinen ήδη φοράω Bilstein Sprint ( B8 ) με H&R ελατήρια (κόκκινα) τριών πόντων.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pipis last edited by

                            Παιδια εχω μπει και εγω στον πειρασμο να αλλαξω τα silent block στο αυτοκινητο μου μπροστα και πισω φυσικα. Βασικα μου ειπαν οτι για Toyota yaris γινονται μονο φτιαχτα σε τορναδορο και μου συστησαν ενα υλικο που λεγεται αρταλον ερταλον καπως ετσι τελοσπαντων ενω το συνολικο κοστος θα ανελθει στα 160. Μου ειπαν πως οι κραδασμοι που θα περνανε στο αμαξωμα θα ειναι σαφως περισσοτεροι αλλα θορυβο δεν θα κανουν. Το αυτοκινητο μου διαθετει ηδη ελατηρια APEX (-5cm), bistein αμορτισερ κιτρινα και μπαρα θολων sparco. Πιστευετε οτι η αλλαγη των σινεμπλοκ θα βελτιωσει αισθητα τα περιθωρια προσφυσης? Αναρωτιεμαι αν ο κατασκευαστης εχει προβλεψει το χαλασμα της γεωμετριας της αναρτησης στις στροφες με τα μαμα σινεμπλοκ για καλυτερη προσφυση και αντι να κερδισω μηπως βγω χαμενος.
                            Ανυπομωνω να ακουσω την απαντηση σας.(στο Yaris το αγωνιστικο εχουν αλλα ψαλιδια με δικα τους σινεμπλοκ)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω κάτι.

                              Τα εργοστασιακά σινεμπλόκ κάθε πότε (περίπου) πρέπει να αλλάζονται σε ένα αυτοκίνητο που συχνά - πυκνά πιέζεται στις στροφές;

                              Επίσης για την αμεσότητα της ανάρτησης μεικοί προτείνουν και αλλαγή των top - mounts. Το κομμάτι δηλαδή εκείνο που είναι πάνω από το αμορτισέρ και το πιάνει στο πλαίσιο. Είναι σηλαδή κάτι σαν το σινεμπλόκ του αμορτισέρ.
                              Και γι' αυτό το εξάρτημα υπάρχει χιλιομετρικό όριο αντικατάστασής του (για εργοστασιακό);

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vaglan last edited by

                                Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
                                Παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω κάτι.

                                Τα εργοστασιακά σινεμπλόκ κάθε πότε (περίπου) πρέπει να αλλάζονται σε ένα αυτοκίνητο που συχνά - πυκνά πιέζεται στις στροφές;

                                Επίσης για την αμεσότητα της ανάρτησης μεικοί προτείνουν και αλλαγή των top - mounts. Το κομμάτι δηλαδή εκείνο που είναι πάνω από το αμορτισέρ και το πιάνει στο πλαίσιο. Είναι σηλαδή κάτι σαν το σινεμπλόκ του αμορτισέρ.
                                Και γι' αυτό το εξάρτημα υπάρχει χιλιομετρικό όριο αντικατάστασής του (για εργοστασιακό);

                                Ξανα επαναφέρω την ερώτηση του Δημήτριου μήπως μπορεί κάποιος να απαντήσει. Με ενδιαφέρει το θέμα, νομίζω ότι τα δικά μου χρειάζονται αντικατάσταση, έτσι μου είχε αναφέρει ο μηχανικός κάποια στιγμή για αυτό που βρίσκεται στο μπροστινό ψαλίδι απ' τη θέση του οδηγού, αλλά μάλλον απαιτείται χρόνος και μου το παίζει κινέζος κάθε φορά που επαναφέρω το θέμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης vaglan έγραψε:

                                  Παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω κάτι.

                                  Τα εργοστασιακά σινεμπλόκ κάθε πότε (περίπου) πρέπει να αλλάζονται σε ένα αυτοκίνητο που συχνά - πυκνά πιέζεται στις στροφές;

                                  Επίσης για την αμεσότητα της ανάρτησης μεικοί προτείνουν και αλλαγή των top - mounts. Το κομμάτι δηλαδή εκείνο που είναι πάνω από το αμορτισέρ και το πιάνει στο πλαίσιο. Είναι σηλαδή κάτι σαν το σινεμπλόκ του αμορτισέρ.
                                  Και γι' αυτό το εξάρτημα υπάρχει χιλιομετρικό όριο αντικατάστασής του (για εργοστασιακό);

                                  Ξανα επαναφέρω την ερώτηση του Δημήτριου μήπως μπορεί κάποιος να απαντήσει. Με ενδιαφέρει το θέμα, νομίζω ότι τα δικά μου χρειάζονται αντικατάσταση, έτσι μου είχε αναφέρει ο μηχανικός κάποια στιγμή για αυτό που βρίσκεται στο μπροστινό ψαλίδι απ' τη θέση του οδηγού, αλλά μάλλον απαιτείται χρόνος και μου το παίζει κινέζος κάθε φορά που επαναφέρω το θέμα.

                                  Σε ένα 'μηχάνημα' έλεγχου τζόγων -σαν αυτό του ΚΤΕΟ- μπορείς να δεις και μόνος σου τις φθορές που έχουν τα σινεμπλοκ (silentblock)
                                  και όλων των ελαστικών συνδέσμων της ανάρτησης.

                                  Προτείνω - παρόλο που η φθορά μπορεί να είναι στο ένα ψαλίδι , να αλλάζεται και στο άλλο αν έχει κάνει πολλά χλμ. (πχ. >20Κ)
                                  Ετσι η συμπεριφορά της ανάρτησης είναι ομοιόμορφη και βέβαια πιο ασφαλής.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    emmanoyhl last edited by

                                    Δεν μπορεί κανένας να σου δώσει όριο για την αντικατάσταση τους. Δεν είναι αναλώσιμο είδος που αλλάζετε είτε βάση χιλιομέτρων είτε βάση χρόνου λειτουργίας.
                                    Πολλά μπορείς να κάνεις για μεγαλύτερη αμεσότητα, σημασία έχει τι ακριβώς θέλεις και πόσο είσαι διατεθειμένος να θυσιάσεις την άνεση για χάρη της όποιας βελτίωσης στην αμεσότητα.

                                    Φυσικά ότι σου γράφει ο Βασίλης ισχύει στο ακέραιο. Στην πιάτσα το ακούς ως τζογόμετρο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • V
                                      vaglan last edited by

                                      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ήδη την άνεση την έχω θυσιάσει αρκετά. Με ενδιαφέρει η αμεσότητα μια και κάνω αρκετά χιλιόμετρα και τα περισσότερα σε επαρχιακούς δρόμους λόγω δουλειάς. Σίγουρα θα πρέπει να μπουν στο πρόγραμμα για αλλαγή μια και το ένα δείχνει φθορά θα αλλάξω και το άλλο, έχω και 130.000 χιλιόμετρα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        pskarm last edited by

                                        exω ακουσει απο πολλους οτι τα powerflex μετα απο 20-30000χλμ μαλακωνουν τραγικα και ειναι για πεταμα...ισχυει?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          meco last edited by

                                          Ο χρήστης vaglan έγραψε:
                                          Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ήδη την άνεση την έχω θυσιάσει αρκετά. Με ενδιαφέρει η αμεσότητα μια και κάνω αρκετά χιλιόμετρα και τα περισσότερα σε επαρχιακούς δρόμους λόγω δουλειάς. Σίγουρα θα πρέπει να μπουν στο πρόγραμμα για αλλαγή μια και το ένα δείχνει φθορά θα αλλάξω και το άλλο, έχω και 130.000 χιλιόμετρα

                                          Αν σε ενδιαφέρει η αμεσότητα βάλε πολυουρεθάνης (π.χ. powerflex)
                                          Θα χάσεις όμως σε άνεση και είναι και σημαντικά ακροβότερα.
                                          Αν προτιμάς την άνεσή, βάλε μαμά silentblocks.

                                          exω ακουσει απο πολλους οτι τα powerflex μετα απο 20-30000χλμ μαλακωνουν τραγικα και ειναι για πεταμα...ισχυει?

                                          Δεν το έχω ξανακούσει αυτό, αλλά δεν μπορώ και να στο αποκλείσω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                            exω ακουσει απο πολλους οτι τα powerflex μετα απο 20-30000χλμ μαλακωνουν τραγικα και ειναι για πεταμα...ισχυει?

                                            Τα άλλαξα στις 20Κ γιατί είχαν 'ξεχειλώσει' και δεν ξαναέβαλα.
                                            Για τους δρόμους μας με τις πολλές λακούβες ταλαιπωρούντε και αυτά και το αυτοκίνητο. Από αίσθηση όμως είναι πολύ καλά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr