-
Σκοπός μου στο συγκεκριμένο θέμα δεν είναι να θίξω την οδική συμπεριφορά των ταξιτζίδων αλλά μια απορία που έχω...
Σχεδόν όλα τα ταξί είναι σεντάν και μάλιστα της μεσαίας μεγάλης κατηγορίας. Γιατί δεν παίρνουν αυτοκίνητα μικρότερων διαστάσεων (χατσμπακ)? Εξυπηρετεί καλύτερα μέσα στην πόλη ένα αυτοκίνητο 5 μέτρων απ'ότι ένα 4 μέτρων? Η επιβάρυνση μέσα στην πόλη θα ταν πολύ μικρότερη αν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν καθημερινά και περισσότερο απ'όλους ήταν μικρότερων διαστάσεων.
Δεν μπορεί να επιβληθεί ένας νόμος ώστε τουλάχιστον τα ταξί που κυκλοφορούν στις μεγάλες πόλεις να ναι μικρότερων διαστάσεων? Κατι σαν το λονδίνο δηλαδή.
Αν σωνει και καλά οι ταρίφες θέλουν μερσεντές, πάρουν A Class.!!! -
Σκοπός μου στο συγκεκριμένο θέμα δεν είναι να θίξω την οδική συμπεριφορά των ταξιτζίδων αλλά μια απορία που έχω...
Σχεδόν όλα τα ταξί είναι σεντάν και μάλιστα της μεσαίας μεγάλης κατηγορίας. Γιατί δεν παίρνουν αυτοκίνητα μικρότερων διαστάσεων (χατσμπακ)? Εξυπηρετεί καλύτερα μέσα στην πόλη ένα αυτοκίνητο 5 μέτρων απ'ότι ένα 4 μέτρων? Η επιβάρυνση μέσα στην πόλη θα ταν πολύ μικρότερη αν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν καθημερινά και περισσότερο απ'όλους ήταν μικρότερων διαστάσεων.
Δεν μπορεί να επιβληθεί ένας νόμος ώστε τουλάχιστον τα ταξί που κυκλοφορούν στις μεγάλες πόλεις να ναι μικρότερων διαστάσεων? Κατι σαν το λονδίνο δηλαδή.
Αν σωνει και καλά οι ταρίφες θέλουν μερσεντές, πάρουν A Class.!!! -
Σκοπός μου στο συγκεκριμένο θέμα δεν είναι να θίξω την οδική συμπεριφορά των ταξιτζίδων αλλά μια απορία που έχω...
Σχεδόν όλα τα ταξί είναι σεντάν και μάλιστα της μεσαίας μεγάλης κατηγορίας. Γιατί δεν παίρνουν αυτοκίνητα μικρότερων διαστάσεων (χατσμπακ)? Εξυπηρετεί καλύτερα μέσα στην πόλη ένα αυτοκίνητο 5 μέτρων απ'ότι ένα 4 μέτρων? Η επιβάρυνση μέσα στην πόλη θα ταν πολύ μικρότερη αν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν καθημερινά και περισσότερο απ'όλους ήταν μικρότερων διαστάσεων.
Δεν μπορεί να επιβληθεί ένας νόμος ώστε τουλάχιστον τα ταξί που κυκλοφορούν στις μεγάλες πόλεις να ναι μικρότερων διαστάσεων? Κατι σαν το λονδίνο δηλαδή.
Αν σωνει και καλά οι ταρίφες θέλουν μερσεντές, πάρουν A Class.!!! -
Τέτοιο μυαλό έχουν οι άνθρωποι, Μερσεντές τους έλελγαν οι παππούδες τους αυτά πάνε και παίρνουν. Μετά κλαίγονται όταν τα κυκλοφορούν τρακαρισμένα και γδαρμένα.
Δεν έχετε δει κάτι κάφρους ταρίφες που γυρίζουν από το αεροδρόμιο στην Μεσογείων με τίγκα βαλίτσες και ανοιχτό πορτ μπαγκαζ. Γιατί δεν τους μαζεύουνε οι τροχαίοι?
Δεν ξέρουν οι ταρίφες τι εστί station ή πολυμορφικό?
Το κράτος ωστόσο τους φορολογεί ωραία, με πλαφόν όλους, ότι και καλά βγάζουν 10,000 Euro τον χρόνο.
Βάλτε ταμειακές στα ταξίμετρα κύριοι.Στην Αθήνα αναλογούν περισσότερα ταξι ανά κάτοικο απ ότι στην Νέα Υόρκη. Πρέπει να καταλάβουν ότι η δουλεία τους δεν έχει και πολύ μέλλον στην Αθήνα, πρέπει να τα πουλήσουν και να φύγουν.
-
θεωρητικά το ταξί θα μπορούσε να κληθεί να πάει παντού..στο αεροδρόμιο, στο λιμάνι π.χ. οπότε χρειάζεσαι μια αυξημένη μεταφορική ικανότητα
θεωρητικά επίσης ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο προσφέρει μεγαλυτερες ανέσεις στον επιβάτη, ο οποίος είναι και πελάτης και πρέπει να νοιώθει ευχάριστα στο χώρο
επίσης μια και στην ουσία είναι κοινή πρακτική η πολλαπλή μίσθωση χρειάζονται χώρο για να μαζέψουν (ή να εξυπηρετήσουν) αρκετά άτομα
και τέλος..ο κάθε ταξιτζής είναι και άνθρωπος και θέλει να κάνει και λίγο το..κομάτι του..οπότε πάιρνει κούρσα..το μικρομεσαίο ή το μίνι θα μπορούσε να το αγοράσει πιθανότατα ακόμη και αν δεν ήταν ταξιτζής..πάρε για παράδειγμα όσους ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες (πολύτεκνοι, ανάπηροι, επαναπατριζόμενοι κλπ κλπ) οι οποίοι μπορούν να αγοράσουν αυτοκίνητο σε μειωμένες τιμές...σε τι ποσοστό αγοράζουν μικρομεσαίο ή μικρό?
το πρόβλημα δεν έιναι το μέγεθος των οχημάτων, τουλάχιστον προς το παρόν διότι υπάρχουν και χώρες όπου η κυκλοφορία είναι τόσο ανυπόφορη που κυκλοφορούν ποδήλατα-ταξί, παπάκια-ταξί, χειροκίνητα ricksaw και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε...το πρόβλημα είναι ο αριθμός των ταξί και ο τρόπος που εργάζονται
ενώ στο μεγαλύτερο μέρος του κόσμου λειτουργούν συμπληρωματικά ως προς τα μέσα μαζικής μεταφοράς, εδώ αποτελούν μέσα μαζικής μεταφοράς...κυκλοφορούν χωρίς πρόγραμμα παντού όλες τις ώρες, παρέχουν χαμηλότατο επίπεδο υπηρεσιών, είναι λίγες οι οργανωμένες εταιρίες, περιορισμένος ο έλεγχος, περίεργες οι διαδικασίες χορήγησης αδειών και τόσα άλλα που είναι και σε βάρος και του επιβάτη και του οδηγού που ταλαιπωρείται να περιφέρεται σε μια Αθήνα κόλαση
-
Eχετε προσέξει ημέρες που τα ταξί έχουν απεργία, η Αθήνα είναι άδεια και μπορείς να κυκλοφορήσεις σαν άνθρωπος.
-
Καλά όλα αυτά που λέτε...αλλά αναφέρονται υπο την 'ιδιότητα' του παρατηρητή!Έχετε μπει επιβάτες σε...απαράδεκτο ταξιτζή?
-
Μπάχαλο και βλαχιά όπως πάντα...
Σε Ιταλία, Γαλλία, Αγγλία κ.λπ. το αεροδρόμιο ήταν γεμάτο από παραγνωρισμένα -στη χώρα των λεβεντοτσολιάδων- βανάκια για να κουβαλούν κόσμο και αποσκευές. Ειδικά στην Ιταλία δεν είδα πουθενά Mercedes sedan, αλλά μόνο Station Wagon! Ειδικές εταιρείες 'χρεωμένες' με αεροδρόμια, σταθμούς, λιμάνια εξυπηρετούν τον κόσμο.
Στην Ελλάδα ακόμη και στο ταξί παραμένει το απωθημένο του Έλληνα να αγοράσει Mercedes (το τι κιτρινίλα με 17άρι ζαντικό, χαμήλωμα και φτερούγα πίσω κυκλοφορεί δε λέγεται... Που πα ρε καραμήτρο με το καρούμπαλο;;;;)
-
Ο χρήστης theios έγραψε:
θεωρητικά το ταξί θα μπορούσε να κληθεί να πάει παντού..στο αεροδρόμιο, στο λιμάνι π.χ. οπότε χρειάζεσαι μια αυξημένη μεταφορική ικανότηταθεωρητικά επίσης ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο προσφέρει μεγαλυτερες ανέσεις στον επιβάτη, ο οποίος είναι και πελάτης και πρέπει να νοιώθει ευχάριστα στο χώρο
επίσης μια και στην ουσία είναι κοινή πρακτική η πολλαπλή μίσθωση χρειάζονται χώρο για να μαζέψουν (ή να εξυπηρετήσουν) αρκετά άτομα
και τέλος..ο κάθε ταξιτζής είναι και άνθρωπος και θέλει να κάνει και λίγο το..κομάτι του..οπότε πάιρνει κούρσα..το μικρομεσαίο ή το μίνι θα μπορούσε να το αγοράσει πιθανότατα ακόμη και αν δεν ήταν ταξιτζής..πάρε για παράδειγμα όσους ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες (πολύτεκνοι, ανάπηροι, επαναπατριζόμενοι κλπ κλπ) οι οποίοι μπορούν να αγοράσουν αυτοκίνητο σε μειωμένες τιμές...σε τι ποσοστό αγοράζουν μικρομεσαίο ή μικρό?
το πρόβλημα δεν έιναι το μέγεθος των οχημάτων, τουλάχιστον προς το παρόν διότι υπάρχουν και χώρες όπου η κυκλοφορία είναι τόσο ανυπόφορη που κυκλοφορούν ποδήλατα-ταξί, παπάκια-ταξί, χειροκίνητα ricksaw και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε...το πρόβλημα είναι ο αριθμός των ταξί και ο τρόπος που εργάζονται
ενώ στο μεγαλύτερο μέρος του κόσμου λειτουργούν συμπληρωματικά ως προς τα μέσα μαζικής μεταφοράς, εδώ αποτελούν μέσα μαζικής μεταφοράς...κυκλοφορούν χωρίς πρόγραμμα παντού όλες τις ώρες, παρέχουν χαμηλότατο επίπεδο υπηρεσιών, είναι λίγες οι οργανωμένες εταιρίες, περιορισμένος ο έλεγχος, περίεργες οι διαδικασίες χορήγησης αδειών και τόσα άλλα που είναι και σε βάρος και του επιβάτη και του οδηγού που ταλαιπωρείται να περιφέρεται σε μια Αθήνα κόλαση
To 90% όμως των μετακινήσεών τους γίνεται μέσα στην πόλη, με επιβάτες οι οποίοι έχουν μηδενικές ή ελάχιστες αποσκευές. Αλλά ακόμα και χρειάζεται ο τεράστιος χώρος αποσκευών, ένα renault scenic για παράδειγμα δεν μπορεί να εξυπηρετήσει καλύτερα? Αν και πιστεύω ότι τα ταξί που κυκλοφορούν στο κέντρο της πόλης δεν θα πρεπε να υπερβαίνουν τα 4 μέτρα. Δεν θα ζορίστεί και τόσο ο επιβάτης για μια διαδρομή 5-15 λεπτών.
Γιατί εγώ με το φτωχό μου μυαλό, σκέφτομαι ότι 10 αυτοκίνητα των 5 μέτρων (=50 μέτρα) είναι 12 αυτοκίνητα μικρότερων διαστάσεων.
Απλά το σύνδρομο της Κουρσας κατέχει ακόμα τους ταξιτζίδες. Γιατί αλλιώς θα μπορούσαν να κάνουν τη δουλειά τους καλύτερα, γρηγορότερα, ευκολότερα για τους ιδιους, τους επιβάτες τους και τους αλλους οδηγούς. -
Διαφωνώ. Αν είναι να πληρώνω και να έχω οδηγό, θέλω να κάθομαι ΑΝΕΤΑ στο πίσω κάθισμα. Να μην βρίσκουν τα πόδια μου στο μπροστινό κάθισμα. Να έχω άπλετο χώρο για αποσκευές. Στο κάτω-κάτω το ταξί δεν παρκάρει κάπου για να θέλει πολύ χώρο. Κινείται συνέχεια κι επομένως το μήκος τόυ δεν παίζει ρόλο.
Το ότι θα έπρεπε οι ταξιτζήδες να κοιτάξουν και προς τα πολυμορφικά και τα στέισιον είναι αλήθεια. Όπως και στα πουλμανάκια. Στο Βερολίνο είδα πάρα πολλά ταξί VW Transporter. Αλλά νομίζω ότι εδώ απαγορεύονται και ότι ένα ταξί οφείλει να είναι πενταθέσιο.
Φαντάζεστε όμως ένα Espace σε πενταθέσια έκδοση για ταξί; Χλίδα!
Στην Ολλανδία λύσανε το πρόβλημα των ταξιτζίδων με 'λάθος συμπεριφορά' με έναν απλό τρόπο. Για να μπει το ταξί σε αεροδρόμιο, λιμάνι κλπ πρέπει να έχει κάρτα για να ανοίξει τη μπαριέρα. Κάνεις τη στραβή και κλέβεις τον τουρίστα; Σου αφαιρούν την κάρτα και δεν ξανακάνεις κούρσα από εκεί!
-
Πολύ καλό το θέμα και τεράστιο.
Έχουμε συνforumα οδηγό, εκμισθόμενου οχήματος δημοσίας χρήσης ????
Για να υπάρχει και ο αντίλογος αλλα και να μάθουμε τι ισχύει.
Δεν το βλέπω, γιατι με τόσα κοσμητικά επίθετα που έχουν ειπωθεί κάπου θα αντιδρούσε.
Εκτός αν έχουν ΤΟΟΟΟΣΟ γερή κράση,με αυτα που ζουν και κάνουν και ακούνε κάθε μέρα. -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Στην Ολλανδία λύσανε το πρόβλημα των ταξιτζίδων με 'λάθος συμπεριφορά' με έναν απλό τρόπο. Για να μπει το ταξί σε αεροδρόμιο, λιμάνι κλπ πρέπει να έχει κάρτα για να ανοίξει τη μπαριέρα. Κάνεις τη στραβή και κλέβεις τον τουρίστα; Σου αφαιρούν την κάρτα και δεν ξανακάνεις κούρσα από εκεί!Πολύ καλό!!!!
-
Τα ταξί πρέπει να είναι από το νόμο τετράπορτα...και με 5 θέσεις. Μόνο τα αγοραια μπορούσαν παλία να έχουν περισσότερες τώρα ούτε αυτά. Αυτός είναι ο λόγος που δεν υπάρχουν πολυμορφικά ταξί στην Ελλάδα. Πάντως και έξω τα ταξί ανήκουν συνήθως στην μεσσαία ή μεγαλομεσσαία κατηγορία και υπάρχουν πολλά πολυμορφικά με 5 θέσεις συνήθως. Επίσης ο 4ος επιβάτης συνήθως χρεώνεται και ο ταξιτζής έχει δικαίωμα να μην τον δεχτεί. Τώρα αν μιλάμε για καθαριότητα και εξυπηρέτηση αυτές απλά είναι αλλού όπως και οι τιμές όμως που είναι αρκετά ακριβότερες.
-
Στην Ιταλία που είχα πάει πριν από κάμποσα χρόνια, τα μισά ταξί ήταν Multipla για να χωράνε περισσότερους πελάτες! Μου το είπε αυτοπροσώπως ντόπιος ταξιτζής και πέθανα στο γέλιο! Latin καπατσοσύνη!
-
Απο προσωπικη εμπειρια εδω στις Βρυξελλες,εχω να πω οτι το μεγαλυτερο ποσοστο των ταξι που κυκλοφορουν ειναι μεγαλομεσαια σενταν,αλλα υπαρχουν και πολλα στεισον,μινιβαν η ακομα και μεγαλα βαν για να καλυπτουν τις αναγκες του καθενα.
Το θεμα ειναι ομως οτι το πιο παλιο ταξι ειναι 5-6 ετων,ολα ανηκουν σε εταιρειες,οι οποιες σου στελνουν οχημα αναλογα με τις αναγκες μεταφορας που εχεις,ΔΙΠΛΟΚΟΥΡΣΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ και 1 χρονο που κυκλοφορω εδω δεν εχω δει ανθρωπο να σταματαει ταξι στον δρομο.Ολες οι κουρσες γινονται ειτε τηλεφωνικα ειτε απο τις πιατσες των ταξι.
Αυτο βεβαια γιατι υπαρχει τελειο συστημα μεσων μαζικης μετεφορας,λεωφορεια,τραμ και μετρο.
Το ταξι ειναι μεσον πολυτελους μεταφορας,μια φορα πηγα απο το αεροδρομιο στο σπιτι μου(5 χλμ μακρια) και η χρεωση ηταν 20 ευρα.!!! -
Επισης απο προσωπικη εμπειρια τα ταχι στις ΗΠΑ ειναι ειναι ακριβα (αρχιζουμε με ελαχιστο σχεδον 2.5 Ευρω). Μπορεις να τα σταματησεις στο δρομο αλλα τις περισσοτερες φορες παιρνεις τηλεφωνο η απο πιατσα. Στο αεροδρομια μπορεις να πας με οτι ταξι θες αλλα απαγορευονται να παρουν επιβατες αν δεν εχουν αδεια. Στο αεροδρομιο παιρνεις ταξι απο την πιατσα που μπορει να ειναι μεχρι βαν για 12 ατομα. τα πιο πολλα εχουν στανταρ τιμολογιο και οχι ρολοι (τα αεροδρομιακα). Και αν νομιζουμε οτι δεν τους πιανουν, ημουν μαρτυρας οταν μια φορα στο αεροδρομιο ενας ταξιτζης μου ειπε να σε παρω; του λεω οκ. Μπαινω μεσα (σε βαν μεγαλο..) βαζω τις βαλιτζες και 10 δευτερολεπτα μετα να σειρηνα κακο. Να ο τοπικος πολιτιακος αστυνομικος που κοιταζε απο μακρια. Ρωταει τον Ταξαουα γιατι πηρες πελατη; Αυτος ειπε καποιες δικαιολογιες. Μετα με ρωταει εμενα γιατι πηρες ενα ταξι που δεν αεροδρομιακο; Του λεω κοιταξε να δεις μολις γυρισα απο το εξωτερικο και ειδα μποστα μου ενα ταξι μπηκα μεσα. για εμενα το ταξι ειναι μεσο μεταφορας. Δεν εχω τον καιρο να του παρω τα στοιχεια αν ειναι νομιμο να με παρει η οχι. Οποτε ο αστυνομικος πικαριστηκε λιγακι και μου ειπε: δεν θα παρεις αυτο το ταξι. Του ειπα οκ δεν με νοιαζει και τον ρωτησα αν θελει τιποτα αλλο γιατι ειμαι ψοφιος. Οποτε εφυγα. Οπτε πηρα το τραινο για το σπιτιπου κοστιζε τα μισα λεφτα.
Ν.
-
Ας πούμε και για την Σιγκαπούρη, αφού πιάσαμε για Ταξι παγκοσμίως.
ΌΛΑ είναι ΤΟΥΟΤΑ ή ΝΙΣΣΑΝ, κάτι σχετικά παλιά (σε σχεδίαση, αλλά καινούργια σκετικα σαν αυτοκίνητα), ντίζελ, ΟΛΑ με κλιματισμό (υποχρεωτικά απο το νόμο). Υπάρχουνε και Mercedes, αλλά είναι Limo Service για αεροδρόμιο κλπ. και έχουνε διαφορετική χρέωση. Αν όμως δε έχουνε δουλειά, κυκλοφορούνε και ως Ταξί.
-
Πολύ φτηνά (κέντρο- αεροδρόμιο, γύρω στα 20 χιλ απόσταση, 7-9 Ευρώ)
-
Πεντακάθαρα
-
ΠΟΤΕ διπλομίσθωση...απαγορεύεται.
-
Δεν έχουνε αύρματο, αλλά είναι όλα συνδεδεμένα με τα κεντρικά (GPRS on-line ή κάτι παρόμοιο) και όλες οι μισθώσεις τους έρχονται σε οθόνη μπρόστα τους!
-
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η Ζώνη Ασφαλείας, ακόμα και πίσω
-
Πάντα δίνουνε απόδειξη, εκτος και αν δεν θές
-
Δέχονται όλες τις πιστωτικές κάρτες (με 10% επιπλεόν επιβάρυνση), χρήσιμο αν ξαφνικά ανακαλύψεις οτι δεν έχεις λεφτά ή είσαι ξένος.
-
Σε τηλεφωνική κλήση, δεν κάνουνε πάνω απο 5 λεπτά.
-
Υποχρεωτικά ανγράφεται σε εμφανές σημείο το όνομα του οδηγού, η άδεια του και ο αριθμός του Ταξί (όπως επίσης και στην απόδειξη), ωστε να έιναι εύκολο να κάνεις παράπονα για συγκεκριμένο αυτοκίνητο και οδηγό.
-
-
Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:
Πολύ καλό το θέμα και τεράστιο.
Έχουμε συνforumα οδηγό, εκμισθόμενου οχήματος δημοσίας χρήσης ????
Για να υπάρχει και ο αντίλογος αλλα και να μάθουμε τι ισχύει.
Δεν το βλέπω, γιατι με τόσα κοσμητικά επίθετα που έχουν ειπωθεί κάπου θα αντιδρούσε.
Εκτός αν έχουν ΤΟΟΟΟΣΟ γερή κράση,με αυτα που ζουν και κάνουν και ακούνε κάθε μέρα.υπηρχε σιγουρα στο παρελθον και μολις ανακοινωσε την ιδιοτητα του υπερασπιζομενος αυτα που θεωρουσε ως αδικα σε ενα αντιστοιχο παλαιοτερο θεμα επεσαν πολλοι επανω του να τον ''φανε'' θελοντας να ''ξεσπασουν'' επανω του για οσα καθημερινα συμβαινουν στους δρομους απο αυτην την επαγγελματικη κατηγορια.
δεν το αποκλειω μετα απο αυτο να αποφασισε οτι το κλιμα δεν τον ''σηκωνει'' και να μην μας ξαναεπισκεφθηκε.......μπορει ομως και να συνεχιζει ειτε με το ιδιο ειτε με αλλο ονομα ειτε μονο διαβαζοντας ή δεν ξερω και εγω τι αλλο!!!!!!!
-
Ταξιτζής δεν είμαι,αλλά θα κάνω το δικηγόρο του διαβόλου.Λέμε πως οι ταξιτζήδες σταματούν όπου βρουν.Αν είμαστε επιβάτες σε ταξί,όμως,πολλές φορές ζητάμε να σταματήσει σε περίεργα ή επικίνδυνα σημεία ή,ακόμα χειρότερα,θυμόμαστε τελευταία στιγμή να πούμε στον οδηγό πως ήρθε η ώρα να κατέβουμε.Έπειτα,αν είμαστε μέσα δεν πολυθέλουμε να πάρει άλλους.Αν είμαστε έξω και ψάχνουμε,ζητάμε να μας πάρει κάποιο ταξί,ακόμα και αν δε χωράμε.Εξάλλου και οι ταξιτζήδες είναι άνθρωποι.Σκεφτείτε να είσαι μέρα-νύχτα μέσα σε αμάξι και να ανέχεσαι τον οποιοδήποτε επιβάτη.Μερικοί επιβάτες δε μιλάνε και καθόλου,θεωρούν πως δε χρειάζεται να ανοίξουν διάλογο.Παραξενεύομαι που βλέπω τόσες διαμαρτυρίες για τις μεγάλες διαστάσεις των ταξί.Χρειάζονται οι χώροι και για άνεση μέσα στο χώρο των επιβατών και για αποσκευές.Να μη μιλάμε εκ του ασφαλούς.Ας βάλουμε τον εαυτό μας στη θέση τους και να αναγνωρίσουμε τα αντικειμενικά προβλήματα που διέρχεται ο κλάδος των επαγγελματιών οδηγών.Τέλος,ας κάνουμε αναφορά και στα προβλήματα των οχημάτων τους.Τα λαμπάκια των φώτων καίγονται συνέχεια,βλέπεις καινούρια αμάξια με καμμένα φώτα.Σε τέτοια θέματα ας κυνηγήσουμε τους κατασκευαστές και όχι τους οδηγούς.
-
Αν και δεν διαφωνώ ιδιαίτερα με αυτό που ειπώθηκε για τη διπλοταρίφα πρέπει να πώ ότι η διπλοταρίφα κανονικά απαγορεύεται, σε περίπτωση που ο οδηγός θέλει να πάρει κάποιον θα πρέπει να πάρει την συγκατάθεση του επιβάτη. Μην ξεχνάμε ότι για τη διάρκεια που είσαι μέσα στο Ταξί το έχεις μισθωμένο το όχημα.
Τώρα για το πόσο δύσκολη είναι η δουλειά του ταξιτζή ..... ναι ειναι δύσκολη, από την άλλη όμως είναι επιλογή τους. Η δυσκολία της δουλειάς δεν δικαιολογεί το κλέψιμο, την αγένεια, την επικίνδυνη οδήγηση κλπ.
ΤΑΞΙ