Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
FIAT FORUM
  1. Home
  2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
  3. FIAT FORUM
  • 1
  • 2
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 270
  • 271
  • 74 / 271
Κατασκευαστές και Μοντέλα
59
5.4k
72.1k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • N
    n_olympios last edited by Oct 10, 2007, 8:19 PM

    Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

    Πάντως η αλήθεια είναι ότι το Πάντα είναι πιο...'αυτοκίνητο' από τα Ματίζ/Άτος/Πικάντο κλπ...ποιοτικά μέσα είναι χάλια...αλλά το ίδιο είναι και τα άλλα.

    Συνονόματε, θα συμφωνήσω για τα 2 πρώτα, όχι όμως για το Picanto. Εχω χρησιμοποιήσει και τα 4 και μπορώ να πω ότι το Picanto είναι πολύ καλύτερο παντού.

    Βέβαια με ένα Panda 100HP αλλάζουν τα πράγματα...

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • E
      eddie_147 last edited by Oct 11, 2007, 1:16 AM

      http://www.italiaspeed.com/2007/cars/fi ... /1010.html

      Κάτι για χρησιμοποίηση της πλατφόρμας της νέας E class από την Alfa Romeo διάβασα....
      Επιστροφή στην πίσω κίνηση μέσω Γερμανίας;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostis20 last edited by Oct 11, 2007, 6:54 AM

        Na to doume kai auto... ?💫

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andykar last edited by Oct 11, 2007, 6:57 AM

          Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

          Πάντως η αλήθεια είναι ότι το Πάντα είναι πιο...'αυτοκίνητο' από τα Ματίζ/Άτος/Πικάντο κλπ...ποιοτικά μέσα είναι χάλια...αλλά το ίδιο είναι και τα άλλα.

          Συνονόματε, θα συμφωνήσω για τα 2 πρώτα, όχι όμως για το Picanto. Εχω χρησιμοποιήσει και τα 4 και μπορώ να πω ότι το Picanto είναι πολύ καλύτερο παντού.

          Βέβαια με ένα Panda 100HP αλλάζουν τα πράγματα...

          τελικά αυτα τα μικρούλια πάνε πολύ καλα......
          με τα 60κάτι αλογάκια τους ...... είναι σαν μικρές σφεντονίτσες......
          ετυχε να νοικιάσω ένα atos στην Μυτιλήνη πριν κανα μήνα
          και ομολογώ οτι το διασκέδασα αφάνταστα.....
          με 4 άτομα μέσα και σε κάτι ανηφόρες που περίμενα να κωλώσει
          πήγαινε σαν πυραυλάκι....... πολύ άτιμα αυτα τα μικρά τελικά......
          και το παντάκι πάει σφεντόνα.......
          προχθές στην Πεντέλη ενός κολλητού το παντάκι....
          το λιώσαμε........ το άτιμο είναι πολύ καλό

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            ftskamins last edited by Oct 11, 2007, 8:14 AM

            Τα κιλα κανουν τη διαφορα...Και δυστηχως ολα τα καινουργια ειναι θεοχοντρα Ετσι αν και δυνατα χανουν αυτη την αισθηση σφεντονας οπως πολυ ωραια διατυπωσες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andykar last edited by Oct 11, 2007, 8:47 AM

              Ο χρήστης ftskamins έγραψε:
              Τα κιλα κανουν τη διαφορα...Και δυστηχως ολα τα καινουργια ειναι θεοχοντρα Ετσι αν και δυνατα χανουν αυτη την αισθηση σφεντονας οπως πολυ ωραια διατυπωσες

              συμφωνοι......αλλα κάποτε τα 1000ακια είχαν 45 και 50 ατια
              ενω τώρα όλα ξεπερνούν τα 60......
              μπορεί να αυξήθηκαν τα κιλά αλλα αυξήθηκαν και τα ατια....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                technik last edited by Oct 11, 2007, 9:47 AM

                Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                http://www.italiaspeed.com/2007/cars/financial/10/mercedes_benz_cooperation/1010.html

                Κάτι για χρησιμοποίηση της πλατφόρμας **της νέας E class **από την Alfa Romeo διάβασα....
                Επιστροφή στην πίσω κίνηση μέσω Γερμανίας;

                Της Ε Class που κυκλοφορεί?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  highfidelity last edited by Oct 11, 2007, 9:55 AM

                  Ο χρήστης technik έγραψε:

                  http://www.italiaspeed.com/2007/cars/financial/10/mercedes_benz_cooperation/1010.html

                  Κάτι για χρησιμοποίηση της πλατφόρμας **της νέας E class **από την Alfa Romeo διάβασα....
                  Επιστροφή στην πίσω κίνηση μέσω Γερμανίας;

                  Της Ε Class που κυκλοφορεί?

                  Από το άρθρο:
                  In return for any deal with Daimler AG, Fiat would most likely gain access to the new E-Class platform. The next generation E-Class, currently under development, is expected on the market in 2009 and is regarded as being a segment leader and benchmark, leveraging all Mercedes-Benz’s experience in this category where it has historically been at its strongest. A mid-range platform would give Fiat technology on which to base its replacement for the Alfa 166 and possibly the Lancia Thesis, if this latter car is given a successor.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    eddie_147 last edited by Oct 11, 2007, 10:23 AM

                    Tώρα μάλιστα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      montecarlo last edited by Oct 11, 2007, 10:47 AM

                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                      http://www.italiaspeed.com/2007/cars/financial/10/mercedes_benz_cooperation/1010.html

                      Κάτι για χρησιμοποίηση της πλατφόρμας **της νέας E class **από την Alfa Romeo διάβασα....
                      Επιστροφή στην πίσω κίνηση μέσω Γερμανίας;

                      Της Ε Class που κυκλοφορεί?

                      Από το άρθρο:
                      In return for any deal with Daimler AG, Fiat would most likely gain access to the new E-Class platform. The next generation E-Class, currently under development, is expected on the market in 2009 and is regarded as being a segment leader and benchmark, leveraging all Mercedes-Benz’s experience in this category where it has historically been at its strongest. A mid-range platform would give Fiat technology on which to base its replacement for the Alfa 166 and possibly the Lancia Thesis, if this latter car is given a successor.

                      Η FIAT γενικά ψάχνετε για RWD πλατφόρμα για την επόμενη γενιά 159/GTV/Spider... ή θα την πάρει από συνεργάτη (π.χ Mercedes) η θα μετατρέψει αυτή της Maserati

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        charmak66 last edited by Oct 11, 2007, 4:43 PM

                        Τραγική ειρωνία.
                        Πολύ καλύτερα απ' ότι να μείνουμε μόνο με προσθιοκίνητες πλατφόρμες.
                        Η ΜΒ τι θα κερδίσει; Τεχνογνωσία για ντίζελ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          montecarlo last edited by Oct 11, 2007, 4:58 PM

                          Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                          Τραγική ειρωνία.
                          Πολύ καλύτερα απ' ότι να μείνουμε μόνο με προσθιοκίνητες πλατφόρμες.
                          Η ΜΒ τι θα κερδίσει; Τεχνογνωσία για ντίζελ;

                          H Μ.Β. θα κερδίσει πλατφόρμες και μηχανές για segment A,B,C

                          To ερώτημα είναι εαν μιλάμε για απλή συνεργασία σε 1-2 μοντέλα (όπως FIAT 500 - Ford Ka, Sedici - SX4) ή για κάτι πιο μακροπρόθεσμο και πιο ολοκληρωμένο.

                          Η Στρατηγική της FIAT ειναι για εστιασμένες συνεργασίες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by Oct 11, 2007, 5:32 PM

                            Μπα!!Λεφτα πανε να παρουν οπως εκαναν με την GM

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by Oct 11, 2007, 5:42 PM

                              θα ειναι και πιο ελαφρια...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                corsair last edited by Oct 11, 2007, 6:13 PM

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                Μπα!!Λεφτα πανε να παρουν οπως εκαναν με την GM

                                βρηκανε κι αλλο κοροιδο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by Oct 11, 2007, 7:03 PM

                                  Εντυπώσεις...άκρως σπαστικό το 'αναλογικό' τιμόνι. Ειδικά στο παρκάρισμα είναι...άστα να πάνε...έχει βέβαια το κόλπο του...το αφήνεις να τσουλήσει λίγο και ελαφραίνει. Κατά τ'άλλα...έχει πολύ πλάκα. Δε ξέρω πόσα άλογα είναι...άλλα πάει ΠΑΡΑ πολύ καλά...είναι πανάλαφρο βέβαια...και χώνομαι παντού...νιώθω σαν τρελός Ιταλός στη Ρώμη μετά από 1-2 εσπρέσο.

                                  Είναι αρκετά σβέλτο...πολύ fun-to-drive...περισσότερο από το Ματίζ και το Άτος...το Πικάντο δε το ξέρω...δε το έχω οδηγήσει...και έχει αρκετά χαμηλή κατανάλωση. Το τέλειο city-car βασικά...και το καλό είναι ότι είναι κάπως μεγαλύτερο από τα Ματίζ/Άτος κλπ...σαν μέγεθος Corsa/Fiesta είναι. Πας δηλαδή και ένα ταξίδι...δε φοβάσαι όπως στα άλλα. Το 'χώνω' και σε κάτι πλατείες...έχει πολύ πλάκα. Επίσης καλός είναι ο λεβιές είναι ψηλά...και γενικά όλα τα χειριστήρια είναι κοντά στα χέρια σου.

                                  Έκανε καλή δουλειά η ΦΙΑΤ ομολογώ...αλλά έχει βασικές ελλείψεις η βασική έκδοση.

                                  Τουλάχιστον έχει ABS & A/C...αν είχε και υδραυλικό τιμόνι θα ήταν ΟΚ...

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    corsair last edited by Oct 11, 2007, 7:22 PM

                                    Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                                    Δε ξέρω πόσα άλογα είναι...άλλα πάει ΠΑΡΑ πολύ καλά...είναι πανάλαφρο βέβαια...και χώνομαι παντού.

                                    U got to be kidding me....

                                    ειτε το 1,1 ειτε το 1,2 δεν μπορω να φανταστω πως θα μπορουσαν να ειναι σβελτα....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      charmak66 last edited by Oct 11, 2007, 7:26 PM

                                      Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                      ειτε το 1,1 ειτε το 1,2 δεν μπορω να φανταστω πως θα μπορουσαν να ειναι σβελτα....

                                      Σε χαμηλές ταχύτητες στην πόλη, δε φαίνεται καθόλου η έλλειψη δύναμης. Το μοτεράκι τραβάει απ' το ρελαντί, γι αυτό. Πάντως αυτή η αίσθηση ευελιξίας είναι χαρακτηριστική.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by Oct 11, 2007, 7:48 PM

                                        Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                        Δε ξέρω πόσα άλογα είναι...άλλα πάει ΠΑΡΑ πολύ καλά...είναι πανάλαφρο βέβαια...και χώνομαι παντού.

                                        U got to be kidding me....

                                        ειτε το 1,1 ειτε το 1,2 δεν μπορω να φανταστω πως θα μπορουσαν να ειναι σβελτα....

                                        E καλά δε σου λέω ότι κάνω ράλυ...και σφίνες κλπ...αλλά πάει καλά...αξιοπρεπέστατα! Έχει νεύρο...πως να στο πω.

                                        Όπως λέει ο charmak66 τραβάει πολύ καλά το μοτεράκι για 1.1...εντάξει δε λέμε ότι τσαγιάζω...προς Θεού (έχω τη BMW γιαυτό ) αλλά χώνεσαι με άνεση παντού...ξεκολάς από το φανάρι άνετα κλπ.

                                        Γενικά πάει πολύ καλά...ενέλπιστα καλά θα έλεγα...

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          asteris last edited by Oct 11, 2007, 9:58 PM

                                          Δεν έχες ξανανέβει σε 8V? Η ροπή από το ρελαντί είναι αυτό που φαίνεται σε χαροποιεί...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          1474 out of 5412
                                          • First post
                                            1474/5412
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 72
                                          • 73
                                          • 74
                                          • 75
                                          • 76
                                          • 270
                                          • 271
                                          • 74 / 271
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr