-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πάντως η αλήθεια είναι ότι το Πάντα είναι πιο...'αυτοκίνητο' από τα Ματίζ/Άτος/Πικάντο κλπ...ποιοτικά μέσα είναι χάλια...αλλά το ίδιο είναι και τα άλλα.
Συνονόματε, θα συμφωνήσω για τα 2 πρώτα, όχι όμως για το Picanto. Εχω χρησιμοποιήσει και τα 4 και μπορώ να πω ότι το Picanto είναι πολύ καλύτερο παντού.
Βέβαια με ένα Panda 100HP αλλάζουν τα πράγματα...
-
http://www.italiaspeed.com/2007/cars/fi ... /1010.html
Κάτι για χρησιμοποίηση της πλατφόρμας της νέας E class από την Alfa Romeo διάβασα....
Επιστροφή στην πίσω κίνηση μέσω Γερμανίας; -
Na to doume kai auto... ?
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Πάντως η αλήθεια είναι ότι το Πάντα είναι πιο...'αυτοκίνητο' από τα Ματίζ/Άτος/Πικάντο κλπ...ποιοτικά μέσα είναι χάλια...αλλά το ίδιο είναι και τα άλλα.
Συνονόματε, θα συμφωνήσω για τα 2 πρώτα, όχι όμως για το Picanto. Εχω χρησιμοποιήσει και τα 4 και μπορώ να πω ότι το Picanto είναι πολύ καλύτερο παντού.
Βέβαια με ένα Panda 100HP αλλάζουν τα πράγματα...
τελικά αυτα τα μικρούλια πάνε πολύ καλα......
με τα 60κάτι αλογάκια τους ...... είναι σαν μικρές σφεντονίτσες......
ετυχε να νοικιάσω ένα atos στην Μυτιλήνη πριν κανα μήνα
και ομολογώ οτι το διασκέδασα αφάνταστα.....
με 4 άτομα μέσα και σε κάτι ανηφόρες που περίμενα να κωλώσει
πήγαινε σαν πυραυλάκι....... πολύ άτιμα αυτα τα μικρά τελικά......
και το παντάκι πάει σφεντόνα.......
προχθές στην Πεντέλη ενός κολλητού το παντάκι....
το λιώσαμε........ το άτιμο είναι πολύ καλό -
Τα κιλα κανουν τη διαφορα...Και δυστηχως ολα τα καινουργια ειναι θεοχοντρα Ετσι αν και δυνατα χανουν αυτη την αισθηση σφεντονας οπως πολυ ωραια διατυπωσες
-
Ο χρήστης ftskamins έγραψε:
Τα κιλα κανουν τη διαφορα...Και δυστηχως ολα τα καινουργια ειναι θεοχοντρα Ετσι αν και δυνατα χανουν αυτη την αισθηση σφεντονας οπως πολυ ωραια διατυπωσεςσυμφωνοι......αλλα κάποτε τα 1000ακια είχαν 45 και 50 ατια
ενω τώρα όλα ξεπερνούν τα 60......
μπορεί να αυξήθηκαν τα κιλά αλλα αυξήθηκαν και τα ατια.... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
http://www.italiaspeed.com/2007/cars/financial/10/mercedes_benz_cooperation/1010.htmlΚάτι για χρησιμοποίηση της πλατφόρμας **της νέας E class **από την Alfa Romeo διάβασα....
Επιστροφή στην πίσω κίνηση μέσω Γερμανίας;Της Ε Class που κυκλοφορεί?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
http://www.italiaspeed.com/2007/cars/financial/10/mercedes_benz_cooperation/1010.html
Κάτι για χρησιμοποίηση της πλατφόρμας **της νέας E class **από την Alfa Romeo διάβασα....
Επιστροφή στην πίσω κίνηση μέσω Γερμανίας;Της Ε Class που κυκλοφορεί?
Από το άρθρο:
In return for any deal with Daimler AG, Fiat would most likely gain access to the new E-Class platform. The next generation E-Class, currently under development, is expected on the market in 2009 and is regarded as being a segment leader and benchmark, leveraging all Mercedes-Benz’s experience in this category where it has historically been at its strongest. A mid-range platform would give Fiat technology on which to base its replacement for the Alfa 166 and possibly the Lancia Thesis, if this latter car is given a successor. -
Tώρα μάλιστα....
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
http://www.italiaspeed.com/2007/cars/financial/10/mercedes_benz_cooperation/1010.html
Κάτι για χρησιμοποίηση της πλατφόρμας **της νέας E class **από την Alfa Romeo διάβασα....
Επιστροφή στην πίσω κίνηση μέσω Γερμανίας;Της Ε Class που κυκλοφορεί?
Από το άρθρο:
In return for any deal with Daimler AG, Fiat would most likely gain access to the new E-Class platform. The next generation E-Class, currently under development, is expected on the market in 2009 and is regarded as being a segment leader and benchmark, leveraging all Mercedes-Benz’s experience in this category where it has historically been at its strongest. A mid-range platform would give Fiat technology on which to base its replacement for the Alfa 166 and possibly the Lancia Thesis, if this latter car is given a successor.Η FIAT γενικά ψάχνετε για RWD πλατφόρμα για την επόμενη γενιά 159/GTV/Spider... ή θα την πάρει από συνεργάτη (π.χ Mercedes) η θα μετατρέψει αυτή της Maserati
-
Τραγική ειρωνία.
Πολύ καλύτερα απ' ότι να μείνουμε μόνο με προσθιοκίνητες πλατφόρμες.
Η ΜΒ τι θα κερδίσει; Τεχνογνωσία για ντίζελ; -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Τραγική ειρωνία.
Πολύ καλύτερα απ' ότι να μείνουμε μόνο με προσθιοκίνητες πλατφόρμες.
Η ΜΒ τι θα κερδίσει; Τεχνογνωσία για ντίζελ;H Μ.Β. θα κερδίσει πλατφόρμες και μηχανές για segment A,B,C
To ερώτημα είναι εαν μιλάμε για απλή συνεργασία σε 1-2 μοντέλα (όπως FIAT 500 - Ford Ka, Sedici - SX4) ή για κάτι πιο μακροπρόθεσμο και πιο ολοκληρωμένο.
Η Στρατηγική της FIAT ειναι για εστιασμένες συνεργασίες.
-
Μπα!!Λεφτα πανε να παρουν οπως εκαναν με την GM
-
θα ειναι και πιο ελαφρια...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μπα!!Λεφτα πανε να παρουν οπως εκαναν με την GMβρηκανε κι αλλο κοροιδο...
-
Εντυπώσεις...άκρως σπαστικό το 'αναλογικό' τιμόνι. Ειδικά στο παρκάρισμα είναι...άστα να πάνε...έχει βέβαια το κόλπο του...το αφήνεις να τσουλήσει λίγο και ελαφραίνει. Κατά τ'άλλα...έχει πολύ πλάκα. Δε ξέρω πόσα άλογα είναι...άλλα πάει ΠΑΡΑ πολύ καλά...είναι πανάλαφρο βέβαια...και χώνομαι παντού...νιώθω σαν τρελός Ιταλός στη Ρώμη μετά από 1-2 εσπρέσο.
Είναι αρκετά σβέλτο...πολύ fun-to-drive...περισσότερο από το Ματίζ και το Άτος...το Πικάντο δε το ξέρω...δε το έχω οδηγήσει...και έχει αρκετά χαμηλή κατανάλωση. Το τέλειο city-car βασικά...και το καλό είναι ότι είναι κάπως μεγαλύτερο από τα Ματίζ/Άτος κλπ...σαν μέγεθος Corsa/Fiesta είναι. Πας δηλαδή και ένα ταξίδι...δε φοβάσαι όπως στα άλλα. Το 'χώνω' και σε κάτι πλατείες...έχει πολύ πλάκα. Επίσης καλός είναι ο λεβιές είναι ψηλά...και γενικά όλα τα χειριστήρια είναι κοντά στα χέρια σου.
Έκανε καλή δουλειά η ΦΙΑΤ ομολογώ...αλλά έχει βασικές ελλείψεις η βασική έκδοση.
Τουλάχιστον έχει ABS & A/C...αν είχε και υδραυλικό τιμόνι θα ήταν ΟΚ...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δε ξέρω πόσα άλογα είναι...άλλα πάει ΠΑΡΑ πολύ καλά...είναι πανάλαφρο βέβαια...και χώνομαι παντού.U got to be kidding me....
ειτε το 1,1 ειτε το 1,2 δεν μπορω να φανταστω πως θα μπορουσαν να ειναι σβελτα....
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
ειτε το 1,1 ειτε το 1,2 δεν μπορω να φανταστω πως θα μπορουσαν να ειναι σβελτα....
Σε χαμηλές ταχύτητες στην πόλη, δε φαίνεται καθόλου η έλλειψη δύναμης. Το μοτεράκι τραβάει απ' το ρελαντί, γι αυτό. Πάντως αυτή η αίσθηση ευελιξίας είναι χαρακτηριστική.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Δε ξέρω πόσα άλογα είναι...άλλα πάει ΠΑΡΑ πολύ καλά...είναι πανάλαφρο βέβαια...και χώνομαι παντού.
U got to be kidding me....
ειτε το 1,1 ειτε το 1,2 δεν μπορω να φανταστω πως θα μπορουσαν να ειναι σβελτα....
E καλά δε σου λέω ότι κάνω ράλυ...και σφίνες κλπ...αλλά πάει καλά...αξιοπρεπέστατα! Έχει νεύρο...πως να στο πω.
Όπως λέει ο charmak66 τραβάει πολύ καλά το μοτεράκι για 1.1...εντάξει δε λέμε ότι τσαγιάζω...προς Θεού (έχω τη BMW γιαυτό ) αλλά χώνεσαι με άνεση παντού...ξεκολάς από το φανάρι άνετα κλπ.
Γενικά πάει πολύ καλά...ενέλπιστα καλά θα έλεγα...
-
Δεν έχες ξανανέβει σε 8V? Η ροπή από το ρελαντί είναι αυτό που φαίνεται σε χαροποιεί...
FIAT FORUM