Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 324
    • Best 0
    • Groups 0

    andykar

    @andykar

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    324
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    andykar Unfollow Follow

    Latest posts made by andykar

    • RE: HYUNDAI FORUM
      • είναι προτιμότερο να δίνω κάθε 4 με 5 χρόνια (τόσα περίπου είναι τα 45.000 χιλιόμετρα για μένα) 100 € παραπάνω παρά να πάθω κάποια μεγαλύτερη ζημιά αργότερα, επειδή τσιγκουνεύτηκα αυτά τα 20 ευρώ παραπάνω τον χρόνο (τόσα βγαίνουν όμμα κάνεις την διαίρεση). τα μπουζοκαλωδια πρεπει να αλλάζονται σε τακτικά χιλιομετρικά διαστήματα σε συνάρτηση πάντα και με τον χρόνο. μην περιμένετε να δειτε καποιο πρόβλημα για να τα αλλάξετε.... ενα παλιο και φθαρμένο μπουζοκαλωδιο που σκάει μερικα αρκ στο σωμα του κινητήρα μπορεί να σας δημιουργήσει τεραστια προβληματα ηλεκτρικης φύσεως και να τα πληρώσετε πολύ πιο ακριβά..... αυτός ο σπινθήρας δεν είναι και τόσο αθώος όσο νομίζετε.... 23 € κοστίζουν τα μπουζοκαλωδια (μαζι με τα μπουζί) στο δικό μου αμαξι.... σιγά το κόστος....

      • τα τακακια αλλάζονται αναλόγως με την χρηση που κάνουμε.... δηλαδη αναλογως με το στυλ της οδηγησης που εχει ο καθε ενας απο εμας..... το δικό μου στυλ θελει αλλαγή κάθε 45.000 χιλιομετρα (πάνω - κάτω)

      • το air condition σαφώς και πρεπει να ελεγχεται κάθε 4 με 5 χρονια..... μην περιμενεις να πεσει η αποδοση του.... κράτησε το σε φορμα με εναν ελεγχο (εκ των εσω) κάθε 5 χρονάκια..... δεν ειναι κακο.... και ουτε ειναι τρελά τα λεφτά..... αντε να δωσεις κανα δεκαρικακι....

      • για τα μάκτρα δεν θα πω κάτι.... απλώς έπεσε να τα αλλάξω στο σέρβις.... τα αλλάζω κάθε φθινόπωρο πάντα..... ενα ταλιράκι δίνω.... οτι φτηνοτερο υπάρχει βάζω για να βγαλω τον χειμωνα.

      • επίσης ο ηλεκτρονικός έλεγχος επιβάλλεται στα σημερινά αυτοκίνητα.... να τον κάνετε πάντα στα μεγάλα σέρβις....

      εχω ενα accent 2002 ..... κλείνει 12 χρόνια ζωής.... σήμερα εχει 118.000 χιλιόμετρα και περα απο ενα τρομπάκι αμπραγιάζ στις 113.000 (κοστος 35 ευρω) δεν μου εχει βγάλει καμια μα καμια αλλη βλάβη.
      εχω δωσει στα 12 χρονια 1.200 ευρω συνολικα για την συντηρηση του, δηλαδη 100 ευρω τον χρόνο....
      νομιζω οτι δεν ειμαι και τοσο μερακλής, ουτε εγω ουτε ο φιλος που μου κάνει τα σερβις....
      σημειωτέων οτι δεν ειμαι άσχετος..... δεν χρειάζομαι κανέναν φίλο να μου πει τι θα κάνω στο αυτοκίνητό μου και τι όχι....
      αυτά....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andykar
    • RE: HYUNDAI FORUM

      Ο χρήστης GGAB έγραψε:

      Μαζι με το σερβις 300

      και παλι πολλα ειναι...........αντε να δωσεις φουσκομενα 220!

      στα 45.000 χιλιόμετρα που έκανα το μεγάλο σέρβις περιλάμβανε και τους ιμάντες (όλους). το σέρβις έγινε απο την autopoint γιατί ήταν ακόμα στην εγγύηση το αμάξι και στοιχισε 311€. στα 90.000 χιλιόμετρα που ήταν η ώρα για το δεύτερο μεγάλο σέρβις το έκανα σε συνεργείο φίλου μου (μετά τα 5 χρόνια της εγγύησης εκεί το πάω μόνο) και το κόστος ήταν 310€. η τιμή είναι απολύτως λογική γιατι το μεγάλο σέρβις περιλαμβάνει πολλά πράγματα ..... λάδια, ξίδια, μπουζί μπουζοκαλώδια, τακάκια, καθαρισμός ταμπούρων, φίλτρα (ολα), ιμάντες, μάκτρα υαλοκαθαριστήρων, ρύθμιση κάθετης προβολής φώτων, ηλεκτρονικός έλεγχος λειτουργίας κινητήρα, έλεγχος air condition ο οποίος δεν είναι ένα απλό** 'άνοιξε να δούμε αν δουλεύει το κρύο'** αλλά μια διαδικασία η οποία κράτησε τουλάχιστον μισή ώρα επάνω σε ειδικό μηχάνημα το οποίο ελέγχει αυτόματα το ψυκτικό υγρό του κυκλώματος (αναπλήρωση, έλεγχος πίεσης κλπ). και φυσικά όλοι οι άλλοι έλεγχοι που γίνονται στα μικρά σέρβις.....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andykar
    • RE: HYUNDAI FORUM

      αυτή είναι η τελική του μορφή...δεν έχει άλλη!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andykar
    • RE: Πομποδεκτες.

      ο οποιοσδήποτε μπορεί να εκπέμψει στις συχνότητες των 446-446.100 αρκεί να το κάνει όπως λέει η νομοθεσία, είτε λέγεται ραδιοερασιτέχνης είτε όχι.
      Αν εσυ βγεις στα pmr με εναν πομποδέκτη βάσεως...παρανομείς αλλα ενδεχομένως να μην το ξέρεις.
      ο ραδιοερασιτέχνης που εκπέμπει στα pmr με ραδιοερασιτεχνικούς πομποδέκτες, παρανομεί 2 φορές γιατί γνωρίζει την νομοθεσία και παρόλα αυτά δεν συμμορφώνεται.
      Εσυ μπορεί και να την γλυτώσεις αν σε πιάσουν, επικαλούμενος άγνοια...αλλά μόνο για την πρώτη φορά...μετα υποτίθεται οτι έμαθες τι λέει ο νόμος και σταμάτησες.
      Ο ραδιοερασιτέχνης όμως δεν εχει καμία δικαιολογία...αυτομάτως χάνει την άδεια του...κατασχέσεις εξοπλισμού...κλπ...κλπ

      posted in Αντίλογος
      A
      andykar
    • RE: Πομποδεκτες.

      Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
      Υπάρχει παρασκήνιο γιατί συνέβη αυτό. Ta FRS (τα αντίστοιχα PMR446 της Αμερικής) υπήρχαν αρκετά πριν προσδιοριστούν οι συχνότητες για license-free πομποδέκτες στην Ευρώπη και οι συχνότητες που χρησιμοποιούν έχουν δοθεί για άλλες χρήσεις στην δικιά μας ήπειρο.

      δεν είναι ακριβώς ετσι...
      είναι απλώς θέμα bandplan της κάθε ηπείρου.
      Η Αμερικάνικη ήπειρος εχει διαφορετικό bandplan απο την Ευρώπη (δείτε λίγο το σάιτ της ITU)
      Tα αμερικάνικα pmr ονομάζονται LPD (αυτή είναι η σωστή ονομασία τους) και απαγορεύεται να πωλούνται στην Eυρωπη γιατί εκπέμπουν σε συχνότητες που έχουν δοθεί αποκλειστικά σε Ραδιοερασιτέχνες (430-440 Mhz) και χρειάζεται άδεια για να κάνεις εκπομπή εκεί.
      Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στην Αμερική οπου απαγορεύεται δια ροπάλου να πωλούνται pmr446 γιατί σύμφωνα με το αμερικάνικο bandplan εκπέμπουν εντός της Αμερικάνικης ραδιοερασιτεχνικης περιοχής (440-450 Mhz).
      Στο σημείο αυτό θα ήθελα να τονίσω οτι για τη χρήση pmr446 υπάρχει νομοθεσία η οποία είναι αυστηρότατη.
      Απαγορεύεται η εκπομπή πάνω απο 0,5watt…
      Απαγορεύεται η εκπομπή με εξωτερικές κεραίες…
      Απαγορεύεται η εκπομπή με μηχάνημα που δεν είναι pmr446…και πολλά άλλα…
      Σε περίπτωση που σε τσακώσουν να εκπέμπεις αγνοώντας τις πιο πάνω απαγορεύσεις τότε οι κυρώσεις είναι πολλές και ζόρικες.
      Τώρα, για τα LPD θα ήθελα να σας παρακαλέσω (σαν αδειούχος Έλληνας Ραδιοερασιτέχνης) να μη τα χρησιμοποιείτε (όσοι τα έχετε) γιατί δημιουργείται σοβαρό πρόβλημα στα simplex κανάλια της UHF μπάντας των Ραδιοερασιτεχνών αλλα και στις εισόδους και εξόδους των RU repeaters (αυτό είναι και το σοβαρότερο πρόβλημα).
      Βέβαια θα μου πείτε ότι αφού τα αγοράσατε γιατί να μη τα χρησιμοποιήσετε????
      Δεν φταίτε εσείς….το κατάστημα που σας το πούλησε φταίει και εκεί θα πρέπει να απευθυνθείτε. Να τα επιστρέψετε και να πάρετε τα λεφτά σας πίσω και να τονίσετε στον ιδιοκτήτη του καταστήματος ότι με την πώληση των συγκεκριμένων μηχανημάτων παρανομεί και φυσικά (εν αγνοία του) ωθεί στην παρανομία και εσας.

      posted in Αντίλογος
      A
      andykar
    • RE: HYUNDAI FORUM

      Ο χρήστης dim75 έγραψε:
      http://www.facebook.com/group.php?gid=93991798318&ref=mf

      ix35 O ANTIKATASTATHS TOY TUCSON ΕΡΧΕΤΑΙ
      http://www.autotriti.gr/AUTOTRITI/_maga ... 425&admin=
      Έκδοση παραγωγής ως ix35 στα τέλη του έτους
      Τον αντικαταστάτη του Tucson ετοιμάζεται να μας παρουσιάσει στα τέλη του 2009 η Hyundai και ένα πρώτο μεγάλο δείγμα για του πού θα πορευτεί η εταιρεία, μας αποκαλύπτει το πρωτότυπο ix-onic της Γενεύης. Πρόκειται για ένα πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο με μοντέρνα αισθητική.........
      νέος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό του. Με χωρητικότητα λοιπόν 1,6 λίτρων και απόδοση 170 ίππων...

      είδα το καινούργιο ix35 και έπαθα...
      φοβερό αυτοκίνητο...αλλά... απαγορευτικό για εμάς....λόγω κινητήρα.
      ξέρει κανείς αν το ευρωπαϊκό μοντέλο θα φοράει πιο μικρο κινητήρα? πχ 2λιτρο?
      http://www.youtube.com/watch?v=TDf6UOcP ... re=related
      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andykar
    • RE: ασύρματος στο αυτοκίνητο

      Ναι ειναι καλό το κενγουντάκι αλλα πρόσεχε μη σε τσακώσουν με αυτό και τρέχεις στα τμηματα.......
      αλλα μιάς και το έχεις δώσε βάση αυτο το Σαββατοκύριακο (5-6 Ιουλίου).
      Θα είμαι με ομάδα στην κορυφή της Πεντέλης για να τρέξουμε τον ετήσιο ραδιοερασιτεχνικό διαγωνισμό AEGEAN CONTEST.
      Θα έχω μαζί μου και pmr και θα κάνω επαφές και με αυτά (για τον χαβαλέ μου).
      Εσένα θα σε ακούω σίγουρα απο κει πάνω.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      andykar
    • RE: Μ'αρέσει - Δε μ'αρέσει.. [#7]

      Ο χρήστης chazlp1989 έγραψε:
      Μ' αρέσει που εδώ και μία βδομάδα απολαμβάνω τις διακοπές μου...
      Δεν μ' αρέσει που συνεχώς ακούω την γκρίνια των δικών μου...
      Μ' αρέσει που σε 18 μέρες πάω εκδρομή μόνη μου!

      κάνε υπομονή......εισαι στην αρχή ακόμα.....θα έρθουν και καλύτερες ημέρες

      posted in Αντίλογος
      A
      andykar
    • RE: ασύρματος στο αυτοκίνητο

      εδώ μπορείτε να δείτε διαφορα.....
      http://www.houseofradio.gr

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      andykar
    • RE: ασύρματος στο αυτοκίνητο

      Φυσικά υπάρχουν και εδω κατηγορίες όπως σε όλα τα πράγματα άλλωστε.
      Τα cobra ανήκουν στην φτηνή κατηγορία pmr αλλά είναι απο τα πιο ακριβά της φτηνής κατηγορίας. Έχουν περίπου 80 με 100 ευρώ το ζευγάρι ανάλογα με το μοντέλο. Σε αυτή την κατηγορία όμως υπάρχουν και άλλες μάρκες πιο φτηνές αλλα της ίδιας ποιότητας και αξιοπιστίας με τα cobra. (μπορεί και καλύτερα). Απο άποψη δέκτη αν θέλετε κάτι καλύτερο τοτε θα πρέπει να κοιτάξετε κάτι σε στρατιωτικών προδιαγραφών τα οποία φυσικά ειναι και κομματάκι ακριβότερα. Η ισχύς όμως παραμένει η ίδια (500mw η 0,5W) οπότε μην περιμένετε καλύτερα αποτελέσματα όσων αφορά την εμβέλεια. Αν ζητάτε κάτι καλύτερο σε εμβέλεια τοτε πάμε στα vhf/uhf φορητά με 10πλάσια ισχύ (5000mw ή αλλιώς 5W). Εκει βέβαια θέλετε άδεια.
      εγω χρησιμοποιώ αυτό.....

      και στο αυτοκίνητο το έχω συνδεδεμένο με εξωτερική τροφοδοσία, κεραία και το αντίστοιχο μικρομεγάφωνο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      andykar
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr