Οταν ελεγα οτι η καταναλωση ειναι πανω απο 9 και λιγοι με πιστευανε..
Χθες διαβασα την εξης δοκιμη απο περιοδικο..
Οι φοβοι μου επιβεβαιωθηκαν..(Ουτε 7, - 7,5 ουτε 8- 8,5)
Μοντέλο 1.4 TSI
Κυβισμός 1.390 κ.εκ.
Ισχύς 140 ίπποι/5.600 σ.α.λ.
Ροπή στρέψης 22,4 Κgm/1.500 σ.α.λ.
0-100 χλμ./ώρα 8,8 ’’
Τελική ταχύτητα 205 χλμ./ώρα
Μέση κατανάλωση (κατασκευαστή) 9,2 λίτρα / 100 χλμ.
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 4,204x1,759x1,485 μ.
Χώρος αποσκευών 350 λίτρα
Βάρος 1.360 κιλά
Εγγυήσεις:
μηχανικά μέρη 2 έτη
βαφή 3 έτη
διάτρηση 12 έτη
Βασική τιμή 17.900 ευρώ
Tιμή Μοντέλου δοκιμής 18.920 ευρώ
Στα + Λειτουργία κινητήρα, επιδόσεις, χώροι, άνεση ανάρτησης, ποιότητα κατασκευής Απόκριση στο γκάζι
Oλοκληρωμένο
Δεν θα σας κουράσουμε με την τεχνολογία TSI. Λίγο πολύ έχετε ακούσει γι’ αυτή (με το turbo και τον κομπρέσορα) οπότε και λύνονται οι όποιες απορίες για την απόδοση του 1.400άρη κινητήρα. Eκείνο, όμως, που οφείλουμε να τονίσουμε είναι πως ο TSI κινητήρας με τους 140 ίππους δεν δείχνει καθόλου, μα καθόλου, λίγος απέναντι στον μεγαλύτερο με τους 170, που κινεί την έκδοση GT. Προσφέρει εξίσου εξαιρετικές ρεπρίζ και συνάμα καταναλώνει αρκετά λιγότερη βενζίνη (10 με 11 λίτρα/100 χλμ).
Kατά τα άλλα, και αυτό το Golf χαρακτηρίζεται από την αποτελεσματική απόσβεση της ανάρτησης και γενικότερα από τα πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά.
Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι πανομοιότυπη με εκείνη των υπόλοιπων, μικρότερων σε ισχύ, εκδόσεων.
Mα τι γίνεται;
Έχει την πλάκα του να κοιτάς τον τιμοκατάλογο της VW. Kαι το λέμε αυτό γιατί το οξύμωρο είναι πως το πεντάθυρο Golf FSI, με το μοτέρ των 1,6 λίτρων που αποδίδει 115 ίππους, κοστίζει από 19.240 ευρώ. Tη στιγμή που το Golf TSI, με τους 140 ίππους και το 1.400άρη μοτέρ, ξεκινά από τα 18.720 ευρώ. Mήπως «έχουμε χάσει την μπάλα;»
Παντως υπαρχει προγραμμα ανβαθmμισης sta 900E με εγγυηση αντιπροσωπειας που το φτανει το Gt 210PS και το TSI 170
για οσους θελουν να φτασουν την καταναλωση στα υψη!!!