-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Έχει τούρμπο, αλλά όχι κομπρεσσοράκι για τις χαμηλές σ.α.λ. Αυτό δεν σημαίνει ότι και ένα τούρμπο (στροβιλοσυμπιεστής δλδ.) δεν μπορεί να είναι ρυθμισμένο να boostάρει από χαμηλά. Στο TSi 122 για παράδειγμα, το μοτέρ τουρμπίζει ήδη από τις 1.400 (το αυτό ισχύει και για τον 1.2ΤCE της Ρενό ας πούμε). Κάτι τέτοιο συνήθως σημαίνει 'ψόφια' λειτουργία στις ψηλές σ.α.λ., κάτι που όμως παρατηρείται και στον TSi 140. Η κατανάλωση του 122 κινείται οριακά ως καθαρά κάτω από του 140 με το ίδιο πόδι (το δικό μου ) και στις ίδιες διαδρομές. Για περισσότερα, stay tuned
Οταν λέμε ότι ψοφάει στα ψηλά ο 122 ή ο 140 τί εννοούμε?
Γιατί αλλο να ψοφάει στις 3.000 στροφές και άλλο στις 5.000.
Αν μιλάμε για τις 5.000+ νομίζω ότι λίγους θα προβληματίσει. Νομίζω ότι οι περισσότεροι οδηγάμε κυρίως μέχρι τις 4.000.Μέχρι τις 4,500-5,000 σαλ έχεις πολυ καλή επιτάχυνση. Μετά τις 5,000 σαλ δεν αποδίδει το ίδιο ο κινητήρας, μέχρι τον κόφτη στις 6,500 σαλ.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Νομίζω ότι οι περισσότεροι οδηγάμε κυρίως μέχρι τις 4.000.
Ψοφάει ψηλά, σημαίνει ψοφάει ψηλά. Συγκεκριμένα, στις 5k. Οι 3.000 δεν είναι ψηλές στροφές, ούτε μπορεί να θεωρηθούν από κανέναν ως τέτοιες, ούτε υπάρχει μοτέρ που να ψοφάει στις 3. **Καλά κάνεις και οδηγείς μέχρι τις 4.000, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το κάνουν όλοι (ευτυχώς), **ούτε ότι είναι ό,τι καλύτερο να κόψεις μια προσπέραση στη μέση για να αλλάξεις ταχύτητα, επειδή το μοτέρ σου δεν έχει άλλο πάνω από τις 5.
Τέσπα, κουβέντα να γίνεται. Το αυτοκίνητο είναι σβέλτο έτσι κι αλλιώς.
Είπα ότι οι περισσότεροι οδηγάμε κυρίως μέχρι τις 4.000. Δεν λέω ότι ποτέ δεν ξεπερναμε τις 4.000. Ομως θεωρώ πολύ πιο σημαντικό ένας κινητήρας να τραβάει απο 2-4.000 παρά να τραβάει στις 6.000. Δεν νομίζω να διαφωνούμε σ' αυτό.
Κι αν σε μερικούς φαίνονται λίγες οι 4.000 στροφές το DSG στην αυτόματη λειτουργία στις πόσες αλλάζει???? -
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Κι αν σε μερικούς φαίνονται λίγες οι 4.000 στροφές το DSG στην αυτόματη λειτουργία στις πόσες αλλάζει????Ανάλογα πόσο γκάζι πατάς. Αν επιταχύνεις τέρμα γκάζι, ανεβάζει μέχρι τον κόφτη, κάτι που -στο 140 τουλάχιστον- εγώ δεν το θέλω καθόλου.
-
Krusenstern: Μέχρι τις 4000-5000 στροφές πόσο (περιγραφικά) γρηγορότερο αξιολογείς το 140 σε σχέση με το 170... Επέλεξα το 140 GT Sport με DSG αλλά τελευταία κάτι με τρώει με την πτώση ισχύος μετά τις 5000....
Θα έπαιρνες το ρίσκο αλλαγής εγκεφάλου σε αυτόν τον κινητήρα?
-
Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
Krusenstern: Μέχρι τις 4000-5000 στροφές πόσο (περιγραφικά) γρηγορότερο αξιολογείς το 140 σε σχέση με το 170... Επέλεξα το 140 GT Sport με DSG αλλά τελευταία κάτι με τρώει με την πτώση ισχύος μετά τις 5000....Θα έπαιρνες το ρίσκο αλλαγής εγκεφάλου σε αυτόν τον κινητήρα?
Φαντάζομαι εννοείς πόσο γρηγορότερο είναι το 170 σε σχέση με το 140 ΜΕΤΑ τις 5.000 στροφές. Η απάντηση είναι 'αρκετά' μάλλον (stay tuned, κάτι καλό ετοιμάζουμε στους 4Τ). Και όχι, αλλαγή εγκεφάλου μάλλον δεν θα τολμούσα.
Το αυτοκίνητό σου (140+DSG) είναι ήδη ΠΟΛΥ σβέλτο, και τα περιθώριά του ψηλά. Για γρήγορο ρυθμό, άλλαζε στις 5.500. Αν νομίζεις ότι ήδη το έχεις 'εξαντλήσει' οδηγικά (δύσκολο, ακριβώς λόγω των ψηλών ορίων του), τότε πας για άλλο αμάξι
-
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Εντάξει, δεν νιώθω σε καμία περίπτωση ότι το έχω εξαντλήσει. Απλά όπως λες είναι άλλη λογική...δεν πρέπει να περιμένεις να γεμίζει το στροφόμετρο όπως στο παλιότερο ατμοσφαιρικό, απλά αλλάζεις ταχύτητα και περιμένεις η ροπή να κάνει το θαύμα της. Αυτό που με έχει εντυπωσιάσει πολύ Krus είναι το πόσο αθόρυβα αποκρίνεται ο κινητήρας με πλήρη επιτάχυνση και 3000-4000 στροφές....Το παλιό μου Coupe έκανε σαν να έτρωγε τα μέταλλα μετά τις 4000 με μικρότερο αποτέλεσμα.... Ακόμα δεν έχω αποφασίσει ποιον ήχο προτιμώ...
-
Ο 1.4 με τα 150 άλογα του tiguan λέτε ότι θα συμπεριφέρεται περισσότερο σαν τον 140 ή σαν τον 170?
Πάντως εμένα μου φαίνεται απίστευτος ο χρόνος 0-100 σε 9.3 που ανακοινώθηκε δεδομένου του αυξημένου βάρους, της τετρακίνησης, και της χειρότερης αεροδυναμικής σε σχέση με ένα golf. Εκτός αν το δυναμόμετρο δείξει κάνα τρελό νούμερο.... -
Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Εντάξει, δεν νιώθω σε καμία περίπτωση ότι το έχω εξαντλήσει. Απλά όπως λες είναι άλλη λογική...δεν πρέπει να περιμένεις να γεμίζει το στροφόμετρο όπως στο παλιότερο ατμοσφαιρικό, απλά αλλάζεις ταχύτητα και περιμένεις η ροπή να κάνει το θαύμα της. Αυτό που με έχει εντυπωσιάσει πολύ Krus είναι το πόσο αθόρυβα αποκρίνεται ο κινητήρας με πλήρη επιτάχυνση και 3000-4000 στροφές....Το παλιό μου Coupe έκανε σαν να έτρωγε τα μέταλλα μετά τις 4000 με μικρότερο αποτέλεσμα.... Ακόμα δεν έχω αποφασίσει ποιον ήχο προτιμώ...Απλά ουδεμία σχέση (εν συγκρίσει με το 16αρι). Σε καμιά περίπτωση δεν 'περιμένεις', απλά επιταχύνει σχετικά πιο αργά.
Ο 1.4 με τα 150 άλογα του tiguan λέτε ότι θα συμπεριφέρεται περισσότερο σαν τον 140 ή σαν τον 170?
Πάντως εμένα μου φαίνεται απίστευτος ο χρόνος 0-100 σε 9.3 που ανακοινώθηκε δεδομένου του αυξημένου βάρους, της τετρακίνησης, και της χειρότερης αεροδυναμικής σε σχέση με ένα golf. Εκτός αν το δυναμόμετρο δείξει κάνα τρελό νούμερο....
Σίγουρα πιο κοντά στο 140
-
Γνωρίζει κανείς τίποτα για το **Golf V Variant **(ή Estate κατά άλλους); Αν έχει έρθει Ελλάδα και πωλείται, αν θα βγει με 122 ίππους και DSG κλπ...
Πιστεύετε πως είναι καλή αγορά για κάποιον που τον ενδιαφέρουν οι χώροι ως πιθανό μελλοντικό οικογενειάρχη αλλά έχει και σπορτίφ ανησυχίες; Αγοράζοντας κάποιος ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το παντρεύεται;
Επίσης, με το δεδομένο ότι αρχές του 2009 καθώς φαίνεται θα αρχίσει να διατίθεται το Golf VI, πόση αναμενόμενη διάρκεια ζωής θα έχει το νέο Variant Golf V; -
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id= ... _flag=true
Καινούριο Golf Variant θα αργήσει πολύυυυ να βγεί.
-
Ερώτηση για το Golf V variant (πάλι Το μήκος του είναι 15 ή 35 εκατοστά μεγαλύτερο του hatchback μοντέλου; Αλλού έχω διαβάσει για 15 εκ. παραπάνω (πχ στο προηγούμενο link), κι αλλού για 35...Τι από τα 2 ισχύει;
-
Golf: 4.204 x 1.759 x 1.513
Golf Variant: 4.556 x 1.781 x 1.50435
-
Οταν ελεγα οτι η καταναλωση ειναι πανω απο 9 και λιγοι με πιστευανε..
Χθες διαβασα την εξης δοκιμη απο περιοδικο..
Οι φοβοι μου επιβεβαιωθηκαν..(Ουτε 7, - 7,5 ουτε 8- 8,5)Μοντέλο 1.4 TSI
Κυβισμός 1.390 κ.εκ.
Ισχύς 140 ίπποι/5.600 σ.α.λ.
Ροπή στρέψης 22,4 Κgm/1.500 σ.α.λ.
0-100 χλμ./ώρα 8,8 ’’
Τελική ταχύτητα 205 χλμ./ώρα
Μέση κατανάλωση (κατασκευαστή) 9,2 λίτρα / 100 χλμ.
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 4,204x1,759x1,485 μ.
Χώρος αποσκευών 350 λίτρα
Βάρος 1.360 κιλά
Εγγυήσεις:
μηχανικά μέρη 2 έτη
βαφή 3 έτη
διάτρηση 12 έτη
Βασική τιμή 17.900 ευρώ
Tιμή Μοντέλου δοκιμής 18.920 ευρώΣτα + Λειτουργία κινητήρα, επιδόσεις, χώροι, άνεση ανάρτησης, ποιότητα κατασκευής Απόκριση στο γκάζι
Oλοκληρωμένο
Δεν θα σας κουράσουμε με την τεχνολογία TSI. Λίγο πολύ έχετε ακούσει γι’ αυτή (με το turbo και τον κομπρέσορα) οπότε και λύνονται οι όποιες απορίες για την απόδοση του 1.400άρη κινητήρα. Eκείνο, όμως, που οφείλουμε να τονίσουμε είναι πως ο TSI κινητήρας με τους 140 ίππους δεν δείχνει καθόλου, μα καθόλου, λίγος απέναντι στον μεγαλύτερο με τους 170, που κινεί την έκδοση GT. Προσφέρει εξίσου εξαιρετικές ρεπρίζ και συνάμα καταναλώνει αρκετά λιγότερη βενζίνη (10 με 11 λίτρα/100 χλμ).
Kατά τα άλλα, και αυτό το Golf χαρακτηρίζεται από την αποτελεσματική απόσβεση της ανάρτησης και γενικότερα από τα πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά.
Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι πανομοιότυπη με εκείνη των υπόλοιπων, μικρότερων σε ισχύ, εκδόσεων.Mα τι γίνεται;
Έχει την πλάκα του να κοιτάς τον τιμοκατάλογο της VW. Kαι το λέμε αυτό γιατί το οξύμωρο είναι πως το πεντάθυρο Golf FSI, με το μοτέρ των 1,6 λίτρων που αποδίδει 115 ίππους, κοστίζει από 19.240 ευρώ. Tη στιγμή που το Golf TSI, με τους 140 ίππους και το 1.400άρη μοτέρ, ξεκινά από τα 18.720 ευρώ. Mήπως «έχουμε χάσει την μπάλα;»Παντως υπαρχει προγραμμα ανβαθmμισης sta 900E με εγγυηση αντιπροσωπειας που το φτανει το Gt 210PS και το TSI 170
για οσους θελουν να φτασουν την καταναλωση στα υψη!!! -
Δεν εχουμε χασει καθολου την μπαλα.. Εφοσον υπαρχουν καποιοι που 'φοβουνται' το τουρμπο και ειναι να διατεθιμενοι να δωσουν 1-2 χιλιαρικα παραπανω για να παρουν το σαφως υποδεεστερο 1.6 FSI καλα κανει η VW και τους πιανει τον κ@λο..
-
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
........Παντως υπαρχει προγραμμα ανβαθmμισης sta 900E με εγγυηση αντιπροσωπειας που το φτανει το Gt 210PS και το TSI 170
για οσους θελουν να φτασουν την καταναλωση στα υψη!!!Δεν φτανει μονο η καταναλωση στα υψη αλλα και η αποδοση.Τα αλογα θελουν και σανο,δεν δουλευουν τζαμπα
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
........
Παντως υπαρχει προγραμμα ανβαθmμισης sta 900E με εγγυηση αντιπροσωπειας που το φτανει το Gt 210PS και το TSI 170
για οσους θελουν να φτασουν την καταναλωση στα υψη!!!Δεν φτανει μονο η καταναλωση στα υψη αλλα και η αποδοση.Τα αλογα θελουν και σανο,δεν δουλευουν τζαμπα
Nατος ο κοντρακιας..Απαντησε αμεσως..
-
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
........
Παντως υπαρχει προγραμμα ανβαθmμισης sta 900E με εγγυηση αντιπροσωπειας που το φτανει το Gt 210PS και το TSI 170
για οσους θελουν να φτασουν την καταναλωση στα υψη!!!Δεν φτανει μονο η καταναλωση στα υψη αλλα και η αποδοση.Τα αλογα θελουν και σανο,δεν δουλευουν τζαμπα
Nατος ο κοντρακιας..Απαντησε αμεσως..
Κοντρακιας ?Moi?
Οχι φιλε μου καθολου κοντρακιας και με πολυ ελαφρυ ποδι!
Απλα εσυ ενδιαφερεσε μονο για την καταναλωση εγω και για την αποδοση. -
Ενδιαφερεσαι εννοεις ..οχι ενδιαφερεσε..
Koντρακια....
Υγ.Το προστιμο στους κοντρακηδες πρεπει να ειναι 5πλασιο της αξιας ενος
προγραμματος αναβαθμισης..Ετσι θα το ξανασκεφτουν..για την αποδοση... -
Γιατί του gt πάει στα 210 ενώ του tsi στα 170;
-
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
Ενδιαφερεσαι εννοεις ..οχι ενδιαφερεσε..Koντρακια....
Υγ.Το προστιμο στους κοντρακηδες πρεπει να ειναι 5πλασιο της αξιας ενος
προγραμματος αναβαθμισης..Ετσι θα το ξανασκεφτουν..για την αποδοση...Καλά ρε συ, την παλεύεις; (με το συμπάθειο)
Ανακοινώνεις πρώτα την ύπαρξη του προγράμματος αναβάθμισης και μετά σχολιάζεις τους κοντράκηδες;
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)