Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 239
    • 240
    • 241
    • 242
    • 243
    • 315
    • 316
    • 241 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49549
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Ο χρήστης m1234 έγραψε:

      Έχει τούρμπο, αλλά όχι κομπρεσσοράκι για τις χαμηλές σ.α.λ. Αυτό δεν σημαίνει ότι και ένα τούρμπο (στροβιλοσυμπιεστής δλδ.) δεν μπορεί να είναι ρυθμισμένο να boostάρει από χαμηλά. Στο TSi 122 για παράδειγμα, το μοτέρ τουρμπίζει ήδη από τις 1.400 (το αυτό ισχύει και για τον 1.2ΤCE της Ρενό ας πούμε). Κάτι τέτοιο συνήθως σημαίνει 'ψόφια' λειτουργία στις ψηλές σ.α.λ., κάτι που όμως παρατηρείται και στον TSi 140. Η κατανάλωση του 122 κινείται οριακά ως καθαρά κάτω από του 140 με το ίδιο πόδι (το δικό μου ) και στις ίδιες διαδρομές. Για περισσότερα, stay tuned

      Οταν λέμε ότι ψοφάει στα ψηλά ο 122 ή ο 140 τί εννοούμε?
      Γιατί αλλο να ψοφάει στις 3.000 στροφές και άλλο στις 5.000.
      Αν μιλάμε για τις 5.000+ νομίζω ότι λίγους θα προβληματίσει. Νομίζω ότι οι περισσότεροι οδηγάμε κυρίως μέχρι τις 4.000.

      Μέχρι τις 4,500-5,000 σαλ έχεις πολυ καλή επιτάχυνση. Μετά τις 5,000 σαλ δεν αποδίδει το ίδιο ο κινητήρας, μέχρι τον κόφτη στις 6,500 σαλ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        m1234 last edited by

        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

        Νομίζω ότι οι περισσότεροι οδηγάμε κυρίως μέχρι τις 4.000.

        Ψοφάει ψηλά, σημαίνει ψοφάει ψηλά. Συγκεκριμένα, στις 5k. Οι 3.000 δεν είναι ψηλές στροφές, ούτε μπορεί να θεωρηθούν από κανέναν ως τέτοιες, ούτε υπάρχει μοτέρ που να ψοφάει στις 3. **Καλά κάνεις και οδηγείς μέχρι τις 4.000, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το κάνουν όλοι (ευτυχώς), **ούτε ότι είναι ό,τι καλύτερο να κόψεις μια προσπέραση στη μέση για να αλλάξεις ταχύτητα, επειδή το μοτέρ σου δεν έχει άλλο πάνω από τις 5.

        Τέσπα, κουβέντα να γίνεται. Το αυτοκίνητο είναι σβέλτο έτσι κι αλλιώς.

        Είπα ότι οι περισσότεροι οδηγάμε κυρίως μέχρι τις 4.000. Δεν λέω ότι ποτέ δεν ξεπερναμε τις 4.000. Ομως θεωρώ πολύ πιο σημαντικό ένας κινητήρας να τραβάει απο 2-4.000 παρά να τραβάει στις 6.000. Δεν νομίζω να διαφωνούμε σ' αυτό.
        Κι αν σε μερικούς φαίνονται λίγες οι 4.000 στροφές το DSG στην αυτόματη λειτουργία στις πόσες αλλάζει????

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krusenstern last edited by

          Ο χρήστης m1234 έγραψε:
          Κι αν σε μερικούς φαίνονται λίγες οι 4.000 στροφές το DSG στην αυτόματη λειτουργία στις πόσες αλλάζει????

          Ανάλογα πόσο γκάζι πατάς. Αν επιταχύνεις τέρμα γκάζι, ανεβάζει μέχρι τον κόφτη, κάτι που -στο 140 τουλάχιστον- εγώ δεν το θέλω καθόλου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            ekatsaros last edited by

            Krusenstern: Μέχρι τις 4000-5000 στροφές πόσο (περιγραφικά) γρηγορότερο αξιολογείς το 140 σε σχέση με το 170... Επέλεξα το 140 GT Sport με DSG αλλά τελευταία κάτι με τρώει με την πτώση ισχύος μετά τις 5000....

            Θα έπαιρνες το ρίσκο αλλαγής εγκεφάλου σε αυτόν τον κινητήρα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
              Krusenstern: Μέχρι τις 4000-5000 στροφές πόσο (περιγραφικά) γρηγορότερο αξιολογείς το 140 σε σχέση με το 170... Επέλεξα το 140 GT Sport με DSG αλλά τελευταία κάτι με τρώει με την πτώση ισχύος μετά τις 5000....

              Θα έπαιρνες το ρίσκο αλλαγής εγκεφάλου σε αυτόν τον κινητήρα?

              Φαντάζομαι εννοείς πόσο γρηγορότερο είναι το 170 σε σχέση με το 140 ΜΕΤΑ τις 5.000 στροφές. Η απάντηση είναι 'αρκετά' μάλλον (stay tuned, κάτι καλό ετοιμάζουμε στους 4Τ). Και όχι, αλλαγή εγκεφάλου μάλλον δεν θα τολμούσα.

              Το αυτοκίνητό σου (140+DSG) είναι ήδη ΠΟΛΥ σβέλτο, και τα περιθώριά του ψηλά. Για γρήγορο ρυθμό, άλλαζε στις 5.500. Αν νομίζεις ότι ήδη το έχεις 'εξαντλήσει' οδηγικά (δύσκολο, ακριβώς λόγω των ψηλών ορίων του), τότε πας για άλλο αμάξι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                ekatsaros last edited by

                Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Εντάξει, δεν νιώθω σε καμία περίπτωση ότι το έχω εξαντλήσει. Απλά όπως λες είναι άλλη λογική...δεν πρέπει να περιμένεις να γεμίζει το στροφόμετρο όπως στο παλιότερο ατμοσφαιρικό, απλά αλλάζεις ταχύτητα και περιμένεις η ροπή να κάνει το θαύμα της. Αυτό που με έχει εντυπωσιάσει πολύ Krus είναι το πόσο αθόρυβα αποκρίνεται ο κινητήρας με πλήρη επιτάχυνση και 3000-4000 στροφές....Το παλιό μου Coupe έκανε σαν να έτρωγε τα μέταλλα μετά τις 4000 με μικρότερο αποτέλεσμα.... Ακόμα δεν έχω αποφασίσει ποιον ήχο προτιμώ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  m1234 last edited by

                  Ο 1.4 με τα 150 άλογα του tiguan λέτε ότι θα συμπεριφέρεται περισσότερο σαν τον 140 ή σαν τον 170?
                  Πάντως εμένα μου φαίνεται απίστευτος ο χρόνος 0-100 σε 9.3 που ανακοινώθηκε δεδομένου του αυξημένου βάρους, της τετρακίνησης, και της χειρότερης αεροδυναμικής σε σχέση με ένα golf. Εκτός αν το δυναμόμετρο δείξει κάνα τρελό νούμερο....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    technik last edited by

                    Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
                    Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Εντάξει, δεν νιώθω σε καμία περίπτωση ότι το έχω εξαντλήσει. Απλά όπως λες είναι άλλη λογική...δεν πρέπει να περιμένεις να γεμίζει το στροφόμετρο όπως στο παλιότερο ατμοσφαιρικό, απλά αλλάζεις ταχύτητα και περιμένεις η ροπή να κάνει το θαύμα της. Αυτό που με έχει εντυπωσιάσει πολύ Krus είναι το πόσο αθόρυβα αποκρίνεται ο κινητήρας με πλήρη επιτάχυνση και 3000-4000 στροφές....Το παλιό μου Coupe έκανε σαν να έτρωγε τα μέταλλα μετά τις 4000 με μικρότερο αποτέλεσμα.... Ακόμα δεν έχω αποφασίσει ποιον ήχο προτιμώ...

                    Απλά ουδεμία σχέση (εν συγκρίσει με το 16αρι). Σε καμιά περίπτωση δεν 'περιμένεις', απλά επιταχύνει σχετικά πιο αργά.

                    Ο 1.4 με τα 150 άλογα του tiguan λέτε ότι θα συμπεριφέρεται περισσότερο σαν τον 140 ή σαν τον 170?

                    Πάντως εμένα μου φαίνεται απίστευτος ο χρόνος 0-100 σε 9.3 που ανακοινώθηκε δεδομένου του αυξημένου βάρους, της τετρακίνησης, και της χειρότερης αεροδυναμικής σε σχέση με ένα golf. Εκτός αν το δυναμόμετρο δείξει κάνα τρελό νούμερο....

                    Σίγουρα πιο κοντά στο 140

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lazarefa last edited by

                      Γνωρίζει κανείς τίποτα για το **Golf V Variant **(ή Estate κατά άλλους); Αν έχει έρθει Ελλάδα και πωλείται, αν θα βγει με 122 ίππους και DSG κλπ...
                      Πιστεύετε πως είναι καλή αγορά για κάποιον που τον ενδιαφέρουν οι χώροι ως πιθανό μελλοντικό οικογενειάρχη αλλά έχει και σπορτίφ ανησυχίες; Αγοράζοντας κάποιος ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το παντρεύεται;
                      Επίσης, με το δεδομένο ότι αρχές του 2009 καθώς φαίνεται θα αρχίσει να διατίθεται το Golf VI, πόση αναμενόμενη διάρκεια ζωής θα έχει το νέο Variant Golf V;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id= ... _flag=true

                        Καινούριο Golf Variant θα αργήσει πολύυυυ να βγεί.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lazarefa last edited by

                          Ερώτηση για το Golf V variant (πάλι 😞 Το μήκος του είναι 15 ή 35 εκατοστά μεγαλύτερο του hatchback μοντέλου; Αλλού έχω διαβάσει για 15 εκ. παραπάνω (πχ στο προηγούμενο link), κι αλλού για 35...Τι από τα 2 ισχύει;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Golf: 4.204 x 1.759 x 1.513
                            Golf Variant: 4.556 x 1.781 x 1.504

                            35

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tommaso last edited by

                              Οταν ελεγα οτι η καταναλωση ειναι πανω απο 9 και λιγοι με πιστευανε..

                              Χθες διαβασα την εξης δοκιμη απο περιοδικο..
                              Οι φοβοι μου επιβεβαιωθηκαν..(Ουτε 7, - 7,5 ουτε 8- 8,5)

                              Μοντέλο 1.4 TSI
                              Κυβισμός 1.390 κ.εκ.
                              Ισχύς 140 ίπποι/5.600 σ.α.λ.
                              Ροπή στρέψης 22,4 Κgm/1.500 σ.α.λ.
                              0-100 χλμ./ώρα 8,8 ’’
                              Τελική ταχύτητα 205 χλμ./ώρα
                              Μέση κατανάλωση (κατασκευαστή) 9,2 λίτρα / 100 χλμ.
                              Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 4,204x1,759x1,485 μ.
                              Χώρος αποσκευών 350 λίτρα
                              Βάρος 1.360 κιλά
                              Εγγυήσεις:
                              μηχανικά μέρη 2 έτη
                              βαφή 3 έτη
                              διάτρηση 12 έτη
                              Βασική τιμή 17.900 ευρώ
                              Tιμή Μοντέλου δοκιμής 18.920 ευρώ

                              Στα + Λειτουργία κινητήρα, επιδόσεις, χώροι, άνεση ανάρτησης, ποιότητα κατασκευής Απόκριση στο γκάζι

                              Oλοκληρωμένο
                              Δεν θα σας κουράσουμε με την τεχνολογία TSI. Λίγο πολύ έχετε ακούσει γι’ αυτή (με το turbo και τον κομπρέσορα) οπότε και λύνονται οι όποιες απορίες για την απόδοση του 1.400άρη κινητήρα. Eκείνο, όμως, που οφείλουμε να τονίσουμε είναι πως ο TSI κινητήρας με τους 140 ίππους δεν δείχνει καθόλου, μα καθόλου, λίγος απέναντι στον μεγαλύτερο με τους 170, που κινεί την έκδοση GT. Προσφέρει εξίσου εξαιρετικές ρεπρίζ και συνάμα καταναλώνει αρκετά λιγότερη βενζίνη (10 με 11 λίτρα/100 χλμ).
                              Kατά τα άλλα, και αυτό το Golf χαρακτηρίζεται από την αποτελεσματική απόσβεση της ανάρτησης και γενικότερα από τα πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά.
                              Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι πανομοιότυπη με εκείνη των υπόλοιπων, μικρότερων σε ισχύ, εκδόσεων.

                              Mα τι γίνεται;
                              Έχει την πλάκα του να κοιτάς τον τιμοκατάλογο της VW. Kαι το λέμε αυτό γιατί το οξύμωρο είναι πως το πεντάθυρο Golf FSI, με το μοτέρ των 1,6 λίτρων που αποδίδει 115 ίππους, κοστίζει από 19.240 ευρώ. Tη στιγμή που το Golf TSI, με τους 140 ίππους και το 1.400άρη μοτέρ, ξεκινά από τα 18.720 ευρώ. Mήπως «έχουμε χάσει την μπάλα;»

                              Παντως υπαρχει προγραμμα ανβαθmμισης sta 900E με εγγυηση αντιπροσωπειας που το φτανει το Gt 210PS και το TSI 170
                              για οσους θελουν να φτασουν την καταναλωση στα υψη!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                farmakopoios last edited by

                                Δεν εχουμε χασει καθολου την μπαλα.. Εφοσον υπαρχουν καποιοι που 'φοβουνται' το τουρμπο και ειναι να διατεθιμενοι να δωσουν 1-2 χιλιαρικα παραπανω για να παρουν το σαφως υποδεεστερο 1.6 FSI καλα κανει η VW και τους πιανει τον κ@λο..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης tommaso έγραψε:
                                  ........

                                  Παντως υπαρχει προγραμμα ανβαθmμισης sta 900E με εγγυηση αντιπροσωπειας που το φτανει το Gt 210PS και το TSI 170
                                  για οσους θελουν να φτασουν την καταναλωση στα υψη!!!

                                  Δεν φτανει μονο η καταναλωση στα υψη αλλα και η αποδοση.Τα αλογα θελουν και σανο,δεν δουλευουν τζαμπα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tommaso last edited by

                                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                    ........

                                    Παντως υπαρχει προγραμμα ανβαθmμισης sta 900E με εγγυηση αντιπροσωπειας που το φτανει το Gt 210PS και το TSI 170
                                    για οσους θελουν να φτασουν την καταναλωση στα υψη!!!

                                    Δεν φτανει μονο η καταναλωση στα υψη αλλα και η αποδοση.Τα αλογα θελουν και σανο,δεν δουλευουν τζαμπα

                                    Nατος ο κοντρακιας..Απαντησε αμεσως..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης tommaso έγραψε:

                                      ........

                                      Παντως υπαρχει προγραμμα ανβαθmμισης sta 900E με εγγυηση αντιπροσωπειας που το φτανει το Gt 210PS και το TSI 170
                                      για οσους θελουν να φτασουν την καταναλωση στα υψη!!!

                                      Δεν φτανει μονο η καταναλωση στα υψη αλλα και η αποδοση.Τα αλογα θελουν και σανο,δεν δουλευουν τζαμπα

                                      Nατος ο κοντρακιας..Απαντησε αμεσως..

                                      Κοντρακιας ?Moi?

                                      Οχι φιλε μου καθολου κοντρακιας και με πολυ ελαφρυ ποδι!
                                      Απλα εσυ ενδιαφερεσε μονο για την καταναλωση εγω και για την αποδοση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tommaso last edited by

                                        Ενδιαφερεσαι εννοεις ..οχι ενδιαφερεσε..

                                        Koντρακια....

                                        Υγ.Το προστιμο στους κοντρακηδες πρεπει να ειναι 5πλασιο της αξιας ενος
                                        προγραμματος αναβαθμισης..Ετσι θα το ξανασκεφτουν..για την αποδοση...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Γιατί του gt πάει στα 210 ενώ του tsi στα 170;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aserf last edited by

                                            Ο χρήστης tommaso έγραψε:
                                            Ενδιαφερεσαι εννοεις ..οχι ενδιαφερεσε..

                                            Koντρακια....

                                            Υγ.Το προστιμο στους κοντρακηδες πρεπει να ειναι 5πλασιο της αξιας ενος
                                            προγραμματος αναβαθμισης..Ετσι θα το ξανασκεφτουν..για την αποδοση...

                                            Καλά ρε συ, την παλεύεις; (με το συμπάθειο)

                                            Ανακοινώνεις πρώτα την ύπαρξη του προγράμματος αναβάθμισης και μετά σχολιάζεις τους κοντράκηδες;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 243
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 241 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr