-
Τα πραγματα ειναι απλα.Ποια ειναι η καλυτερη γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια? Ποια σας ερχεται στο μυαλο πρωτη οταν ακουτε 'γερμανικο αυτοκινητο'?Ποια τα καταφερε καλυτερα?
VAG:Εχει απλωσει τα πλoκαμια της παντου και σε ολες τις κατηγοριες.Πασιγνωστη πλεον παντου απο το καθημερινο ιμπιζα μεχρι τα θηριωδη AUDI
BMW:Αν και πολυ καλη ,παλια την υποσκιαζε η Merscedes.Τα τελευταια χρονια εχου δουλεψει στο να βγαλει αυτη τη ρετσινια και μαλλον τα εχει καταφερει πολυ καλα.
ΜΕRCEDES:Σημα κατατεθεν γερμανικου αυτοκινητου,Ισως ο ορισμος.
PORSCHE:Τι να πει κανεις εδω!Δε χρειαζεται και ιδιαιτερες συστασεις
ΟPEL:Εχω την εντυπωση οτι υπολοιπεται λιγο των αλλων.Για να ακουσω γνωμεςΤα υπολοιπα σχολια δικα σας
-
Τα πραγματα ειναι απλα.Ποια ειναι η καλυτερη γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια? Ποια σας ερχεται στο μυαλο πρωτη οταν ακουτε 'γερμανικο αυτοκινητο'?Ποια τα καταφερε καλυτερα?
VAG:Εχει απλωσει τα πλoκαμια της παντου και σε ολες τις κατηγοριες.Πασιγνωστη πλεον παντου απο το καθημερινο ιμπιζα μεχρι τα θηριωδη AUDI
BMW:Αν και πολυ καλη ,παλια την υποσκιαζε η Merscedes.Τα τελευταια χρονια εχου δουλεψει στο να βγαλει αυτη τη ρετσινια και μαλλον τα εχει καταφερει πολυ καλα.
ΜΕRCEDES:Σημα κατατεθεν γερμανικου αυτοκινητου,Ισως ο ορισμος.
PORSCHE:Τι να πει κανεις εδω!Δε χρειαζεται και ιδιαιτερες συστασεις
ΟPEL:Εχω την εντυπωση οτι υπολοιπεται λιγο των αλλων.Για να ακουσω γνωμεςΤα υπολοιπα σχολια δικα σας
-
Τα πραγματα ειναι απλα.Ποια ειναι η καλυτερη γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια? Ποια σας ερχεται στο μυαλο πρωτη οταν ακουτε 'γερμανικο αυτοκινητο'?Ποια τα καταφερε καλυτερα?
VAG:Εχει απλωσει τα πλoκαμια της παντου και σε ολες τις κατηγοριες.Πασιγνωστη πλεον παντου απο το καθημερινο ιμπιζα μεχρι τα θηριωδη AUDI
BMW:Αν και πολυ καλη ,παλια την υποσκιαζε η Merscedes.Τα τελευταια χρονια εχου δουλεψει στο να βγαλει αυτη τη ρετσινια και μαλλον τα εχει καταφερει πολυ καλα.
ΜΕRCEDES:Σημα κατατεθεν γερμανικου αυτοκινητου,Ισως ο ορισμος.
PORSCHE:Τι να πει κανεις εδω!Δε χρειαζεται και ιδιαιτερες συστασεις
ΟPEL:Εχω την εντυπωση οτι υπολοιπεται λιγο των αλλων.Για να ακουσω γνωμεςΤα υπολοιπα σχολια δικα σας
-
Θα έλεγα η VAG συνολικα σαν εταιρία. Έχει καταφέρει πάρα πολλά την τελεθταία 10ετία (με τον Δρ. Πιχ στο τιμόνι) και είναι μία απο τις μεγαλύτερεσ αυτο/χνιες αυτή την στιγμή.
Όμως ψήφισα Porsche, συναισθηματικά και γιατί για εμένα είναι η επιτομή του Γερμανικού αυτοκινήτου. Τα συνδιάζει ΟΛΑ, και συμφέρει! Συν του ότι η 911 είναι το αγαπημένο μου αυτοκίνητο.
-
Μιλάς για βασίλισσα, οπότε Porsche...
Η πιο πετυχημένη όμως, είναι η VW για τους λόγους που αναγράφετε και εσείς. -
Η ΛΟΓΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΓΙΑ 'ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ:MERCEDES PORSCHE BMW KAI VW (OPEL ΔEN THN ΘΕΩΡΩ ΑΜΙΓΩΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ) ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΛΕΕΙ: VW( ) MERCEDES BMW PORSCHE
-
Bmw γιατί απλούστατα μου αρέσει κάθε καινούργιο μοντέλο της είδικα η καινούργια 5αρα είναι όλα τα λεφτά. Απλά κορυφαία σε όλα ακόμα και σε εμφάνιση.
-
Καταρχην θα ηθελα να κανω μερικες παρατηρησεις.πιστευω οτι η OPEL δε θα επρεπε να υπαρχει στην ψηφοφορια μπροστα στα υπολοιπα μεγαθηρια!
Κατι αλλο : αντι για ''VAG'' θα προτιμουσα να υπηρχε VW, ή AUDI, ή και τα δυο, ειτε χωριστα, ειτε μαζι. Γιατι, αλλο να μιλαμε για γκρουπ και αλλο για το προφιλ μιας μονο εταιριας.
Αλλο AUDI,αλλο VW, αλλο SEAT,SKODA, και αλλο LAMBORGHINI ή BENTLEY που ειναι οι πιο προσφατες αποκτησεις του γκρουπ.
Αλλο ''MERCEDES'' και αλλο γκρουπ ''DAIMLER CHRYSLER'' που ανηκει η MERCEDES.
Αλλο ''BMW'' και αλλο ''BMW GROUP''
Γιατι σε δυναμικοτητα, μεγεθος και πωλησεις, σαφως το VAG υπερτερει των υπολοιπων.Ολοι γνωριζουμε τα 3 εργοστασια που εχει η VW στην Κινα, τη στιγμη που η MERCEDES δεν εχει βρει ακομα σχεδον συμμαχο για το νεο ανοιγμα.
Τωρα βεβαια για το ποια εταιρεια ειναι ''βασιλισσα'' ειναι δυσκολη επιλογη.
Βασιλισσα σε πωλησεις, σε καινοτομιες, σε αξιοπιστια και ποιοτητα, σε ''γκαζια'' ; ; ;
Προφανως λιγο απ' ολα!
Συνοψιζοντας τις αυτοκινητοβιομηχανιες με λιγα λογια θα ελεγα :
VW : αξιοπιστη, η οποια ψαχνει μικροτερα ''ψαρια'' για να φαει.
AUDI :απο το 1994 και μετα, αλματωδης αναπτυξη, ακρως ανταγωνιστικη απεναντι στις BMW,MERCEDES, πρωτοπορει και εντυπωσιαζει με τις καινοτομιες της.
BMW :απολυτο μηχανημα οδηγησης, τεχνολογικο υποβαθρο...
MERCEDES :μονο το ονομα δεν αφηνει πολλα περιθωρια.Λιγοτερο σπορτιφ απο AUDI,BMW.
PORSCHE : η σπορ προταση της γερμανιας με μεγαλη ιστορια.
OPEL :προσπαθεια, αλλα πιο πισω απο τους υπολοιπους...
Εγω σας παραθετω την αξιολογηση-ερευνα των γερμανικων και οχι μονο εταιρειων για τον μηνα ιουλιο.Οι εταιρειες με τη μικροτερη βαθμολογια ''κερδιζουν'' και βρισκονται στις πρωτες θεσεις. Η αξιολογηση αφορα τα παντα :''μαρκα, ποιοτητα, ισχυς στην αγορα, τεχνολογικες καινοτομιες, αποδοση της εταιρειας + γκαλοπ για το ιματζ το τζιρο κτλ...''
[1] MERCEDES..........1.89 (απο θεση 1 στην προηγουμενη αξιολογηση)
[2] AUDI...................2.16 (απο θεση 2)
[3] PORSCHE.............2.24 (απο θεση 4)
[4] BMW....................2.25 (απο θεση 3)
[5] VW......................2.47 (απο θεση 5)Τα συμπερασματα δικα σας...
-
εντάξει η OPEL ανήκει στον όμιλο της GM, η Mercedes είναι πλέον αμιγώς Γερμανική δηλαδη? δεν είναι brandname του Αμερικανο-Γερμανικού Ομίλου Daimler-Chrysler?
για να ανακυρήξεις τη βασίλισσα πρέπει να αναρωτηθείς:
θα είναι καθαρόαιμη γερμανίδα? (οπότε οι παραπάνω αποκλείονται), θα ανήκει στον μεγαλύτερο βασιλικό οίκο? (οπότε είναι η OPEL ως μέλος της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας του πλανήτη), θα την εμπιστεύονται οι περισσότεροι ομοεθνείς της? (οπότε είναι η VAG), θα είναι σεβαστή και ποθητή αλλά με ελιτίστικο προσανατολισμό και συνειδητά απρόσιτη? (οπότε είναι η η Porsche) ή μήπως θα είναι πριγκήπισα που θα ήθελε να είναι βασίλισσα αλλά δεν ευτύχησε στο γάμο με έναν ξεπεσμένο μονάρχη (Rover)..οπότε μάλλον είναι η BMW
εκτός αν οι γερμανοί αποφασίσουν να πρωτοπορήσουν επιλέγοντας αυτή που τους δημιούργησε τα λιγότερα προλήματα..οπότε μάλλον Toyota βλέπω
δύσκολοι καιροί για πρίγκηπες..και βασίλισσες ενίοτε
-
Σχετικά με το εάν η Opel θα έπρεπε να βρίσκεται στην ψηφοφορία ή όχι, είναι ενδεικτικό το οτι σ'ένα σοβαρό site 'αφιερωμένο' αποκλειστικά στα γερμανικά αυτοκίνητα, στο German Car Fans (http://www.germancarfans.com), η παραπάνω εταιρεία απουσιάζει...τα σχόλια δικά σας.
Εάν και βάσει συναισθήματος θα ψήφιζα VAG, η βασίλισσα της Γερμανίας(και της ασφάλτου ίσως ) είναι μάλλον η Mercedes...
-
Ok δηλ. τη mercedes δεν την θεωρειτε γερμανικη?Τη θεωρειτε αμερικανικη?Εγω παντως δεν τη θεωρω γιατι παρολο που ειναι μελος της daimler crysler εχει το ιδιο υφος που ειχε -σε αντιθεση πχ με τη σκοντα που μολις μπηκε στη vag αλαξε τελειως.Την θεωρω πιο ανεξαρτητη.
Επισης ο λογος που εβαλα vag και δεν τα ξεχωρισα ειναι οτι θεωρω αμελητεες τις διαφορες των αμαξιων της ,εκτος απο τις κορυφαιες εκδοσεις της Audi που ειναι μοναδικες.Οποτε ο οπαδος της Audi αλλα και της Vw μπορει να ψηφιζει vag.Το ειδα λιγο πιο πρακτικα και οχι τοσο θεωριτικα -
[Επισης ο λογος που εβαλα vag και δεν τα ξεχωρισα ειναι οτι θεωρω αμελητεες τις διαφορες των αμαξιων της ,εκτος απο τις κορυφαιες εκδοσεις της Audi που ειναι μοναδικες.Οποτε ο οπαδος της Audi αλλα και της Vw μπορει να ψηφιζει vag.Το ειδα λιγο πιο πρακτικα και οχι τοσο θεωριτικα [/quote]
Πιστευω πως υπαρχουν διαφορες αναμεσα στη VW και την AUDI.
Εχουν πολλες ομοιοτητες αλλα και αρκετες διαφορες.
Η VW αποτελει ουσιαστικα αντιπαλο τησ MERCEDES κατασκευαζοντας με το περασμα των χρονων πιο ''κυριλε'' αυτοκινητα (phaeton,touareg), πολυ πιο πολυτελη απο το A8 π.χ.
Η AUDI δειχνει τον σπορ προσανατολισμο της, ακομα και στο Α8, αποτελωντας αντιπαλο περισσοτερο της BMW.
H διαφορα στο κοστος αγορας ειναι ενα αλλο στοιχειο.Το passat το χωριζουν 10 με 12 χιλ euro απο το Α4...
Αλλωστε γενικα, κυριως ανταγωνιστης των BMW και MERCEDES ειναι η AUDI που απευθυνεται στο ιδιο κοινο και οχι η VW.
Ποιοτητα VW=? ποιοτητα AUDI ? -
Παιδιά σίγουρα η ποιότητα ενός golf iv ΕΙΝΑΙ διαφορετική απο ένα A3 και απο ένα SEAT LEON.
Μην ξεγελιόμαστε... άλλωστε δενισχύει οτι ότι πληρώνεις παίρνεις?
Πιστεύω πως σε ποιότητα υλικών εσωτερικού υπάρχει διαφορά απο εταιρία του γκρουπ σε εταιρία. Αυτό φαίνεται αν μπεις πχ. σε κάθ ένα απο τα παραπάνω και κλέίσεις την πόρτα.Η αίσθηση που σου δίνεται είναι εντελώς διαφορετική. Για το θέμα που έχω ενδιασμούς είναι για τα μηχανικά μέρη. Εκεί δεν ξέρω τι γίνεται. Θεωρητικά όμως και 3 παραπάνω μοντέλα μοιράζονται τα ιδια ανταλλακτικά.
Στο θέμα των ηλεκτρονικών επίσης πιστέυω πως υπάρχει δοαφορά στην ποιότητα.Όσον αφορά την ψηφοφορία ψήφισα PORSCHE γιατί όταν αναζητάς τον βασιλιά ή την βασίλισα πρέπει να λάβεις υπόψη σου και την ιστορία αλλά και την μοναδικότητα που έχει μια εταιρία, κατά την γνώμη μου πάντα.
Τέλος θα ήθελα να αναφέρω ότι αν ψήφιζα με βάση την βασίλισα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με γνώμονα την τεχνολογική εξέλιξη τότε σίγουρα θα ψήφιζα το γκρουπ VAG γιατί έχει κάνει τεράστια άλματα τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια, και έχει ανεβάσει κατά πολύ τον πήχη της ποιότητας και του εξοπλισμού ασφαλείας στο μέσο αυτοκίνητο.
Αυτά .... -
[Επισης ο λογος που εβαλα vag και δεν τα ξεχωρισα ειναι οτι θεωρω αμελητεες τις διαφορες των αμαξιων της ,εκτος απο τις κορυφαιες εκδοσεις της Audi που ειναι μοναδικες.Οποτε ο οπαδος της Audi αλλα και της Vw μπορει να ψηφιζει vag.Το ειδα λιγο πιο πρακτικα και οχι τοσο θεωριτικα
Πιστευω πως υπαρχουν διαφορες αναμεσα στη VW και την AUDI.
Εχουν πολλες ομοιοτητες αλλα και αρκετες διαφορες.
Η VW αποτελει ουσιαστικα αντιπαλο τησ MERCEDES κατασκευαζοντας με το περασμα των χρονων πιο ''κυριλε'' αυτοκινητα (phaeton,touareg), πολυ πιο πολυτελη απο το A8 π.χ.
Η AUDI δειχνει τον σπορ προσανατολισμο της, ακομα και στο Α8, αποτελωντας αντιπαλο περισσοτερο της BMW.
H διαφορα στο κοστος αγορας ειναι ενα αλλο στοιχειο.Το passat το χωριζουν 10 με 12 χιλ euro απο το Α4...
Αλλωστε γενικα, κυριως ανταγωνιστης των BMW και MERCEDES ειναι η AUDI που απευθυνεται στο ιδιο κοινο και οχι η VW.
Ποιοτητα VW=? ποιοτητα AUDI ?[/quote]Ισως να χεις και δικιο σαυτο αν και εγω εξακολουθω να βλεπω 'ψιλα γραμματα' τις διαφορες τους.
Αυτο ομως που βλεπω ειναι πως η vag ειναι πολυ κατω παρολο τα πλεονεκτηματα που αναφερετε.Δεν το περιμενα -
Ο χρήστης QuatroPower έγραψε:
Αυτο ομως που βλεπω ειναι πως η vag ειναι πολυ κατω παρολο τα πλεονεκτηματα που αναφερετε.Δεν το περιμεναΚαι καλύτερα αμάξια να φτιάχνει η Audi από τη BMW,οι περισσότεροι θα προτιμήσουν να αποκτήσουν BMW.Παίζει πολύ δυνατό ρόλο η εικόνα της εταιρείας.Επίσης,χρειάζεται καιρός για να συνηθίσει το κοινό την ιδέα της ανόδου μιας εταιρείας.Δείτε πόσο δυσκολεύτηκε η Skoda για να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κόσμου.Όμοια,θα θεωρείται κορυφαία η Mercedes για καιρό,ασχέτως του αν είναι.Η Mercedes φτιάχνει ποιοτικά και ασφαλή οχήματα,που δεν έχουν σπορτίφ βλέψεις.Μόνο και μόνο επειδή έχουν πολύ υψηλές τιμές διάφορα μοντέλα (κυρίως γερμανικά),θα αγοράζονται για να επιδεικνύονται πρωτίστως.
-
Αν υποθέσουμε ότι έχω Fiat με γαλλικά λάστιχα Michelin,γερμανικές αναρτήσεις Bilstein,αμερικανικά ηχεία Bose,ιαπωνικό ραδιοκασετόφωνο Nacamichi,αγγλικό τσιπάκι βελτίωσης του κινητήρα,ιταλική εξάτμιση,αγγλικό δερμάτινο σαλόνι Conolly's,γερμανικά φώτα Bosch και υαλοκαθαριστήρες της ίδιας εταιρείας,τιμόνι και πεντάλ γαλλικά,μπορώ να ισχυριστώ πως το αμάξι μου παραμένει ιταλικό;Νομίζω πως τελειώσανε οι εθνικές σχολές γύρω από τα αυτοκίνητα και πως πολλές εταιρείες θα συνεργαστούν και θα καταλήξουν σε πολυεθνικές.Άρα δε θα έχει νόημα να μιλάμε για γερμανική εταιρεία ή όχι στο μέλλον.
-
Μας τα πάνε και άλλοι αυτά... Θα έλεγα και άλλα σέβομαι αυτόν που άνοιξε το συγκεκριμένο θέμα.
-
Ψήφισα BMW, γιατί θεωρώ ότι τα αυτοκίνητά της είναι μηχανολογικά κορυφαία. Και όχι Porsche (για την οποία ισχύει το ίδιο, εννοείται) γιατί οι Βαυαροί έχουν σαφώς πιο προσιτές τιμές.
Δεν ψήφισα VAG, για 2 λόγους: Πικρές εμπειρίες με Golf 4 που δείχνουν ότι η είκονα της μηχανολογικής τελειότητας είναι απλά και μόνο μια εικόνα... (δυστυχώς) και 2 ότι τα μοντέλα της είναι αρκετά συντηριτικά ιδίως σε εμφάνιση. Κάτι που έχει αρχίσει να με χαλάει τελευταία που ο Μπανγκλ δίνει τα ρέστα του (κι ας μην αρέσει σε όλους, είναι διαφορετικός).
Mercedes μέχρι την προηγούμενη γενιά των μοντέλων της το ίδιο τέλεια μηχανολογικά με την BMW, αλλά τελευταία έχει χαλάσει...
Η Opel αν και πιο κάτω από τους άλλους, τώρα τελευταία δείχνει εξαιρετικά απειλητική (βλέπε ενεργητική ανάρτηση στο νέο Astra, για παράδειγμα)
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μας τα πάνε και άλλοι αυτά... Θα έλεγα και άλλα σέβομαι αυτόν που άνοιξε το συγκεκριμένο θέμα.Σε ποιον αναφέρεσαι;Υπάρχουν προσωπικές αντιπαραθέσεις εδώ μέσα;Ή μήπως κλίκες;Άμα έχεις να πεις κάτι,πες το.Επειδή σου τά'πανε και άλλοι,δε δικαιούμαστε να μιλήσουμε;Και τι θα πει σέβεσαι αυτόν που άνοιξε το θέμα;Παίζει ρόλο το ποιος ανοίγει το θέμα;Δηλαδή μόνο άμα χωνεύουμε αυτόν που ανοίγει το θέμα,απαντάμε ήρεμα και με ειλικρίνεια;Άμα θέλετε μόνο 10 άτομα εδώ μέσα,να το πείτε για να το μάθουμε και οι ενδεχομένως ανεπιθύμητοι.Αλλά μετά να μη διαμαρτύρεστε όταν μπαίνουν διάφορα άτομα με επιθετικό ύφος,όπως ο 'Αθάνατος'.
-
[list:218c7l1w]Η opel ασχετα εαν ανηκει 'οικονομικα' στον ομιλο GM ειναι καθαρα Γερμανικη εταιρια.Απο εκει και περα η Opel εβγαζε πραγματικα αυτοκινητα μεχρι και την πρωτη γενια Astra.Μετα χαλασε το καρπουζι και η γενικοτερα η φιλοσοφια της εταιριας αφου πλεον ο μεγαλυτερος εχθρος και αντιπαλος, η VW δεν μπορεσε να ξεπεραστει απ αυτην [/list:u:218c7l1w][list:218c7l1w]Η BMW καθως και η Porshe απ την αλλη παραγουν ποιοτητα και τεχνολογια αιχμης διαφορετικης φιλοσοφιας για διαφορετικο κοινο.[/list:u:218c7l1w][list:218c7l1w]Η VAG αξιζει τον τιτλο του βασιλια αν πρωτα απ ολα δουμε απο που ξεκινησε και που εφτασε.Αξιζει επισης αυτον τον τιτλο γιατι απευθυνεται απ τον φτωχο εργατη και επαγγελματια μεχρι τον απαιτητικο οδηγο.Και αυτο για να το πετυχεις απαιτει..........τεχνολογια και γνωση Η προσφορα της επισης σε εξελιξη τεχνολογια ηταν και ειναι κορυφαια.Την ψηφισα γιατι το αξιζει πραγματικα[/list:u:218c7l1w][list:218c7l1w]Αν μιλησουμε ομως με ΑΠΟΛΥΤΑ κριτηρια οχι μονον σε Γερμανικο εδαφος αλλα και σε παγκοσμιο επιπεδο, ο χαρακτηρισμος του ηγετη ανηκει στην Mercedes Benz [/list:u:218c7l1w]
ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ της Γερμανιας