-
Μετα απο ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ σκεψη εχω καταληξει σε αυτα τα δυο μοντελα .
Το θελω για 3 χρονια (χρονομισθωση) και για πολυ κινηση Αθηνας(παραλιακη,Λ.κηφισου,αττικη οδος) και για μεγαλα ταξιδια εκατονταδων χιλιομετρων.
Το αυτοματο κιβωτιο ειναι μονοδρομος κατ εμε!
Πρωτη επισκεψη στην AUDI οπου ο υπαλληλος πολυ καχυποπτος,δυσκολος προς συννενοηση καταφερε να μου πει μονο οτι το Α5 1.8 θα κοστιζει 39.900 βασικη τιμη(ακριβως ιδια με την 320) ενω η πολιτικη τιμολογησης των εξτρα θα ειναι περιπου ιδια με της BMW.
Το μονο Α5 που εχουν σε ολες τις εκθεσεις ειναι το S5 πραγμα που δεν βοηθαει στο να κρινεις αν σου θα σου αρεσει το τελειως φτωχοτερο 'μεσα εξω' απλο και ταπεινο 1.8. Σαν σχημα μου αρεσει παρα πολυ ενω δεν κρυβω και το οτι ειναι παρα πολυ φρεσκο και καινουριο ισως μετρησει παρα πολυ στην επιλογη μου. Στα συν του η υπαρξη turbo,τα σχολια του τυπου περι αλλαγης πλευσης της audi, και αυτα τα φωτα ημερας που απλα το κανουν πολυ πιο ομορφο.
Δευτερη επισκεψη στην BMW οπου ο πολυ πιο εξυπηρετικος ο υπαλληλος με διαφωτισε πληρως(ΣΠΑΝΟΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ) και ασχοληθηκε μαζι μου οπως θα εκανε οποιοσδηποτε υπαλληλος εξωτερικου ή σαν να ειχα κατεβει απο maybach. Πηρα για τεστ ενα 320 με M pack και ολα τα εξτρα μεσα. Σαν σχεδιο μεχρι τωρα μου αρεσει πιο πολυ η BMW.εξωτερικα εχει αρκετα ομορφα χαρακτηριστικα και τολμω να πω πως μεχρι τωρα ,εξωτερικα ψηφιζω BMW.εσωτερικα,πολυ καλη ηχομονωση i drive ,καθισματα πολυ σκληρα(δεν θα τα προτιμουσα) και ολα με το σηματακι Μ.
Στο δρομο με εξεπληξε το γεγονος του οτι με κλιματισμο αναμμενο, η δυναμη δεν εδειχνε πολυ παραπανω απο αυτη ενος 1.6 αλλα εν τελει για μενα ηταν ικανοποιητικη. Να εφταιγαν οι 18αρες ? Να εφταιγε η ζεστη και το κλιματιστικο ? απο επιδοσεις γενικα δεν τρελαθηκα . Στα συν θα βαλω την αναρτηση που παρα τα 18αρια ειχε πολυ καλη αποσβεση στα μειον οτι σε κλειστες στροφες το συγκεκριμενο αμαξι παρουσιαζε μικρες κλισεις αν ειναι δυνατον με M pack.Γενικα δεν ξερω γιατι αλλα εν τελει ενιωσα οτι αυτη ειναι η BMW μου 'κανει' αλλα απο την αλλη θα ειναι αδικο να βλεπω μετα το Α5 να μου ριχνει στα αυτια και ακομα χειροτερα να μου αρεσει περισσοτερο απο το 320.
-
Μετα απο ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ σκεψη εχω καταληξει σε αυτα τα δυο μοντελα .
Το θελω για 3 χρονια (χρονομισθωση) και για πολυ κινηση Αθηνας(παραλιακη,Λ.κηφισου,αττικη οδος) και για μεγαλα ταξιδια εκατονταδων χιλιομετρων.
Το αυτοματο κιβωτιο ειναι μονοδρομος κατ εμε!
Πρωτη επισκεψη στην AUDI οπου ο υπαλληλος πολυ καχυποπτος,δυσκολος προς συννενοηση καταφερε να μου πει μονο οτι το Α5 1.8 θα κοστιζει 39.900 βασικη τιμη(ακριβως ιδια με την 320) ενω η πολιτικη τιμολογησης των εξτρα θα ειναι περιπου ιδια με της BMW.
Το μονο Α5 που εχουν σε ολες τις εκθεσεις ειναι το S5 πραγμα που δεν βοηθαει στο να κρινεις αν σου θα σου αρεσει το τελειως φτωχοτερο 'μεσα εξω' απλο και ταπεινο 1.8. Σαν σχημα μου αρεσει παρα πολυ ενω δεν κρυβω και το οτι ειναι παρα πολυ φρεσκο και καινουριο ισως μετρησει παρα πολυ στην επιλογη μου. Στα συν του η υπαρξη turbo,τα σχολια του τυπου περι αλλαγης πλευσης της audi, και αυτα τα φωτα ημερας που απλα το κανουν πολυ πιο ομορφο.
Δευτερη επισκεψη στην BMW οπου ο πολυ πιο εξυπηρετικος ο υπαλληλος με διαφωτισε πληρως(ΣΠΑΝΟΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ) και ασχοληθηκε μαζι μου οπως θα εκανε οποιοσδηποτε υπαλληλος εξωτερικου ή σαν να ειχα κατεβει απο maybach. Πηρα για τεστ ενα 320 με M pack και ολα τα εξτρα μεσα. Σαν σχεδιο μεχρι τωρα μου αρεσει πιο πολυ η BMW.εξωτερικα εχει αρκετα ομορφα χαρακτηριστικα και τολμω να πω πως μεχρι τωρα ,εξωτερικα ψηφιζω BMW.εσωτερικα,πολυ καλη ηχομονωση i drive ,καθισματα πολυ σκληρα(δεν θα τα προτιμουσα) και ολα με το σηματακι Μ.
Στο δρομο με εξεπληξε το γεγονος του οτι με κλιματισμο αναμμενο, η δυναμη δεν εδειχνε πολυ παραπανω απο αυτη ενος 1.6 αλλα εν τελει για μενα ηταν ικανοποιητικη. Να εφταιγαν οι 18αρες ? Να εφταιγε η ζεστη και το κλιματιστικο ? απο επιδοσεις γενικα δεν τρελαθηκα . Στα συν θα βαλω την αναρτηση που παρα τα 18αρια ειχε πολυ καλη αποσβεση στα μειον οτι σε κλειστες στροφες το συγκεκριμενο αμαξι παρουσιαζε μικρες κλισεις αν ειναι δυνατον με M pack.Γενικα δεν ξερω γιατι αλλα εν τελει ενιωσα οτι αυτη ειναι η BMW μου 'κανει' αλλα απο την αλλη θα ειναι αδικο να βλεπω μετα το Α5 να μου ριχνει στα αυτια και ακομα χειροτερα να μου αρεσει περισσοτερο απο το 320.
-
Μετα απο ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ σκεψη εχω καταληξει σε αυτα τα δυο μοντελα .
Το θελω για 3 χρονια (χρονομισθωση) και για πολυ κινηση Αθηνας(παραλιακη,Λ.κηφισου,αττικη οδος) και για μεγαλα ταξιδια εκατονταδων χιλιομετρων.
Το αυτοματο κιβωτιο ειναι μονοδρομος κατ εμε!
Πρωτη επισκεψη στην AUDI οπου ο υπαλληλος πολυ καχυποπτος,δυσκολος προς συννενοηση καταφερε να μου πει μονο οτι το Α5 1.8 θα κοστιζει 39.900 βασικη τιμη(ακριβως ιδια με την 320) ενω η πολιτικη τιμολογησης των εξτρα θα ειναι περιπου ιδια με της BMW.
Το μονο Α5 που εχουν σε ολες τις εκθεσεις ειναι το S5 πραγμα που δεν βοηθαει στο να κρινεις αν σου θα σου αρεσει το τελειως φτωχοτερο 'μεσα εξω' απλο και ταπεινο 1.8. Σαν σχημα μου αρεσει παρα πολυ ενω δεν κρυβω και το οτι ειναι παρα πολυ φρεσκο και καινουριο ισως μετρησει παρα πολυ στην επιλογη μου. Στα συν του η υπαρξη turbo,τα σχολια του τυπου περι αλλαγης πλευσης της audi, και αυτα τα φωτα ημερας που απλα το κανουν πολυ πιο ομορφο.
Δευτερη επισκεψη στην BMW οπου ο πολυ πιο εξυπηρετικος ο υπαλληλος με διαφωτισε πληρως(ΣΠΑΝΟΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ) και ασχοληθηκε μαζι μου οπως θα εκανε οποιοσδηποτε υπαλληλος εξωτερικου ή σαν να ειχα κατεβει απο maybach. Πηρα για τεστ ενα 320 με M pack και ολα τα εξτρα μεσα. Σαν σχεδιο μεχρι τωρα μου αρεσει πιο πολυ η BMW.εξωτερικα εχει αρκετα ομορφα χαρακτηριστικα και τολμω να πω πως μεχρι τωρα ,εξωτερικα ψηφιζω BMW.εσωτερικα,πολυ καλη ηχομονωση i drive ,καθισματα πολυ σκληρα(δεν θα τα προτιμουσα) και ολα με το σηματακι Μ.
Στο δρομο με εξεπληξε το γεγονος του οτι με κλιματισμο αναμμενο, η δυναμη δεν εδειχνε πολυ παραπανω απο αυτη ενος 1.6 αλλα εν τελει για μενα ηταν ικανοποιητικη. Να εφταιγαν οι 18αρες ? Να εφταιγε η ζεστη και το κλιματιστικο ? απο επιδοσεις γενικα δεν τρελαθηκα . Στα συν θα βαλω την αναρτηση που παρα τα 18αρια ειχε πολυ καλη αποσβεση στα μειον οτι σε κλειστες στροφες το συγκεκριμενο αμαξι παρουσιαζε μικρες κλισεις αν ειναι δυνατον με M pack.Γενικα δεν ξερω γιατι αλλα εν τελει ενιωσα οτι αυτη ειναι η BMW μου 'κανει' αλλα απο την αλλη θα ειναι αδικο να βλεπω μετα το Α5 να μου ριχνει στα αυτια και ακομα χειροτερα να μου αρεσει περισσοτερο απο το 320.
-
Τι να πω; Σε καταλαβαίνω... Καλά ξεμπερδέματα.
Αν δε βιάζεσαι και τόοοοσο, περίμενε να έρθει και το Α5. Νοέμβρη νομίζω;
-
Σύμφωνα με αυτά που θέλεις, το Α5 δείχνει πολύ καλύτερη επιλογή απο το 320.
Θέλεις αυτόματο και το DSG (S-Tronic) είναι κορυφή, θέλεις ταξίδια και η ροπή του turbo είναι must, το εσωτερικό του Α5 (κατ'εμε) είναι πολύ πιο όμορφο απο της 3άρας, συν το οτι όπως είπες το audi είναι πολύ πιο φρέσκο σαν σχήμα.
Αν η πίσω κίνηση δεν είναι top στις προτεραιότητες σου, τότε δεν βλέπω καν το δίλημμα.
-
Kαταρχην ,επειδη εχω και εγω το ιδιο διλημμα με εσενα,εχω δει και τα δυο αυτοκινητα σε πολλες διαφορετικες εκδοσεις.
Ειδα ενα σχετικα βασικο Α5 και με απογοητευσε πληρως ,ιδιαιτερα το εσωτερικο του.Χωρις το ΜΜΙ ειναι χαλια...Ακομη και τα πλαστικα μου φανηκαν 'καπως',ενω οι υφασματινες επενδυσεις εδειχναν πολυ φτηνες.
Τα LED ,νομιζω οτι δεν ειναι στο βασικο εξοπλισμο.Οπως εχω ξαναγραψει ,εμενα μου φανηκαν μεγαλες οι διαφορες σε σχεση με το S5.
H τριαρα απο την αλλη δεν με ικανοποιησε στον τομεα της ανεσης,αλλα κατα τα αλλα,σχεδιο -εμφανιση και ποιοτητα εσωτερικου μου αρεσε πολυ παραπανω απο το Α5,το οποιο τελικα μου φανηκε λιγο συντηρητικο ιδιαιτερα η εξωτερικη εμφανιση .Μη ξεχνας οτι σε λιγο θα γεμισει ο τοπος Α4.Αντιθετα η τριαρα διαφερει αρκετα απο τη sedan.
Εξαιρειται το S5 ,το οποιο ειναι απιστευτο σε λευκο!
Εγω εχω καταληξη σε τριαρα Ε92,325 ή 330.Για την 320 δε ξερω κατα ποσο θα ανταποκρινεται στις απαιτησεις σου.Ισως ειναι αργη.Ο 1,8 Τ ειναι μεγαλος πειρασμος.Αμα δεις το συγκριτικο 120i με Α3 TFSI ,ισως παρεις μια ιδεα...
H 320 i E92 αυτοματη εχει 0-100 σε 9,9 0-1000μ σε 30,8 80-120 σε 7,2.
Ολα απο 4Τ . -
Η 320 έχει 150 ή 170 άλογα; Αν είναι με 150 η αυτόματη θα έχει 0-100 πάνω από 10,5
-
To A5 1.8T θα το ήθελα quattro!!!!! Αλλιώς δεν μου κάνει κλικ!!!!!
Οπότε BMW!!! -
EDDIE_147
170 ιππους εχει.Η 120 i με τον ιδιο κινητηρα αλλα χειροκινητη εχει 8,3.
cpp
Προς το παρων δεν υπαρχει 1,8 4χ4.Ακομα και το προσθιοκινητο μαλλον απο 1/2008 θα ερθει.Και εμενα η 320,μου φαινεται λιγη ,ειδικα με το αυτοματο..
-
Πάντως χίλιες φορές να πάρεις μια μεγαλύτερου κυβισμού 3άρα παρά την 320 αυτόματη. Ούτως η άλλως η παραπάνω ροπή θα μειώνει τις αλλαγές ταχυτήτων...
-
απο τα δύο την 320
ίσως στις επιλογές σου να χωρούσε και ένα EOS 2.0 TFSI DSG
και για πιο wild C30 T5 αλλά χωρίς χώρους για αποσκευές
την CLK γιατί την έχεις πετάξει έξω? -
Την 320i. Μου αρέσει 100 φορές περισσότερο από το Α5 και μέσα και έξω. Οδηγικά πρέπει επίσης η 3άρα να είναι καλύτερη (κρίνοντας από την 120i vs A3) λόγω κυρίως της πίσω κίνησης και της κλασσικής χάλια αίσθησης τιμονιού της Audi.
Τέλος...το Σάββατο πήγαινα μαζί με μια 320i E92 προς Σούνιο...που ομολογουμένως πήγαινε πολύ καλά για το 'βαρύ' της αμάξωμα με μοτέρ 170ΗΡ...επίσης να ξέρεις (επειδή έχω το μοτέρ αυτό) ότι έχει φοβερό ήχο...και πραγματικά χαμηλή κατανάλωση. Μέχρι τώρα άστρωτο (1900κμ) με ανοιγματάκια μέχρι τις 4000-4500, κλιματισμό, κίνηση (δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ το auto start/stop) και αλλαγές στις 3000rpm (μου λέει να αλλάζω στις 2000rpm) συνεχώς, είμαι στα 10.4λτ/100κμ.
Προσωπικά ψηφίζω, συνεπώς, την 320i σε Montego Blue:
Καλή επιλογή!
-
απο μενα την 3αρα....
αυτοκινητο που το νιωθεις να το φορας και γινεται ενα με σενα...
εχεις επαφη με τον δρομο και η αισθηση της πισω κινησης ειναι κατι που δεν περνα απαρατηρητο...το Α5 καλο αλλα προσωπικα το βλεπω σαν στειρο οδηγικα πολυ ουδετερο και χωρις προσωπικοτητα...
εχει μια ψυχροτητα που δεν βοηθα να το νιωσεις δικο σου...
αποψη μου.... -
Απο εμφανιση νομιζω η 3αρα ειναι κλασεις ανωτερη. Απο κινητηρα μαλλον το Α5 θα υπερτερει...
Μηπως να κοιταγες λοιπον την 325? Αλλα ανεβαινεις 10Κ...
-
Ενα αλλο πλεονεκτημα της τριαρας ειναι και οι χωροι στο πισω καθισμα...Εχει αρκετη διαφορα σε σχεση με το Α5.
Παντως και στα δυο ειναι λιγακι προβλημα η προσβαση στο πισω καθισμα.Τα αυτοκινητα που ειδα εγω ειχαν ολα ηλεκτρικα καθισματα και επρεπε να κρατας πατημενο το κουμπι στο πλαινο μερος της πλατης ,ωστε να παει μπροστα.Ηταν λιγο βαστα Τουρκο...
Πορτ μπαγκαζ εχει λιγο μεγαλυτερο το Α5,αλλα και της τριαρας μια χαρα ειναι.
Εγω το εχω αποκλεισει ,σχεδον,το Α5.Αν μπορεσεις να παρεις την 325 ...ή αλλιως περιμενε μηπως βγει συντομα ο διλιτρος τουρμπο.
Nikos 120:Βρηκα μια ιδια με αυτης της φωτογραφιας ,αλλα 335...Ηταν κουκλαρα...Αν και το λευκο ειναι φανταστικο.Ισως και το μαυρο.Στα αλλα χρωματα νομιζω οτι χανει η Ε92.
Η ψηφος μου παει στην 3αρα coupe! -
Παρά το γεγονός ότι η σειρά 3 της BMW είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ως κάτοικος του Ελλαδιστάν δεν θα την αγόραζα πότε.
Ο λόγος;
Η πλημμύρα από 316(sedan & coupe) στους ελληνικούς δρόμους...
-
Αν θες πίσω κίνηση η BMW είναι μονόδρομος.
Αλλιώς το Α5 είναι πολυ καλή επιλογή , στο μόνο που μειονεκτεί σε σχέση με τη BMW είναι ο χώρος των πίσω επιβατών. -
Ο χρήστης XtremeRotary έγραψε:
Παρά το γεγονός ότι η σειρά 3 της BMW είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ως κάτοικος του Ελλαδιστάν δεν θα την αγόραζα πότε.Ο λόγος;
Η πλημμύρα από 316(sedan & coupe) στους ελληνικούς δρόμους...
Δε πιστεύω ότι αυτός είναι λόγος να επηρεάσει την επιλογή κάποιου. Δε φταίει αυτός αν οι άλλοι είναι ανεγκέφαλοι και πάνε και παίρνουν 1600άρι BMW. Ίσα, ίσα...με το 320i κάνεις τη διαφορά.
-
To Audi είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο....η 3αρα είναι λίγο καλύτερη.
Εάν μπορείς πάρε την 325i με λίγο πιο φτωχό εξοπλισμό....ο 6κύλινδρος είναι κορυφαίος και ταιριάζει γάντι με το αυτόματο. Επίσης σαν αντιπροσωπεία η BMW είναι κλάσεις ανώτερη από την Kosmocar.
-
Καλημερα και απο οτι βλεπω σε κανεναν δεν κλικαρει το audi παρολο που ομολογουμενως ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο.
Η αληθεια ειναι οτι μπηκα σε 320 με φουλ εξτρα χειροκινητη για test drive και μετα μπηκα σε εκθεση σε 325 χωρις idrive και διαφορα αλλα και πρεπει να πω οτι μου ξινησε λιγο.
Η αληθεια ειναι οτι θα προτιμουσα την 325 αλλα θα φτασει 55.000 οπως τη θελω και αυτα ειναι οντως αρκετα λεφτα, τα οποια θα προκαλεσουν σχολια στη δουλεια μου και στον περιγυρο μου και θα κανουν το αυτοκινητο δεκτη αρνητικης ενεργειας και αρνητικων ενεργειων φοβαμαι.
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Kαταρχην ,επειδη εχω και εγω το ιδιο διλημμα με εσενα,εχω δει και τα δυο αυτοκινητα σε πολλες διαφορετικες εκδοσεις.
Ειδα ενα σχετικα βασικο Α5 και με απογοητευσε πληρως ,ιδιαιτερα το εσωτερικο του.Χωρις το ΜΜΙ ειναι χαλια...Ακομη και τα πλαστικα μου φανηκαν 'καπως',ενω οι υφασματινες επενδυσεις εδειχναν πολυ φτηνες.
Τα LED ,νομιζω οτι δεν ειναι στο βασικο εξοπλισμο.Οπως εχω ξαναγραψει ,εμενα μου φανηκαν μεγαλες οι διαφορες σε σχεση με το S5.
H τριαρα απο την αλλη δεν με ικανοποιησε στον τομεα της ανεσης,αλλα κατα τα αλλα,σχεδιο -εμφανιση και ποιοτητα εσωτερικου μου αρεσε πολυ παραπανω απο το Α5,το οποιο τελικα μου φανηκε λιγο συντηρητικο ιδιαιτερα η εξωτερικη εμφανιση .Μη ξεχνας οτι σε λιγο θα γεμισει ο τοπος Α4.Αντιθετα η τριαρα διαφερει αρκετα απο τη sedan.
Εξαιρειται το S5 ,το οποιο ειναι απιστευτο σε λευκο!
Εγω εχω καταληξη σε τριαρα Ε92,325 ή 330.Για την 320 δε ξερω κατα ποσο θα ανταποκρινεται στις απαιτησεις σου.Ισως ειναι αργη.Ο 1,8 Τ ειναι μεγαλος πειρασμος.Αμα δεις το συγκριτικο 120i με Α3 TFSI ,ισως παρεις μια ιδεα...
H 320 i E92 αυτοματη εχει 0-100 σε 9,9 0-1000μ σε 30,8 80-120 σε 7,2.
Ολα απο 4Τ .Που ειδες Α5 που δεν ειναι S5 ? Εννοω σε ποια αντιπροσωπεια ?Πολυ θα ηθελα να δω ενα απο κοντα.
Σιγουρα οπως λες το mmi δεν θα συμπεριλαμβανεται στη βασικη εκδοση οπως επισης δεν θα συμπεριλαμβανονται πολλα αλλα οπως δερμα και LED.Ειναι και αυτες οι 19αρες που θα ηθελα να φοραει οποτε θα φτασει και αυτο τα 45.000+ οπως το θελω.
Βεβαια ακριβως τα ιδια συμβαινουν και στην 320 αλλα και στην 325!!!Ειναι και αυτο το νεο Α4 που το εκαναν ακριβως ιδιο μεσα εξω και με χαλαει καπως.
Νομιζω οτι εν τελει το βασικο διλημμα τιθεται ως εξης
Αμεσος ελεγχος αμαξωματος και απολαυστικη οδηγηση με επαρκη δυναμη σε συνδυασμο με ομορφο ξεχωριστο αμαξωμα
ή
Πολυ δυνατος κινητηρας αλλα με πιο χαλαρο ελεγχο στην οδηγηση και σε συνδυασμο με ομορφο αμαξωμα που μαλλον θα πολυφορεθει
BMW 320 coupe vs Audi A5 1.8T coupe