Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    X
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 75
    • Best 0
    • Groups 0

    xtremerotary

    @xtremerotary

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    75
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    xtremerotary Unfollow Follow

    Latest posts made by xtremerotary

    • RE: 159 1.9 ή Mondeo 2.0

      Το μυαλό λέει Ford
      Η καρδιά όμως Alfa

      Διαλέγεις και παίρνεις

      Πέρα από την πλάκα, για τις καινούριες Αlfa δεν ξέρω. Πάντως Ford Mondeo 1.8 φίλου, από το 2002 μέχρι το 2007 όπου και πουλήθηκε, δεν έκανε κιχ. Όποτε από αξιοπιστία, έχουν το κατιτίς τα Ford.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xtremerotary
    • RE: Nissan GT-R

      Ξέρει κανείς κάτι επίσημο από ελληνική αντιπροσωπεία;

      Τους έχω ικανούς να μην το φέρουν καθόλου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xtremerotary
    • RE: Mεγάλο δίλημμα για αγορά νέου αυτοκινήτου μέχρι 33Κ...

      Ο χρήστης kovathe έγραψε:

      Είχα rallye και εδώ και 2 μήνες είμαι κατοχος ΜΧ-5 1.8 NC. Το ραλάκι μου δεν το εδωσα. Το ΜΧ-5 διαφορετικό αυτοκίνητο αλλά και τα δύο ευχαριαστούν τον οδηγό στο μέγιστο με διαφορετικό τρόπο το καθένα. Άλλωστε κορυφαίο προσθιοκίνητο το μεν κορυφαίο πισωκίνητο το δε. Στην περίπτωσή σου πιστεύω πως πιο κοντά σε αυτό που ζητάς είναι το 207 RC λόγω και της καλής του τιμής. Αν δε σε ενδιαφέρουν τόσο οι χώροι το Cooper S σε φτιάχνει κάθε μερα. Υπάρχει βέβαια και το clio RS που είναι πιο καθαρόαιμο απο αυτά που αναφέρεις. Θα σου θυμίσω και το RX-8 αν δε σε πειράζει η αυξημένη κατανάλωση.

      Αν θες να χαρείς οδήγηση, πισωκίνητο. Σε αυτά τα λεφτά που λες, Rx-8 Αυτό το αμάξι έχει τόσο τέλειο στήσιμο για τα χρήματα που κοστίζει, το έχω ερωτευτεί Από εκεί και πέρα, από προσθιοκίνητα GTI θα πρότεινα το Mazda 3 MPS είτε Cooper S με μπλοκέ. Διαφορετικά, μπορείς να ψάξεις για Z4 μεταχειρισμένη.

      Aντί να με βοηθήσετε μου βάζετε κι άλλα διλήμματα!!

      Στο ΜΧ5 θα χωράω ρε παιδιά?? Είμαι 1,92 και 96 κιλά..
      Το RX8 δε καίει τον άμπακο?? Αν και μ' αρέσει πολύ...
      Δε βλέπω να αποφασίζω φέτος..

      Για το RX-8, μιας και το έχω 1 χρόνο τώρα, έχω να σου πω τα εξής:

      Είναι μια πολύ τίμια προσφορά, μιας και λόγω των 1308 κ.εκ. δεν πληρώνεις σχεδόν καθόλου τέλος ταξινόμησης. Πληρώνεις δηλαδή την καθαρή αξία του αυτοκινήτου, και όχι τους παράλογους ελληνικούς φόρους. Να σου αναφέρω χαρακτηριστικά το παράδειγμα ότι η διαφορά στην τιμή άνευ φόρων μεταξύ π.χ. RX-8 Cosmo και 350Ζ είναι περίπου 2 χιλίαδες ευρώ και μετά την ταξινόμηση το Ζ εκτοξεύεται στα 60++ χιλιάρικα. Στα οικονομικά οφέλη πρόσθεσε την ασφάλεια(κάτω από 200 ευρώ το εξάμηνο η απλή) αλλά και το σήμα. Η κατανάλωση είναι βέβαια τσιμπημένη, αλλά αν την συμψηφίσεις με τα παραπάνω, τα λειτουργικά έξοδα είναι πολύ μικρότερα από τον ανταγωνισμό.
      Οδηγικά, είναι αρκετά διασκεδαστικό, προβλέψιμο και δεν απαιτεί ιδιαίτερη δεξιοτεχνία, παρά την πίσω κίνηση. Μην περιμένεις βέβαια το τράβηγμα των υπερτροφοδοτούμενων συνόλων, και για να λέμε και την αλήθεια, τα 231 άλογα που δηλώνει ο κατασκευαστής είναι μια πολύ αισιόδοξη εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι γύρω στα 210-220,(190 στον τροχο).
      Πάντως, πλησιάζοντας το 2008, το RX-8 δεν είναι και η πιο φρέσκια πρόταση της αγοράς. Λόγω και των πολύ καλών πωλήσεών του, έχει γίνει και κάπως κοινό στους ελληνικούς δρόμους. Αν τελικά το κοιτάξεις, πήγαινε για το Cosmo. Στην βασική τιμή έχει τα πάντα από εξοπλισμό, εκτός από το μεταλλικό χρώμα . Το Challenge δεν το βρισκω τόσο ελκυστικό. Εκτός από γυμνο σε εξοπλισμό, έχει και πεντάρι κιβώτιο αλλά και μεγαλύτερη κατανάλωση.[/code]

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xtremerotary
    • RE: Nissan GT-R

      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
      όχι ρε παιδιά, το σήμα δεν είναι πρίμιουμ. εγώ θα πήγαινα για το χ,ψ,ω που εξασφαλίζει και πρώτη θέση για μπουζούκι πλάι στην Boxter την πρώτης γενιάς που έχει ο τραγουδιαρης και είναι πόρσε ρεεεε...

      Η απτή ποιότητα, η εξυπηρέτηση στην αντιπροσωπεία και η εμφάνιση είναι πιο σημαντικά πράγματα από το να μπορεί απλά να στρίβει τις πίσω ρόδες για ευστάθεια και από την βαθυστόχαστη μελέτη είτε σε μαμά μορφή είτε σε βελτιωσιμότητα.

      Επιτέλους, η γενιά που ξεπήδησε από το Fast'n'furious πρέπει να αναγνωρίσει ότι τα παντελώς άγνωστα σε μας ιαπωνικά δεν αξίζουν μια μπροστά στην ευρωπαϊκή αφρόκρεμα των 'σπορ' κατασκευών. Πρώτα από όλα, δεν έχουν υπεραξία σήματος προσαρτημένη στην τιμή...Δάφνες από αγώνες του 1912 και Λεμάν του ΄73 με Τζάκι Στιούαρτ, Τζάκι Ιξ και Τζάκι Κένεντι. Δεν σκοτώθηκε ο τρίτος διάδοχος του πριγκηπάτου του Μονακό ή του Stravengiallen Armenist μέσα σε ένα τέτοιο...

      Φτηνιάρικα datsun...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xtremerotary
    • RE: Nissan GT-R

      Το Skyline δεν κοιτάει Μ3 σε επίπεδο επιδόσεων, αλλά ένα σκαλί πιο πάνω. Ζ06, Gallardo, F430, 911 Turbo κλπ., αυτοί είναι οι ανταγωνιστές του νέου GT-R.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xtremerotary
    • RE: Γιατί αγοράσατε VW;

      Έχω την εντύπωση, ότι πρέπει να ξεφύγουμε λίγο από το μικρόκοσμο της VW ή της οποιασδήποτε VW, και να εστιάσουμε στη γενικότερη εικόνα της αυτοκινητοβιομηχανίας σήμερα. Αλλά και στο πώς αυτή η εικόνα, ανακλά στον καταναλωτή.
      Σήμερα, καλώς ή κακώς, δεν αγοράζουμε τα αυτοκίνητα με την νοοτροπία του παρελθόντος, αλλά με μια προοπτική πολύ πιο μεσωπρόθεσμη. Όταν λοιπόν οι καταναλωτές θέλουν να αλλάζουν αυτοκίνητο κάθε 3-5 χρόνια(μέσος όρος στην Ευρώπη), είναι λογικό οι αυτοκινητοβιομηχανίες να θέτουν σε δεύτερη μοίρα την αξιοπιστία , και να βάζουν προτεραιότητες όπως οι επιδόσεις, άνεση, ασφάλεια, σχεδίαση κλπ.
      Η VW κάποτε κατασκεύαζε ανθεκτικά και αξιόπιστα αυτοκίνητα που έπρεπε να προσπαθήσεις για να τα χαλάσεις. Σήμερα ακολουθεί μια άλλη πολιτική που εστιάζει στις επιδόσεις, στο brand name, κλπ. Οι καταναλωτές όμως, δηλαδή εμείς, δείχνουμε να δικαιώνουμε αυτήν την επιλογή αφού οι πωλήσεις της VW συνεχώς αυξάνονται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xtremerotary
    • RE: Nissan GT-R

      Κι εγώ κάπου εκεί το κόβω, αν και με τη ελληνική φορολογία ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος...
      Το ζητούμενο είναι πιστεύω αν θα έχει ή όχι τεκμήριο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xtremerotary
    • RE: BMW 320 coupe vs Audi A5 1.8T coupe

      Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

      Παρά το γεγονός ότι η σειρά 3 της BMW είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ως κάτοικος του Ελλαδιστάν δεν θα την αγόραζα πότε.

      Ο λόγος;

      Η πλημμύρα από 316(sedan & coupe) στους ελληνικούς δρόμους...

      Δε πιστεύω ότι αυτός είναι λόγος να επηρεάσει την επιλογή κάποιου. Δε φταίει αυτός αν οι άλλοι είναι ανεγκέφαλοι και πάνε και παίρνουν 1600άρι BMW. Ίσα, ίσα...με το 320i κάνεις τη διαφορά.

      Δεν διαφωνώ, απλά λέω ότι εγώ δεν θα μπορούσα να το κάνω. Να δώσω δηλαδή 40-50 χιλιάρικα να πάρω μια 320-325 κλπ. τη στιγμή που θα κυκλοφορούν χιλιάδες 316i. Όταν κάτι γίνεται πολύ σύνηθες, όπως και να το κάνουμε, χάνει την αξία του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xtremerotary
    • RE: Περι coupe το ανάγνωσμα!!!!!

      Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xtremerotary
    • RE: Περι coupe το ανάγνωσμα!!!!!

      Πάντως από μια άποψη, τα τετραθέσια κουπέ είναι ημίμετρο.

      Ναι μεν έχουν σπορ μορφή, όχι όμως την καθαρόαιμη χροιά ενός διθέσιου.

      Ναι μεν έχουν την δυνατότητα να φιλοξενίσουν 4 άτομα, χωρίς όμως τις ανέσεις ενός τετράπορτου οχήματος.

      Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν τετραθέσια κουπέ που έχουν γράψει ιστορία... (911)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xtremerotary
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr