Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Είχα rallye και εδώ και 2 μήνες είμαι κατοχος ΜΧ-5 1.8 NC. Το ραλάκι μου δεν το εδωσα. Το ΜΧ-5 διαφορετικό αυτοκίνητο αλλά και τα δύο ευχαριαστούν τον οδηγό στο μέγιστο με διαφορετικό τρόπο το καθένα. Άλλωστε κορυφαίο προσθιοκίνητο το μεν κορυφαίο πισωκίνητο το δε. Στην περίπτωσή σου πιστεύω πως πιο κοντά σε αυτό που ζητάς είναι το 207 RC λόγω και της καλής του τιμής. Αν δε σε ενδιαφέρουν τόσο οι χώροι το Cooper S σε φτιάχνει κάθε μερα. Υπάρχει βέβαια και το clio RS που είναι πιο καθαρόαιμο απο αυτά που αναφέρεις. Θα σου θυμίσω και το RX-8 αν δε σε πειράζει η αυξημένη κατανάλωση.
Αν θες να χαρείς οδήγηση, πισωκίνητο. Σε αυτά τα λεφτά που λες, Rx-8 Αυτό το αμάξι έχει τόσο τέλειο στήσιμο για τα χρήματα που κοστίζει, το έχω ερωτευτεί Από εκεί και πέρα, από προσθιοκίνητα GTI θα πρότεινα το Mazda 3 MPS είτε Cooper S με μπλοκέ. Διαφορετικά, μπορείς να ψάξεις για Z4 μεταχειρισμένη.
Aντί να με βοηθήσετε μου βάζετε κι άλλα διλήμματα!!
Στο ΜΧ5 θα χωράω ρε παιδιά?? Είμαι 1,92 και 96 κιλά..
Το RX8 δε καίει τον άμπακο?? Αν και μ' αρέσει πολύ...
Δε βλέπω να αποφασίζω φέτος..
Για το RX-8, μιας και το έχω 1 χρόνο τώρα, έχω να σου πω τα εξής:
Είναι μια πολύ τίμια προσφορά, μιας και λόγω των 1308 κ.εκ. δεν πληρώνεις σχεδόν καθόλου τέλος ταξινόμησης. Πληρώνεις δηλαδή την καθαρή αξία του αυτοκινήτου, και όχι τους παράλογους ελληνικούς φόρους. Να σου αναφέρω χαρακτηριστικά το παράδειγμα ότι η διαφορά στην τιμή άνευ φόρων μεταξύ π.χ. RX-8 Cosmo και 350Ζ είναι περίπου 2 χιλίαδες ευρώ και μετά την ταξινόμηση το Ζ εκτοξεύεται στα 60++ χιλιάρικα. Στα οικονομικά οφέλη πρόσθεσε την ασφάλεια(κάτω από 200 ευρώ το εξάμηνο η απλή) αλλά και το σήμα. Η κατανάλωση είναι βέβαια τσιμπημένη, αλλά αν την συμψηφίσεις με τα παραπάνω, τα λειτουργικά έξοδα είναι πολύ μικρότερα από τον ανταγωνισμό.
Οδηγικά, είναι αρκετά διασκεδαστικό, προβλέψιμο και δεν απαιτεί ιδιαίτερη δεξιοτεχνία, παρά την πίσω κίνηση. Μην περιμένεις βέβαια το τράβηγμα των υπερτροφοδοτούμενων συνόλων, και για να λέμε και την αλήθεια, τα 231 άλογα που δηλώνει ο κατασκευαστής είναι μια πολύ αισιόδοξη εκτίμηση. Στην πραγματικότητα είναι γύρω στα 210-220,(190 στον τροχο).
Πάντως, πλησιάζοντας το 2008, το RX-8 δεν είναι και η πιο φρέσκια πρόταση της αγοράς. Λόγω και των πολύ καλών πωλήσεών του, έχει γίνει και κάπως κοινό στους ελληνικούς δρόμους. Αν τελικά το κοιτάξεις, πήγαινε για το Cosmo. Στην βασική τιμή έχει τα πάντα από εξοπλισμό, εκτός από το μεταλλικό χρώμα . Το Challenge δεν το βρισκω τόσο ελκυστικό. Εκτός από γυμνο σε εξοπλισμό, έχει και πεντάρι κιβώτιο αλλά και μεγαλύτερη κατανάλωση.[/code]