-
Πάρε 325 και βάλε σηματάκι 320... .
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
απο τα δύο την 320την CLK γιατί την έχεις πετάξει έξω?
Αμαρτία η CLK ε;
Αφου στις επιλογές σου υπάρχει το ''Αλλο'' το επέλεξα δείχνοντάς σου την κουκλάρα απο την Στουτγκάρδη.Χαμηλωμένη με τις 18άρες
Ακόμα σοκάρει.Αυτή η έλλειψη μεσαίας κολόνας είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!! Κακά τα ψέμματα, η υπαρξη κολόνας σε κουπέ όπως τα κατα τα άλλα πανέμορφα και σικάτα Α5 και 320 τα κάνει να δείχνουν σάν την Νικόλ Κιντμαν με πλαστικές γαλότσες... Μέχρι εκεί όμως. Τα χρόνια πέρασαν και έρχεται η επόμενη..Σίγουρα τα νεότερα Α5 κ 320 είναι υπέροχα και ολοκληρωμένα,πολύ απλά υπεράνω κριτικής...Οστόσω λίγο καλύτερη βρίσκω την 320.Η οδική της συμπεριφορά χρηζει απ'ολους ειδικής μνείας και επιπλέον όπως κ η CLK είναι απο τα λίγα αυτοκίνητα σήμερα που σου κάνουν κλικ,κάτι παραπάνω απο τα μέταλλα και τους ψυχρούς αριθμούς... -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Παρά το γεγονός ότι η σειρά 3 της BMW είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ως κάτοικος του Ελλαδιστάν δεν θα την αγόραζα πότε.
Ο λόγος;
Η πλημμύρα από 316(sedan & coupe) στους ελληνικούς δρόμους...
Δε πιστεύω ότι αυτός είναι λόγος να επηρεάσει την επιλογή κάποιου. Δε φταίει αυτός αν οι άλλοι είναι ανεγκέφαλοι και πάνε και παίρνουν 1600άρι BMW. Ίσα, ίσα...με το 320i κάνεις τη διαφορά.
Δεν διαφωνώ, απλά λέω ότι εγώ δεν θα μπορούσα να το κάνω. Να δώσω δηλαδή 40-50 χιλιάρικα να πάρω μια 320-325 κλπ. τη στιγμή που θα κυκλοφορούν χιλιάδες 316i. Όταν κάτι γίνεται πολύ σύνηθες, όπως και να το κάνουμε, χάνει την αξία του.
-
MANGO
Bρισκομαι στο εξωτερικο φιλε μου και εχει μεγαλη ποικιλια.
Καλα δεν ειναι και τοσο μεγαλη η διαφορα στους κινητηρες.Tοn 1,8 Τ δεν τον λες και πολυ δυνατο για αυτα τα αυτοκινητα...Πολυ δυνατος ειναι ο 3,2 FSI..
XtremeRotary
Ολα ειναι σχετικα φιλε μου.Στο εξωτερικο για παραδειγμα ,ειδικοτερα κεντρικη ευρωπη,γινετε χαμος απο καινουριες τριαρες αλλα οι περισσοτερες ειναι 320d ,330d kai 330i kai αρκετες 335.Παρα πολλες station wagon.
Και στο εξωτερικο δηλαδη ειναι συνηθισμενο να εχει καπιος 330 ας πουμε.
Το θεμα ειναι οτι κατα την αποψη μου,το αυτοκινητο δε το παιρνεις για τους αλλους αλλα για τον εαυτο σου...
Οσοι ξερουν εστω τα στοιχειωδη απο αυτοκινητα θα μπορεσουν να ξεχωρισουν μια 330 απο μια 316(η οποια δεν υπαρχει ακομα σε coupe βεβαια).
Οι υπολοιποι θα το καταλαβουν στο δρομο... -
Το Α5 για μένα είναι πιο όμορφο και πιο φρέσκο σαν σχήμα, ο κινητήρας του πολύ καλύτερος λόγω ροπής, την διαφορά της οποίας θα την καταλάβεις στην καθημερινή συμβίωση και στο ταξίδι, αλλά και στην κατανάλωση που θα είναι χαμηλότερη. Την αίσθηση του 1.8Τ θα την έχεις μόνο με 325. Βασικό μειονέκτημα ότι δύσκολα θα βρεις κάποιο ώστε να το δεις. Αν δεν βιάζεσαι μπορείς να το περιμένεις να φτάσει μαζί με το πακέτο S-line που κάνει την διαφορά και σε αίσθηση οδήγησης αλλά και οπτική (τουλάχιστον στο Α4).
Στην άλλη περίπτωση η 3άρα έχει καλύτερους χώρους πίσω, αλλά παραδόξως με κάποιο περίεργο τρόπο στις φτηνότερες εκδόσεις μοιάζει πιο συντηρητική από τις εκπληκτικές 330, 335 που μοιάζουν πιο ογκώδεις κι εντυπωσιακές (ίσως φταίνε οι ζάντες, ή υπάρχει διαφορά στο αμάξωμα?).
Αν βιαζόμουν θα επέλεγα την 3άρα με εξακύλινδρο όμως, αν μπορούσα να περιμένω το Α5.
Ωραίο δίλλημα! -
Δεν ξερω η νεα 3αρα κουπε μου αρεσει πολυ αλλα ειναι αυτο το αιωνιο προβλημα με τις μπεμπες...που πρεπει να παρεις πολλα κυβικα ωστε να σε ικανοποιει.Αν η BMW εβαζε ενα διλιτρο τουρμπο ή ενα διλιτρο ατμοσφαιρικο με 100 ιππους στο λιτρο (δηλαδη ο κινητηρας της Μ3 χωρις 4 κυλινδρους με 210 ιππους στις 8000 ) πραγματικα θα γαζωνε.Τωρα με τοσα χρηματα και να κανεις 10 sec το 0-100 δεν μου αρεσει.Δεν ειμαι κυνηγος της ευθειας ουτε θαυμαστης των επιδοσεων αλλα ενα 8 - 8,5 για 0-100 θα ηταν ιδανικο.
BMW 320 coupe vs Audi A5 1.8T coupe