-
Εγώ πάλι είμαι λάτρης των σεντάν. Μερικά ωστόσο που χάσανε 2 πόρτες έγιναν κουκλιά (ιμπρέζα, Ε36, Ε92) αλλά όντας φαν του 'Ρόνιν' πάντα μου είχαν κολλήσει τα σεντάν κινούμενα σε εξτρίμ ρυθμούς σαν όνειρο. Θα συμφωνήσω με τον μάι πέι περι της ομορφιάς της 156 (το ομορφότερο σουλούπι σε μη σπορ μοντέλο της τελευταίας 10ετίας).
Επίσης έχω να θυμάμαι μερικές άκρως τρομαχτικές εμπειρίες στη ζωή μου μέσα σε αμάξι. Οι 4 που θυμάμαι πιο έντονα ήταν η πρώτη φορά που βγήκα εκτός δρόμου και σε κάποια φάση έβλεπα μόνο ουρανό όντας στον αέρα για κλάσματα του δευτερολέπτου, η δεύτερη ήταν ένας έκανε σφήνα μπροστά μου και χτύπησε κάπου ισορροπόντας δυό ρόδες για κλάσματα σαν κασκαντέρ και εγώ να μην ξέρω από που να τον αποφύγω. Η 3 και δυστυχώς πιο μακριά ήταν ο μ@λ@κ@ς κάθισα στο πίσω κάθισμα της GT και ο κάφρος ο κολλητός μου έκλεισε το μπροστά κάθισμα...
Η λύση την έδωσε η μάζντα με το ροχι8. Χώροι πρωτόγνωροι για κουπέ και 4 μοναδικές πόρτες. Εγώ πάντως επιμένω ότι είναι σπόρ σεντάν...
για αυτούς που θέλουν να μάθουν την τέταρτη φορά ήταν όταν κάθισα στις πίσω θέσεις της 'κουκλάρας' για πολλούς μπρέρα
-
Πάντως από μια άποψη, τα τετραθέσια κουπέ είναι ημίμετρο.
Ναι μεν έχουν σπορ μορφή, όχι όμως την καθαρόαιμη χροιά ενός διθέσιου.
Ναι μεν έχουν την δυνατότητα να φιλοξενίσουν 4 άτομα, χωρίς όμως τις ανέσεις ενός τετράπορτου οχήματος.
Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν τετραθέσια κουπέ που έχουν γράψει ιστορία... (911)
-
Βασικά επειδή **άλλο Cavalli και άλλο Carnavali **να κάνω τον διαχωρισμό γιατί κουπέ είναι αυτό...
αλλά κουπέ είναι και αυτό...
To θέμα είναι ότι στο Ελλάντα που πολλές φορές αγοράζουμε αμάξια ως γκομενοπαγίδες έχουμε μπλέξει ελαφρώς τα μπούτια μας και το γούστο έχει πάει περίπατο
-
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!
-
Ενα απλό παράδειγμα:
Ενα coupe θα το ήθελα γιατί είναι (φαίνεται) πιο σπορ απο ενα σενταν.
Επίσης συνήθως εχει πιο ωραίο σχέδιο από το αντίστοιχο σενταν.
Τέλος , με κάνει να νιώθω καλύτερα!Ενα sedan θα το ήθελα για την πρακτικότητά του και κυρίως γιατί εαν είναι γρήγορο είναι ΚΑΙ sleeper.
-
Τα δίθυρα σεντάν είναι πράγματι συνήθως ομορφότερα από τα τετράθυρα (και κακώς λέγονται κουπέ).
Επί λέξει, κουπέ γαλλιστί σημαίνει κομμένο, τουτέστιν τα διθέσια και τα χάτσμπακ.
Κι εμένα μου έχει επισημανθεί η άποψη πως οι πόρτες του αμαξιού πρέπει να είναι όσες και οι θέσεις. Λογικά και πρακτικά, στέκει.
Όσον αφορά τώρα τον απεγκλωβισμό, ω μη γένοιτο, ας μην ξεχνάμε ότι τα δίθυρα είναι πιο άκαμπτα, με μεγαλύτερη παθητική ασφάλεια.
-
Τα κουπε ηταν ειναι και θα ειναι παντα 2θυρα...Ο ορος 4 θυρο σενταν ειναι ατυχης, αταιρος και αστοχος για τα κουπε αυτοκινητα. Η λεξη κομμενο ητοι coupe υποδηλωνει κατ ουσιαν σχεδιαστικων τασεων δεκαετιας 60-70-80 σε μακρυ χαμηλο κ διθεσιο κατ ουσιαν αυτοκινητο..Τωρα αν η μαζντα εβγαλε την παπαργια 4θυρο σενταν rx8, τοτε αυτο δεν λογιζεται σαν κουπε.
Επισης κατ ουσιαν τα κουπε σχεδιαστικα ειναι 2 ή 2.5 ογκων κ οχι 3 ογκων...Οσον αφορα την ομορφια της 156 την θεωρω αμφισβητισιμη, διοτι αποτελει ενα σενταν πολυ πολυ συντηρητικο για αλφα και επ ουδενι δεν συγκρινεται με την ομορφια της παλιας 75αρας η την ομορφια μιας spider..
Tα 4 θυρα σενταν shaved σε διπορτα μπορει να ηταν λιγο πιο ομορφα αλλα μεχρι εκει...οταν μιλαμε για ενα 22Β ειναι πανεμορφο και 2θυρο και 4θυρο..
Ως εδω..
Κανενας δεν μπορει να ονομασει κουπε τα ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΑ ΣΕΝΤΑΝ με κρυμμενα χερουλια στις πισω πορτες...
Οσον αφορα τις βυζαρες εχετε το νου σας οτι το εμπρος φουσκωμα συνεπαγεται με flat sole κολο οποτε δεν λεει.. η καλυτερη συμμετρια ειναι βυζι 60% κολος 40% σε φουσκωμα...
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
in car sex δεν εχω κανει ποτε στο δικο μου! παντα υπηρχε η ναυπακτος, ενω τωρα μενω και μονος μου! (εχω και κοτερο, παμε μια βολτα? )Καλα ρε απιστευτε, δλδ τι ελεγες στη γκομενα πανω στις ταυλες? **Περιμενε 4-5 ωριτσες να φτασουμε Ναυπακτο? **
Ουτε ο taurus που ως γνωστων δεν παει με γυναικες και λεει κατι τετοια για να τις αποφυγει δεν θα το ελεγε!
βλεπεις που πετας κουλα και γινεσαι ρεζιλι στον κοσμο?
τοση ωρα κανεις εσυ να φτασεις?
γιατι εγω κανω λιγοτερο! -
Ο χρήστης XtremeRotary έγραψε:
Πάντως από μια άποψη, τα τετραθέσια κουπέ είναι ημίμετρο.Ναι μεν έχουν σπορ μορφή, όχι όμως την καθαρόαιμη χροιά ενός διθέσιου.
Ναι μεν έχουν την δυνατότητα να φιλοξενίσουν 4 άτομα, χωρίς όμως τις ανέσεις ενός τετράπορτου οχήματος.
Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν τετραθέσια κουπέ που έχουν γράψει ιστορία... (911)
Το Xsara Coupe πάντως μια χαρά άνετο ήταν και δεν είχε κανένα μειονέκτημα σε σχέση με την 5θ έκδοσή του.
Ή μήπως ξεχνάμε το 406 Coupe
ή την Ferrari 456 GT
-
**A coupe (French word from the verb couper to cut) is a car body style with a close-coupled interior offering either two seats or 2+2 seating **(space for two passengers up front and for two occasional passengers in the rear). Through the 1950s convertible models were sometimes called convertible coupes, but since the 1960s the term coupe has generally been applied exclusively to fixed-roof models. Coupes generally, but not necessarily, have two doors, although automobile makers have offered four-door coupes and three- and five-door hatchback coupes, as well. Modern coupes generally have the styling feature of frameless doors, with the window glass sealing directly against a weather-strip on the main body.
The SAE distinguishes a coupe from a sedan (saloon) primarily by interior volume; SAE standard J1100 defines a coupe; as a fixed-roof automobile with less than 33 ft³ (0.93 m³, 934 L) of rear interior volume. A car with a greater interior volume is technically a two-door sedan, not a coupe, even if it has only two doors. Some car manufacturers may nonetheless choose to use the word coupe to describe such a model, e.g., the Cadillac Coupe de Ville.
Alternatively, a coupe is distinguished from a two-door sedan by the lack of a 'B' pillar to support the roof. Sedans have an 'A' pillar forward at the windshield, a 'B' pillar aft of the door, and a 'C' pillar defining the aftermost roof support at the rear wind-screen. Thus with all side-windows down, a coupe would appear windowless from the 'A' to the 'C' pillars. These fixed-roof models are described as a hardtop. A sedan with all side-windows down would have a 'B' pillar approximately mid-way to break the windowless appearance.
Not surprisingly, some structural strength is lost by the absence of a 'B' pillar. Consequently, many of the 'sportiest' cars manufactured, including those that may see serious racing duty, have 'B' pillars, and are in fact, sedans, not coupes. Note that no fixed-roof Porsche was manufactured until the recent Cayman without a 'B' pillar, making each actually a sedan, not a coupe. The Targa top models are a variation on the convertible design.
In some parts of the world (especially America), it is becoming more of a marketing term for automotive manufacturers, calling any two doors (or three door) a coupe. This is mostly due to the fact that coupes in general are seen as more sporty than sedan, hence a coupe would be perceived as sportier than a 2-door sedan. Lately, some four door sedans are being marketed as coupés, notably the Mercedes-Benz CLS-Class. Marketing divisions from other companies are set to follow the example of Mercedes; for example Audi with its rumoured 4-door coupe variant of the upcoming A5. In other locations (in particular, Australia, the UK and some of Europe), the traditional 2+2 seating definition persists among the general public.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Βασικά επειδή **άλλο Cavalli και άλλο Carnavali **να κάνω τον διαχωρισμό γιατί κουπέ είναι αυτό...αλλά κουπέ είναι και αυτό...
To θέμα είναι ότι στο Ελλάντα που πολλές φορές αγοράζουμε αμάξια ως γκομενοπαγίδες έχουμε μπλέξει ελαφρώς τα μπούτια μας και το γούστο έχει πάει περίπατο
Κουπε ειναι και αυτο ομως:
-
Και με μοναδικό σχήμα που δεν αντιγράφει τίποτα!
-
ΥΓ:
-
-
βασικά κουπέ 4/5 θέσεων ==> αξιόλογο πορτοφόλι αλλά όχι μεγάλο για να καλύψει και τις ανάγκες τις μεταφορικές 3-4 ατόμων (δλ μέση οικογένεια) αλλά και τις σπορ ανυσυχίες.
Η καλύτερη λύση είναι αν έχεις τα φράγκα να πάρεις:
- ένα 2+2 ή 2θέσιο κουπέ ή cc πχ (brera/tt/z4/350z/slk κλπ) που θα σου δίνει και καλύτερο feeling/handling και ίσως πιο σπορ εμφάνιση.
- ένα οικογενειακό sedan ή ακόμα καλύτερα ένα πολυμορφικό ή suv για τις οικογενειακές ανάγκες.
Αν λοιπόν τα φράγκα δεν φθάνουν για 2 αυτοκίνητα, προσπαθείς να καλύψεις όσο πιο πολλά γίνεται με ένα 4θέσιο/5θέσιο κουπέ.
Έτσι κάνεις κάποιες παραχωρήσεις σε οδική συμπεριφορά αλλά κερδίζεις σε χώρους και σε εμφάνιση.
Το σχήμα δουλεύει άψογα αν:
1.έχεις το πολύ 2 παιδιά, τα οποία δεν έχουν πρόβλημα μπες βγες από το αυτοκίνητο καθότι ευέλικτα και μάλιστα δεν πιάνουν χώρο.
2. δεν χρειάζονται και τα δυο καροτσάκι γιατί τότε μαι εκδρομή απαιτεί να μπουν 2 καρότσια στο χώρο αποσκευών . Βέβαια εδώ και το sedan θα κολώσει
3. Δεν χρειάζεται να μεταφέρεις συχνά γονείς ή πεθερικά ==> έχουν πεθάνει (χτύπα ξύλο) ή έχουν δικά τους αυτοκίνητα
4. Οι φίλοι σου έχουν δικό τους όχημα, ή αν δεν έχουν δεν είναι ιδιαίτερα ψηλοί (πάνω από 1.85-1.90).Στις υπόλοιπες περιπτώσεις δλδ:
- εργένης με ή χωρίς δεσμό (ή και freelancer )
- Δεσμευμένος ή Nιόπαντρος χωρίς παιδί
- Μέ 1 παιδί
το 4/5θέσιο κουπέ είναι όσο πρακτικό χρειάζεσαι, είναι παραπάνω όμορφο από το sedan (υπάρχουν και εξαιρέσεις), είναι πιο καλά στημένο από το αντίσοιχο sedan και σε μεταπώληση σου επιστρέφεισυνήθως περισσότερα ενώ συνήθως είναι και πιο καλοφτιαγμένο σε διάφορες λεπτομέρειες.
Τέλος έχει και πιο ενισχυμένο πλάισιο.
Επίσης ναι μεν δυσκολεύει τους πίσω να βγουν, αλλά αν οι πίσω είναι παιδιά εύκολα βγαίνουν από το κενό στα εμπρός καθίσματα, ενώ αν είναι ενήλικες εκεί παίζεις με το γεγονός ότι ίσως και 2% των μετακινήσεων γίνεται με κόσμο πίσω -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
είναι πιο καλά στημένο από το αντίσοιχο sedanΠαραδείγματα;
Ρωτάω, γιατί δεν μου έρχεται κάτι στο νου αυτή τη στιγμή...
Και για το ενισχυμένο πλαίσιο...
-
EDDIE_147, η ΤΒ είχε στανταρ την αεροτομή αυτή;
-
Νομίζω όχι.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
είναι πιο καλά στημένο από το αντίσοιχο sedan
Παραδείγματα;
Ρωτάω, γιατί δεν μου έρχεται κάτι στο νου αυτή τη στιγμή...
Και για το ενισχυμένο πλαίσιο...
πιθανολογώ ότι οι 3άρες κουπέ είναι πιο σπορ στημένες από τις αντίστοιχες sedan, όπως και οι clk από τις αντίστοιχες c-class. Η GT επίσης έχει τα μετατρόχια των GTA και λίγο πιο σκληρες αναρτήσεις από την 156.
Δε λεώ πως είναι η μέρα με την νύχτα, αλλά υπάρχει μια διαφορά σε σκληρότητα αναρτήσεων και ίσως και σε ακαμψία πλαισίου καθώς λείπουν οι 2 πίσω πόρτες. σκέψου ότι η 147 3θ συμπεριφέρεται πιο 'σταθερή' από την 5θ
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
είναι πιο καλά στημένο από το αντίσοιχο sedan
Παραδείγματα;
Ρωτάω, γιατί δεν μου έρχεται κάτι στο νου αυτή τη στιγμή...
Και για το ενισχυμένο πλαίσιο...
πιθανολογώ ότι οι 3άρες κουπέ είναι πιο σπορ στημένες από τις αντίστοιχες sedan, όπως και οι clk από τις αντίστοιχες c-class. Η GT επίσης έχει τα μετατρόχια των GTA και λίγο πιο σκληρες αναρτήσεις από την 156.
Δε λεώ πως είναι η μέρα με την νύχτα, αλλά υπάρχει μια διαφορά σε σκληρότητα αναρτήσεων και ίσως και σε ακαμψία πλαισίου καθώς λείπουν οι 2 πίσω πόρτες. σκέψου ότι η 147 3θ συμπεριφέρεται πιο 'σταθερή' από την 5θ
Τα μετατρόχια των 156 GTA ασφαλώς. Συνεπώς, δεν είναι θέμα saloon/coupe, αλλά μία σωστή σκέψη της AR να ανοίξει τα μετατρόχια του μεταγενέστερου μοντέλου της (GT), στα πρότυπα της GTA.
To ίδιο θα μπορούσε να συμβεί και αντίστροφα, το αμάξωμα δεν παίζει κάποιον ρόλο...
Τώρα, ως προς τη σκληρότητα της ανάρτησης, δεν ξέρω τι ακριβώς έχουν κάνει (ελατήρια;αντιστρεπτικές;), αλλά και αυτές είναι αλλαγές (σαφώς συζητήσιμες και ως προς το αν βελτίωσαν κάποιους τομείς της συμπεριφοράς και με ποιά τιμήματα), που θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν σε μία π.χ. ανανεωμένη έκδοση της 156......όπως, για παράδειγμα συνέβη στην περίπτωση της 3άρας Ε46, όπου το 2001, αναθεώρησαν το σετάρισμα του αυτοκινήτου -Coupe και Saloon-, με αλλαγές στο σύστημα διεύθυνσης και την ανάρτηση, με στόχο να γίνει πιο ακριβές και πιο άμεσο.
Πέρα από τα διαφορετικά αμαξώματα, coupe και saloon δεν είχαν καμία -ανακοινώσιμη τουλάχιστον- διαφορά.
Ως προς την ακαμψία, στοιχεία δεν διαθέτω -και τα στοιχεία που αποσπασματικά ανακοινώνονται είναι τουλάχιστον αμφιλεγόμενα-, και νομίζω ότι είναι παρακινδυνευμένες οι όποιες εικασίες βασίζονται στον αριθμό των θυρών.
Δεν αντιλέγω ότι μπορεί να υπάρχουν διαφορές σε ορισμένες περιπτώσεις, και να είναι και αντιληπτές (όπως στις 147 που λες), αλλά αυτό δεν αποτελεί γενικό κανόνα. Δες την περίπτωση της CLK π.χ., έχει αφενός 2 πόρτες λιγότερες, αλλά στερείται κεντρικής κολώνας...
Γνωρίζουμε αν έχει άλλες ενισχύσεις, που να ισοσκελίζουν αυτή την έλλειψη; Γνωρίζουμε τι βάρος έχουν προσθέσει αυτές οι ενισχύσεις στο σύνολο; Όπως βλέπεις είναι και αλληλένδετα πολλά πράγματα και περίπλοκα...Μόνο η μέτρηση στρεπτικής ακαμψίας μπορεί να δείξει, αν τελικά είναι πιο άκαμπτη από την C ή την Ε, και πόσο...
Ούτε αν είναι Coupe, ούτε τίποτα άλλο...Οπότε, γενικώς, είμαι της άποψης ότι καλό είναι να αποφεύγουμε τις γενικεύσεις...
Περι coupe το ανάγνωσμα!!!!!