Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Δε παμε καλα...δηλ αυτος τι εχει? κανα διαστημικο λεοφωρειο?
Αυτός είναι φυλακή τώρα...Το έκανε δωρεάν παραχώρηση μέχρι την επόμενη άδεια..Κάντε κάμια βόλτα από τον Άγιο Στέφανο..Εκεί αράζει το εργαλείο.
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Δε παμε καλα...δηλ αυτος τι εχει? κανα διαστημικο λεοφωρειο?
Αυτός είναι φυλακή τώρα...Το έκανε δωρεάν παραχώρηση μέχρι την επόμενη άδεια..Κάντε κάμια βόλτα από τον Άγιο Στέφανο..Εκεί αράζει το εργαλείο.
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Tο Ημιαυτοματο του R8 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ DSG !Ειναι το αυτοματοποιημενο ηλεκτρομηχανικο e-gear απο τη LAmbo.
http://www.sportdrive.gr/2008/6/20/audi ... ed-gearbox
Φίλε κάνεις λάθος.
Ποιότητα κατασκευής σε σχέση με τα γερμανικά=10 χρονια πίσω.Δείτε επενδύσεις,δέρματα,πλαστικά θυρών ,ταμπλώ,ντουλαπάκια.
επειδή το οδήγησα α) δεν έχει τα άλογα που λέει
β)τρίζει ενώ κανένα γερμανικό αντίστοιχο δεν τρίζει
γ)το τιμόνι του από αίσθηση είναι στο περίπου.....
Ό,τι πληρώνεις παίρνεις...
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Δεν ξέρω αν εσύ την βρίσκεις αργή...για μένα είναι σούπερ
Σε σύγκριση με τα λεφτά που κάνει.144000 στη Γερμανία =200.000 στην Ελλάδα το αυτοκίνητο της δοκιμής.Ένα RS6 τετρακίνητο της ρίχνει 7 secs στα 200 και μετά το χάος και κάνει και 60000 λιγότερο....Αυτό λέω.Αξίζει;
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Δεν μου έβγαλε σε τρία χρόνια (26.000 χλμ) τίποτα...απλώς δεν μου αρέσει το σασμάν F1 καθόλου...
Με την πρόσφυση στους Ελληνικούς δρόμους τι να πω....μου ανάβει πολλές φορές το CST με 5η και 200χλμ....
Δε μου πολυαρέσει αυτό......Σε βρεγμένο δε ρωτάω....Δηλαδή αν απενεργοποιήσεις το CST και το μανεττίνο το βάλεις στο RACE σε παρατεταμένες των 160-180 km/h με τετάρτη και τέρμα γκάζι θα διπλώσει;Πάντως το κιβώτιο της λευκής California που κυκλοφορεί στους δρόμους της Αθήνας λειτουργεί πιο ομαλά χωρίς να χάνει από γρηγοράδα στις αλλαγές.Έχω εμπειρία και από τα δύο και μπορώ να το πω.Ένα 430 F1 που είχα δοκιμάσει ζορισμένο στις στροφές έκανε κάτι θορύβους-τριξίματα πίσω και ήταν από το υποπλαίσιο μου είπε ο ιδιοκτήτης.Το κάνει και το δικό σου;
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Σήμερα είδα για πρώτη φορά από κοντά την Panamera .Μπήκα βγήκα μπροστά πίσω.....το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό.Είμαι σίγουρος ότι ο στόχος των 20.000 αυτοκινήτων το χρόνο θα υπερκαλυφθεί όπως συνέβη και με το Cayenne.....
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Μοναδικο πλεονεκτημα της F430 σε σχεση με την 430 scuderia ειναι οτι η δευτερη καιει σχεδον τα μισα απο οσο η πρωτη!
Εννοείς φαντάζομαι ότι η SCUDERIA καίει περισσότερο λόγω ρυθμίσεων;Τι πλεονέκτημα έχει η απλή 430 δεν κατάλαβα.
Υ.Γ SV2 είχες μέχρι τώρα πρόβλήματα αξιοπιστίας με την 430;Όσον αφορά την πρόσφυση αντιμετωπίζεις προβλήματα στους δρόμους;Έχω καλομάθει με τετρακίνητα θηρία και έχω βάλει στο μάτι την 458 ,γι αυτό και ψάχνω τα 2 θέματα που με καίνε:αξιοπιστία και πρόσφυση στο δρόμο σε ρυθμούς πίστας.
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Δεν ειναι Porsche τα Ferrari Και τα Lambo. Εκαστος στο ειδος του και ο Λουμιδης στους καφεδες.
Φίλε μου συμφωνώ απόλυτα με τον τρόπο σκέψης σου ειλικρινά.Μία ερώτηση έχω για σένα επειδή νομίζω ότι έχεις και 997 ΤΤ.Είναι πρόβλημα σε γρήγορη οδήγηση το θέμα της πρόσφυσης για το 430 στη διαδρομή που προανέφερες.Με απασχολεί έντονα για αυτό σε ρωτάω.
Υ.Γ το e-diff του φίλου που έμεινε στο Μαρανέλλο είχε πρόβλημα από Ελλάδα.Εκεί αποτελείωσε...
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΚΚ265: Αν δεν κάνω λάθος η Cosmocar και η Karenta είναι εταιρίες του ίδιου ομίλου, οπότε ο Qsis δεν πρέπει να έχει άδικο.Fotis: Ξέρεις ότι αν δεν μας πεις κάθε λεπτομέρεια, από την αίσθηση της επιτάχυνσης, μέχρι τις ραφές των δερμάτινων buckets θα γίνει διαδήλωση έξω από το σπίτι σου, σωστά;
Τα πράγματα αγαπητέ είναι πολύ απλά:Τηλεφωνείς τη Δευτέρα το πρωί στο 210 9981953 (καρεντα βουλιαγμένης )ή 210 9981980 και ζητάς να μάθεις αν μπορείς να πας τη gallardo σου για service.
Υ.Γ Και η bentley και Bugatti επίσης επισκευάζονται ΜΟΝΟ στη Μάνδρα.
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
θα ψωνιζα χωρις ψαξιμο και προστριβες το συγκεκριμενο αυτοκινητο, εφοσον υπαρχει τεχνικη υποστηριξη στην χωρα που ζω, και την στιγμη που τουλαχιστον ειχα την τυχη να το δω απο κοντα μεσα-εξω ζωντανο και οχι να φανταζομαι αν θα μου κανει απο φωτο, εστω και αν δεν το εχω οδηγησει, εφοσον τουλαχιστον εχω
θα το πηγαινεις στις αντιπροσωπειες nissan και θα το φτιαχνουν μαζι με τα micra και το primera/ almera (δε θυμαμαι ποιο ηταν) το οποιο ειναι 'ισως το καλυτερο αυτοκινητο στον κοσμο'?
Ναι, γιατι που ειναι το προβλημα? Το θεμα ειναι ΠΟΙΟΣ βαζει χερι στο αυτοκινητο σου,
και οχι που το πας, με ποιους εισαι, και ποιοι σε βλεπουν...
Για να το κανω πιο συγκεκριμενο, για αυτο το αυτοκινητο εχει φροντισει η Νικ. Ι. Θεοχαρακης Α.Ε εχοντας επικεφαλης τον κ. Μηνα Χατζηκυριακο, αρχιμηχανικο
πρωταθλητη στις αγωνιστικες ομαδες της Nissan εδω και πολλα χρονια.και στη karenta μαζι με τα polo επισκευαζουν lamborghini , απλα μου φαινεται λιγο παραξενο
Σε ποιά καρέντα είδες εσύ lamborghini;Ό,τι θυμάσαι χαίρεσαι φίλε.Γιατί από όσο ξέρω πολύ καλά,μόνο η Kosmocar στη Μάνδρα έχει μηχανήματα διαγνωστικά και τεχνικούς για Lamborghini,και η Trident cars του Κ.Λυμπεράκη.Όλα τα άλλα που λές είναι πράσινα άλογα.Και μπές και στο site της Lamborghini να το δεις.http://www.lamborghini.com/2006/lamboSi ... p?lang=eng